Nou, lastig is dat he! Mijn spiraal is er sinds begin november 2020 uit, en de laatste 2 cyclussen merk ik dat hij echt stabiliseert. De eerste cyclus na spiraal heb ik gewoon een eisprong overgeslagen leek het, en heb ook nog een ronde gehad waarbij de eisprong pas na 3,5 week kwam.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Blegh mijn cyclus is echt helemaal van de wap, best irritant zo natuurlijk om iets uit te rekenen mbt eisprong
Klinkt als een prima plan.quote:Op maandag 3 mei 2021 08:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had een koperspiraal natuurlijk dus zou weinig invloed op m'n cyclus moeten hebben. Heb al eens eerder 'n heel lange cyclus gehad. Maar ik ben vandaag ongesteld geworden dus dat is iig iets. Hopelijk nu weer 'n normale cyclus. En ovulatietesten heb ik in huis naar regelmatig batsen vinden wij ook vooral 'n prima tactiek
Oooooh vrouwke toch, probeer het anders ff weer eens rondje zonderquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:34 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Klinkt als een prima plan.
Ik ben mezelf weer lekker gek aan het maken. Was bewust gestopt met temperaturen, maar dacht vanochtend "ah een keertje kijken of ik netjes op mijn post-eisprong temp zit is wel geruststellend". Zit ik daar 0,2 onder dus nu denk ik meteen "oehhhhh is dat een innestelingsdip? Ik heb ook een heel licht menstruatiepijn gevoel oehhh".![]()
Nog een week geduld opbrengen...
Conclusie van vandaag is sowieso dat de thermometer terug onderin de badkamerla mag.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 16:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh vrouwke toch, probeer het anders ff weer eens rondje zonderniet omdat het uitmaakt voor het resultaat maar gewoon, om jezelf wat lucht te geven.
Dat hoop ik altijd voor iedereenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:14 schreef Rebubbled het volgende:
Succes! Hopelijk deze keer sneller raak.
Wat leuk TP. En wat goed dat jullie het zwanger worden even op een lager pitje hebben gezet en er nu weer samen voor gaan. Is je vriend weer een beetje hersteld?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij, ik kom weer om het hoekje kijken. Paar jaar geleden hebben wij ook geprobeerd om zwanger te worden.
Dit is toen niet gelukt en mijn man raakte in die periode zwaar overspannen. Verhuizing, nieuwe baan… nou ja het was even genoeg allemaal samen zeg maar.
Maargoed we worden er beide niet jonger op. Dus ik ben weer braaf aan de foliumzuur. Klackstar bestelling voor ovulatie testen is de deur uit. (Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus)
We gaan er weer voor
Ja soms kun je iets zo graag willen maar dan kun je soms toch echt beter voor de verstandige keus gaan. Ik had gehoopt in die periode nog wat af te kunnen vallen. Maar gezien dat plan bij mij al jaren faalt is dat niet gelukt :’) Al gaat dat ook de laatste tijd wel goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:52 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wat leuk TP. En wat goed dat jullie het zwanger worden even op een lager pitje hebben gezet en er nu weer samen voor gaan. Is je vriend weer een beetje hersteld?
Welkom! Klinkt als een verstandige keuze, hopelijk kan je snel een topic doorschuiven.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij, ik kom weer om het hoekje kijken. Paar jaar geleden hebben wij ook geprobeerd om zwanger te worden.
Dit is toen niet gelukt en mijn man raakte in die periode zwaar overspannen. Verhuizing, nieuwe baan… nou ja het was even genoeg allemaal samen zeg maar.
Maargoed we worden er beide niet jonger op. Dus ik ben weer braaf aan de foliumzuur. Klackstar bestelling voor ovulatie testen is de deur uit. (Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus)
We gaan er weer voor
Haaij dankjewel! Ik hoop het ook. Maar vorige keer was er na 8 maanden ook nog niks. Dus ik ga maar nergens van uit haha.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:10 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Welkom! Klinkt als een verstandige keuze, hopelijk kan je snel een topic doorschuiven.
Lastig hè. Want hoe maak je je vooral gek?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haaij dankjewel! Ik hoop het ook. Maar vorige keer was er na 8 maanden ook nog niks. Dus ik ga maar nergens van uit haha.
Beetje zelfbescherming. Want ik kan mezelf nogal makkelijk gek maken
Wat balen dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Op naar de volgende rondequote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:36 schreef Zusje123 het volgende:
Ik lees hier ook al een tijdje mee. Ik ben sinds 5-6 maanden gestopt met de pil, maar tot nu lukt het nog niet. Vandaag ben ik ongesteld geworden na 3 dagen overtijd te zijn. Nogal een teleurstelling, normaal heb ik stipt na 27-28 dagen weer ongesteld.
Doordat mijn cyclus niet zo stipt is ga je jezelf continu dingen afvragen. Van zou het deze keer wel om dan vervolgens toch weer op dag 33 ongesteld te worden :’)quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:38 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Lastig hè. Want hoe maak je je vooral gek?
Ah. Herkenbaar en als je een keer moe ben, is het gelijk omdat je mogelijk zwanger ben, ipv dat je gewoon een drukke dag hadquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doordat mijn cyclus niet zo stipt is ga je jezelf continu dingen afvragen. Van zou het deze keer wel om dan vervolgens toch weer op dag 33 ongesteld te worden :’)
Haha ja dat en ieder krampje en steekje analyseren :’) Ben benieuwd hoe het me deze keer vergaatquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:46 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ah. Herkenbaar en als je een keer moe ben, is het gelijk omdat je mogelijk zwanger ben, ipv dat je gewoon een drukke dag had
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haaij dankjewel! Ik hoop het ook. Maar vorige keer was er na 8 maanden ook nog niks. Dus ik ga maar nergens van uit haha.
Beetje zelfbescherming. Want ik kan mezelf nogal makkelijk gek maken
Haha zal voor de meeste mensen wel zo zijn denk ik.quote:
Yasss.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha zal voor de meeste mensen wel zo zijn denk ik.
———
Zit nu op dag 27 van deze cyclus. Geen idee wanneer de duivels komen. Maar vanaf daarna kunnen we dus aan de slag.
Ik ben het wel gewend dat mijn cyclus een beetje zweeft. Vooral als ik iets gespannen ben of er op zit te wachten duurt het meestal nog even wat langerquote:Op zondag 9 mei 2021 17:37 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Yasss.Hopen dat je cyclus een beetje voorspelbaar wordt dan ook.
Ik zit nu op dag 30, dinsdag is mijn NOD dus die ochtend ga ik testen. Normaal zou ik pas de dag erna testen, want wacht ik gewoon of mijn menstruatie uitblijft maar ik ben nu èn heel nieuwsgierig, en woensdag is mijn kantoor dag en ik wil in beide gevallen liever eerst een dagje thuis hebben om het te laten landen. Vorige cyclus leerde me dat het ws een paar traantjes worden namelijk, als het ‘mis’ is.
Ja die cyclus die uitblijft als je erop zit te wachten heb ik ook wel eens ja!quote:Op zondag 9 mei 2021 18:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend dat mijn cyclus een beetje zweeft. Vooral als ik iets gespannen ben of er op zit te wachten duurt het meestal nog even wat langer![]()
Ik hoop voor je dat je iets te vieren hebt![]()
Ik hoop dat mijn ovulatie testen op tijd binnen zijn en anders maar op de goeie gok :’)
Fijn dat hij zo stabiel is dat dat kan.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:31 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja die cyclus die uitblijft als je erop zit te wachten heb ik ook wel eens ja!
Ik kan me vaag herinneren dat ik tijdens mijn spiraal ook een cyclus van 31 a 32 dagen had, daar ben ik nu na enig geschommel ook weer op beland zo te zien. Dit was voorlopig mijn laatste cyclus met ovulatie testen, ik denk hem nu wel redelijk door te hebben dus wil juist pogen het iets meer ‘vanzelf’ te laten gaan, zonder al mijn controle erop.
Als je nog ongesteld moet worden duurt het iig nog wel anderhalf tot 2 weken voordat een ovulatie test echt nut heeft, mag toch hopen dat je ze dan wel binnen hebt.En anders gewoon om de dag je best doen tot ruim 2 a 3 weken in je cyclus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |