Wat jammer. Ben je al lang bezig?quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:47 schreef June. het volgende:
Ik ben weer van het bankje gevallen
Morgen maar eens contacten met zkh over start IUI..

Ja, nu bijna alweer een jaar voor een tweede draakquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat jammer. Ben je al lang bezig?
 Vorige keer was het met de eerste IUI meteen raak, heb echt het idee dat wij gewoon wat extra hulp nodig hebben.
 Vorige keer was het met de eerste IUI meteen raak, heb echt het idee dat wij gewoon wat extra hulp nodig hebben.

Zou fijn zijn als het dan weer snel raak isquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:04 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, nu bijna alweer een jaar voor een tweede draakVorige keer was het met de eerste IUI meteen raak, heb echt het idee dat wij gewoon wat extra hulp nodig hebben.

Ah, wat jammer zeg! Succes!quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:04 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, nu bijna alweer een jaar voor een tweede draakVorige keer was het met de eerste IUI meteen raak, heb echt het idee dat wij gewoon wat extra hulp nodig hebben.

Hoe was het bij de gyn? Hopen dat je cyclus het nu weer snel oppakt dan.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat zou fijn zijn. Vanmiddag controle bij de gyn, hoop daar ook groen licht te krijgen. Dan is het alleen maar afwachten op het volledig stoppen van bloedverlies en een normale menstruatie!

Ahh dan loop je net een dag of twee voor op mij denk ik. Als mijn app gelijk heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Afgaande van de test van gisteren en vergelijking met vandaag had ik gisteren mijn piek en zit ik nu op het wacht bankje.

Meh.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:47 schreef June. het volgende:
Ik ben weer van het bankje gevallen
Morgen maar eens contacten met zkh over start IUI..

Goed. Ben inderdaad schoon dus nu is het wachten op het stoppen van de bloeding. In theorie kan ik dan direct weer (proberen) zwanger (te) worden.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:39 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Hoe was het bij de gyn? Hopen dat je cyclus het nu weer snel oppakt dan.

Dat is iig goed nieuws dan.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed. Ben inderdaad schoon dus nu is het wachten op het stoppen van de bloeding. In theorie kan ik dan direct weer (proberen) zwanger (te) worden.
 Zie je dat zelf ook zitten, om het direct weer te proberen?
 Zie je dat zelf ook zitten, om het direct weer te proberen?

Ik zit vandaag op dag 16 van mijn cyclusquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:41 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ahh dan loop je net een dag of twee voor op mij denk ik. Als mijn app gelijk heeft.
[..]
Meh.

“Fijn” dat je helemaal schoon bent nu.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed. Ben inderdaad schoon dus nu is het wachten op het stoppen van de bloeding. In theorie kan ik dan direct weer (proberen) zwanger (te) worden.

Ja, sowieso is het echt te lang geleden dat er gesekst is dus zodra het bloedverlies stopt gaan we er denk ik direct voorquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:48 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dat is iig goed nieuws dan.Zie je dat zelf ook zitten, om het direct weer te proberen?
 .
. 

Ja dat was wel een les van de vorige keer. Omdat ik nooit weet wanneer mijn eisprong is werd ik daar echt super zenuwachtig van :’) dus nu maar meteen die testen gehaald. Weten we iig dat we goed zitten.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, sowieso is het echt te lang geleden dat er gesekst is dus zodra het bloedverlies stopt gaan we er denk ik direct voor.
@:Thinkk-Pinkk spannend, hopen dat het testen geholpen heeft!

Ik ga er maar van uit dat het niet de laatste maand is dat we moeten wachten dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Fijn als het zo voor je kan werken! Idd, nu het ellendige laaaaaaange wachten.

Haha check. Klinkt als een goed plan.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, sowieso is het echt te lang geleden dat er gesekst is dus zodra het bloedverlies stopt gaan we er denk ik direct voor.
@:Thinkk-Pinkk spannend, hopen dat het testen geholpen heeft!

Ja ik ook, alleen ik verwacht mijn ei pas morgen, conform app. Dus zal mijn NOD straks ook wat later zijn dan die van jou.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op dag 16 van mijn cyclus

Dat is dan batsen voor volk en vaderlandquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:01 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja ik ook, alleen ik verwacht mijn ei pas morgen, conform app. Dus zal mijn NOD straks ook wat later zijn dan die van jou.

Haha zoiets ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is dan batsen voor volk en vaderland

Thanks.quote:

Ja, het is veel wachten. Goed dat je afleiding zoekt.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:51 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Thanks.
Aan de ene kant denk ik soms al “het is gewoon uitzitten tot het een jaar duurt en dan kan ik de medische molen in” en aan de andere kant heb ik (terecht) elke maand nog gewoon de hoop dat het nu wel gelukt is. Vind die wachtweken best lang ook, maar gelukkig nu aardig wat afleiding met vakantie en verbouwing.

Nou en fijn ook dat er straks weer wat meer kan! Al dat thuiszitten helpt niet echt met je gedachten verzetten enzo.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:55 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ja, het is veel wachten. Goed dat je afleiding zoekt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |