abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198455590

quote:
Eva Jinek gaat iets vroeger beginnen met haar talkshow bij RTL 4. Aan de naam wordt niet gesleuteld, die blijft Jinek, maar het tijdstip wordt 22.20 uur. Daarmee begint ze bij haar nieuwe werkgever tien minuten eerder dan de concurrentie op NPO 1.

Dat Jinek tien minuten eerder begint met haar praatprogramma is een strategische zet. Daarmee is ze net iets eerder te zien dan de vijf duo's die haar vervangen op NPO 1. De strijd om de late avond is daarmee verder ontbrand. Nadat Humberto Tan de kijkcijfers zag dalen met RTL Late Night, heeft de commerciële zender nooit meer het late tijdslot in handen gehad. Met de komst van Jinek hoopt RTL daar verandering in te brengen.

De presentatrice start op vrijdag 3 januari met haar talkshow Jinek bij de zender. ,,De kijkers krijgen wat ze van mij gewend zijn", vertelt ze. ,,De hoofdrolspelers uit de actualiteit nodig ik aan tafel uit en ik voer met hen het gesprek van de dag. Journalistiek, scherp, onderhoudend en over onderwerpen uit de media, cultuur, sport en maatschappij. Alleen dan bij RTL 4.”

Gisteren werd bekend dat Jaïr Ferwerda zijn rol op locatie behoudt in de talkshow. Daarnaast krijgt de politiek verslaggever ruimte om bij RTL een eigen programma te ontwikkelen. Hij verbindt zich voor meerdere jaren aan de zender.

Jinek is vanaf 3 januari elke werkdag te zien. Ze wordt na een paar maanden afgewisseld door Beau van Erven Dorens.

https://www.ad.nl/show/ta(...)er-op-rtl-4~a6d875a6
https://twitter.com/Jinek_RTL
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 23:49:58 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198455594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:47 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Baudet is natuurlijk een ontzettende klapjosti, maar dat 'ie hier weg liep kan ik nog wel begrijpen.

Hij werd wel ongekend hard aangepakt door zo'n beetje iedereen in de studio vanavond.
Hard aangepakt? Dat viel reuze mee _O- Ze stelden hem gewoon vragen waar hij vervolgens geen antwoord op gaf en alleen maar boos deed :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 23:50:41 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198455603
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198455604
Iemand filmpje van de meltdown van Baudet in de show zelf (dus niet het einde ;) ).
U MAD?
pi_198455605
quote:
84s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Hard aangepakt? Dat viel reuze mee _O- Ze stelden hem gewoon vragen waar hij vervolgens geen antwoord op gaf en alleen maar boos deed :')
Gaf geen antwoord op feiten.
pi_198455606
Benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 23:51:46 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198455617
Ik vind het wel mooi dat Azarkan bezorgd vroeg "Waar ga je heen Thierry?" O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 11 maart 2021 @ 23:52:15 #8
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198455622
quote:
84s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Hard aangepakt? Dat viel reuze mee _O- Ze stelden hem gewoon vragen waar hij vervolgens geen antwoord op gaf en alleen maar boos deed :')
Vond je?

Ik vond Jinek ongekend agressief.

Ben geen fan van Baudet he.. dit is mijn objectieve mening.

Rutte werd bijvoorbeeld van de week met fluwelen handschoentjes aangepakt.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 23:52:19 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198455623
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:51 schreef capricia het volgende:
Benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.
Tuurlijk niet :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 23:52:42 #10
236264 crew  capricia
pi_198455625
quote:
84s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:51 schreef Starhopper het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Azarkan bezorgd vroeg "Waar ga je heen Thierry?" O+
Azarkan was Baudet gewoon verbaal de baas. Wat een afgang.
Definitely not CIA
pi_198455632
Als je je al zo laat kennen door iemand die de allerslechtste oudejaarsconference ooit heeft gemaakt, hoe denk je dan ooit een land te leiden ?

Daarnaast is het slecht geacteerd. Hij zit in elke interview/debat/mediamoment te wachten op het moment dat hij ophef kan creëren. Met ophitsende teksten, de slachtofferrol van de media terwijl hij de media zo nodig heeft en fact free informatie strooien.

Nou nou, hij loopt weg. Ophef. Nee, het is een boos kind dat aan tafel zijn zin niet krijgt en denkt dat stampvoetend weglopen als volwassen wordt gezien. Het is kleinzielig, en Koning is niet grappig.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_198455634
Geen super fan van Tim Hofman maar deze klopt wel

twitter
pi_198455636
Nee dit was niet de dag van Sierrie nee
U MAD?
pi_198455641
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:52 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Vond je?

Ik vond Jinek ongekend agressief.

Ben geen fan van Baudet he.. dit is mijn objectieve mening.

Rutte werd bijvoorbeeld van de week met fluwelen handschoentjes aangepakt.
Omdat Baudet onzin verkondigd. Ik ben ook geen Rutte fan maar feiten ontkennen zonder tegenargumenten kom op.., dat is geen debat of politiek meer.
pi_198455657
quote:
84s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Tuurlijk niet :T
Helaas wel, hier duikt iedereen op.
pi_198455658
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:53 schreef ikbenrond het volgende:
Geen super fan van Tim Hofman maar deze klopt wel

[ twitter ]
Ik heb niet echt behoefte om dit soort bizar slechte grappen te moeten kijken bij Jinek, ook wel een essentieel verschilletje.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_198455664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:54 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Omdat Baudet onzin verkondigd. Ik ben ook geen Rutte fan maar feiten ontkennen zonder tegenargumenten kom op.., dat is geen debat of politiek meer.
Dit inderdaad, en dat Baudet continue de wetenschap relativeert en soms zelfs ontkent is ook gewoon kwalijk. Hij gelooft echt alleen zijn eigen gedraai met cijfers, terwijl mensen met ook maar een beetje basiskennis van statistiek weten dat hij vaak onzin eruit gooit. Is ook gewoon vaak gefactcheckt, maar dat boeit Baudet niks.
pi_198455677
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik heb niet echt behoefte om dit soort bizar slechte grappen te moeten kijken bij Jinek, ook wel een essentieel verschilletje.
Ik heb ook geen moment gelachen, maar dat maakt het niet minder waar. Zwarte humor is zogenaamd grappig (ook al waren het geen grappen in die app groep, maar soit), tot het bij hem zelf gebeurt.
pi_198455678
De
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:53 schreef ikbenrond het volgende:
Geen super fan van Tim Hofman maar deze klopt wel

[ twitter ]
Je moet ook helemaal niet verwachten dat Baudet consequent zal zijn. Het speelt het spel op een hele andere manier. Wel verbazend dat hij hier bijna nooit direct geconfronteerd mee wordt. De vrijheid van meningsuiting en vorming geldt alleen voor mensen van Forum. De rest heeft maar te buigen naar de Fuhrer in dankbare taal.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_198455684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:52 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Vond je?

Ik vond Jinek ongekend agressief.

Ben geen fan van Baudet he.. dit is mijn objectieve mening.

Rutte werd bijvoorbeeld van de week met fluwelen handschoentjes aangepakt.
Azarkan werd toch net zo goed hard aangepakt door Jinek over de vermeende aanranding van Kuzu.

Al met al was het weer een bedroevend niveau vanavond, voor de gehele setting. Dit is dan de Nederlandse televisie en de Nederlandse politiek :')
pi_198455699
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:48 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Dan ben je dus wel FvDer kijk nu eens naar wat hij uitkraamt in de uitzending...
Baudet kreeg nauwlijks de kans om iets uit te kraaien, hij werd constant onderbroken. ik wilde wel eens de andere kant van het verhaal horen.

Wat ik overigens wel grappig vond was de felle toon van Denk naar Forum toe over het incident met de trein en nog geen 10 minuten later ging het over de wantoestanden met het verhaal van de vrouw. hoezo ironisch, een ander beschuldigen van het geloven van een verhaal om vervolgens het verhaal van een ander niet eens willen aanhoren.

Ik hoop echt dat Eva net zo snel ophoepelt als die knakker van nieuwsuur bij RTL late night was dat niet twan Huys?
pi_198455711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:57 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Ik heb ook geen moment gelachen, maar dat maakt het niet minder waar. Zwarte humor is zogenaamd grappig (ook al waren het geen grappen in die app groep, maar soit), tot het bij hem zelf gebeurt.
Iemand in je studio uitnodigen om hem vervolgens aan het einde doelbewust te laten 'afmaken' door een waanzinnig slechte cabaretier vind ik net zo onsmakelijk als racistische drek spuien in een besloten appgroepje met gelijkgestemden. Dat je daar dan niet lekker blijft zitten en alles over je heen laat komen snap ik best goed.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_198455716
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:52 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Vond je?

Ik vond Jinek ongekend agressief.

Ben geen fan van Baudet he.. dit is mijn objectieve mening.

Rutte werd bijvoorbeeld van de week met fluwelen handschoentjes aangepakt.
Wist je niet dat elke vrijdagavond Rutte een deepthroat krijgt van Eva? Dat kind geilt vreselijk op onze minister president.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 12 maart 2021 @ 00:01:12 #24
408813 crew  trein2000
pi_198455717
Baudet opgestapt? Ik zat niet te kijken. Maar op basis van dit fragment volkomen terecht.
twitter
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 00:02:05 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198455729
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:58 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Baudet kreeg nauwlijks de kans om iets uit te kraaien,
hij werd constant onderbroken. ik wilde wel eens de andere kant van het verhaal horen.

Wat ik overigens wel grappig vond was de felle toon van Denk naar Forum toe over het incident met de trein en nog geen 10 minuten later ging het over de wantoestanden met het verhaal van de vrouw. hoezo ironisch, een ander beschuldigen van het geloven van een verhaal om vervolgens het verhaal van een ander niet eens willen aanhoren.

Ik hoop echt dat Eva net zo snel ophoepelt als die knakker van nieuwsuur bij RTL late night was dat niet twan Huys?
Hij kreeg alle kans _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198455730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:00 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Iemand in je studio uitnodigen om hem vervolgens aan het einde doelbewust te laten 'afmaken' door een waanzinnig slechte cabaretier vind ik net zo onsmakelijk als racistische drek spuien in een besloten appgroepje met gelijkgestemden. Dat je daar dan niet lekker blijft zitten en alles over je heen laat komen snap ik best goed.
Dat van Martijn de Koning verzint hij niet hè? Baudet heeft racistische en antisemitische dingen gezegd, dat zijn gewoon de feiten. Dat mag, en móét zelfs, benoemd worden. Dus nee, ik vind dat tweede toch echt een stukje erger. Ongelofelijk dat zo veel mensen na alles wat er is gebeurd de afgelopen maanden nog simpen voor Baudet.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:02:20 #27
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_198455733
En dan volgende week weer onverwacht zeteljes binnenharken.
lekker man
pi_198455737
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:55 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Dit inderdaad, en dat Baudet continue de wetenschap relativeert en soms zelfs ontkent is ook gewoon kwalijk. Hij gelooft echt alleen zijn eigen gedraai met cijfers, terwijl mensen met ook maar een beetje basiskennis van statistiek weten dat hij vaak onzin eruit gooit. Is ook gewoon vaak gefactcheckt, maar dat boeit Baudet niks.
De statistieken van hetzelfde CBS over Marokkanen haalde hij er dan wel weer probleemloos bij in het programma.
Het is maar net hoe het hem uitkomt.
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 00:04:05 #29
236264 crew  capricia
pi_198455745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:01 schreef trein2000 het volgende:
Baudet opgestapt? Ik zat niet te kijken. Maar op basis van dit fragment volkomen terecht. [ twitter ]
Ja het was tenenkrommend.
'Spielerei, drek, CBS praat onzin, spielerei!'
Azarkan deed het goed. Terwijl Baudet stond te trillen en zo ongeveer ontplofte van woede.
Terugkijken waard.
Definitely not CIA
pi_198455750
een issue wat ik trouwens miste in deze uitzending was de mocromaffia, ze heten niet voor niks mocromaffia
pi_198455755
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:02 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Dat van Martijn de Koning verzint hij niet hè? Baudet heeft racistische en antisemitische dingen gezegd, dat zijn gewoon de feiten. Dat mag, en móét zelfs, benoemd worden. Dus nee, ik vind dat tweede toch echt een stukje erger. Ongelofelijk dat zo veel mensen na alles wat er is gebeurd de afgelopen maanden nog simpen voor Baudet.
Ik simp helemaal niet, maar ik vind het niet des Jineks om een gast zo triest te demoniseren, zelfs als die gast een complete randdebiel is als Baudet vanavond weer tentoonstelde.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_198455757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:54 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Omdat Baudet onzin verkondigd. Ik ben ook geen Rutte fan maar feiten ontkennen zonder tegenargumenten kom op.., dat is geen debat of politiek meer.
verkondigd :') @onlogisch
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 12 maart 2021 @ 00:06:10 #33
408813 crew  trein2000
pi_198455764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik simp helemaal niet, maar ik vind het niet des Jineks om een gast zo triest te demoniseren, zelfs als die gast een complete randdebiel is als Baudet vanavond weer tentoonstelde.
Nou ja dat dus, die Baudet spoort niet. Maar hij is wel je gast. Om dan zo tekeer te gaan geeft geen pas. En dat beseffen ze zichzelf ook wel:
twitter
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_198455770
Je weet bij Baudet dat hij de controle kwijt is als hij weidse gebaren maakt terwijl hij praat.
pi_198455792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:02 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Dat van Martijn de Koning verzint hij niet hè? Baudet heeft racistische en antisemitische dingen gezegd, dat zijn gewoon de feiten. Dat mag, en móét zelfs, benoemd worden. Dus nee, ik vind dat tweede toch echt een stukje erger. Ongelofelijk dat zo veel mensen na alles wat er is gebeurd de afgelopen maanden nog simpen voor Baudet.
Maar dat is juist het punt, Baudet heeft nooit toegegeven of ontkent dat hij dat heeft gezegd, hij bepleit dat bepaalde zaken gewoon privé moeten zijn en blijven en ik geef hem daarin groot gelijk. zoiets kan in een hele andere context staan, we moeten hier in Nederland zeker geen gedachte politie hebben, en iedereen heeft recht op een veilige privé omgeving... ook politici.

Wat Rutte in zijn vrije tijd doet, zegt en schrijft krijgen we immers ook niks over te horen ook niet over zijn liefdesleven,

[ Bericht 5% gewijzigd door MakkieR op 12-03-2021 00:14:57 ]
pi_198455800
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:02 schreef Lemsterr het volgende:
En dan volgende week weer onverwacht zeteljes binnenharken.
lekker man
Misschien was er vanavond wel een Brusselmannetje gepleegd door Eva en gasten.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 00:13:04 #37
491163 Viesdik
pi_198455819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Azarkan was Baudet gewoon verbaal de baas. Wat een afgang.
makkelijk hè 5 tegen 1
is gewoon een vernedering..

jij zou jankend onder de tafel liggen smekend om genade
pi_198455844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:13 schreef Viesdik het volgende:

[..]

makkelijk hè 5 tegen 1
is gewoon een vernedering..

jij zou jankend onder de tafel liggen smekend om genade
Je trapt dus precies in de slachtofferrol die hij kiest.

Hij komt niet voor niets altijd in die positie terecht, daar is hij op uit, om tegen z'n achterban te kunnen zeggen "zie je wel".

Hij praat altijd in vaagheden, wollig, wordt niet concreet, trekt alle statistiek in twijfel totdat het hem zelf een keer goed uitkomt in de discussie. Daarnaast is hij niet in staat om te reflecteren en z'n excuses aan te bieden voor een fout.

* insert plaatje met stok in eigen fietswiel
pi_198455871
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

Hij praat altijd in vaagheden, wollig, wordt niet concreet, trekt alle statistiek in twijfel totdat het hem zelf een keer goed uitkomt in de discussie. Daarnaast is hij niet in staat om te reflecteren en z'n excuses aan te bieden voor een fout.
Dat doet elke politicus ;)
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 00:20:24 #40
236264 crew  capricia
pi_198455878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:13 schreef Viesdik het volgende:

[..]

makkelijk hè 5 tegen 1
is gewoon een vernedering..

jij zou jankend onder de tafel liggen smekend om genade
Ja. Zelfs Azarkan vernederde hem verbaal. Wat een afgang.
Definitely not CIA
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:20:29 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198455879
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je trapt dus precies in de slachtofferrol die hij kiest.

Hij komt niet voor niets altijd in die positie terecht, daar is hij op uit, om tegen z'n achterban te kunnen zeggen "zie je wel".

Hij praat altijd in vaagheden, wollig, wordt niet concreet, trekt alle statistiek in twijfel totdat het hem zelf een keer goed uitkomt in de discussie.

* insert plaatje met stok in eigen fietswiel
Ja, daarom is hij er ook in een felle, feitelijke, discussie keihard uitgeluld!

Oh nee, een onleuke debiel noemde hem antisemiet, racist etc in een "grappige" monoloog waar geen weerwoord mogelijk was.

Ga toch weg, dit is puur demoniseren. Prima als je hem onderuit weet te halen met argumenten, op deze manier geef je alleen maar je eigen politieke voorkeur bloot.

En doe niet mans met een weerwoord, dat werd Baudet ook niet gegund :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:20:56 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_198455880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je weet bij Baudet dat hij de controle kwijt is als hij weidse gebaren maakt terwijl hij praat.
Daar is zeer weinig voor nodig. Hij laat zichzelf zo makkelijk uit de tent lokken, ongelofelijk.
2000 light years from home
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 00:22:16 #43
236264 crew  capricia
pi_198455887
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Daar is zeer weinig voor nodig. Hij laat zichzelf zo makkelijk uit de tent lokken, ongelofelijk.
Hij is gewoon geen goede debater. In de kamer ook niet.
Maar dit was echt tenenkrommend wat hier gebeurde.
Definitely not CIA
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:23:06 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_198455895
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Hij is gewoon geen goede debater. In de kamer ook niet.
Maar dit was echt tenenkrommend wat hier gebeurde.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat hij een activist is en geen politicus. Lekker op podia in een megafoon tetteren zonder weerwoord, dat kan 'ie prima. Vindt 'ie ook leuk.

Los van de totale onzin die eruit komt.
2000 light years from home
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:26:00 #45
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198455922
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Zelfs Azarkan vernederde hem verbaal. Wat een afgang.
Hoezo zelfs Azarkan?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198455928
Ik heb het net terug gekeken, hij werd wel erg hard aangepakt. Maar op zich is de kritiek ook wel terecht en had hij dit kunnen weten.

Het optreden van Martijn is wel van een totaal andere orde, heb lang niet meer zo veel plaatsvervangende schaamte gehad.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 00:28:01 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198455933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, daarom is hij er ook in een felle, feitelijke, discussie keihard uitgeluld!

Oh nee, een onleuke debiel noemde hem antisemiet, racist etc in een "grappige" monoloog waar geen weerwoord mogelijk was.

Ga toch weg, dit is puur demoniseren. Prima als je hem onderuit weet te halen met argumenten, op deze manier geef je alleen maar je eigen politieke voorkeur bloot.

En doe niet mans met een weerwoord, dat werd Baudet ook niet gegund :W.
Dat is hij en zijn achterban toch ook?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 00:28:06 #48
491163 Viesdik
pi_198455934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je trapt dus precies in de slachtofferrol die hij kiest.

Hij komt niet voor niets altijd in die positie terecht, daar is hij op uit, om tegen z'n achterban te kunnen zeggen "zie je wel".

Hij praat altijd in vaagheden, wollig, wordt niet concreet, trekt alle statistiek in twijfel totdat het hem zelf een keer goed uitkomt in de discussie. Daarnaast is hij niet in staat om te reflecteren en z'n excuses aan te bieden voor een fout.

* insert plaatje met stok in eigen fietswiel
lul niet zo dom. het zijn kruisverhoren, framing, verdachtmakingen.
hij moet zich 100 keer voor hetzelfde verdedigingen
gaan verder niet in op het partijprogramma, maar zijn continu bezig met dat bekende extreem rechtse stigma

het is verkiezingstijd en mensen gaan letterlijk over lijken
voor 1 miljoen op jaarbasis zou ik het leven van iemand ook zuur maken toch? Ik zou zelfs een zwerver met corona pijpen voor 1% van jineks loon

Ze danst naar de pijpen van haar leiders en likt haarzelf als deugslaaf naar de top.
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 00:28:09 #49
236264 crew  capricia
pi_198455935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:26 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hoezo zelfs Azarkan?
Omdat ie zichzelf als Neerlands grootste intellectueel heeft uitgeroepen, Baudet dan. En dan zo'n pak slaag.
Definitely not CIA
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 00:28:47 #50
491163 Viesdik
pi_198455939
---Verwijderd---

[ Bericht 97% gewijzigd door Cynix ® op 12-03-2021 09:23:29 (Graag gewoon meedoen, met fatsoenlijk taalgebruik.) ]
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:28:57 #51
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_198455940
Aan Baudet en al zijn kansloze volgers: zak in de stront.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 00:29:25 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198455946
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Omdat ie zichzelf als Neerlands grootste intellectueel heeft uitgeroepen, Baudet dan. En dan zo'n pak slaag.
Ja! Mooi toch dat ie het zelfs niet kan winnen van een Turk _O- Dat gaan zijn stemmers niet leuk vinden. Alleen jammer dat die geen msm kijken
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198455947
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:28 schreef Viesdik het volgende:

[..]

lul niet zo dom. het zijn kruisverhoren, framing, verdachtmakingen.
hij moet zich 100 keer voor hetzelfde verdedigingen
gaan verder niet in op het partijprogramma, maar zijn continu bezig met dat bekende extreem rechtse stigma

het is verkiezingstijd en mensen gaan letterlijk over lijken
voor 1 miljoen zou ik het leven van iemand ook zuur maken toch? Ik zou zelfs een zwerver met corona pijpen voor 1% van jineks loon

Ze danst naar de pijpen van haar leiders en likt haarzelf als deugslaaf naar de top.
wat is een deugslaaf?
pi_198455949
Terecht weggelopen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198455950
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Zelfs Azarkan vernederde hem verbaal. Wat een afgang.
Mn achterneef met Asperger had dit verbaal nog gewonnen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:29:58 #56
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_198455952
Bizarre slachting.
Uberkneus is het, maar damn, even met de hele tafel die dude afbranden :o
En dan als afsluiter die slechte grappen van Martijn Koning :W

Raar dat Jinek erin gaat om 'm te slachten, wel benieuwd hoe hard ze hebben zitten slijmen om 'm te krijgen.
Haters everywhere but I don't really care.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 00:30:04 #57
491163 Viesdik
pi_198455954
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:29 schreef Verida het volgende:

[..]

wat is een deugslaaf?
gebruik je fantasie maar
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:30:29 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198455959
quote:
84s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat is hij en zijn achterban toch ook?
En dan nog, zelfs als hij dat is heeft hij net zo goed het recht om in een normale disussie ongelijk te krijgen, niet in 1 stukje cabaret waar hij niets tegen kan zeggen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:30:32 #59
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198455960
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Omdat ie zichzelf als Neerlands grootste intellectueel heeft uitgeroepen, Baudet dan. En dan zo'n pak slaag.
Met zelfs Azarkan zeg je iets over verbale kwaliteiten van Azarkan en niet over de wel of niet bestaande intellectualiteit van Baudet. Dus nogmaals, hoezo zelfs Azarkan?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198455971
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:28 schreef Martinello het volgende:
Aan Baudet en al zijn kansloze volgers: zak in de stront.
:') :')
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:32:36 #61
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_198455974
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:29 schreef superniger het volgende:
Terecht weggelopen.
Hij is blijkbaar jouw verlosser dus jij wilt blijkbaar ook dezelfde behandeling als Barabbas krijgen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:32:50 #62
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198455976
Als zwevende kiezer wordt zo mn keuze makkelijk gemaakt

FvD +1
Mai pben rai~!
pi_198455978
twitter
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:33:28 #64
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_198455982
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:32 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:') :')
Ik spreek je na de verkiezingen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 00:33:37 #65
236264 crew  capricia
pi_198455984
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:30 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Met zelfs Azarkan zeg je iets over verbale kwaliteiten van Azarkan en niet over de wel of niet bestaande intellectualiteit van Baudet. Dus nogmaals, hoezo zelfs Azarkan?
Jij kent het wereldbeeld van Baudet niet? Vernedert door iemand van Marokkaanse komaf.
Definitely not CIA
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:34:04 #66
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198455986
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
_O- _O- _O-

Goed voor die blonde flamoes :D
Mai pben rai~!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:34:17 #67
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_198455987
Zit nog te kijken naar de herhaling, maar gvd Jinek is wel irritant,
Was al eerder weggelopen, stukje over oversterfte.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:35:10 #68
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198455991
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:32 schreef KNAK het volgende:
Als zwevende kiezer wordt zo mn keuze makkelijk gemaakt

FvD +1
Dit is inderdaad het neveneffect. Martijn Koning heeft z’n twee minuutjes of fame en op 17 maart gaat het mis. Dat soort dingen werken vaak averechts. Ik heb al heel wat steun gezien voor Baudet uit hoeken die hem verafschuwen.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:35:23 #69
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198455994
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:34 schreef matthijst het volgende:
Zit nog te kijken naar de herhaling, maar gvd Jinek is wel irritant,
Was al eerder weggelopen, stukje over oversterfte.
met dr "15 keer opnieuw afspelen"
Wat een kut is dat joh..
Mai pben rai~!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:35:41 #70
2651 svann
night-hawk
pi_198455996
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:29 schreef matthijst het volgende:
Bizarre slachting.
Uberkneus is het, maar damn, even met de hele tafel die dude afbranden :o
Dat kan ook bijna niet anders.
Te onbekwaam.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:37:34 #71
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198456010
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij kent het wereldbeeld van Baudet niet? Vernedert door iemand van Marokkaanse komaf.
Waarom ontwijk je de vraag? Zelfs Azarkan zegt iets over Azarkan. Wat precies?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198456013
Kijk het nu terug, Azarkan lijkt ineens de redelijkheid zelve. Das ook een zin die ik een jaar geleden niet had verwacht uit te spreken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 00:38:46 #73
236264 crew  capricia
pi_198456014
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:37 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Waarom ontwijk je de vraag? Zelfs Azarkan zegt iets over Azarkan. Wat precies?
Wat ben je aan het zoeken? Geen idee. Succes ermee.
Definitely not CIA
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:39:00 #74
2651 svann
night-hawk
pi_198456017
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Hij twitterde toch niet (zelf)?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:39:14 #75
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_198456019
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Denk jij nou echt dat Theo Hiddema om half twee op twitter zit?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:39:43 #76
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198456021
Martijn is nog een grotere zak dan Thierry. Maar als deze uitzending je op Thierry laat stemmen ben je echt je stemrecht niet waard. Beetje huilie doen dat iedereen hem wil framen terwijl ie zichzelf gewoon loopt te framen met de onzin die hij uit kraamt....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 00:39:57 #77
236264 crew  capricia
pi_198456023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:38 schreef kalinhos het volgende:
Kijk het nu terug, Azarkan lijkt ineens de redelijkheid zelve. Das ook een zin die ik een jaar geleden niet had verwacht uit te spreken.
Die kunnen we wel als winnaar van de avond uitroepen ja.
Definitely not CIA
pi_198456025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:39 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Denk jij nou echt dat Theo Hiddema om half twee op twitter zit?
Half twee niet, half een wel
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:40:31 #79
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_198456028
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:35 schreef svann het volgende:

[..]

Dat kan ook bijna niet anders.
Te onbekwaam.
Eens, maar waarom nodig je hem uit dan :D
Viel er halverwege in, maar hebben ze die denkgast ook aangepakt?
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:41:01 #80
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198456031
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat ben je aan het zoeken? Geen idee. Succes ermee.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier een racistisch geurtje aan vastzit. Zoiets van Azarkan is een Marokkaan, dus hij zal niet goed uit zijn woorden kunnen komen. Zelfs Azarkan.
Put these foolish ambitions to rest.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 00:41:23 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198456033
Wel jammer dat Jinek niets vroeg over zijn ruimtevaartprogramma.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:41:31 #82
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_198456035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:40 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Half twee niet, half een wel
Foutje van mijn kant. Maar ik vind het nog steeds niet heel waarschijnlijk.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:42:49 #83
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_198456047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:28 schreef Martinello het volgende:
Aan Baudet en al zijn kansloze volgers: zak in de stront.
Viesmad
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:43:05 #84
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198456049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:41 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Foutje van mijn kant. Maar ik vind het nog steeds niet heel waarschijnlijk.
Hiddema zit toch alleen thuis met zijn kat Bram? Vrije tijd te over, zou je zeggen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198456050
Ik zou ook weglopen als iemand zo walgelijk over mij zou praten
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 00:43:41 #86
236264 crew  capricia
pi_198456052
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:41 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier een racistisch geurtje aan vastzit. Zoiets van Azarkan is een Marokkaan, dus hij zal niet goed uit zijn woorden kunnen komen. Zelfs Azarkan.
Oh okay. Nou, veel plezier ermee. :W
Definitely not CIA
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:44:53 #87
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_198456060
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:43 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hiddema zit toch alleen thuis met zijn kat Bram? Vrije tijd te over, zou je zeggen.
twitter
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:44:59 #88
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_198456062
Azarkan goed bezig.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:45:45 #89
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198456067
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:39 schreef oh-oh het volgende:
Martijn is nog een grotere zak dan Thierry. Maar als deze uitzending je op Thierry laat stemmen ben je echt je stemrecht niet waard. Beetje huilie doen dat iedereen hem wil framen terwijl ie zichzelf gewoon loopt te framen met de onzin die hij uit kraamt....
Heb 2 machtigingen te pakken

Van zwevende kiezer naar FvD +3
Blijf vooral zo doorgaan

:7
Mai pben rai~!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:48:06 #90
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198456079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb 2 machtigingen te pakken

Van zwevende kiezer naar FvD +3
Blijf vooral zo doorgaan

:7
Maar waarom? Op welke inhoud?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198456080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb 2 machtigingen te pakken

Van zwevende kiezer naar FvD +3
Blijf vooral zo doorgaan

:7
Sure en morgen is het 28 april.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:54:39 #92
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_198456097
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb 2 machtigingen te pakken

Van zwevende kiezer naar FvD +3
Blijf vooral zo doorgaan

:7
Links is te dom om te poepen. Hele groepen wegzetten als bruinhemden en dan verbaasd zijn dat ze straks nog verder gedecimeerd worden. Ik kan er alleen maar om gniffelen, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
pi_198456106
Walgelijk, smerig en zeer laag bij de gronds, dat optreden aan het einde van Martijn de Koning. :r
Ik heb volgens mij nog nooit gehad dat ik iets op tv zag van dit soort dingen, waarvan mijn maag letterlijk omdraaide, en waar ik echt nog lang erna een bittere nasmaak eraan overhield. Dit was echt zó walgelijk. Gewoon beschamende, gore televisie. Bah.
Als dit niet tot massale afkeer gaat leiden van dit optreden, dan is wel duidelijk in wat voor door en door ziek land we leven.

Thierry deed deze keer precies wat hij hier moest doen: de eer aan zichzelf houden en weglopen. Ik heb bewondering voor zijn zelfbeheersing. Ik denk dat ik naar 'm was toe gelopen en 'm in z'n walgelijk arrogante tyfussmoel had gespuugd. Maar goed, gelukkig hield hij de eer aan zichzelf. Maar wat was dít naar en walgelijk om te zien. Tv heeft voor mij nog nooit zó fout gevoeld.
Eens kijken
pi_198456107
Jinek heeft haar grote voorbeeld (Hillary Clinton) geprobeerd in te halen.
pi_198456109
Topsjow
Moeten zij weten
pi_198456128
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:57 schreef Maharski het volgende:
Walgelijk, smerig en zeer laag bij de gronds, dat optreden aan het einde van Martijn de Koning. :r
Ik heb volgens mij nog nooit gehad dat ik iets op tv zag van dit soort dingen, waarvan mijn maag letterlijk omdraaide, en waar ik echt nog lang erna een bittere nasmaak eraan overhield. Dit was echt zó walgelijk. Gewoon beschamende, gore televisie. Bah.
Als dit niet tot massale afkeer gaat leiden van dit optreden, dan is wel duidelijk in wat voor door en door ziek land we leven.

Thierry deed deze keer precies wat hij hier moest doen: de eer aan zichzelf houden en weglopen. Ik heb bewondering voor zijn zelfbeheersing. Ik denk dat ik naar 'm was toe gelopen en 'm in z'n walgelijk arrogante tyfussmoel had gespuugd. Maar goed, gelukkig hield hij de eer aan zichzelf. Maar wat was dít naar en walgelijk om te zien. Tv heeft voor mij nog nooit zó fout gevoeld.
Niet letterlijk |:( |:( |:(
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198456136
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:20 schreef capricia het volgende:
Ja. Zelfs Azarkan vernederde hem verbaal. Wat een afgang.
Ach, ga toch weg zeg. Azarkan werd totaal in zijn hemdje gezet. Hij moest krampachtig zoeken naar woorden om zich te herpakken toen Baudet de vraag stelde over of Marokkanen idd niet oververtegenwoordigd waren in de criminaliteit. Er was aan het einde alleen nog maar bullshit van 'm over. Je hebt stront in je ogen jij. Je kijkt alleen maar door je haatfilters heen die Baudet willen kapot willen zien gaan. Maar dat gebeurde dus allesbehalve. Iedereen met gezond verstand in z'n harses heeft dat kunnen zien.
Eens kijken
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 01:07:03 #98
491163 Viesdik
pi_198456140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:39 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Denk jij nou echt dat Theo Hiddema om half twee op twitter zit?
ja.. duhh
ik denk dat je niet beseft wat voor een zwaar werk je als advocaat en politicus hebt
pi_198456157
Ik snap eigenlijk niet waarom bij redacties Martijn Koning nog steeds uit de rolodex komt. Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in 2018 ging hij bij Pauw/Jinek in die weken voor de verkiezingen elke avond filmpjes laten zien van lokale lijsttrekkers, om ze lekker uit te lachen.

Mind you, dit waren gewoon lokale hardwerkende zo goed als vrijwillige mensen die zich hard maakten voor bv het CDA in Zeist, de lokale PvdA in Heerenveen of de lokale partij van Koog aan de Zaan. Die mensen steken tijdens verkiezingen enorm veel werk in hun partij en maken soms wat suffe filmpjes, en Koning mocht ze avond na avond op nationale tv uitlachen.

Begrijp oprecht niet waarom ze bij hem uitkomen als je tegelijkertijd ook genoeg grappigere mensen hebt. Of nog beter: eindig je talkshow gewoon normaal.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198456185
Martijn de Koning heeft nu zijn eigen Marcel van Dam-momentje...
pi_198456195
Het is wel echt plaatsvervangende schaamte. :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198456214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:06 schreef Maharski het volgende:

[..]

Ach, ga toch weg zeg. Azarkan werd totaal in zijn hemdje gezet. Hij moest krampachtig zoeken naar woorden om zich te herpakken toen Baudet de vraag stelde over of Marokkanen idd niet oververtegenwoordigd waren in de criminaliteit. Er was aan het einde alleen nog maar bullshit van 'm over. Je hebt stront in je ogen jij. Je kijkt alleen maar door je haatfilters heen die Baudet willen kapot willen zien gaan. Maar dat gebeurde dus allesbehalve. Iedereen met gezond verstand in z'n harses heeft dat kunnen zien.
Daar had Baudet een heel goed punt maar het eerste half uur van de uitzending heeft hij zich volstrekt belachelijk gemaakt door de vragen te ontwijken op een hele vreemde manier.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 01:29:35 #103
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456217
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nou ja dat dus, die Baudet spoort niet. Maar hij is wel je gast. Om dan zo tekeer te gaan geeft geen pas. En dat beseffen ze zichzelf ook wel: [ twitter ]
Zeer laf van mevrouw Bremer
pi_198456224
Thierry werd onthoofd. Door zijn eigen woorden. Hij verzoop in zijn eigen leugens.
anonieme razernist
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 01:32:09 #105
491163 Viesdik
pi_198456229
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:31 schreef NoCigar het volgende:
Thierry werd onthoofd. Door zijn eigen woorden. Hij verzoop in zijn eigen leugens.
1 woord: Wrong
  vrijdag 12 maart 2021 @ 01:34:31 #106
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:39 schreef oh-oh het volgende:
Martijn is nog een grotere zak dan Thierry. Maar als deze uitzending je op Thierry laat stemmen ben je echt je stemrecht niet waard. Beetje huilie doen dat iedereen hem wil framen terwijl ie zichzelf gewoon loopt te framen met de onzin die hij uit kraamt....
Het was al langer duidelijk dat vooral mensen met een IQ van ruim onder de 100 op aan partij als FvD stemmen. Maar het is juist goed dat FvD weer wat groter wordt. Dan wordt de PVV weer wat kleiner.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 01:35:55 #107
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456247
Dat Martijn Koning dit durfde vind ik geweldig! Wat een held. Gewoon de feiten benoemen. Dat is de taak van een talkshow presentatrice en ook van een politiek cabaretier. Martijn Koning is een HELD!!!!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 01:36:01 #108
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198456248
Dit was echt walgelijk. Baudet regelt zichzelf wel, maar dit? Nee.

Laag. Heel erg laag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 12 maart 2021 @ 01:43:00 #109
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456262
Op Twitter zie je de extreem rechtse gekkies ook weer opduiken. Klagen dat Martijn Koning zo ontzettend respectloos richting Thierry Baudet was en vervolgens in hetzelfde bericht Jinek een hoer noemen en Martijn Koning een ernstige ziekte wensen.

8)7
pi_198456267
quote:
Wel koddig om Trump weer eens te zien. Trust the plan en zo.
anonieme razernist
pi_198456270
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:43 schreef Haradutas88 het volgende:
Op Twitter zie je de extreem rechtse gekkies ook weer opduiken. Klagen dat Martijn Koning zo ontzettend respectloos richting Thierry Baudet was en vervolgens in hetzelfde bericht Jinek een hoer noemen en Martijn Koning een ernstige ziekte wensen.

8)7
"Maar bespotten en beridiculiseren is nou juist de essentie van de Nederlandse cultuur!"

Thierry Baudet
anonieme razernist
pi_198456272
Maargoed, samenvattend
Baudet: minmin
Azarkan: plusmin
Koning: minmin
Jinek: plusmin
Bremer: plusplus
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198456273
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:45 schreef NoCigar het volgende:

[..]

"Maar bespotten en beridiculiseren is nou juist de essentie van de Nederlandse cultuur!"

Thierry Baudet
Ja, maar dat is wat anders dan laster, wat gewoon strafbaar is.
pi_198456280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wat anders dan laster, wat gewoon strafbaar is.
Ik denk dat iedere betrokkene de rechtsgang met vertrouwen tegenmoet zien. Moet appeltje eitje zijn voor de gepromoveerde jurist Baudet.
anonieme razernist
pi_198456283
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:35 schreef Haradutas88 het volgende:
Dat Martijn Koning dit durfde vind ik geweldig! Wat een held. Gewoon de feiten benoemen. Dat is de taak van een talkshow presentatrice en ook van een politiek cabaretier. Martijn Koning is een HELD!!!!
Ik vind hem meestal vooral niet grappig, maar vanavond gebruikte hij vooral Baudets eigen woorden.
anonieme razernist
pi_198456304
Dit is met recht wel de allerslechtste talkshow die ik ooit heb gezien. Heb altijd trouw naar Jinek gekeken maar dit was beneden alle peil. Jinek die vooringenomen twee lijsttrekkers tegenover elkaar zet en Thierry niet tot zijn punt kan laten komen en zichtbaar zwaar geirriteerd aan tafel zat.

Dat stukje van Martijn maakte de treurnis en afgang van deze show wel echt compleet.
pi_198456323
quote:
Het is nu wachten op de Baudet en zijn army die Koning gaan onthoofden.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_198456324
Ik sla wel eens wat over met de huidige overdaad aan politiek. Had het dus vanavond niet gezien, maar los van dat Koning gebeuren, wat is toch het nut van het steeds tegenover elkaar zetten van tegenpolen, behalve hopen op spetterende tv. Het is niet zo dat de Denkkiezer ineens denk die Baudet heeft eigenlijk wel een goed verhaal. Ik stap over.

Misschien is het veel informatiever om naasten tegenover elkaar te zetten en onderscheid je maar, waarom moet ik op jou stemmen, de SP en niet op je tafelpartner van de PVDA of SGP en CU, Denk en en Nida......

Onderscheid je maar. Laat zien waar de verschillen liggen. Dat het niet van hetzelfde laken een pak is.
pi_198456330
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 02:27 schreef maan_man het volgende:
Ik sla wel eens wat over met de huidige overdaad aan politiek. Had het dus vanavond niet gezien, maar los van dat Koning gebeuren, wat is toch het nut van het steeds tegenover elkaar zetten van tegenpolen, behalve hopen op spetterende tv. Het is niet zo dat de Denkkiezer ineens denk die Baudet heeft eigenlijk wel een goed verhaal. Ik stap over.

Misschien is het veel informatiever om naasten tegenover elkaar te zetten en onderscheid je maar, waarom moet ik op jou stemmen, de SP en niet op je tafelpartner van de PVDA of SGP en CU, Denk en en Nida......

Onderscheid je maar. Laat zien waar de verschillen liggen. Dat het niet van hetzelfde laken een pak is.
Je hebt gelijk hoor, maar af en toe, zoals vanavond kan het wel erg lollig zijn.
anonieme razernist
pi_198456336
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 02:30 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, maar af en toe, zoals vanavond kan het wel erg lollig zijn.
Dit kan ik toch niet lollig noemen als ik eerlijk ben. Ik hoop dan ook dat je beseft welke onderlaag deze hele uitzending heeft gehad en hoe steeds meer duidelijk wordt dat de media verre van objectief is.
pi_198456360
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 02:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dit kan ik toch niet lollig noemen als ik eerlijk ben. Ik hoop dan ook dat je beseft welke onderlaag deze hele uitzending heeft gehad en hoe steeds meer duidelijk wordt dat de media verre van objectief is.
Iedereen weet dat niemand objectief is hoop ik. Ik vond het erg amusant. De onderlaag waarop het FvD tegenwoordig op parasiteert is vooral racistisch en antisemitisch (en de wappies natuurlijk) : alles om Thierry een stabiel inkomen te bezorgen, want pas op, dat is een van zijn grote motivatie zoals uit zijn woorden gebleken is.
anonieme razernist
pi_198456366
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Iedereen weet dat niemand objectief is hoop ik. Ik vond het erg amusant. De onderlaag waarop het FvD tegenwoordig op parasiteert is vooral racistisch en antisemitisch (en de wappies natuurlijk) : alles om Thierry een stabiel inkomen te bezorgen, want pas op, dat is een van zijn grote motivatie zoals uit zijn woorden gebleken is.
Ik begrijp heel goed dat niemand objectief is. Maar dat is iets anders dan de framing die over Baudet heen is gekomen in de uitzending. Ik weiger daarnaast pertinent te geloven dat een groot deel van zijn aanhang bestaat uit anti-semieten en racisten.
pi_198456368
quote:
84s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ja! Mooi toch dat ie het zelfs niet kan winnen van een Turk _O- Dat gaan zijn stemmers niet leuk vinden. Alleen jammer dat die geen msm kijken
Azarkan heeft een Marokkaanse achtergrond.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 maart 2021 @ 03:24:39 #125
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456390
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wat anders dan laster, wat gewoon strafbaar is.
Moet het wel niet kloppen en alles wat Martijn zei klopte. En trouwens, het was politiek cabaret en dan mag nog veel meer. Net als in een column. Baudet is een bewezen racist, dus Martijn Koning had alle reden om dat hard aan te pakken.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 03:27:47 #126
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 02:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dit kan ik toch niet lollig noemen als ik eerlijk ben. Ik hoop dan ook dat je beseft welke onderlaag deze hele uitzending heeft gehad en hoe steeds meer duidelijk wordt dat de media verre van objectief is.
Als een fractievoorzetter bewezen racistisch is dan moet je als talkshow host dat KEIHARD aanpakken en dat is exact wat er werd gedaan. Je zou een hele slechte talkshow host zijn als je er niet keihard in zou gaan tegen iemand als Baudet. Dat heeft geen ene zak te maken met links. Dat heeft te maken met het aanpakken van de uitwassen van de samenleving, waar Baudet toe behoort.
pi_198456403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:27 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

Als een fractievoorzetter bewezen racistisch is dan moet je als talkshow host dat KEIHARD aanpakken en dat is exact wat er werd gedaan. Je zou een hele slechte talkshow host zijn als je er niet keihard in zou gaan tegen iemand als Baudet. Dat heeft geen ene zak te maken met links. Dat heeft te maken met het aanpakken van de uitwassen van de samenleving, waar Baudet toe behoort.
Nu is hij al bewezen racist? Het gaat wel vrij rap.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 03:30:14 #128
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456406
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:28 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nu is hij al bewezen racist? Het gaat wel vrij rap.
We hebben allemaal zijn appjes toch gezien. Maar dat ga jij natuurlijk bagatelliseren.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 03:32:50 #129
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456413
Baudet is een gevaarlijke gek die aangetoond racisme in Nederland ontkent of bagatelliseert. Heel eng. Vooral ook omdat hij er zelf aan meedoet in zijn privé appjes, want in het openbaar durft hij dat niet te schrijven. Maar wat iemand privé schrijft laat zijn ware aard zien. En dat Eva en Martijn zo'n fractieleider van een politieke partij KEIHARD aanpakken is niet alleen goed, maar is gewoon een plicht. Rotte appels moet je aanpakken en dat hebben ze vanavond gedaan. Hulde aan Eva. Hulde aan Martijn Koning.
pi_198456417
Voorspelbaar, triest.
Wat een afgang voor Jinek die Martijn K.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 03:35:46 #131
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456419
En Floor Bremer is een laffe mevrouw, door na de uitzending meteen afstand te nemen van het politiek cabaret van Koning. Als ze naar een cabaretvoorstelling in het theater gaat, neemt ze er dan naderhand ook meteen afstand van? Mevrouw Bremer hoeft geen afstand te nemen van iets wat iemand anders als een soort column/politiek cabaret opvoert in een talkshow.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 03:36:18 #132
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456421
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Voorspelbaar, triest.
Wat een afgang voor Jinek die Martijn K.
Nee hoor. Heel sterk dat Martijn de vinger gewoon op de zere plek durft te leggen!
pi_198456423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:30 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

We hebben allemaal zijn appjes toch gezien. Maar dat ga jij natuurlijk bagatelliseren.
Ik ga het niet bagatelliseren. Maar tegelijkertijd zeg ik wel dat de context mist en dat het zonder context vrij zwart/wit oordelen is. Daarmee niet gezegd dat dergelijke appjes verre van handig zijn natuurlijk. Daar heeft hij ook niet geweldig lang over nagedacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegbaard op 12-03-2021 04:04:42 ]
pi_198456435
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:32 schreef Haradutas88 het volgende:
Baudet is een gevaarlijke gek die aangetoond racisme in Nederland ontkent of bagatelliseert. Heel eng. Vooral ook omdat hij er zelf aan meedoet in zijn privé appjes, want in het openbaar durft hij dat niet te schrijven. Maar wat iemand privé schrijft laat zijn ware aard zien. En dat Eva en Martijn zo'n fractieleider van een politieke partij KEIHARD aanpakken is niet alleen goed, maar is gewoon een plicht. Rotte appels moet je aanpakken en dat hebben ze vanavond gedaan. Hulde aan Eva. Hulde aan Martijn Koning.
We gaan het meemaken volgende week. Want waarschijnlijk zal Nederland dan nóg racistischer zijn dan je al dacht.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 04:46:28 #135
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198456473
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:37 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

We gaan het meemaken volgende week. Want waarschijnlijk zal Nederland dan nóg racistischer zijn dan je al dacht.
Daar maak ik me geen zorgen om. De PVV mag gerust 30 zetels krijgen. FVD mag gerust 30 zetels krijgen (niet dat dat in het geval van pvv of fvd ooit zal gebeuren), maar ze zullen NOOIT regeren. Dus in feite is iedere stem op de PVV of FVD zinloos. De andere partijen zullen nooit samenwerken met racistische partijen. De PVV barst van de racistische en ongrondwettelijke partijpunten in hun programma en Baudet heeft zelf bewezen een racist en ook nog een viruswappie te zijn. Dus hoeveel zetels beide partijen krijgen is volkomen irrelevant.
pi_198456507
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:30 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

We hebben allemaal zijn appjes toch gezien. Maar dat ga jij natuurlijk bagatelliseren.
Gelukkig ben jij een heilige die nooit racistische grapjes maakt
  vrijdag 12 maart 2021 @ 05:52:52 #137
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_198456514
Baudet had het de voorbije jaren natuurlijk al behoorlijk voor zichzelf en de partij verpest. Maar het is wel weer schaamteloos hoe de media, en nu zelfs bij de commerciële, keer op keer er alles aan doen om alles wat rechtser is dan de VVD naar te demoniseren. Obsessief bijna gewoon.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 06:07:50 #138
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198456530
Thierry doet een beetje gek de laatste tijd maar dit is echt walgelijk van dit programma.
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_198456536
Is Baudet weer weggelopen?
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 06:35:12 #140
186611 Haags
pi_198456569
De kogel komt van links.
Zonder wrijving geen glans
pi_198456621
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:32 schreef Haradutas88 het volgende:
Baudet is een gevaarlijke gek die aangetoond racisme in Nederland ontkent of bagatelliseert. Heel eng. Vooral ook omdat hij er zelf aan meedoet in zijn privé appjes, want in het openbaar durft hij dat niet te schrijven. Maar wat iemand privé schrijft laat zijn ware aard zien. En dat Eva en Martijn zo'n fractieleider van een politieke partij KEIHARD aanpakken is niet alleen goed, maar is gewoon een plicht. Rotte appels moet je aanpakken en dat hebben ze vanavond gedaan. Hulde aan Eva. Hulde aan Martijn Koning.
Dr is niks engs aan Baudet. Dat is nou het trieste van media NL. Alles wat rechts of anders is moet eraan.
Hij is hoogstends een kwal en heel licht racistisch.
Tegendraads ook wel.

Maar gevaarlijk? Ga toch weg man.
Vakman pur sang
  vrijdag 12 maart 2021 @ 06:51:33 #142
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198456627
Baudet is het echt helemaal kwijt, maar dat hij hier wegloopt is absoluut begrijpelijk :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198456662
Baudet: toont zich overduidelijk racist en fascist.
Mensen:
Koning: zegt dat Baudet dat is
Mensen: nou ja, kan niet, walgelijk!


:')
pi_198456757
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Niet letterlijk |:( |:( |:(
Tegenwoordig mag dat :'(
Somebody that I used to know
pi_198456847
Heeft iemand ooit gelachen om martijn koning? @ikweethetookniet
  vrijdag 12 maart 2021 @ 07:47:53 #146
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_198456853
Huilebalk Baudet :') blijf dan gewoon zitten en geef je mening, weglopen is kinderachtig.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_198456920
Je moet voordat Martijn begint de studio uitlopen. Begrijpelijk dat Thierry dat nog niet wist.
pi_198456924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 07:01 schreef babylon het volgende:
Baudet: toont zich overduidelijk racist en fascist.
Mensen:
Koning: zegt dat Baudet dat is
Mensen: nou ja, kan niet, walgelijk!


:')
Moet toch lekker zijn om dingen dusdanig te simplificeren dat het exact je verhaal ten goede komt.
pi_198456938
twitter
pi_198456949
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 07:57 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Moet toch lekker zijn om dingen dusdanig te simplificeren dat het exact je verhaal ten goede komt.
Soms zijn dingen gewoon simpel.
pi_198457003
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:58 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Baudet kreeg nauwlijks de kans om iets uit te kraaien, hij werd constant onderbroken. ik wilde wel eens de andere kant van het verhaal horen.

Wat ik overigens wel grappig vond was de felle toon van Denk naar Forum toe over het incident met de trein en nog geen 10 minuten later ging het over de wantoestanden met het verhaal van de vrouw. hoezo ironisch, een ander beschuldigen van het geloven van een verhaal om vervolgens het verhaal van een ander niet eens willen aanhoren.

Ik hoop echt dat Eva net zo snel ophoepelt als die knakker van nieuwsuur bij RTL late night was dat niet twan Huys?
Hij geeft toch ook geen antwoord op de vragen? Je oogst wat je zaait.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 08:09:32 #152
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198457011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Eens die Turk was beschaafd, kwam onder vuur te liggen maar bleef debatteren. Ondanks zijn waardeloze partij. Baudet is echt in pure wanhooo maar de wappies gaan opzoeken.
Azarkan een Turk?
pi_198457052
Net de roast van Koning gezien. Niet chique en van dik hout zaagt men planken. Scherpe roast ok maar dit vond ik zelf ook wel wat ver gaan. Had subtieler en daarmee doeltreffender gekund
pi_198457092
Dit kon echt niet van Martijn Koning. Het was geen humor, maar een ordinaire persoonlijke aanval. Wat gênant.
pi_198457166
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:21 schreef tompsv18 het volgende:
Dit kon echt niet van Martijn Koning. Het was geen humor, maar een ordinaire persoonlijke aanval. Wat gênant.
maar aan de andere kant mag Baudet wel "grapjes" maken op app groepen?
Beide kanten is laag. Jammer dat Jinek er niet voor kiest de aanval op inhoud in te zetten.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 08:33:12 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198457184
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 03:08 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat niemand objectief is. Maar dat is iets anders dan de framing die over Baudet heen is gekomen in de uitzending. Ik weiger daarnaast pertinent te geloven dat een groot deel van zijn aanhang bestaat uit anti-semieten en racisten.
Maar vanaf dat fragment met Hiddema zat die kerel baudet zichzelf toch compleet te framen, en vervolgens als ie dik genoeg in zn eigen stront gezakt is gaat ie de dames er van beschuldigen dat zij het gedaan hebben. Als je dat niet ziet...
:')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 maart 2021 @ 08:53:30 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_198457425
Ik heb het niet gezien maar ik snap dat sneeuwvlokje Baudet weer tegen de vvmu is en probeert de boel te cancelen als het onwelgevallig is? Typisch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198457431
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:21 schreef tompsv18 het volgende:
Dit kon echt niet van Martijn Koning. Het was geen humor, maar een ordinaire persoonlijke aanval. Wat gênant.
Het is wel frappant dat Baudet dan wegloopt, ook al is het ordinair en slecht. Maar alles wat Baudet uitkraamt is achteraf altijd een grapje (Rutte beledigen: "die kan wel tegen een grapje")of als humor bedoeld. Dat hij hier dan uitgerekend niet tegen kan...
pi_198457664
Baudet :')
Martijn Koning :')
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198457677
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:30 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

maar aan de andere kant mag Baudet wel "grapjes" maken op app groepen?
Beide kanten is laag. Jammer dat Jinek er niet voor kiest de aanval op inhoud in te zetten.
Ja, dat mag wel inderdaad. Zoiets gebeurt in persoonlijke/vertrouwelijke kringen en is natuurlijk heel wat anders dan publiekelijk terechtgesteld worden.

Ik heb absoluut niks met Baudet en inmiddels ook niet meer met de FvD, maar als je iemand enkel en alleen laat komen om als lijdend voorwerp te fungeren dan had je hem ook kunnen inlichten zodat hij de eer preventief aan zichzelf kon houden.

Ook die argumenten van Koning over de huidskleur en oorsprong van Baudet. Stel je even voor dat Kuzu of Simons daar had gezeten en dat Koning een relaas met dezelfde strekking over diegene had los gelaten. Dan was de wereld echt te klein geweest hoor :')
pi_198457683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:53 schreef speknek het volgende:
Ik heb het niet gezien
Misschien moet je in vervolg even kijken voordat je een mening vormt :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 maart 2021 @ 09:19:24 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198457698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:30 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

maar aan de andere kant mag Baudet wel "grapjes" maken op app groepen?
Beide kanten is laag. Jammer dat Jinek er niet voor kiest de aanval op inhoud in te zetten.
Er zit een heel groot verschil tussen "grapjes" in privégroepen en iemand zo voor schut zetten op tv.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198457704
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:17 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Ja, dat mag wel inderdaad. Zoiets gebeurt in persoonlijke/vertrouwelijke kringen en is natuurlijk heel wat anders dan publiekelijk terechtgesteld worden.

Ik heb absoluut niks met Baudet en inmiddels ook niet meer met de FvD, maar als je iemand enkel en alleen laat komen om als lijdend voorwerp te fungeren dan had je hem ook kunnen inlichten zodat hij de eer preventief aan zichzelf kon houden.

Ook die argumenten van Koning over de huidskleur en oorsprong van Baudet. Stel je even voor dat Kuzu of Simons daar had gezeten en dat Koning een relaas met dezelfde strekking over diegene had los gelaten. Dan was de wereld echt te klein geweest hoor :')
En de "Rutte kan wel tegen een grapje" na een publieke belediging?
Baudet kiest zelf om bij Jinek te zitten ;) En dit optreden zal het goed doen bij de achterban.
pi_198457728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

En de "Rutte kan wel tegen een grapje" na een publieke belediging?
Baudet kiest zelf om bij Jinek te zitten ;) En dit optreden zal het goed doen bij de achterban.
Volgens mij is Rutte nooit op een dergelijke wijze te kakken gezet. Dat er op straat wappies zijn die hem naschreeuwen staat daar los van; daar heeft iedere partijleider mee te maken schat ik zo in.

En Baudet/FvD is gewoon klaar; ik denk dat hij dat zelf ook wel in ziet, maar dat maakte dit niet minder schaamteloos ofzo :') Ik zat ook constant te wachten op een soort punchline o.i.d. maar het bleef akelig serieus.
pi_198457738
Thierry kan in ieder geval het hele weekend weer de slachtofferkaart trekken in z'n ophits karavaan met Trump petje op.

Dit kan hem zomaar eens een extra zetel opleveren.
٩๏̯͡๏)۶
pi_198457746
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Volgens mij is Rutte nooit op een dergelijke wijze te kakken gezet. Dat er op straat wappies zijn die hem naschreeuwen staat daar los van; daar heeft iedere partijleider mee te maken schat ik zo in.

En Baudet/FvD is gewoon klaar; ik denk dat hij dat zelf ook wel in ziet, maar dat maakte dit niet minder schaamteloos ofzo :') Ik zat ook constant te wachten op een soort punchline o.i.d. maar het bleef akelig serieus.
Koning en baudet ik vind beide niks hoor, ter verduidelijking.
Maar een Baudet die steeds alles als grap af serveert, moet dan nu ook een dikke huid hebben.
pi_198457750
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:23 schreef Ronald het volgende:
Thierry kan in ieder geval het hele weekend weer de slachtofferkaart trekken in z'n ophits karavaan met Trump petje op.

Dit kan hem zomaar eens een extra zetel opleveren.
Precies. "zie je nu wel" en de zetel erbij. Optreden geslaagd.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 09:25:38 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198457766
twitter


_O-
Alles en iedereen behalve Thierry :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 12 maart 2021 @ 09:31:52 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_198457824
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:17 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Misschien moet je in vervolg even kijken voordat je een mening vormt :)
Wat klopt er niet aan dan?
Vooropgesteld, ik ben natuurlijk voor dat iedereen zich een beetje normaal gedraagt, maar dat is niet wat Baudet en aanhang bepleit, dus waarom daar dan toch niet tegenkunnen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198458007
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 09:48:06 #171
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198458057
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198458190
Vind Jinek maar extreem triest gisteren.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 09:58:23 #173
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_198458206
Wat ik me nog afvroeg over dat fragment over de NS. Waarom zou de NS Thierry de beelden laten zien uit de trein? Ik wist zelfs niet eens dat er gefilmd werd in de trein. Wat is dat voor raar gedoe? Daar klopt toch ook helemaal niks van? :')

Los daarvan kan of wil hij maar niet inzien dat zijn gedrag buiten zijn visie op Nederland wel degelijk een rol speelt. En omdat hij zelfden afstand neemt of excuses maakt voor wat hij zelf 'oude koeien' noemt blijft dat maar terugkeren. Mensen willen weten op welk 'mens' ze stemmen, niet alleen op wat hij in zijn programma zet. Dat zou hij gezien zijn uitspattingen wel willen, maar zo werkt het niet. En daarom is hij keer op keer gefrustreerd.

Daarbij speelt ook mee dat interviewers inmiddels ook weten dat zijn verschijning altijd spectaculaire TV oplevert. Vooral als je hem midden in zijn antwoord steeds onderbreekt, daar kan hij niet tegen (en dat snap ik ook nog wel).
Rini dankjewel.
pi_198458231
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:53 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Het is wel frappant dat Baudet dan wegloopt, ook al is het ordinair en slecht. Maar alles wat Baudet uitkraamt is achteraf altijd een grapje (Rutte beledigen: "die kan wel tegen een grapje")of als humor bedoeld. Dat hij hier dan uitgerekend niet tegen kan...
Maar wat had Baudet dan moeten doen...blijven zitten, suggereer je daar dan niet mee, dat je de grap waardeert en dat je het er mee eens bent wat koning over Baudet over je zegt en dat hij je mag beledigen en kwetsen. Nee, ik denk dat dit de enige en juiste manier is om je ongenoegen te uitten en als politicus hoef je een bully als Koning niet te accepteren. Eva heeft hiermee slechte zaken gedaan want het zijn juist Baudet en Wilders die je graag aan tafel wilt hebben, dat is namelijk spannende televisie. Die mogelijkheid lijkt me nu wel heel ver weg gezien Eva niet anders is dan een rat alsTwan Huys.
pi_198458263
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Volgens mij is Rutte nooit op een dergelijke wijze te kakken gezet. Dat er op straat wappies zijn die hem naschreeuwen staat daar los van; daar heeft iedere partijleider mee te maken schat ik zo in.

En Baudet/FvD is gewoon klaar; ik denk dat hij dat zelf ook wel in ziet, maar dat maakte dit niet minder schaamteloos ofzo :') Ik zat ook constant te wachten op een soort punchline o.i.d. maar het bleef akelig serieus.
Rutte stuurt Grappenhaus op Koning af en voor je het weet heeft Martijn Koning de belasting inspecteur over de vloer samen met de FIOD.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:05:13 #176
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198458308
quote:
Voor iemand die 'het voor zijn levensonderhoud doet' kan Martijn het wel bijzonder slecht.
pi_198458326
quote:
Was er van te voren afgekondigd dat dit een Roast was met het concept van Comedy Central. Overigens is die roast allemaal van te voren in scene gezet en zijn de gasten er op voor bereid wat gaat komen. Ook is maar de vraag of je zo'n roast kunt afzeggen als politicus. De ene kan beter met kwetsende opmerkingen omgaan en de ander lacht het zelfs weg. ( Rutte )
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:28:10 #178
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198458599
Volgens mij wist niemand wat die Martijn ging uitbraken hoor, zelfs de redactie niet. Maar dit is wel aanleiding om die kop eindelijk eens definitief van tv te weren. Het was ook niet nodig, Baudet is expert eigen ruiten ingooien, en nu kregen hij en zijn aanhang legit reden tot janken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198458665
quote:
Als je een roast doet en er hoeft helemaal niemand te lachen, zelfs niet te glimlachen, dan gaat er iets heel erg mis. Dit was puur een smerige persoonlijke aanval op onder andere de familie van Baudet, dat doe je niet. Pak 'm dan op z'n debiele standpunten.

[ Bericht 4% gewijzigd door tompsv18 op 12-03-2021 10:39:09 ]
pi_198458807
Martijn Koning keihard gesloopt.

https://www.ad.nl/show/ca(...)-bij-jinek~ab3e15e7/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198458826
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:44 schreef superniger het volgende:
Martijn Koning keihard gesloopt.

https://www.ad.nl/show/ca(...)-bij-jinek~ab3e15e7/
Hypocriet van die Floor Bremer, zeg er dan wat van in de uitzending. Nu zag je haar alleen glimlachen bij de aftiteling.
pi_198458839
twitter
pi_198458857
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:46 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hypocriet van die Floor Bremer, zeg er dan wat van in de uitzending. Nu zag je haar alleen glimlachen bij de aftiteling.
Welnee. Moment dat tafelgasten zich ineens met eern stukje cabaret gaan bemoeien wordt het nog vreemder.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198458866
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:47 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Hiddema met 60 jaar ervaring laat zich nog steeds in de luren leggen door een downie dus.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:49:27 #185
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198458869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Welnee. Moment dat tafelgasten zich ineens met eern stukje cabaret gaan bemoeien wordt het nog vreemder.
Ik ben het wel eens met Tom, dan moet je er in ieder geval niet schaapachtig om gaan lachen.
pi_198458894
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met Tom, dan moet je er in ieder geval niet schaapachtig om gaan lachen.
Het duurde wat...een seconde of 8 tussen het einde van Koning en het afkondigen van Jinek. Misschien 10-15?

Zij zat daar waarschijnlijk ook gewoon even flabbergasted vannwat is hier gebeurd? En eer dat je dat doorhebt was Lucky al gestart.

Als ditnstukje 30 minuten eerder was had je inderdaad Er gewoon op kunnen reageren; of niet natuurlijk, je bent niet verplicht alles steeds te vinden van alles wat aan tafel gebeurt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:52:39 #187
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198458899
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:51 schreef kalinhos het volgende:
Als ditnstukje 30 minuten eerder was had je inderdaad Er gewoon op kunnen reageren; of niet natuurlijk, je bent niet verplicht alles steeds te vinden van alles wat aan tafel gebeurt.
Uhm ja dat is dus precies het punt, dan moet je niet zo'n hypocriete tweet sturen als mosterd na de maaltijd omdat er ophef over is.
pi_198458913
D
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Uhm ja dat is dus precies het punt, dan moet je niet zo'n hypocriete tweet sturen als mosterd na de maaltijd omdat er ophef over is.
als ze niks had getweet had iedereen geroepen :”ha, ze reageert niet, dan zal ze het er wel mee eens zijn!”

Damned if you do, damned if you dont.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:54:15 #189
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198458920
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:53 schreef kalinhos het volgende:
D
[..]

als ze niks had getweet had iedereen geroepen :”ha, ze reageert niet, dan zal ze het er wel mee eens zijn!”

Damned if you do, damned if you dont.
Nee niet echt eigenlijk.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:54:26 #190
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198458924
Jinek was ook strontvervelend overigens.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:57:11 #191
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198458961
RTL en de redactie van de talkshow Jinek hebben er spijt van dat ze het optreden van Martijn Koning niet hebben geschrapt. FvD-leider Thierry Baudet liep weg vanwege uitspraken van de cabaretier.

In een verklaring schrijft RTL dat Koning "ondanks herhaalde verzoeken van de redactie" weigerde inzage te geven in de tekst die hij 's avonds zou uitspreken. De redactie had hierop moeten besluiten Konings optreden te schrappen, aldus RTL.

"Het spijt ons dat dit zo is gelopen en dat de kijker en de tafelgasten hiermee werden geconfronteerd."

Koning sprak Baudet aan op diens "Joodse vriendin" en vermeende racisme. RTL neemt "volledig afstand" van de inhoud van Konings tekst. Ook laat de omroep weten dat talkshow host Eva Jinek na de uitzending met Baudet heeft gebeld om excuses te maken.

https://nos.nl/artikel/23(...)det-excuses-aan.html
pi_198458989
Alcoholist Frits heeft ook een mening.

twitter


twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198459012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
RTL en de redactie van de talkshow Jinek hebben er spijt van dat ze het optreden van Martijn Koning niet hebben geschrapt. FvD-leider Thierry Baudet liep weg vanwege uitspraken van de cabaretier.

In een verklaring schrijft RTL dat Koning "ondanks herhaalde verzoeken van de redactie" weigerde inzage te geven in de tekst die hij 's avonds zou uitspreken. De redactie had hierop moeten besluiten Konings optreden te schrappen, aldus RTL.

"Het spijt ons dat dit zo is gelopen en dat de kijker en de tafelgasten hiermee werden geconfronteerd."

Koning sprak Baudet aan op diens "Joodse vriendin" en vermeende racisme. RTL neemt "volledig afstand" van de inhoud van Konings tekst. Ook laat de omroep weten dat talkshow host Eva Jinek na de uitzending met Baudet heeft gebeld om excuses te maken.

https://nos.nl/artikel/23(...)det-excuses-aan.html
Einde carrière Martijn Koning?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:02:27 #194
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198459027
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:01 schreef superniger het volgende:

[..]

Einde carrière Martijn Koning?
Ben je nog welkom bij Jinek?
,,Ik denk het eigenlijk wel. Ik heb een goede verstandhouding met Eva en de redactie. Kijk, je nodigt mij uit, dan weet je wat je kunt verwachten. Ze kunnen niet zeggen: ‘We dachten dat je hier een koprol zou maken’, maar nogmaals, zij hadden geen idee wat ik daar ging doen.”


interview met Martijn
https://www.ad.nl/show/ma(...)el-gelukt~a723c2171/
pi_198459041
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:01 schreef superniger het volgende:

[..]

Einde carrière Martijn Koning?
Daar zou niemand van wakker liggen
pi_198459115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nee niet echt eigenlijk.
Ehm, jawel.

Of is serieus jouw argument dat iedereen die het niet eens is met wat een andere gast in een cabaretstukje zegt, hier gelijk tegenopstaat?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:08:16 #197
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198459121
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 07:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Heeft iemand ooit gelachen om martijn koning? @:ikweethetookniet
:N Alleen maar geërgerd, zijn oude jaars conference was het absolute dieptepunt ;)
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:08:52 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198459129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:07 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ehm, jawel.

Of is serieus jouw argument dat iedereen die het niet eens is met wat een andere gast in een cabaretstukje zegt, hier gelijk tegenopstaat?
Ehm, nee.

Nee? Hoe kom je hierbij? Laten we hier maar mee ophouden, er komt weinig nuttigs van.
pi_198459142
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:07 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ehm, jawel.

Of is serieus jouw argument dat iedereen die het niet eens is met wat een andere gast in een cabaretstukje zegt, hier gelijk tegenopstaat?
Als je zo'n kop trekt in de aftiteling dat je er toch wel erg van hebt genoten en dan een tijdje na de uitzending een tweet de wereld in slingert dat je er afstand van neemt omdat er veel ophef is ontstaan, vrijwel iedereen vond het namelijk schandalig, dan ben je nogal hypocriet. Niet zo lastig te begrijpen toch?
pi_198459162
Voegt dat nu iets toe zo'n stukje cabaret. Ik was nog even terug aan het kijken naar vier jaar geleden tijdens de verkiezingsperiode. Zo kan het dus ook:

Niemand tot op het bot beledigd, wel scherp en feitelijk en een stuk grappiger dan Koning. Dan zou het iets kunnen toevoegen.
pi_198459168
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:09 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Als je zo'n kop trekt in de aftiteling dat je er toch wel erg van hebt genoten en dan een tijdje na de uitzending een tweet de wereld in slingert dat je er afstand van neemt omdat er veel ophef is ontstaan, vrijwel iedereen vond het namelijk schandalig, dan ben je nogal hypocriet. Niet zo lastig te begrijpen toch?
Het was meer een soort awkard achtige, plaatsvervangende schaamte dienze trok in die 0,5sec dat ze in beeld was.

Maar had ze er dus geen afstand van moeten nemen achteraf?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 11:11:51 #202
236264 crew  capricia
pi_198459174
Jinek en RTL bieden excuses aan:
quote:
RTL heeft spijt van optreden Koning, Jinek biedt Baudet excuses aan


RTL en de redactie van de talkshow Jinek hebben er spijt van dat ze het optreden van Martijn Koning niet hebben geschrapt. FvD-leider Thierry Baudet liep weg vanwege uitspraken van de cabaretier.

In een verklaring schrijft RTL dat Koning "ondanks herhaalde verzoeken van de redactie" weigerde inzage te geven in de tekst die hij 's avonds zou uitspreken. De redactie had hierop moeten besluiten Konings optreden te schrappen, aldus RTL.

"Het spijt ons dat dit zo is gelopen en dat de kijker en de tafelgasten hiermee werden geconfronteerd."

Koning sprak Baudet aan op diens "Joodse vriendin" en vermeende racisme. RTL neemt "volledig afstand" van de inhoud van Konings tekst. Ook laat de omroep weten dat talkshow host Eva Jinek na de uitzending met Baudet heeft gebeld om excuses te maken.
RTL heeft spijt van optreden Koning, Jinek biedt Baudet excuses aan - https://nos.nl/l/2372316
Definitely not CIA
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:12:15 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198459182
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:11 schreef capricia het volgende:
Jinek en RTL bieden excuses aan:
[..]

RTL heeft spijt van optreden Koning, Jinek biedt Baudet excuses aan - https://nos.nl/l/2372316
Bedankt Hans.
pi_198459192
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ehm, nee.

Nee? Hoe kom je hierbij? Laten we hier maar mee ophouden, er komt weinig nuttigs van.
Omdat dat er uiteindelijk uit voortvloeit.

Bremer wordt verweten dat ze pas na de uitzending zei dat ze het niet met Koning eens was. Tijdens de uitzending was die ruimte er niet. Tussen het laatste woord van Koning en het laatste woord van Jinek zaten een seconde of 10.

Kortom, je kan het alleen maar achteraf zeggen. Of ten tijde van het optreden zelf maar das nogal gek.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 11:13:24 #205
236264 crew  capricia
pi_198459194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Bedankt Hans.
Ah. Ik zie het. :D
Definitely not CIA
pi_198459199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het was meer een soort awkard achtige, plaatsvervangende schaamte dienze trok in die 0,5sec dat ze in beeld was.

Maar had ze er dus geen afstand van moeten nemen achteraf?
Dat maak jij ervan. Ik niet. Als je het echt ongepast vond, dan had je er wat over gezegd in de uitzending. Geldt overigens ook voor Jimek.

Niet naderhand gaan lopen meehuilen als je een draai om de oren krijgt van vrijwel iedereen.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:14:20 #207
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198459205
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
RTL en de redactie van de talkshow Jinek hebben er spijt van dat ze het optreden van Martijn Koning niet hebben geschrapt. FvD-leider Thierry Baudet liep weg vanwege uitspraken van de cabaretier.

In een verklaring schrijft RTL dat Koning "ondanks herhaalde verzoeken van de redactie" weigerde inzage te geven in de tekst die hij 's avonds zou uitspreken. De redactie had hierop moeten besluiten Konings optreden te schrappen, aldus RTL.

"Het spijt ons dat dit zo is gelopen en dat de kijker en de tafelgasten hiermee werden geconfronteerd."

Koning sprak Baudet aan op diens "Joodse vriendin" en vermeende racisme. RTL neemt "volledig afstand" van de inhoud van Konings tekst. Ook laat de omroep weten dat talkshow host Eva Jinek na de uitzending met Baudet heeft gebeld om excuses te maken.

https://nos.nl/artikel/23(...)det-excuses-aan.html
Mosterd / maaltijd

Dat valse wief en dat team wat achter haar staat wisten natuurlijk al in welke vorm Koning tekeer zou gaan. Geheel in traditie zoals we kennen van Fortuyn, alleen pakte het nét iets te extreem uit en miste het humor waardoor je het niet kon 'weglachen'...

Wat rest is snel even een belletje met 'sorry' en dit op alle kanalen van de media kenbaar te maken om vervolgens de haatcampagne vanuit de NPO/Mediawereld op een iets tactischere wijze voort te zetten
Mai pben rai~!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:14:31 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198459206
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:13 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Omdat dat er uiteindelijk uit voortvloeit.

Bremer wordt verweten dat ze pas na de uitzending zei dat ze het niet met Koning eens was. Tijdens de uitzending was die ruimte er niet. Tussen het laatste woord van Koning en het laatste woord van Jinek zaten een seconde of 10.

Kortom, je kan het alleen maar achteraf zeggen. Of ten tijde van het optreden zelf maar das nogal gek.
Ja Tom legt het net al voor de 3e keer uit maar blijkbaar is het nogal lastig te snappen.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:14:52 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198459210
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:01 schreef superniger het volgende:
Einde carrière Martijn Koning?
Ook binnen RTL onvrede

Massale kritiek op ’stukje cabaret’ van Martijn Koning over Baudet in Jinek

Koning grapte onder andere over het vermeende antisemitisme bij Forum voor Democratie en Baudets uitspraken over ’homeopathische verdunning’ van het Nederlandse volk. Daarop verliet Baudet voortijdig de uitzending.

Het management van de cabaretier laat aan De Telegraaf weten dat Koning ’geen zin’ heeft om te reageren op de kritiek.

’Ik distantieer me van de inhoud’

Floor Bremer, politiek verslaggever van RTL Nieuws die Baudet eerder tijdens de uitzending interviewde, nam naderhand via Twitter afstand van het optreden van de cabaretier. „Ik sta niet achter de tekst van cabaretier Martijn Koning. Ik distantieer me totaal van de inhoud.” RTL heeft de tekst van de ’roast’ niet van tevoren ingezien, zo meldt de cabaretier donderdag op Instagram.

https://www.telegraaf.nl/(...)over-baudet-in-jinek

En dan die commentaren :D

Martijn :W :W
pi_198459244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan. Ik niet. Als je het echt ongepast vond, dan had je er wat over gezegd in de uitzending. Geldt overigens ook voor Jimek.

Niet naderhand gaan lopen meehuilen als je een draai om de oren krijgt van vrijwel iedereen.
Nee jouw woorden waren: een kop trekt alsof ze er erg van genoten heeft

Toen zei ik: het leek mij meer awkward soort plaatsvervangende schaamte

En dan zeg jij: dat maak jij ervan, niet ik.

Ja, dat maak ik er idd van net als jij er iets anders van maakt. Jouw interpretatie kan kloppen, maar kan net zo goed fout zijn, net als de mijne.

Maar jouw punt is dus dat Bremer beter geen afstand had kunnen nemen?

In de uitzending was er geen mogelijkheid toe natuurlijk. Tussen einde Koning en einde zat nauwelijks tijd.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198459262
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nee jouw woorden waren: een kop trekt alsof ze er erg van genoten heeft

Toen zei ik: het leek mij meer awkward soort plaatsvervangende schaamte

En dan zeg jij: dat maak jij ervan, niet ik.

Ja, dat maak ik er idd van net als jij er iets anders van maakt. Jouw interpretatie kan kloppen, maar kan net zo goed fout zijn, net als de mijne.

Maar jouw punt is dus dat Bremer beter geen afstand had kunnen nemen?
Inderdaad. Of tijdens de uitzending er iets van zeggen/niet gaan zitten lachen of gewoon helemaal je mond houden, ook na afloop. Je hebt het eindelijk door.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:19:42 #212
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198459277
RTL trekt handen af van bijdrage Koning, ^O^
Jinek biedt Baudet excuses aan

Het optreden van Martijn Koning in Jinek & RTL nieuws: De strijd om de kiezer donderdagavond is ook bij RTL Nederland compleet in het verkeerde keelgat geschoten. De zendergroep laat vrijdagochtend weten er spijt van te hebben dat ze Koning een podium heeft gegeven.

https://www.telegraaf.nl/(...)t-baudet-excuses-aan

Martijn zien we voorlopig niet meer op tv en dat is ^O^ ^O^ *O*
pi_198459281
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:18 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Inderdaad. Of tijdens de uitzending er iets van zeggen/niet gaan zitten lachen of gewoon helemaal je mond houden, ook na afloop. Je hebt het eindelijk door.
Je weet helemaal niet of dienlach is alsof ze er van genoot (zie je eerdere post) of dat ze zich ook gewoon even geen houding weet te geven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198459303
Meest positieve is dat we voorlopig van Koning af zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:22:09 #215
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198459317
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:21 schreef kalinhos het volgende:
Meest positieve is dat we voorlopig van Koning af zijn.
Laat de volgende dat walgelijke vooringenomen snolletje Jinek zijn... zij is net zo fucked up als Koning met dr arrogante smoel
Mai pben rai~!
pi_198459325
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet of dienlach is alsof ze er van genoot (zie je eerdere post) of dat ze zich ook gewoon even geen houding weet te geven.
Het was in ieder geval duidelijk geen afkeurende blik, wat ze een half uur na de uitzending na alle ophef wel opeens had. Verder laat ik het hier bij.
pi_198459346
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:22 schreef KNAK het volgende:

[..]

Laat de volgende dat walgelijke vooringenomen snolletje Jinek zijn... zij is net zo fucked up als Koning met dr arrogante smoel
Rustig maar. Ze is een goed interviewster, zeker als je t vergelijkt met wiendaar de afgelopen jaren hebben gezeten.

Ben altijd enorm gefascineerd waar toch direct al die behoefte tot kleineren en beledigen vandaan komt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:26:00 #218
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198459380
Prachtig, dus niet alleen heeft Koning met dit optreden FVD en Baudet in het zadel geholpen, hij wordt ook hardhandig voor de bus geslingerd door Jinek en RTL.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:26:04 #219
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198459381
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Rustig maar. Ze is een goed interviewster, zeker als je t vergelijkt met wiendaar de afgelopen jaren hebben gezeten.

Ben altijd enorm gefascineerd waar toch direct al die behoefte tot kleineren en beledigen vandaan komt.
Heb je goed gekeken naar haar hele voorkomen gisteren? Ze heeft te maken met een gast waar ze het zichtbaar niet mee eens is,. dat kan. Maar om dan zo een vieskijk-muil op te zetten als iemand als Baudet zn verhaal wil doen/afmaken laat zien dat je naast vooringenomen ook super arrogant bent...

Ze is totaal ongeschikt en kan beter een kook programma presenteren en boos zijn tegen doperwten oid.

Ze is net zo schuldig als Koning
Mai pben rai~!
pi_198459419
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb je goed gekeken naar haar hele voorkomen gisteren? Ze heeft te maken met een gast waar ze het zichtbaar niet mee eens is,. dat kan. Maar om dan zo een vieskijk-muil op te zetten als iemand als Baudet zn verhaal wil doen/afmaken laat zien dat je naast vooringenomen ook super arrogant bent...

Ze is totaal ongeschikt en kan beter een kook programma presenteren en boos zijn tegen doperwten oid.

Ze is net zo schuldig als Koning
Het was wel vrij bijzonder dat het 4 tegen 1 (Baudet) was. Azarkan zat er ook een beetje voor spek en bonen bij en werd op het einde nog even 5 minuutjes aangepakt, terwijl daar misschien wel net zoveel op aan te merken is als op Baudet. Jimek werd ook per minuut bozer en agressiever leek het. Die heeft toch nog een hele hoop te leren van Pauw, de rust zelve, die dit echt 1000 maal beter kan.
pi_198459421
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb je goed gekeken naar haar hele voorkomen gisteren? Ze heeft te maken met een gast waar ze het zichtbaar niet mee eens is,. dat kan. Maar om dan zo een vieskijk-muil op te zetten als iemand als Baudet zn verhaal wil doen/afmaken laat zien dat je naast vooringenomen ook super arrogant bent...

Ze is totaal ongeschikt en kan beter een kook programma presenteren en boos zijn tegen doperwten oid.

Ze is net zo schuldig als Koning
Ze was uitstekend kritisch. Niet als ze bij nieuwsuur waren, maar het hele idee dat je politici confronteert met hun eigen woorden is een uitstekende vertrekbasis. Hem is wederom een aantal x de simpele vraag gesteld: heb je die appjes verstuurd?
Ja of nee volstaat. Hij draaide en kronkelde, terecht dat ze vasthield.

Een par maanden terug toen met de nazis bij FvD zat Beau als interviewer. Die kreeg in de uitzending de brief van Nicky Verweij en deed er helemaal niets mee. Dat was tenenkrommend.


Overigens vind ik t wel suf dat ze nu Koning voor de bus gooien. Het stuk was enorm slecht en Koning voegt al jaren niets toe. Maar als je ‘m dan een rubriek geeft in je programma, ga er dan ook voor staan als het een keertje slecht valt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198459456
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:22 schreef KNAK het volgende:

[..]

Laat de volgende dat walgelijke vooringenomen snolletje Jinek zijn... zij is net zo fucked up als Koning met dr arrogante smoel
Waarom is ze eigenlijk gelijk een snolletje?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198459465
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
RTL trekt handen af van bijdrage Koning, ^O^
Jinek biedt Baudet excuses aan

Het optreden van Martijn Koning in Jinek & RTL nieuws: De strijd om de kiezer donderdagavond is ook bij RTL Nederland compleet in het verkeerde keelgat geschoten. De zendergroep laat vrijdagochtend weten er spijt van te hebben dat ze Koning een podium heeft gegeven.

https://www.telegraaf.nl/(...)t-baudet-excuses-aan

Martijn zien we voorlopig niet meer op tv en dat is ^O^ ^O^ *O*
Einde tijdperk Martijn Koning
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198459492
En ook dit is natuurlijk vrij apart. Nee, hele slechte uitzending van Jimek.

twitter
pi_198459542
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Prachtig, dus niet alleen heeft Koning met dit optreden FVD en Baudet in het zadel geholpen, hij wordt ook hardhandig voor de bus geslingerd door Jinek en RTL.
Het effect dat hij wilde bereiken is in totaal tegenovergestelde orde bereikt.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:38:17 #226
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_198459574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:31 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Waarom is ze eigenlijk gelijk een snolletje?
Standaardtaal voor fvd- en pvv-types.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_198459650
pi_198459698
twitter


Op Twitter vallen ze de verkeerde aan _O-
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:55:28 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198459864
Martijn Koning over ‘roast’ Baudet: ‘Pleuris brak uit na de uitzending’

Bekend en onbekend Nederland viel gisteravond massaal over Martijn Koning (42). De cabaretier had aan het einde van de talkshow Jinek een ongekende ‘roast’ in petto voor Thierry Baudet. De Forum voor Democratie-voorman liep nog voor het einde van tafel.

Wat was de opzet?
,,Om het programma af te sluiten met mijn mening over de politiek. Wat het anders maakte is dat er geen publiek zit. Het had weinig zin om dan allemaal grappen te gaan doen. En degenen aan tafel zijn natuurlijk al geen lachebekjes. Farid Azarkan had ik de vorige keer al geroast, bij Pauw en Jinek in Trêveszaal, dus dat zou ik dubbelop hebben gevonden. En met Baudet heb ik regelmatig gezeten. Hij kreeg vaak het voordeel van de twijfel, maar nu was ik een beetje klaar met deze man.”

https://www.ad.nl/show/ma(...)itzending~a723c2171/

En nu zijn ze helemaal klaar met Martijn _O- *O* *O*
pi_198459885
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martijn Koning over ‘roast’ Baudet: ‘Pleuris brak uit na de uitzending’

Bekend en onbekend Nederland viel gisteravond massaal over Martijn Koning (42). De cabaretier had aan het einde van de talkshow Jinek een ongekende ‘roast’ in petto voor Thierry Baudet. De Forum voor Democratie-voorman liep nog voor het einde van tafel.

Wat was de opzet?
,,Om het programma af te sluiten met mijn mening over de politiek. Wat het anders maakte is dat er geen publiek zit. Het had weinig zin om dan allemaal grappen te gaan doen. En degenen aan tafel zijn natuurlijk al geen lachebekjes. Farid Azarkan had ik de vorige keer al geroast, bij Pauw en Jinek in Trêveszaal, dus dat zou ik dubbelop hebben gevonden. En met Baudet heb ik regelmatig gezeten. Hij kreeg vaak het voordeel van de twijfel, maar nu was ik een beetje klaar met deze man.”

https://www.ad.nl/show/ma(...)itzending~a723c2171/

En nu zijn ze helemaal klaar met Martijn _O- *O* *O*
Ja dit staat allemaal hierboven al. Op dezelfde pagina nog.
pi_198459916
Overigens vond ik wel dat Jinek hier veel meer had kunnen uithalen. Die appjes, de erkenbranders, de drek, dat was allemaal al in november bekend. Iedereen die toen niet gillend wegliep doet dat ook niet meer na de publicatie van Elsevier.

Kwalijker eigenlijk is dat Baudet in zn verkiezingskaravaan verkiezingsfraude suggereert (de usb sticks in machines van dominion!) en tegelijkertijd mensen tot twee keer toe oproept daadwerkelijk strafbare dingen te gaan doen tijdens de verkiezingen. Zowel in zn journaal als ergens in het land riep hij actief op om opnzoek te gaan naar volmachten. Voor bv mensen die politiek toch niet boeit, regel dat volmacht.

Ze had hem daar veel harder op moeten bevragen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198460203
Martijn Koning :') Eva Jinek :') ergens wel toepasselijk dat deze droeftoeters in het zelfde programma zitten

Ook Baudet mag van mij t dak op trouwens.

Alleen Hiddema _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198460206
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:31 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Einde tijdperk Martijn Koning
Ik merk dat verschillende mensen opeens helemaal geen moeite meer hebben met de 'cancel culture'. Vind ik ook wel opvallend.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:25:16 #234
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198460235
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb je goed gekeken naar haar hele voorkomen gisteren? Ze heeft te maken met een gast waar ze het zichtbaar niet mee eens is,. dat kan. Maar om dan zo een vieskijk-muil op te zetten als iemand als Baudet zn verhaal wil doen/afmaken laat zien dat je naast vooringenomen ook super arrogant bent...

Ze is totaal ongeschikt en kan beter een kook programma presenteren en boos zijn tegen doperwten oid.

Ze is net zo schuldig als Koning
Ik wil het je zien doen wat zij doet hoor. Je kan het gewoon niet hebben dat ze je Grote Leider zo snel in een hoekje had. Over bekken gesproken, kijk je wel eens naar het gezicht van Thierry?
:D Die zit echt alleen maar te jokken liegen en draaien.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198460252
Koning heeft Baudet gefileert. Eerlijk gezegd verdiend hij dat ook met zijn Trump act van leugens verspreiden en ze als feiten presenteren.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:29:22 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198460270
twitter
pi_198460309
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
RTL smult hier van natuurlijk. :)

Deze "we vinden het kut" statement is voornamelijk een verplicht nummertje.
pi_198460323
Tis vooral laf van RTL. Sta voor je mensen of niet.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198460329
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198460361
quote:
Tsja, als je het frame voor frame gaat terugspelen dan kijkt Thierry ook een keer blij tijdens die speech ;)
pi_198460408
Ik weet na z'n hele uitzending niets over de partijprogramma's van DENK of FVD. Was dat niet de bedoeling van deze uitzending?
Jinek totaal ongeschikt als onpartijdige gesprekslijder. Azarkan heeft waarschijnlijk behalve zijn achterban tevreden gesteld ook een aantal zieltjes van daarbuiten kunnen raken. Ik denk niet dat Baudet hier veel schade van gaat ondervinden. Voor tegenstanders van Baudet zal het smullen geweest zijn, maar die hadden hoe dan ook niet op hem gestemt.

[ Bericht 0% gewijzigd door opreis op 12-03-2021 12:57:10 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 12:43:45 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198460413


Zijn optreden was zeer geslaagd inderdaad :D _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 12:47:11 #243
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_198460451
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:43 schreef opreis het volgende:
Ik weet na z'n hele uitzending niets over de partijprogramma's van DENK of FVD. Was dat niet de bedoeling van deze uitzending?
Ik weet inderdaad niet of dat de bedoeling was. De gesprekken met lijsttrekkers bij Nieuwsuur gingen ook alleen over ophef en schandalen en niet over de programma's.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:55:55 #244
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198460520
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:47 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik weet inderdaad niet of dat de bedoeling was. De gesprekken met lijsttrekkers bij Nieuwsuur gingen ook alleen over ophef en schandalen en niet over de programma's.
Die hele uitzending en setting van gister was zo intens triestig, van alle deelnemers. Dit is wat we zijn verworden, niets minder dan lege hulzen die op elkaar zitten te fitten als kleine pubers voor korte termijn, geld & macht. Als je dan vandaag de socials weer afstruint en al die ellende leest. Man man man wat een devaluatie van de mensheid, waarom willen mensen zo zijn :')

Doe mij een hutje op de hei.
pi_198460583
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martijn Koning over ‘roast’ Baudet: ‘Pleuris brak uit na de uitzending’

Bekend en onbekend Nederland viel gisteravond massaal over Martijn Koning (42). De cabaretier had aan het einde van de talkshow Jinek een ongekende ‘roast’ in petto voor Thierry Baudet. De Forum voor Democratie-voorman liep nog voor het einde van tafel.

Wat was de opzet?
,,Om het programma af te sluiten met mijn mening over de politiek. Wat het anders maakte is dat er geen publiek zit. Het had weinig zin om dan allemaal grappen te gaan doen. En degenen aan tafel zijn natuurlijk al geen lachebekjes. Farid Azarkan had ik de vorige keer al geroast, bij Pauw en Jinek in Trêveszaal, dus dat zou ik dubbelop hebben gevonden. En met Baudet heb ik regelmatig gezeten. Hij kreeg vaak het voordeel van de twijfel, maar nu was ik een beetje klaar met deze man.”

https://www.ad.nl/show/ma(...)itzending~a723c2171/

En nu zijn ze helemaal klaar met Martijn _O- *O* *O*
Heb jij ook een mening over Baudet? #dtv
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:10:57 #246
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198460681
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:55 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Die hele uitzending en setting van gister was zo intens triestig, van alle deelnemers. Dit is wat we zijn verworden, niets minder dan lege hulzen die op elkaar zitten te fitten als kleine pubers voor korte termijn, geld & macht. Als je dan vandaag de socials weer afstruint en al die ellende leest. Man man man wat een devaluatie van de mensheid, waarom willen mensen zo zijn :')

Doe mij een hutje op de hei.
Journalistjes zijn ook totaal niet geïnteresseerd vaak in de daadwerkelijke ideeën lijkt het maar willen vooral de politici een hak zetten want dat scoort ofzo.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:13:40 #247
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198460726
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Journalistjes zijn ook totaal niet geïnteresseerd vaak in de daadwerkelijke ideeën lijkt het maar willen vooral de politici een hak zetten want dat scoort ofzo.
Concurrentie is moordend en er moet geld verdiend worden. Dat geldt voor RTL, Baudet, Azarkan en Koning, er moet brood op de plank komen. Wat een wanvertoning op de Nederlandse televisie gister.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:15:58 #248
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198460750
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:21 schreef TLC het volgende:
Martijn Koning :') Eva Jinek :') ergens wel toepasselijk dat deze droeftoeters in het zelfde programma zitten

Ook Baudet mag van mij t dak op trouwens.

Alleen Hiddema _O_
Ik had die martijn koning meteen op zijn bek geslagen vooral als hij mijn vriendin erbij haalt.
pi_198460783
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:15 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik had die martijn koning meteen op zijn bek geslagen vooral als hij mijn vriendin erbij haalt.
Die is wel echt heel slecht he.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:19:19 #250
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198460792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:15 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik had die martijn koning meteen op zijn bek geslagen vooral als hij mijn vriendin erbij haalt.
Dit klinkt meer als iets wat iemand uit een niet westerse cultuur zou doen omdat diegene nooit geleerd heeft met zijn emoties om te gaan door gebrek aan opvoeding en onzekerheid..... :')
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:19:41 #251
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198460801
Lucky TV mogen ze ook gewoon schrappen trouwens, als ze de Koning er uit mikken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:20:54 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198460817
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:19 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dit klinkt meer als iets wat iemand uit een niet westerse cultuur zou doen omdat diegene nooit geleerd heeft met zijn emoties om te gaan door gebrek aan opvoeding en onzekerheid..... :')
Jij klinkt eerder meer als een racist dan thierry baudet
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:21:31 #253
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198460828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die is wel echt heel slecht he.
Ik kijk nooit naar hem ik ken hem niet eens
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:26:46 #254
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198460911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:20 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Jij klinkt eerder meer als een racist dan thierry baudet
Een cultuur uitleggen is niet per definitie racisme. Een masculiene cultuur komt nu eenmaal meer voor in niet-westerse samenlevingen. Geweld als oplossing zien is een onderdeel in dat soort culturen.
  Redactie Sport vrijdag 12 maart 2021 @ 13:28:27 #255
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198460928
Net het fragment bekeken, wat een smakeloze 'roast' van die 'cabaretier'.
En ik ben geen fan van Thierry.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198460933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:21 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ik merk dat verschillende mensen opeens helemaal geen moeite meer hebben met de 'cancel culture'. Vind ik ook wel opvallend.
Van mij hoeft Koning niet gecanceld te worden om zijn mening, maar de beste man is gewoon niet grappig dus hij cancelt zichzelf wel
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:30:25 #257
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198460955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:26 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Een cultuur uitleggen is niet per definitie racisme. Een masculiene cultuur komt nu eenmaal meer voor in niet-westerse samenlevingen. Geweld als oplossing zien is een onderdeel in dat soort culturen.
Het feit dat jij heel veel landen onder 1 kam scheert zegt genoeg maarja ik generaliseer niet zelfs als de cijfers uit mijn duim zijn gezogen over alle niet-westerse culturen.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:31:28 #258
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198460972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Van mij hoeft Koning niet gecanceld te worden om zijn mening, maar de beste man is gewoon niet grappig dus hij cancelt zichzelf wel
Nederlandse cabaretiers zijn al klachtwaardig genoeg.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:35:48 #259
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198461034
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:21 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ik merk dat verschillende mensen opeens helemaal geen moeite meer hebben met de 'cancel culture'. Vind ik ook wel opvallend.
Cancel culture is eng, maar met minder Martijn Koning doen we de wereld een plezier.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport vrijdag 12 maart 2021 @ 13:51:30 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198461235
Zou Baudet voor Ajax zijn? Hij loopt immers altijd maar voortijdig weg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:00:57 #261
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_198461363
Ik zit nu naar Thierry en Farid te kijken . Martijn Koning krijg ik nog te zien.
  Forum Admin vrijdag 12 maart 2021 @ 14:03:09 #262
35723 crew  GGMM
pi_198461396
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Baudet voor Ajax zijn? Hij loopt immers altijd maar voortijdig weg.
Probeer dit maar niet meer
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:05:30 #263
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198461432
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Baudet voor Ajax zijn? Hij loopt immers altijd maar voortijdig weg.
Wtf
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:08:19 #264
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198461478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Cancel culture is eng, maar met minder Martijn Koning doen we de wereld een plezier.
Ik heb echt nooit begrepen waarom die kin daar zo vaak zat. Nooit ook maar iets aan die gast grappig of de moeite gevonden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:08:56 #265
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198461489
Ik durf het niet terug te kijken, ik kan niet zo heel goed tegen cringe en tegen sommige conflicten. :') :@
Heb wel stukje van Martijn Koning gezien, waarom krijgt die man in godsnaam nog een podium?? Is toch al vaker voorgekomen dat hij totaal de plank misslaat en niemand hem leuk vindt? Rot eens op met die gast joh, krijg echt een naar gevoel bij hem. Nog naarder dan bij Thierry, en dat zegt wat.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:09:35 #266
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198461501
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik durf het niet terug te kijken, ik kan niet zo heel goed tegen cringe en tegen sommige conflicten. :') :@
Heb wel stukje van Martijn Koning gezien, waarom krijgt die man in godsnaam nog een podium?? Is toch al vaker voorgekomen dat hij totaal de plank misslaat en niemand hem leuk vindt? Rot eens op met die gast joh, krijg echt een naar gevoel bij hem. Nog naarder dan bij Thierry, en dat zegt wat.
Dat heb ik ook weleens maar viel hier reuze mee hoor. Hij loopt gewoon weg.
pi_198461507
Jinek, vrouwtje zat op een dure prive school in Amerika terwijl paps rijk werd met Afrikanen afpersen, kan niet goed komen
life is like a box of chocolates
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:11:44 #268
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198461537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat heb ik ook weleens maar viel hier reuze mee hoor. Hij loopt gewoon weg.
Ja dat heb ik wel gezien. Vond het eigenlijk wel zielig. Wel goed dat Jinek excuses heeft aangeboden, voor wat het waard is. Hoop dat ze die Martijn Koning voorgoed cancellen in dat programma.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:18:00 #269
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198461646
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:13 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Omdat dat er uiteindelijk uit voortvloeit.

Bremer wordt verweten dat ze pas na de uitzending zei dat ze het niet met Koning eens was. Tijdens de uitzending was die ruimte er niet. Tussen het laatste woord van Koning en het laatste woord van Jinek zaten een seconde of 10.

Kortom, je kan het alleen maar achteraf zeggen. Of ten tijde van het optreden zelf maar das nogal gek.
Ze had niets hoeven zeggen. Het waren Martijn's woorden. Niet haar woorden. Waarom moet zij zich daarvan distantieren? Slaat helemaal nergens op.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:18:20 #270
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_198461661
Heeft Jinek ook excuses gemaakt aan nabestaanden van corona slachtoffers omdat Baudet oversterfte ontkent?

Of over het goedpraten van racistische appjes door Baudet in dezelfde uitzending?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_198461841
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:30 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Het feit dat jij heel veel landen onder 1 kam scheert zegt genoeg maarja ik generaliseer niet zelfs als de cijfers uit mijn duim zijn gezogen over alle niet-westerse culturen.
onder 1 kam :') @onlogisch @GGMM
pi_198461957
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:15 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik had die martijn koning meteen op zijn bek geslagen vooral als hij mijn vriendin erbij haalt.
Zijn er mensen die Martijn Koning uberhaupt grappig vinden ? ik bedoel hoe komt zo'n man aan geld door niet grappig te zijn ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198461983
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:37 schreef TLC het volgende:

[..]

Zijn er mensen die Martijn Koning uberhaupt grappig vinden ? ik bedoel hoe komt zo'n man aan geld door niet grappig te zijn ?
Zolang Guido Wijers volle zalen trekt sta ik nergens van te kijken.
pi_198462487
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:18 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

Ze had niets hoeven zeggen. Het waren Martijn's woorden. Niet haar woorden. Waarom moet zij zich daarvan distantieren? Slaat helemaal nergens op.
Haar naam is letterlijk de naam van het programma. Dan heb je denk ik wel wat inspraak in wie er wat mag komen zeggen toch?
pi_198462815
En nog een keer...
  vrijdag 12 maart 2021 @ 16:28:36 #276
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198463897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:37 schreef TLC het volgende:
....ik bedoel hoe komt zo'n man aan geld door niet grappig te zijn ?
Oudejaar conference maken en op tv uitzenden

Oudejaarsconference Martijn Koning slaat niet aan, volop kritiek op sociale media

Niet Guido Weijers, maar Martijn Koning mocht dit jaar op RTL 4 de Oudejaarsconference verzorgen. Geen vooruitgang, zo oordelen kijkers al snel op sociale media. Op Twitter is een stortvloed aan negatieve reacties te lezen. ‘Ik doe echt mijn best om het leuk te vinden omdat ik het een aardige gast vind, maar het lukt me niet’, is nog een van de milde reacties.

https://www.ad.nl/show/ou(...)iale-media~a957ac01/

Dat was me toch een succes :') _O- _O-
pi_198463960
Die Martijn Koning had jaren geleden altijd hele goede en grappige columns op radio2 tijdens spijkers met koppen op zaterdagmiddag. Denk ook niet dat dit bij jinek grappig bedoelt was, maar dat je het als cabaretier zo serieus neemt en benaderd...dan ben je het wel kwijt zeg.
pi_198464160
Is die Floor Bremer single?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 maart 2021 @ 16:48:01 #279
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198464216
RTL: Martijn Koning blijft welkom :') :|W

De satirische bijdrage over politicus Thierry Baudet gisteravond in de talkshow Jinek die veel stof deed opwaaien, betekent geen definitief exit voor Martijn Koning bij RTL. ,,Martijn blijft welkom als gast voor onze programma’s”, reageert een woordvoerster desgevraagd. ,,Maar hij staat niet meer gepland in Jinek & RTL Nieuws: De strijd om de Kiezer.”

https://www.ad.nl/show/rtl-martijn-koning-blijft-welkom~a49df86d/

Kneus hoort niet op tv :(
  vrijdag 12 maart 2021 @ 16:58:43 #280
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_198464410
Jinek en laat staan RTL had ik ta.v. objectiviteit sws al niet hoog zitten. Alles doen voor de poen.
Wat je ook vindt van Baudet, het is was en is volledig ongepast hem zo (in)direct af te branden.
Wellicht handig voor RTL om ethiek aan anderen te laten en je vooral bezig houden met productverkoop.
quote:
bron: nu.nl
RTL en de redacties van Jinek en RTL Nieuws nemen afstand van de uitspraken die cabaretier Martijn Koning over Thierry Baudet deed in Jinek & RTL Nieuws: de Strijd om de Kiezer. In de verklaring van de zender valt te lezen dat Koning met zijn 'roast', waarbij Baudet wegliep, een grens heeft overschreden.

RTL verklaart dat de redacties van Jinek en RTL Nieuws de tekst van Koning van tevoren niet hebben ingezien, terwijl ze normaal gesproken wel op de hoogte zijn van de strekking van de bijdrage van de cabaretier.
...
Dit is een Zwaktebod van een regime, je verschuilen achter ik wist het niet maar ondertussen wel een uitgebreid platform bieden om zo commercieel je (eigen) voordeel mee te doen. #RTL4Klaarmee.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 maart 2021 @ 17:30:20 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198464869
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maar hij staat niet meer gepland in Jinek & RTL Nieuws: De strijd om de Kiezer.
Nou heb ik dit programma sowieso nog niet echt gevolgd, maar kan het niet zo zijn dat hij sowieso niet meer gepland stond?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198465187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou heb ik dit programma sowieso nog niet echt gevolgd, maar kan het niet zo zijn dat hij sowieso niet meer gepland stond?
Dat lijkt me wel het meest waarschijnlijk. Elke uitzending wordt afgesloten met een cabaretier, maar volgens mij steeds een andere.
pi_198465842
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:13 schreef opreis het volgende:

[..]

Haar naam is letterlijk de naam van het programma. Dan heb je denk ik wel wat inspraak in wie er wat mag komen zeggen toch?
Waar je op reageert ging over Bremer.

Overigens dan alsnog zou Jinek er niets publiekelijks over te hoeven zeggen meer dan: dit was zijn stukje, wij denken er niet zo over maar hij krijgt van ons alle vrijheid te zeggen wat hij wilt. Succes ermee verder.

Jinek is niet verantwoordelijk voor wat een volwassen man in een talkshow zegt natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2021 @ 18:56:26 #284
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198465982
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:43 schreef superniger het volgende:
Is die Floor Bremer single?
Relatie: of Floor Bremer een relatie heeft is niet bekend :P :9

Vond haar geb datum...april 1975
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198466417
twitter


twitter


twitter


twitter
pi_198466974
Nou, dat wordt dus weer drama vanavond. Joost Eerdmans zal wel boos de studio verlaten nadat-ie door Marc-Marie tot op het bot beledigd is.
pi_198467153
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:43 schreef superniger het volgende:
Is die Floor Bremer single?
Ze is al bezet. Floor en ik daten.
pi_198467407
Lasbril. @Szura
  vrijdag 12 maart 2021 @ 20:13:42 #289
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198467466
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Lasbril. @:szura
:r
Hopelijk haalt ie geen enkele zetel en hoeven we niet 4 jaar naar z’n racistische drek verpakt in een quasi net jasje te luisteren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198467485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Lasbril. @:szura
Piepkuiken heeft ook een lasbril.
pi_198467503
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Piepkuiken heeft ook een lasbril.
Die is homofiel net als Gordon. Die heeft ook zo'n rare bril.

Gewoon.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:01:47 #292
429367 DKUp
ON TOUR
pi_198469932
Even kijken wat Jimek er nog over gaat zeggen.
SOONY
pi_198469960
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:01 schreef DKUp het volgende:
Even kijken wat Jimek er nog over gaat zeggen.
Nog een keer door het stof
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:04:01 #294
429367 DKUp
ON TOUR
pi_198469977
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:02 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Nog een keer door het stof
Puur genieten
SOONY
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:04:57 #295
429367 DKUp
ON TOUR
pi_198469999
Wat een bril heeft het Piekkuiken op, verschrikkelijk...
SOONY
pi_198470001
Niks over gisteren?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:05:22 #297
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198470009
Vooringenomen arrogante doos
Mai pben rai~!
pi_198470019
Piepkuiken :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:05:56 #299
429367 DKUp
ON TOUR
pi_198470020
JIMEKED
SOONY
pi_198470031
Mariekje O+
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:08:01 #301
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198470054
Pfff
Mai pben rai~!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')