Ahhh wat lief.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dag 10 hier. Duurt allemaal lang hè. Nou ja oefenen staat vrij natuurlijk
Wel tof dat mijn man het nu ook allemaal bijhoudt. Hij is zelfs naar de drogist geweest omdat hij op internet had gevonden dat bepaalde vitamines weer kunnen helpen enzo. Hij is er lekker mee bezig in ieder geval haha.

Oh hij is kei relaxed hoor. Maar hij had zo iets van het kan nooit kwaad eens te kijken wat zou kunnen helpen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:39 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ahhh wat lief.
Hier is man er nog niet super mee bezig en dat gun ik hem ook wel, dan staat iig 1 van ons er relaxed in.
Dag 10 idd, haha. Volgens mijn app over een week de eisprong, dus we doen gewoon vanaf nu om de dag batsen de komende tijd, dan zitten we altijd wel safe. Plus vanaf vandaag twee weken vakantie, heeeerlijk.
Maak het je gemakkelijk haha hopelijk voor het laatstquote:

Fijn! En lief vind ik het dus, haha. Ik sta er zelf vooral niet mega relaxed in, bedoelde niet dat ik dacht dat hij dat niet zou zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh hij is kei relaxed hoor. Maar hij had zo iets van het kan nooit kwaad eens te kijken wat zou kunnen helpen.

Hopelijk voor het laatst! Dat zou toch mooi zijn.quote:

Ik kom bij je zitten.quote:

Oh wat leukquote:Op woensdag 26 mei 2021 07:29 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ik kom bij je zitten.
Zal mij benieuwen. Deze maand niet een uitgebreide poging gedaan. Net rond de tijd van de eisprong een kitten gekregen, dus dat eiste de aandacht op.

Ik ben nog een beetje zoekende. Eerste maand pas weer en ik weet eigenlijk niet meer zo goed hoe het er de vorige keer uit zag. Dus ik blijf maar gewoon testen tot ik ze echt weer duidelijk af zie nemenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
Gezellig @:Zusje123
@:Thinkk-Pinkk Oplopende ovulatietesten zijn ook een goed teken
Ik had deze ronde weer een knaller. Vaak heb ik 2 dagen een hele donkere test welke officieel niet positief zijn, dan heeft de piek ergens tussen die twee testen gezeten. Soms is het een toevalstreffer zoals deze ronde met 1 mooie knaller met mooi op en aflopende testen eromheen.
Gek genoeg heb ik vooral een goed gevoel over de volgende ronde maar dat is vast een soort zelfbescherming.

Ohhh een kitten.quote:Op woensdag 26 mei 2021 07:29 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ik kom bij je zitten.
Zal mij benieuwen. Deze maand niet een uitgebreide poging gedaan. Net rond de tijd van de eisprong een kitten gekregen, dus dat eiste de aandacht op.
 Wat leuk!
 Wat leuk! Merk wel dat ik er daardoor iets minder mentaal constant mee bezig ben, dat is wel lekker!
 Merk wel dat ik er daardoor iets minder mentaal constant mee bezig ben, dat is wel lekker!

Fijn dat het beter gaat. Iedereen heeft zo zijn eigen manier. En het moet je ook niet continu bezig houdenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:48 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ohhh een kitten.Wat leuk!
Verder ook weinig te melden hier, geen ovulatie testen en geen temperatuurmeting, ik poog te vertrouwen op mijn lijf en cyclus.Merk wel dat ik er daardoor iets minder mentaal constant mee bezig ben, dat is wel lekker!

quote:
Ja, echt super leuk. Enorm schattig ook.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:48 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ohhh een kitten.Wat leuk!
Verder ook weinig te melden hier, geen ovulatie testen en geen temperatuurmeting, ik poog te vertrouwen op mijn lijf en cyclus.Merk wel dat ik er daardoor iets minder mentaal constant mee bezig ben, dat is wel lekker!

Nou precies, dat werd best vervelend. Als ik dit gevoel vast kan houden en daarmee wat meer relaxed ben dan is dat heel fijn!quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat. Iedereen heeft zo zijn eigen manier. En het moet je ook niet continu bezig houden

Ik zou niet tegen zijn op een kittenfoto in dit topic hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:05 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt super leuk. Enorm schattig ook.
Dat doe ik nu ook, zonder testen en meten. Gewoon regelmatig gaan rond de verwachte eisprong. Mij geeft het ook meer rust ja

We willen een fotoquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:05 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt super leuk. Enorm schattig ook.
Dat doe ik nu ook, zonder testen en meten. Gewoon regelmatig gaan rond de verwachte eisprong. Mij geeft het ook meer rust ja

Ik denk dat ik mijn piek te pakken heb. Vanavond man nog een keer tackelenquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:45 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nou precies, dat werd best vervelend. Als ik dit gevoel vast kan houden en daarmee wat meer relaxed ben dan is dat heel fijn!
Voor jou fijn dat de ovulatietesten een logisch verloop laten zien, hopelijk heb je snel een positieve te pakken.
[..]
Ik zou niet tegen zijn op een kittenfoto in dit topic hoor.
Nou precies, ik probeer gewoon in de gaten te houden dat het om de dag gebeurt nu en dat dan nog even voorbij de verwachte eisprong volhouden en dan is het vast wel goed.

quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:45 schreef Vaiana het volgende:
Ik zou niet tegen zijn op een kittenfoto in dit topic hoor.
https://i.imgur.com/a/FiNehvQquote:

Even blijven testen vond ik ook altijd wel handig ja. Snel gaan met die banaan iig.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We willen een foto
[..]
Ik denk dat ik mijn piek te pakken heb. Vanavond man nog een keer tackelen
En da blijf ik gewoon testen tot ik weer zie dat hij afneemt en dan wachten we maar weer af.

Mnoh.quote:

Of het werkt in je voordeelquote:Op donderdag 27 mei 2021 08:02 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Dank
Het werkt wel een beetje tegen rammelende eierstokken inderdaad 😉
 Ik mocht na het ophalen van onze katten al snel geen kattenbak meer verschonen.
 Ik mocht na het ophalen van onze katten al snel geen kattenbak meer verschonen.

Wij hebben zelf een bijna 11 jarige opa Labrador. Zo verwend als iets. Echt mijn beste vriendje hoorquote:Op donderdag 27 mei 2021 08:02 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Dank
Het werkt wel een beetje tegen rammelende eierstokken inderdaad 😉

.
.

Daar duimen we dan voorquote:Op donderdag 27 mei 2021 08:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of het werkt in je voordeelIk mocht na het ophalen van onze katten al snel geen kattenbak meer verschonen.
Welkom!quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:47 schreef Debsterr het volgende:
Morning dames! Ik kom me weer voorzichtig melden hier. Hopen op een betere poging dit keer.

Hopen dat we je heel snel voor veel maanden/jaren uit kunnen zwaaien.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:47 schreef Debsterr het volgende:
Morning dames! Ik kom me weer voorzichtig melden hier. Hopen op een betere poging dit keer.

Ja, dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:09 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Hopen dat we je heel snel voor veel maanden/jaren uit kunnen zwaaien.
 . Vanmiddag controle bij de gyn, hoop daar ook groen licht te krijgen. Dan is het alleen maar afwachten op het volledig stoppen van bloedverlies en een normale menstruatie!
. Vanmiddag controle bij de gyn, hoop daar ook groen licht te krijgen. Dan is het alleen maar afwachten op het volledig stoppen van bloedverlies en een normale menstruatie!

Welkom! Hopelijk krijg je groen licht en regelt je lichaam zich snel inquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat zou fijn zijn. Vanmiddag controle bij de gyn, hoop daar ook groen licht te krijgen. Dan is het alleen maar afwachten op het volledig stoppen van bloedverlies en een normale menstruatie!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |