Ah dat is wel echt balen idd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:04 schreef CaVaBien het volgende:
Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen met een afwijking van 2 dagen. Vandaag zat ik op dag 31, waardoor ik dus dacht dat het wel raak kon zijn.
Vanochtend gelijk een test gedaan en tijdens het wachten op het resultaat werd ik alsnog ongesteld
Over twee weken een nieuwe poging
Ik duim!quote:
Noh dat is echt heel stom!quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:04 schreef CaVaBien het volgende:
Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen met een afwijking van 2 dagen. Vandaag zat ik op dag 31, waardoor ik dus dacht dat het wel raak kon zijn.
Vanochtend gelijk een test gedaan en tijdens het wachten op het resultaat werd ik alsnog ongesteld
Over twee weken een nieuwe poging
Spannend, ik duim!quote:
En?quote:
Nog niksquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:44 schreef June. het volgende:
[..]
En?![]()
Hier ook op het wachtbankje, maar verwacht er weinig van. Een halve poging gedaan omdat we beiden snipverkouden waren (nocovid) en de dreumes ook. We gaan het zien..
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh, ik vond m heel obviousmaarehm ik ga dus naar het volgende topic
![]()
Hahaha heel herkenbaar. Gefeliciteerd!! Super tof.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
Thnx![]()
Wat voelt het anders dan de eerste keer johnu vind ik t gewoon leuk en prima. De eerste keer was ik heel lang "whuuuuutt echt? Nee joh! Woaah".
net dacht ik " oh relaxed, we hebben heel veel van de spullen al"
Jaaaa dat kon ook bijna niet anders meerquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh, ik vond m heel obviousmaarehm ik ga dus naar het volgende topic
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Naar het volgende topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |