abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2021 @ 16:34:48 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199731832
Ik duim voor je!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_199732050
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:55 schreef Zusje123 het volgende:
Komend weekend het uur van de waarheid! Nog niet echt krampen of ongesteldheid pijnen gehad. Wel wat bloedverlies op dag 21 (en dag 22?).

Afwachten...
Oh dat maakt het wel spannend ja!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_199732966
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:55 schreef Zusje123 het volgende:
Komend weekend het uur van de waarheid! Nog niet echt krampen of ongesteldheid pijnen gehad. Wel wat bloedverlies op dag 21 (en dag 22?).

Afwachten...
Oeh spannend!
pi_199744978
Nichtje whatsappte net dat ze de tweede in december verwacht. Voor haar ben ik heel blij, voor mezelf vind ik het een klein beetje moeilijk. 🙈

Hoe is het verder met iedereen op het wachtbankje?
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:06:27 #280
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199745336
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef Vaiana het volgende:
Nichtje whatsappte net dat ze de tweede in december verwacht. Voor haar ben ik heel blij, voor mezelf vind ik het een klein beetje moeilijk. 🙈

Hoe is het verder met iedereen op het wachtbankje?
Wat leuk! Ik word ook tante in december O+

Hier goed hoor. Eigenlijk niks te melden _O- af en toe een krampje maar die zijn er altijd wel.

Met jouw verder wel goed?
pi_199747391
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hier goed hoor. Eigenlijk niks te melden _O- af en toe een krampje maar die zijn er altijd wel.

Met jouw verder wel goed?
Tante ben ik voorlopig alleen aan mans kant helaas, al vind ik het ook wel weer leuk dat ik hoogstwaarschijnlijk mijn moeder oma ga maken. O+

Ja hier ook niks te melden, haha. Wat logisch is, want verwacht mijn menstruatie pas over anderhalve week. Verder zeker goed! Heb allemaal leuke dingen gedaan in onze vakantie afgelopen week, en de verbouwing vordert goed. Dus dat is allemaal top. :D
  vrijdag 4 juni 2021 @ 21:08:08 #282
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199747519
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 21:00 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Tante ben ik voorlopig alleen aan mans kant helaas, al vind ik het ook wel weer leuk dat ik hoogstwaarschijnlijk mijn moeder oma ga maken. O+

Ja hier ook niks te melden, haha. Wat logisch is, want verwacht mijn menstruatie pas over anderhalve week. Verder zeker goed! Heb allemaal leuke dingen gedaan in onze vakantie afgelopen week, en de verbouwing vordert goed. Dus dat is allemaal top. :D
Het is bij mij ook aan mijn man zijn kant hoor. Maar toch tante is tante. Ik vind het kei leuk O+

Wat heb je zoal gedaan? En wat voor verbouwing ben je aan het doen?
pi_199747812
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het is bij mij ook aan mijn man zijn kant hoor. Maar toch tante is tante. Ik vind het kei leuk O+

Wat heb je zoal gedaan? En wat voor verbouwing ben je aan het doen?
Ja alle neefjes en nichtjes van mijn man zijn kant waren er al voordat ik er was, dus dat voelt toch anders denk ik. Al zijn ze superlief en noemen ze me allemaal tante. O+

Mountainbiken, klimbos, midgetgolf, dierentuin en veel rondfietsen en genieten van de zon en elkaar. :D
We hebben een uitbouw laten plaatsen, vloerverwarming, nieuwe voordeur, nieuwe vloer en nieuwe keuken. En straks ook nog een keer een zonnescherm, daar begon het ooit allemaal mee. _O-
  vrijdag 4 juni 2021 @ 21:33:40 #284
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199747907
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ja alle neefjes en nichtjes van mijn man zijn kant waren er al voordat ik er was, dus dat voelt toch anders denk ik. Al zijn ze superlief en noemen ze me allemaal tante. O+

Mountainbiken, klimbos, midgetgolf, dierentuin en veel rondfietsen en genieten van de zon en elkaar. :D
We hebben een uitbouw laten plaatsen, vloerverwarming, nieuwe voordeur, nieuwe vloer en nieuwe keuken. En straks ook nog een keer een zonnescherm, daar begon het ooit allemaal mee. _O-
Klinkt als een vakantie welbesteed :)

Lekker hoor alles weer nieuw en groter!

Hebben wij paar jaar geleden gedaan toen we dit huis kochten. Man man wat een werk.
pi_199748970
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef Vaiana het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah, superleuk! Wel dubbel kan ik me zo voorstellen.

Van beide kanten zijn wij de enige met een serieuze relatie. Dus we zijn de hoop van beide families begrijp ik uit de (niet) subtiele opmerkingen die zo nu en dan vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zusje123 op 04-06-2021 23:08:59 ]
pi_199749235
*something got wrong
pi_199749676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Klinkt als een vakantie welbesteed :)

Lekker hoor alles weer nieuw en groter!

Hebben wij paar jaar geleden gedaan toen we dit huis kochten. Man man wat een werk.
Nou hè! Toen wij het vorig jaar kochten was er niet genoeg tijd voor de verhuizing om het aan te pakken, en wisten we niet wat we wilden. Aangezien het al heel erg prima was hebben we het dus zo gelaten. Nu toch maar aangepakt want alles wordt alleen maar duurder en dan was het iig klaar voordat er een baby was. :D
pi_199749702
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 22:45 schreef Zusje123 het volgende:

[..]

[..]

Ah, superleuk! Wel dubbel kan ik me zo voorstellen.

Van beide kanten zijn wij de enige met een serieuze relatie. Dus we zijn de hoop van beide families begrijp ik uit de (niet) subtiele opmerkingen die zo nu en dan vallen.
Ja nichtje als in dochter van een oom trouwens, ook ongeveer mijn leeftijd. Maar een beetje dubbel idd, al is het toch vooral voor haar heel fijn dat het goed gaat!

Oh altijd fijn. :')
Hopelijk heb je snel goed nieuws voor ze!
pi_199757839
Helaas, ik werd vanochtend wakker met bekende krampen en later vandaag ongesteld geworden.

Goede nieuws is dat het wel, itt vorige maand precies op tijd is.
pi_199760372
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:57 schreef Zusje123 het volgende:
Helaas, ik werd vanochtend wakker met bekende krampen en later vandaag ongesteld geworden.

Ahh balen. ;( Wel fijn idd dat de cyclus regulier is dan, maar was toch leuker geweest als je een topic door kon schuiven.
pi_199761756
quote:

Ahw wat jammer. Maar fijn dat hij weer optijd was.
pi_199778229
Tja, helaas.

Volgens mij zijn er nog wat wiens tijd op het wachtbankje er bijna op zit?
  maandag 7 juni 2021 @ 08:10:14 #293
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199778462
Ik moet donderdag volgens mij ongesteld worden.

Ik denk ook wel dat ik dat ga worden. Niks wat er op wijst dat dat niet zo zou zijn.
  maandag 7 juni 2021 @ 09:08:59 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199778941
quote:

Jammer Zusje! Maar wel een voorspelbare cyclus en nieuwe ronde nieuwe kansen :*.
  maandag 7 juni 2021 @ 09:10:18 #295
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199778956
Ik ben echt benieuwd of ik deze ronde mijn ei ga voelen of niet, want verder heb ik geen idee hoe lang deze ronde gaat zijn. Vind het wel erg spannend zo net na de miskraam.
pi_199779190
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 07:10 schreef Zusje123 het volgende:
Tja, helaas.

Volgens mij zijn er nog wat wiens tijd op het wachtbankje er bijna op zit?
Mijn tijd zit er inderdaad op ik mag door voor de volgende ronde.
Waar ik vorige maand nog een goed gevoel had over deze ronde zit ik nu meer in een :'( het gaat nooit lukken! :'( maar dat is de }) Volgende week ben ik wel weer positiever.

Zal zo langzaamaan wel gaan doorschuiven naar het andere topic.
  maandag 7 juni 2021 @ 09:55:35 #297
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199779442
Elleska :*
pi_199780768
quote:
17s.gif Op maandag 7 juni 2021 09:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ik deze ronde mijn ei ga voelen of niet, want verder heb ik geen idee hoe lang deze ronde gaat zijn. Vind het wel erg spannend zo net na de miskraam.
Hmmja, dat is wel ingewikkeld idd. Zou fijn zijn als je hem dan voelt, om toch een idee te hebben van de cyclus.

quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 09:35 schreef Elleska het volgende:

[..]

Waar ik vorige maand nog een goed gevoel had over deze ronde zit ik nu meer in een :'( het gaat nooit lukken! :'( maar dat is de }) Volgende week ben ik wel weer positiever.

Meh. ;( Ik had heel erg gehoopt op beter nieuws voor je, denk dat het heel logisch is dat het nu even zwaar valt. :*
pi_199781971
quote:
Kan ik me voorstellen. Sterkte ermee.
quote:

[..]

Ja, dat blijkt een achtbaan die emoties, helemaal omdat je elke maand daar toch een hoop hormonen bij krijgt om mee te dealen. Succes.
  maandag 7 juni 2021 @ 13:21:49 #300
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199782292
quote:
Ik voel het de ene maand wel en de andere niet. Hopelijk gaat je cyclus meteen strak in het gareel :)
quote:

[..]

Wat jammer. Jij was toch ook degene die de vorige keer zwanger was geworden met IUI?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')