abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:59:09 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198447462
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




17 februari 2020


André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

quote:
André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

Door LAURA GOMMANS
17/02/2020
Na een zeer intense relatie van drie maanden hebben Bridget Maasland (45) en Andre Hazes (26) alweer een punt achter hun liefdesverhaal gezet.

Bridget en André zetten punt achter hun relatie
"Door de druk die op onze relatie lag en alle aandacht die ervoor was, hebben we besloten om er een punt achter te zetten," hebben ze laten weten aan RTL Boulevard. In november maakten de twee bekend contact met elkaar te hebben, en vanaf dat moment ging het in sneltreinvaart. Er werd er van de Instagram-daken geschreeuwd hoe ze de liefde in elkaar hadden gevonden. Bridget noemde André vorige maand nog 'de liefde van haar leven' in een emotionele post op Instagram. Alle verliefde posts en de aandacht die daarmee gegenereerd werd, is uiteindelijk dus wat hun relatie de das omdeed.

Valentijnsdag
Rondom Valentijnsdag was het opvallend dat de zo openlijk verliefde Bridget en André geen uitgebreide odes aan elkaar brachten op social media, waardoor velen zich afvroegen of het stel nog wel samen was.

Begin november maakte André Hazes bekend dat hij wegging bij Monique Westenberg, de moeder van zijn zoontje Dré. Monique wist kort daarop te melden dat de breuk te maken had met een andere vrouw. Enkele dagen later verschenen de eerste verliefde foto's van Bridget en André op Instagram.

We'll say it louder for the people in the back: het is verstandig om eerst een paar maandjes privé te kijken of die spannende nieuwe date écht relatiemateriaal is, voordat je alles op social media deelt. Je leeft, je leert. We wensen Bridget en André echter veel sterkte en succes toe in de toekomst.
https://www.glamour.nl/ni(...)maasland-uit-elkaar/


28 februari 2020:


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

quote:
André Hazes tegen Monique: ik ben voor altijd de jouwe
Updated 28 feb. 2020
27 feb. 2020 in ENTERTAINMENT

Nadat Privé eerder al met een foto wist te onthullen dat André weer bij hun huis in Berkel en Rodenrijs is gesignaleerd, lijkt het erop dat de zanger donderdagavond bevestigt dat hij en Monique Westenberg weer een stel zijn.

Ⓒ ANP KIPPA
Bij een foto, waarop te zien is dat Monique hem vasthoudt tijdens een romantisch diner in een restaurant in Rotterdam, deelt hij een songtekst van het nummer Faithfully. ,,Ze zeggen dat de weg geen plek is om een familie te starten. Onder de streep is het jou en mij. En van een muzikant houden, gaat niet altijd op de manier die normaal is. Maar girl, blijf bij mij. Ik ben voor altijd de jouwe.” De Engelstalige tekst komt uit een liedje van de band Journey. In de tekst komt ook een zinsnede voor dat een relatie met een muzikant niet altijd is hoe het zou moeten zijn.

Kortstondige romance
Na zijn romance met Bridget Maasland, die officieel nog geen honderd dagen heeft geduurd, werd 17 februari bekend dat ze een punt achter hun kortstondige relatie hebben gezet.

Vlak daarvoor waren zowel André, Monique én Bridget op Curaçao. André had hier een optreden en eerder was al gepland dat Monique en zijn zoontje André daarheen zouden gaan. Later is Bridget ook naar de exotische bestemming afgereisd. Maar wat een romantisch liefdestripje had moeten worden, lijkt uiteindelijk het einde van hun relatie te hebben betekend.

Foto’s van het gezellige samenzijn van André met zijn gezinnetje, waarbij hij Monique hartelijk omhelsde, zouden bij Bridget niet goed gevallen zijn. Uitgerekend op Valentijnsdag kon André zijn spullen ophalen bij Bridgets huis in Amsterdam.

Vorig jaar november maakte het management van André Hazes bekend dat hij en Monique Westenberg uit elkaar waren. Monique reageerde destijds als door een wesp gestoken, liet weten dat de verklaring niet namens haar was en dat er een andere vrouw in het spel zou zijn. Ondanks dat zij geen naam noemde, maakte Privé al snel bekend dat het André gevallen was voor Bridget.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-altijd-de-jouwe





12 december 2020:

André vraagt Monique ten huwelijk:



De reactie van Bridget:

14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:




10 maart 2021


quote:
André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar
10 maart 2021 07:29

Er is opnieuw een showbizzbom gebarsten. 'Story' meldt dat André Hazes (27) en zijn verloofde Monique Westenberg (43) opnieuw uit elkaar zijn. Volgens het weekblad bevestigt een betrouwbare bron dat André hun woning heeft verlaten en dat de breuk dit keer definitief is. 'De Telegraaf' meldt dat het management van de zanger de breuk zou hebben bevestigd. Het management van Monique bevestigt de breuk aan RTL Boulevard.

André vroeg Monique ten huwelijk op 12 december van vorig jaar, waar heel Nederland uiteindelijk van mee kon genieten. Dat deed hij in het Wereldmuseum in Rotterdam. Het aanzoek was een bijzonder moment, gezien de twee eerder dat jaar niet meer samen waren. André vond zijn geluk eerder bij presentatrice Bridget Maasland. Na zijn relatie met Bridget kwam André in rustiger vaarwater terecht en probeerde hij het rustiger aan te doen. Niet meer het leven van een popster, maar het leven van een vader die er wilde zijn voor zijn vierjarige zoon André Junior.

André en Monique waren kort geleden nog op Bonaire, om te genieten van een werkvakantie. Volgens Story is de bom vlak daarna gebarsten. Wat de reden van de breuk is, is volgens het magazine nog niet bekend. Naar verwachting zouden Monique en hun zoon in het huis blijven wonen en zou André al vertrokken zijn. Hoofdredacteur Guido den Aantrekker vertelt vandaag in de Veronica Inside-Ochtendshow van Wilfred Genee een 'zeer goede bron dichtbij André en Monique te hebben'.

"We hadden al een tijdje in de gaten dat het niet zo lekker liep", vertelt Guido daar verder over. "Ook was Monique niet aanwezig bij het concert in het Ziggo Dome. In ons vak wil dat wel wat zeggen", vertelt Guido. Toen de Story later die avond paparazzi Edwin Smulders op het huis van André en Monique afstuurde, bleek dat André daar niet had geslapen, beweert Guido. De hoofdredacteur zegt 'redelijk zeker' te zijn van zijn zaak.

Het management van de zanger laat aan RTL Boulevard weten: "Alles heeft hij eraan gedaan om het thuis goed te houden. Hij was weer vaker thuis en de band met kleine André ging ook stukken beter. Tot enkele weken geleden. Er kwamen toch weer meer spanningen. Hierdoor ook weer meer ruzies. Ze hebben veel gesproken en zijn tot het besluit gekomen om uit elkaar te gaan."
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



quote:
Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Door: Eva Steins
11-03-2021
De breuk tussen Dre Hazes en Monique is definitief. Via een verklaring op zijn Instagram heeft de zanger bekend haar te hebben verlaten. En déze vrouw staat hem met open armen op te wachten...

Er werd direct al gespeculeerd dat Dre een nieuwe vlam zou hebben waarvoor hij zijn verloofde opzij had gezet. Eerder vielen de namen van Welmoed Sjitsma en Karen Damen, met wie Dre een vurige klik had.

'Sterke klik'
Zijn nieuwe vlam is Sarah van Soelen, een influencer en personal trainer. Dit laat Dre weten via een verklaring op zijn Instagram.

In een 'moeilijke periode' met Monique vond Dre veel steun bij Sarah, onthult hij. ,,Hoewel we in die tijd een sterke klik voelden, bleef het bij vriendschap", aldus de zanger. ,,Dat daar in de toekomst mogelijk meer uit zou kunnen ontstaan, sluit ik niet uit. Maar op dit moment krijg ik van de familie en haar vooral de steun die ik nodig heb."

Maar is het tot nu toe echt alleen nog maar bij een vriendschap gebleven? De geruchten zeggen wat anders...

'Tweede telefoon'
De geruchtenmolen draait op volle toeren en de ene na het andere verhaal komt bovendrijven. Zo zou naar Dre's zeggen 'de bom op Bonaire gebarsten' zijn. Volgens geruchten heeft Dre al langer een verhouding met Sarah, en kwam Monique daar op Bonaire via een pijnlijke weg achter.

Roddelaccount Juicechannel plaatst het gerucht dat Sarah en Dre al een langere tijd een affaire hebben. Dit zou volgens het kanaal ontstaan zijn in de sportschool, waar zij beiden sporten.

De affaire zou door Monique zijn ontdekt toen zij na hun vlak na Bonaire een tweede telefoon in Dre's bagage vond. Daarop zouden gesprekken hebben gestaan tussen Dre en Sarah die een affaire van hem zouden bevestigen.

Volgens het account zijn de geruchten van hun affaire de wereld in geholpen door Sarah's broer, die zijn mond voorbij gepraat heeft. Sarah en Dre wonen op een steenworp afstand van elkaar.

Rozen
Ook luidden de geruchten dat Dre zijn minnares verrast zou hebben met een flinke bos bloemen. Hij zou haar een maand geleden honderd rozen hebben opgestuurd. Toevallig genoeg plaatste Sarah rond die tijd inderdaad een foto waarop zij gelukzalig poseert met een enorme bos rozen...

,,Zo maak je me de gelukkigste persoon op aarde", schrijft Sarah bij de foto.


quote:
Verklaring Monique op Instagram:

Met een gebroken hart moet ik bevestigen dat André er wederom voor heeft gekozen bij zijn gezin weg te gaan. Het afgelopen jaar was het gelukkigste jaar van onze zeven jaar samen. Vanaf 12 december zaten wij op een roze wolk en daar heb ik tot aan twee weken geleden opgezeten. De keuze van André om bij ons weg te gaan is voor mij abrupt en heb ik niet zien aankomen. De haast die ermee gemoeid is om dit zo snel naar buiten te brengen, zonder dat we dit eerst onze zoon hebben kunnen vertellen verbaast mij na hetzelfde patroon van een jaar geleden niet. Het vergt ontzettend veel kracht van mij om zonder dit zelf een plekje te kunnen geven, rechtop te blijven staan in deze hectiek.

Aan mij nu de grote taak om onze zoon anders op te voeden en de cirkel te doorbreken. Opgroeien in een veilige, stabiele en liefdevolle omgeving.

Ik wens voor André rust in zijn hoofd en hart zodat er ruimte ontstaat van binnen om zijn patronen en daarmee zijn ongelukkig zijn, te kunnen doorbreken.

Voor nu vraag ik om respect voor mij en mijn zoon om hier samen doorheen te komen.

Liefs ?
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:




De Donkey Duck:


quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap



De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Bridget: https://instagram.com/bridgetmaasland
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/

Voor de laatste nieuwtjes:
Het sapkanaal: https://instagram.com/juicechannel_?igshid=1ur1kqsa79swg
Roddelkoning Fawry: https://www.instagram.com/fawrynotsawry/
Roddelloog: https://www.instagram.com/roddelloog/



[ Bericht 1% gewijzigd door AgnesGru op 11-03-2021 18:09:45 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:59:57 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198447473
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:58 schreef Simone010 het volgende:
Maak er maar het verhaal van de ezel, de eend, de lap leer en de baby..
Zonde van die eitjes die eerder genoemd zijn.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 17:00:06 #3
184769 crew  Deisyy
pi_198447476
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:56 schreef -river- het volgende:

[..]

Je laat jezelf wel zo kennen inderdaad.
Ik ben zeker niet #teambridget maar een beetje leedvermaak vind ik niet misplaatst hoor :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198447512
Maar de enige bron voor het gerucht dat André raak heeft geschoten met ezeltje-prik bij Sarah is dus een insta-comment? En die foto?
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:03:55 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447522
Waar is dat gifje van Antwee gebleven, in vrouwenkleding toch?
pi_198447530
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet #teambridget maar een beetje leedvermaak vind ik niet misplaatst hoor :D
Het valt tot nu toe mee met de sneren, middelvingerfoto's en diepe karmaspreuken bij de betrokkenen
..
pi_198447542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar de enige bron voor het gerucht dat André raakt heeft geschoten met ezeltje-prik bij Sarah is dus een insta-comment? En die foto?
Ja :D

Maar we hebben het hier natuurlijk wel vaker bij het rechte eind ;)

Denk dat we het vanavond gaan horen. Hoe laat begint dat shownieuws? Dan weet ik hoe laat ik hier weer moet meelezen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198447544
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar de enige bron voor het gerucht dat André raakt heeft geschoten met ezeltje-prik bij Sarah is dus een insta-comment? En die foto?
:Y
pi_198447560
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja :D

Maar we hebben het hier natuurlijk wel bij het rechte eind ;)

Denk dat we het vanavond gaan horen. Hoe laat begint dat shownieuws? Dan weet ik hoe laat ik hier weer moet meelezen.
Ik las dat het om 23.00 is }:|
Veel te laat voor mij...poffer
pi_198447563
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198447571
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja :D

Maar we hebben het hier natuurlijk wel vaker bij het rechte eind ;)

Denk dat we het vanavond gaan horen. Hoe laat begint dat shownieuws? Dan weet ik hoe laat ik hier weer moet meelezen.
Het is net niet allemaal te toevallig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198447578
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198447587
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja :D

Maar we hebben het hier natuurlijk wel vaker bij het rechte eind ;)

Denk dat we het vanavond gaan horen. Hoe laat begint dat shownieuws? Dan weet ik hoe laat ik hier weer moet meelezen.
Ik meld me ook aan voor het meelezen, als niet-tv-bezitter. In ruil daarvoor hou ik jelui op de hoogte van de sappige kanalen waar ik speciaal lid van ben geworden :')
pi_198447594
Waarom zou je anders #baby bij je foto zetten, en waarom reageert niemand erop. Ik hoop het bijna voor extra smurrie.
Ik las elders weer dat ze het al een jaar met elkaar doen. Vooral de reacties op het bericht van monique doorspitten leverd veel info op 🤣
pi_198447599
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik meld me ook aan voor het meelezen, als niet-tv-bezitter. In ruil daarvoor hou ik jelui op de hoogte van de sappige kanalen waar ik speciaal lid van ben geworden :')
Nou dat klinkt veel belovend
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:08:59 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198447600
quote:
quote:
In een zeer vrijgevig en exclusief interview met RTL Boulevard doet André Hazes nu voor eens en altijd zijn kant van het verhaal, zodat hij zich daarna kan focussen op de toekomst.
Alsof het de laatste gaat zijn. Doei. Die gast teert op media aandacht.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198447601
quote:
Hij heeft de titel van de gate gelezen :D
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:09:12 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:06 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik las dat het om 23.00 is }:|
Veel te laat voor mij...poffer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:09:49 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447612
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik meld me ook aan voor het meelezen, als niet-tv-bezitter. In ruil daarvoor hou ik jelui op de hoogte van de sappige kanalen waar ik speciaal lid van ben geworden :')
_O_
pi_198447620
Komt ie nou bij Boulevard en Shownieuws?
pi_198447624
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hij heeft de titel van de gate gelezen :D
Om te gieren..hij is niet de lul, hij is een lul. Hij zat met z'n lul in de lockdown blijkbaar
pi_198447636
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
Komt ie nou bij Boulevard en Shownieuws?
De foto van Bridget spreekt boekdelen...
pi_198447647
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik meld me ook aan voor het meelezen, als niet-tv-bezitter. In ruil daarvoor hou ik jelui op de hoogte van de sappige kanalen waar ik speciaal lid van ben geworden :')
Oh ook bij Boulevard dus. Dat kan ik live meekijken op VL geloof ik :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:12:56 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447667
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:10 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Om te gieren..hij is niet de lul, hij is een lul. Hij zat met z'n lul in de lockdown blijkbaar
Hans Teeuwen _O_
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:12:57 #26
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198447668
quote:
Het overkomt hem allemaal maar he -O- net als bij pa.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198447669
Focussen op de toekomst, _O-

Focussen op de kleine zal die bedoelen.
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:13:19 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_198447675
Dré is boos op Mo omdat zij stiekem naar de ivf-kliniek is gegaan om een eitje te laten plaatsen! #plottwist
pi_198447682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
Komt ie nou bij Boulevard en Shownieuws?
Beide
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198447686
Moeten we rtl Boulevard nog ff appen over de #baby? Kan die daar ook meteen uitleg over geven.
pi_198447694
@AgnesGru

Deze voor de OP?

pi_198447705
Ik zie bij de laatste post van andre ook een reactie van Julia van Soelen met 2 hartjes.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198447707
Oké komt ie, van Juice: ze heeft het ook met Lul Kleine gedaan. Nog voor hij met Monica ging. En volgens de broer van Monique was Sarah de oorzaak van de breuk tussen Monica en Lars.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:15:32 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447715
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:14 schreef An_0_Niem het volgende:
@:AgnesGru

Deze voor de OP?

[ afbeelding ]
Jaaaa die was eruit helaas. _O_
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:15:39 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198447720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oké komt ie, van Juice: ze heeft het ook met Lul Kleine gedaan. Nog voor hij met Monica ging. En volgens de broer van Monique was Sarah de oorzaak van de breuk tussen Monica en Lars.
:r Lil' Kleine :r
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:15:57 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447729
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie bij de laatste post van andre ook een reactie van Julia van Soelen met 2 hartjes.
Tweeling?
pi_198447741
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie bij de laatste post van andre ook een reactie van Julia van Soelen met 2 hartjes.
:D heeft zij net zulke lippen?
pi_198447749
Op juice channel, vóór Monica deed Lil Kleine het ook een tijdje met Sarah. De cirkel is compleet! *O*
En ze is niet zwanger, ze doet een cleanse om af te vallen :') en dronk daarom een mocktail...
pi_198447758
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:12 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Het overkomt hem allemaal maar he -O- net als bij pa.
Hij gaat toch weg? Hoezo moet Monique dan de schuld krijgen. Hij gaat nu dwars tegen Monique in en haar nog meer pijn doen :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198447762
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oké komt ie, van Juice: ze heeft het ook met Lul Kleine gedaan. Nog voor hij met Monica ging. En volgens de broer van Monique was Sarah de oorzaak van de breuk tussen Monica en Lars.
Dat van Monica en Lars was wel duidelijk. Wat een triest wijf :r
Maar het is André gegund, gelukkig worden met zoiets is onmogelijk imo. Die is nooit tevreden.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:17:41 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oké komt ie, van Juice: ze heeft het ook met Lul Kleine gedaan. Nog voor hij met Monica ging. En volgens de broer van Monique was Sarah de oorzaak van de breuk tussen Monica en Lars.
Er werd in het vorige topic al gesuggereerd dat het van een ander kon zijn :+
pi_198447771
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:15 schreef maily het volgende:

[..]

Tweeling?
Haar zusje
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:18:52 #43
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198447787
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:16 schreef JaneDoe het volgende:
Op juice channel, vóór Monica deed Lil Kleine het ook een tijdje met Sarah. De cirkel is compleet! *O*
En ze is niet zwanger, ze doet een cleanse om af te vallen :') en dronk daarom een mocktail...
Ik geloof er niks van, dan had ze er wel wat anders bijgezet.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:19:04 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447796
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:16 schreef JaneDoe het volgende:
Op juice channel, vóór Monica deed Lil Kleine het ook een tijdje met Sarah. De cirkel is compleet! *O*
En ze is niet zwanger, ze doet een cleanse om af te vallen :') en dronk daarom een mocktail...
O ja vandaar #baby... 8)7
pi_198447797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:16 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

:D heeft zij net zulke lippen?
Minder als Sarah
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:19:27 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447800
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van, dan had ze er wel wat anders bijgezet.
Vanavond weten we het.
pi_198447805
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van, dan had ze er wel wat anders bijgezet.
Sowieso, enige waar zij kan afvallen is haar lippen
pi_198447807
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:19 schreef maily het volgende:

[..]

Ja nee, twee hartjes :s)
Oke _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198447815
Deze gate wordt met het uur mooier.

Evert, ben je ook helemaal bijgelezen voor vanavond?
Alius aliud dicit
pi_198447816
Ik denk dat André uit mag kijken. Afgaand op hun comments heeft de familie Westenberg de messen ook geslepen...

Maar ik geef hem- puur afgaand op dat zinnetje over Mo- niet eens ongelijk. Ze wordt verafgood en kan niks fout doen. Al lijk je naast die lul sowieso snel een heilige natuurlijk.
pi_198447818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij gaat toch weg? Hoezo moet Monique dan de schuld krijgen. Hij gaat nu dwars tegen Monique in en haar nog meer pijn doen :D
Alle Gerda’s van Nederland boos.
pi_198447827
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:14 schreef An_0_Niem het volgende:
@:AgnesGru

Deze voor de OP?

[ afbeelding ]
Is hij wel helemaal goed.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198447836
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij gaat toch weg? Hoezo moet Monique dan de schuld krijgen. Hij gaat nu dwars tegen Monique in en haar nog meer pijn doen :D
Dat deed hij met Bridgeslet toch ook, wat een lul is hij toch eigenlijk past hij prima bij die duckslet.
pi_198447848
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk dat André uit mag kijken. Afgaand op hun comments heeft de familie Westenberg de messen ook geslepen...

Maar ik geef hem- puur afgaand op dat zinnetje over Mo- niet eens ongelijk. Ze wordt verafgood en kan niks fout doen. Al lijk je naast die lul sowieso snel een heilige natuurlijk.
Ze is gewoon een brave boerentrien die deed wat er van haar verwacht werd, en op een gegeven moment is het kiezen tussen burgerlijk en een lijntje.
pi_198447866
2x een interview met boulevard en met shownieuws. 1x zijn verhaal. Is hij bang dat Sarah op de loop gaat. Ik vind hem iets wanhopig overkomen. Elke dag weer een nieuw statement.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:23:56 #57
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198447874
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk dat André uit mag kijken. Afgaand op hun comments heeft de familie Westenberg de messen ook geslepen...

Maar ik geef hem- puur afgaand op dat zinnetje over Mo- niet eens ongelijk. Ze wordt verafgood en kan niks fout doen. Al lijk je naast die lul sowieso snel een heilige natuurlijk.
Daar heeft ie het toch zelf naar gemaakt toch?

Niet dat ik een superfan van Mo ben, maar het is toch niet zo gek als ze meer verantwoordelijkheid vraagt voor Andrie?

Ook dat geneuzel dat hij echt niet thuis kan zijn als hij moet optreden :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198447878
Wel handig die dikke lippen, kan hij zijn lijntjes vanaf snuiven.
pi_198447911
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:21 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat deed hij met Bridgeslet toch ook, wat een lul is hij toch eigenlijk past hij prima bij die duckslet.
Klopt ook weer ja. Ik heb het helemaal gehad met Hazes. Vorige keer hoorde je niets van de Fam Westenberg maar nu zijn ze echt boos.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198447950
Opnieuw een liefdesbreuk! Sonja Bakker heeft definitief gebroken met haar verloofde Barry van Suijdam. Dit bevestigt Sonja aan Story. De dieetgoere en haar inmiddels ex-vriend kregen eind vorig jaar een heftige ruzie,

*O* *O* *O*

Het is echt SHO time >:) O+
pi_198447962
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Klopt ook weer ja. Ik heb het helemaal gehad met Hazes. Vorige keer hoorde je niets van de Fam Westenberg maar nu zijn ze echt boos.
Hij is gewoon 100% narcist, bah vies ventje.
  Trouwste user 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 17:30:13 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_198447985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:28 schreef -river- het volgende:

[..]

Hij is gewoon 100% narcist, bah vies ventje.
Laat mij erbuiten. :(

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198447990
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Klopt ook weer ja. Ik heb het helemaal gehad met Hazes. Vorige keer hoorde je niets van de Fam Westenberg maar nu zijn ze echt boos.
Doe dan eens screenshots van wat de Westenbergjes posten :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:32:36 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448018
Die van mij: "wat zit je toch heel de dag op je telefoon te kutten?!"

:+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198448025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:48 schreef Taiga het volgende:
Vanavond shownieuws...hij vertelt alles aan tante Patty
Tante Patty heeft het er maar druk mee. Van de week vertelde ze in Shownieuws toen ze hoorde dat Gordon weer aan het drinken was dat ze de andere dag gelijk met hem ging praten. Mona Patty _O_
pi_198448027
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:32 schreef maily het volgende:
Die van mij: "wat zit je toch heel de dag op je telefoon te kutten?!"

:+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei Mo ook, op Bonaire.
pi_198448053
Het zou tijd worden dat hij dat domme mokkel dumpt... Wat een saaie doos zeg die monique
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:36:12 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448097
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

O ja vandaar #baby... 8)7
Sommige mensen knippen zinnen op in hashtags. #ice #ice #baby
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198448099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:23 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Daar heeft ie het toch zelf naar gemaakt toch?

Niet dat ik een superfan van Mo ben, maar het is toch niet zo gek als ze meer verantwoordelijkheid vraagt voor Andrie?

Ook dat geneuzel dat hij echt niet thuis kan zijn als hij moet optreden :')
Uiteraard. En het is sowieso nogal raar om zo op haar af te geven (als dat al gebeurt), enkele maanden na zo'n aanzoek. Mn glazuur is er verdomme nog van aan het herstellen.

Hopelijk stelt P hem wat kritische vragen daarover.
pi_198448105
Het zou leuk zijn als Mo meedoet aan een programma zoals Mo zoet een man *O* ^)
pi_198448121
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:39 schreef -river- het volgende:
Het zou leuk zijn als Mo meedoet aan een programma zoals Mo zoet een man *O* ^)
Waarom? Omdat ze Andre hazes heeft geneukt?
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:41:00 #73
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198448122
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:39 schreef -river- het volgende:
Het zou leuk zijn als Mo meedoet aan een programma zoals Mo zoet een man *O* ^)
Helaas wordt Tony jr de nieuwe Bachelor.

Ik zeg Mo volgend seizoen de nieuwe Bachelorette.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198448124
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:39 schreef -river- het volgende:
Het zou leuk zijn als Mo meedoet aan een programma zoals Mo zoet een man *O* ^)
Eerst krijgen we nog Tony, jaja die hier ook nog even tussen neus en lippen werd genoemd, als de Bachelor.
pi_198448149
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:35 schreef Laysa het volgende:
Het zou tijd worden dat hij dat domme mokkel dumpt... Wat een saaie doos zeg die monique
Het op zijn knieën gaan had hij beter achterwegen gelaten.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198448154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:41 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Helaas wordt Tony jr de nieuwe Bachelor.

Ik zeg Mo volgend seizoen de nieuwe Bachelorette.
Goed plan ! *O*
pi_198448162
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Het op zijn knieën gaan had hij beter achterwegen gelaten.
Ze zal hem wel gedwongen hebben de heks.
pi_198448180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ze zal hem wel gedwongen hebben de heks.
Ja vast :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198448181
Maar zou André gewoon met Mo zijn getrouwd als ze die tweede telefoon niet had gevonden?
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:46:25 #80
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198448189
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar zou André gewoon met Mo zijn getrouwd als ze die tweede telefoon niet had gevonden?
Ze was zijn neukertje dus ze is sowieso tweede keus. Maar nu het allemaal uit is moet hij wel.
pi_198448191
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar zou André gewoon met Mo zijn getrouwd als ze die tweede telefoon niet had gevonden?
Er waren kennelijk al heel veel mensen op de hoogte, dus denk het niet hoor.
pi_198448277
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ze was zijn neukertje dus ze is sowieso tweede keus. Maar nu het allemaal uit is moet hij wel.
Dit denk ik ook.
pi_198448284
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar zou André gewoon met Mo zijn getrouwd als ze die tweede telefoon niet had gevonden?
Als er een Andre4 op komst is is het het wat hard liegen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198448405
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:53 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit denk ik ook.
Het was kiezen tussen twee kwaden, hij dacht lekker z'n gang te kunnen gaan zonder dat Mo het wist met de Duck, maar helaas die moet nu werpen. Die heeft hem natuurlijk ook even voor 't blok gezet, en anders haar pa wel.
pi_198448541
Andre is de afgelopen jaren tussen alle up en downs opgevangen door de familie van Spelen, waar heb ik dat verhaal toch eerder gehoord...oooo dat was met de familie van Mo!
pi_198448548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:04 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Het was kiezen tussen twee kwaden, hij dacht lekker z'n gang te kunnen gaan zonder dat Mo het wist met de Duck, maar helaas die moet nu werpen. Die heeft hem natuurlijk ook even voor 't blok gezet, en anders haar pa wel.
De duck ? Mis ik wat
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 18:18:06 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448625
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:04 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Het was kiezen tussen twee kwaden, hij dacht lekker z'n gang te kunnen gaan zonder dat Mo het wist met de Duck, maar helaas die moet nu werpen. Die heeft hem natuurlijk ook even voor 't blok gezet, en anders haar pa wel.
Volgende OP : "Ducktales ... what the duck "
pi_198448628
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

De duck ? Mis ik wat
Lees anders de afgelopen 3 delen even door.
pi_198448637
Volgens Evert is SvS niet vies van drank EN drugs. Weer die link naar Lul Kleine.
pi_198448646
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Sommige mensen knippen zinnen op in hashtags. #ice #ice #baby
Ik zet m’n geld hier op in. :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 18:20:16 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448653
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

De duck ? Mis ik wat
De OP vat het aardig samen ;)
pi_198448655
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Lees anders de afgelopen 3 delen even door.
Noem mensen bij hun naam anders is het wel onvolgbaar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198448658
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:18 schreef maily het volgende:

[..]

Volgende OP : "Ducktales ... what the duck "
“Iedere keer beleef je het weer in...Ducktales”
“Oehoee!”
pi_198448670
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Lees anders de afgelopen 3 delen even door.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 18:21:20 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448673
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:20 schreef Taiga het volgende:

[..]

“Iedere keer beleef je het weer in...Ducktales”
“Oehoee!”
@Superbadeendje
pi_198448676
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Noem mensen bij hun naam anders is het wel onvolgbaar
Maar dat vinden de ''Gerda's '' niet leuk ;(
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:21:53 #97
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198448680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

_O- wat een eikeltje...
Idd. Monique laat zich niet meteen weer uitwonen door iemand anders en laat andre ook niet zitte met haar kind #teammo
With love :*
pi_198448701
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:21 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat deed hij met Bridgeslet toch ook, wat een lul is hij toch eigenlijk past hij prima bij die duckslet.
Hij is de slet, die vrouwen niet.
pi_198448723
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:21 schreef Laysa het volgende:

[..]

Maar dat vinden de ''Gerda's '' niet leuk ;(
Gerda ook al :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 18:24:42 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:23 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Hij is de slet, die vrouwen niet.
Heb je de reputatie van de duckslet meegekregen?
pi_198448736
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:23 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Hij is de slet, die vrouwen niet.
Nou, als ik.alles hier lees slet Duckslet er ook op los.
It's better to regret something you did than something you didn't do
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 18:25:57 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448744
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:21 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Idd. Monique laat zich niet meteen weer uitwonen door iemand anders en laat andre ook niet zitte met haar kind #teammo
Buiten dat; zij is nu de constante factor voor A3 ...
pi_198448746
Mo moet het ijzer smeden als het heet is, dus hup de villa afbetaald op haar naam krijgen.
pi_198448777
Die André heeft vast ook wel een beroerde jeugd gehad, wel echt naar. Las eens een interview met Roxanne dat ze als kind soms bang in haar bed lag, te horen dat die vader weer een uitbarsting had of zo. En op de tenen lopen en zo, brr.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 18:27:55 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448780
Mijn batterij gaat hard leeg vandaag ... niet gek met 15 vensters open :X
pi_198448782
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:21 schreef Laysa het volgende:

[..]

Maar dat vinden de ''Gerda's '' niet leuk ;(
Het was heel gezellig en conflictvrij....
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:27:59 #107
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_198448784
Ik snap echt werkelijk niet waarom je zo je privé op sociale media gooit. Allebei gisteren gelijk een 'statement' op internet gooien. Doe eens effe normaal en niet alsof dat allemaal zo belangrijk is. Verwerk de breuk, ga lekker de rust opzoeken. Maar neeee, alles moet altijd in de derde versnelling bij deze familie. Misschien is dat nog het meest wat ik walgelijk vind. Je bent niemand iets verplicht, maar binnen no time hup op Instagram.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 18:29:15 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448805
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:27 schreef Piperidine het volgende:
Ik snap echt werkelijk niet waarom je zo je privé op sociale media gooit. Allebei gisteren gelijk een 'statement' op internet gooien. Doe eens effe normaal en niet alsof dat allemaal zo belangrijk is. Verwerk de breuk, ga lekker de rust opzoeken. Maar neeee, alles moet altijd in de derde versnelling bij deze familie. Misschien is dat nog het meest wat ik walgelijk vind. Je bent niemand iets verplicht, maar binnen no time hup op Instagram.
Niet alleen bij deze familie.
Bijna bij al die """BN-ers"""
pi_198448822
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:25 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Nou, als ik.alles hier lees slet Duckslet er ook op los.
Achja, lijkt me gewoon nergens voor nodig om die meid uit te schelden, idem voor Bridget. Hij was ook de persoon met een relatie.
pi_198448823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:27 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Die André heeft vast ook wel een beroerde jeugd gehad, wel echt naar. Las eens een interview met Roxanne dat ze als kind soms bang in haar bed lag, te horen dat die vader weer een uitbarsting had of zo. En op de tenen lopen en zo, brr.
Ja, dat was echt een totaal disfunctioneel gezin, hoor. Pa altijd aan de zuip, agressief naar Rachel toe, altijd ruzie en herrie in de tent. Het is geen excuus voor André jr.'s gedrag, maar ik zie wel hoe hij zo geworden is.
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:30:18 #111
184769 crew  Deisyy
pi_198448824
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:21 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Idd. Monique laat zich niet meteen weer uitwonen door iemand anders en laat andre ook niet zitte met haar kind #teammo
Ik gun haar die enge zanger, Tino Martin wel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198448836
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:27 schreef Piperidine het volgende:
Ik snap echt werkelijk niet waarom je zo je privé op sociale media gooit. Allebei gisteren gelijk een 'statement' op internet gooien. Doe eens effe normaal en niet alsof dat allemaal zo belangrijk is. Verwerk de breuk, ga lekker de rust opzoeken. Maar neeee, alles moet altijd in de derde versnelling bij deze familie. Misschien is dat nog het meest wat ik walgelijk vind. Je bent niemand iets verplicht, maar binnen no time hup op Instagram.
Ja, maar is denk ik ook omdat de media er bovenop zit. 😋

Dit soort dingen gebeuren natuurlijk wel vaker, ook bij niet bners, maar dan zet je het ook niet groot op social media.
pi_198448841
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:27 schreef Piperidine het volgende:
Ik snap echt werkelijk niet waarom je zo je privé op sociale media gooit. Allebei gisteren gelijk een 'statement' op internet gooien. Doe eens effe normaal en niet alsof dat allemaal zo belangrijk is. Verwerk de breuk, ga lekker de rust opzoeken. Maar neeee, alles moet altijd in de derde versnelling bij deze familie. Misschien is dat nog het meest wat ik walgelijk vind. Je bent niemand iets verplicht, maar binnen no time hup op Instagram.
Ik denk dat ze dan hopen dat de pers hun met rust laat...want ze hebben hun verhaal dan even gedaan. Maar ja, het roept alleen maar meer vragen op zo. Zeg dan of niks, of vertel dan alles.
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:32:23 #114
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_198448849
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:29 schreef maily het volgende:

[..]

Niet alleen bij deze familie.
Bijna bij al die """BN-ers"""
Ik vraag mij echt af hoe dat gaat. Zit je s'avonds lekker op de bank. Eten in de maag, keuken opgeruimd. Wat zal ik eens gaan doen? Oh, laat ik mijn mobiel pakken en even mijn kant van het verhaal de wereld in gooien. Let it goooo, please. Dan heb ik meer respect voor Marco Borsato die bewust een break neemt in plaats van alles zo breed uit te meten. Het is bij de Hazes familie echt een soort real GTST. ALLES moet gedeeld worden, elke scheet :r.
pi_198448850
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:30 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, dat was echt een totaal disfunctioneel gezin, hoor. Pa altijd aan de zuip, agressief naar Rachel toe, altijd ruzie en herrie in de tent. Het is geen excuus voor André jr.'s gedrag, maar ik zie wel hoe hij zo geworden is.
Ja, ik begrijp dat ook wel. Als dat je jeugd is, heeft dat sowieso een effect op je. Dat is verschrikkelijk. Maar ja, het is vooral hopen dat zijn kind hier gewoon goed uitkomt en wél een veilige basis krijgt. En ik gok dat het kind dat niet bij hem krijgt.
pi_198448854
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Is hij wel helemaal goed.
Nee })
Twijfelde je daar nog aan? O-)
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:32:59 #117
184769 crew  Deisyy
pi_198448863
Dré krijgt geen contact meer met Mo en kleine Dreetje :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198448871
Andre krijgt geen contact meer met Monique en zoontje
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198448876
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Dré krijgt geen contact meer met Mo en kleine Dreetje :o
Hij kan haar ook even met rust laten.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 18:34:07 #120
22592 crew  Ole
pi_198448879
ik zit klaar met popcorn!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:34:08 #121
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_198448880
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:31 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ja, maar is denk ik ook omdat de media er bovenop zit. 😋

Dit soort dingen gebeuren natuurlijk wel vaker, ook bij niet bners, maar dan zet je het ook niet groot op social media.
Als je je mobiel uitzet, heb je toch nergens last van :?.
Regel alle zaken lekker met je manager. Gordijnen dicht, Netflix aan en mobiel uit. Niks aan het handje.
Ze zoeken al die shit gewoon bewust op en genieten er zelf stiekem gewoon van, ook in slechte tijden.
pi_198448890
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:30 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Achja, lijkt me gewoon nergens voor nodig om die meid uit te schelden, idem voor Bridget. Hij was ook de persoon met een relatie.
Ik zal wel ouderwetsch en preuts zijn, maar ik vind dat als je weet dat je bedpartner een relatie heeft, jij net zo fout bent. En het is niet de eerste keer dat ze zoiets flikt.
It's better to regret something you did than something you didn't do
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:35:33 #123
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_198448905
Ik vind het ook altijd vreemd dat sommige mensen de opvolging van hun relatie al geregeld hebben voordat de vorige relatie over en uit is....
pi_198448908
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik gun haar die enge zanger, Tino Martin wel.
Met een trebler echo in haar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:36:05 #125
184769 crew  Deisyy
pi_198448911
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik vind het ook altijd vreemd dat sommige mensen de opvolging van hun relatie al geregeld hebben voordat de vorige relatie over en uit is....
Yep! Van het ene nest naar het ander, het is ongezond.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:36:13 #126
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_198448912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik vind het ook altijd vreemd dat sommige mensen de opvolging van hun relatie al geregeld hebben voordat de vorige relatie over en uit is....
Je moet niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt :+ .
pi_198448921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:32 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Ik vraag mij echt af hoe dat gaat. Zit je s'avonds lekker op de bank. Eten in de maag, keuken opgeruimd. Wat zal ik eens gaan doen? Oh, laat ik mijn mobiel pakken en even mijn kant van het verhaal de wereld in gooien. Let it goooo, please. Dan heb ik meer respect voor Marco Borsato die bewust een break neemt in plaats van alles zo breed uit te meten. Het is bij de Hazes familie echt een soort real GTST. ALLES moet gedeeld worden, elke scheet :r.
Wees blij ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:37:15 #128
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198448933
Ook de ezel bij Boulevard!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:37:27 #129
184769 crew  Deisyy
pi_198448936
Op dat filpje waarop ze ezeltjes aan het tellen zijn is het al mis.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198448937
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:27 schreef maily het volgende:
Mijn batterij gaat hard leeg vandaag ... niet gek met 15 vensters open :X
Dat had ik eerder met het Barbie-topic. Had verdikkeme 38 tabbladen openstaan :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198448943
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:36 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Je moet niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt :+ .
Niet als je veel geld hebt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198448945
Hij is dus ook alcoholist, wat naar zeg.!
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:38:25 #133
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198448951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:38 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hij is dus ook alcoholist, wat naar zeg.!
Zo vader, zo zoon!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198448968
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:32 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Ik vraag mij echt af hoe dat gaat. Zit je s'avonds lekker op de bank. Eten in de maag, keuken opgeruimd. Wat zal ik eens gaan doen? Oh, laat ik mijn mobiel pakken en even mijn kant van het verhaal de wereld in gooien. Let it goooo, please. Dan heb ik meer respect voor Marco Borsato die bewust een break neemt in plaats van alles zo breed uit te meten. Het is bij de Hazes familie echt een soort real GTST. ALLES moet gedeeld worden, elke scheet :r.
Als iemand het uitbuit is het Marcootje wel :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 18:39:26 #135
22592 crew  Ole
pi_198448976
hoppa meteen de slachtofferrol!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:40:05 #136
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198448985
Zou de baby nog voorbij komen?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:40:28 #137
184769 crew  Deisyy
pi_198448990
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:40 schreef AgnesGru het volgende:
Zou de baby nog voorbij komen?
Ze zullen hier toch wel gelezen hebben? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198448992
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:38 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Zo vader, zo zoon!
Ja, vind ik wel treurig.
pi_198448996


Moet bij Duckface meteen hieraan denken |:)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2021 18:43:01 ]
pi_198449001
40.000 nieuwe volgers. Neukertje van André zijn legt je geen windeieren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198449009
Jeetje alsof ze een moord oplossen :'( :D
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_198449011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:38 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hij is dus ook alcoholist, wat naar zeg.!
Geeft ie dat eindelijk toe?
pi_198449014
Boulevard gaat zich tegen Monique keren :D
pi_198449020
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:40 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ja, vind ik wel treurig.
Mo is ook treurig, vastklampen aan een vent omdat hij Hazes heet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:42:07 #145
184769 crew  Deisyy
pi_198449025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:41 schreef Laysa het volgende:
Boulevard gaat zich tegen Monique keren :D
Het doek valt voor de powervrouw.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198449026
Eerder: waar doet ze het in vredesnaam mee. #boulevard

Ik vind André echt zo viezig, brrr
It's better to regret something you did than something you didn't do
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 18:42:15 #147
22592 crew  Ole
pi_198449029
#teamezeltje
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198449037
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:41 schreef Fascination het volgende:
Jeetje alsof ze een moord oplossen :'( :D
😂
pi_198449038
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
40.000 nieuwe volgers. Neukertje van André zijn legt je geen windeieren.
Leuk, het ei-thema :D
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:42:44 #150
184769 crew  Deisyy
pi_198449040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Mo is ook treurig, vastklampen aan een vent omdat hij Hazes heet
En hem tegen beter in probeert te veranderen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198449045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het doek valt voor de powervrouw.
Moet ze weer echt werken voor dr centjes
pi_198449047
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:41 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Geeft ie dat eindelijk toe?
Yes.
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:43:27 #153
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449054
Ja hoor, ze hebben een appartementje :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449060
Ze wonen samen :D
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198449061
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:42 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Yes.
*O*

Dat is de eerste stap. Nog 11 te gaan :Y)
pi_198449062
Ja ze is ergens in het huis haha
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:44:04 #157
184769 crew  Deisyy
pi_198449065
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:42 schreef Laysa het volgende:

[..]

Moet ze weer echt werken voor dr centjes
Ze werkt al keihard met haar ezeltjes en eigen kledingmerk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198449070
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:42 schreef Laysa het volgende:

[..]

Moet ze weer echt werken voor dr centjes
Die gaat nooit écht (hoeven) werken, geloof me.
pi_198449074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef Fascination het volgende:
Ja ze is ergens in het huis haha
_O-
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:44:27 #160
184769 crew  Deisyy
pi_198449076
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef Fascination het volgende:
Ja ze is ergens in het huis haha
@moniquenoelle
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198449079
Ze is bij hem :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198449082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze werkt al keihard met haar ezeltjes en eigen kledingmerk.
Nah Deisyy :D
pi_198449084
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:43 schreef Luke83 het volgende:
Ze wonen samen :D
Ach gut, en nog geen stel.
Wat een lul(gate), geef het toch gewoon toe, man!
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:44:57 #164
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449088
Alsof Dré alleen maar bij de pa van Sarah terecht kon.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze werkt al keihard met haar ezeltjes en eigen kledingmerk.
De ezels lachen haar nog hard uit.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198449094
Man man man :')
Nog geen baby-nieuws? :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198449096
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ja hoor, ze hebben een appartementje :D
Huuuuuuh. Dit vind ik zelfs voor lul-begrippen snel gaan. Minder dan een etmaal geleden sloot hij niet uit dat het meer zou kunnen worden en nu dit?
pi_198449100
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:43 schreef Luke83 het volgende:
Ze wonen samen :D
Bizar toch zo snel
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:45:25 #169
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_198449104
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ja hoor, ze hebben een appartementje :D
Dat ziet er toch niet uit als een appartementje, en “ergens in het huis”...

Ja ja, die ligt gewoon in het ouderlijk huis.
pi_198449105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef Fascination het volgende:
Ja ze is ergens in het huis haha
Op haar knietjes onder de tafel waar hij aan zit
pi_198449106
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]

De ezels lachen haar nog hard uit.
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:45:46 #173
184769 crew  Deisyy
pi_198449111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nah Deisyy :D
Ik vergat een smiley of pi, maar kon niet kiezen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198449117
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef AgnesGru het volgende:
Alsof Dré alleen maar bij de pa van Sarah terecht kon.
Zijn moeder??? Of zus
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:46:19 #175
184769 crew  Deisyy
pi_198449122
Als je het over de duivel hebt, daar is Tino Martin :r
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198449130
Kijk, daar komt Tino al voorbij :)
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198449138
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Huuuuuuh. Dit vind ik zelfs voor lul-begrippen snel gaan. Minder dan een etmaal geleden sloot hij niet uit dat het meer zou kunnen worden nu dit?
We weten toch inmiddels dat Antwee geen tijdsbesef heeft. "Voor altijd" is ook 2 maanden.
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:47:16 #178
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449147
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat ziet er toch niet uit als een appartementje, en “ergens in het huis”...

Ja ja, die ligt gewoon in het ouderlijk huis.
Geen idee, maar blijkbaar heeft schoonpa gelijk huisvesting. Doet de roddel dat hij geen pers wil en speciaal een huisje/appartementje gekocht heeft voor Sarah geen goed.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449148
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Huuuuuuh. Dit vind ik zelfs voor lul-begrippen snel gaan. Minder dan een etmaal geleden sloot hij niet uit dat het meer zou kunnen worden en nu dit?
Per dag heeft hij nieuwe statements
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198449153
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef AgnesGru het volgende:
Alsof Dré alleen maar bij de pa van Sarah terecht kon.
Ja, want André is gegijzeld vanwege het zwanger maken van zijn dochter zonder toestemming, _O-
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:47:58 #181
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449164
Hij zal nooit bij zijn kind weggaan? Is ie Bridget al vergeten? _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449173
Gaat hij nu regel voor regel Mo's insta post analyseren? :')
pi_198449174
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:47 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Geen idee, maar blijkbaar heeft schoonpa gelijk huisvesting. Doet de roddel dat hij geen pers wil en speciaal een huisje/appartementje gekocht heeft voor Sarah geen goed.
Pa is goed voor 25 miljoen heeft diverse ontroerend goed.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198449176
Ja hoor, André heeft echt helemaal niemand om te bellen, behalve de pa van z'n nieuwe scharrel. Sure.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198449178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
Hij zal nooit bij zijn kind weggaan? Is ie Bridget al vergeten? _O-
Is dat zijn kind?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:48:44 #186
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198449181
Waar staat dat dan dat ze al samenwonen?
With love :*
pi_198449191
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
Hij zal nooit bij zijn kind weggaan? Is ie Bridget al vergeten? _O-
Korttermijn geheugen kapot gezopen
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:49:22 #188
184769 crew  Deisyy
pi_198449194
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Waar staat dat dan dat ze al samenwonen?
Dat werd net gezegd in RTL Boulevaaaaar
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198449204
Vrees dat Dreetje voor het eerst in zijn leven verantwoording voor zijn puinhoop moet gaan geven...
Die heeft per direct een nieuwe manager.
pi_198449213
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Waar staat dat dan dat ze al samenwonen?
Hij zit al drie dagen bij familie van Soelen, _O-
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:51:09 #191
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449216
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Is dat zijn kind?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449217
In die korte stukjes die we zonet zagen bij Boulevard komt hij nogal manisch op me over.
Benieuwd naar de rest.
It's better to regret something you did than something you didn't do
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:51:42 #193
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449231
Man, wat genieten dit :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449235
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Waar staat dat dan dat ze al samenwonen?
Pa van Soelen heeft een appartement voor hem geregeld en op de vraag of Sarah nu bij hem was zei hij dat ze idd ergens in het huis rondliep
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_198449243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:51 schreef AgnesGru het volgende:
Man, wat genieten dit :D
Erg he?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198449259
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:51 schreef AgnesGru het volgende:
Man, wat genieten dit :D
Ook gewoon het ultieme coronalockdown vermaak. De enige voor wie ik het sneu vind is Andrie. Maar voor de rest *O*
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198449261
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:51 schreef Luke83 het volgende:
In die korte stukjes die we zonet zagen bij Boulevard komt hij nogal manisch op me over.
Benieuwd naar de rest.
idd, enorm opgefokt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_198449271
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:53 schreef Poppejans het volgende:

[..]

idd, enorm opgefokt
Nu je het zegt ja.
pi_198449282
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:53 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Ook gewoon het ultieme coronalockdown vermaak. De enige voor wie ik het sneu vind is Andrie. Maar voor de rest *O*
Voor dat kind ook beter dan zo’n dronken narcistische lor in huis...
pi_198449288
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nu je het zegt ja.
Fok niet toch? :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 18:54:56 #201
184769 crew  Deisyy
pi_198449295
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:53 schreef Poppejans het volgende:

[..]

idd, enorm opgefokt
Als hij een hele chill houding had gehad was daar ook van alles op aan te merken geweest natuurlijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 maart 2021 @ 18:55:27 #202
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198449304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:38 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hij is dus ook alcoholist, wat naar zeg.!
Ik dacht dat dat wel bekend was? :o
Als in: had je anders verwacht? Dat beeld werd al enkele jaren geschetst. Ik meende dat hij wel eens een en ander erover had gezegd eerder.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198449315
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:53 schreef Poppejans het volgende:

[..]

idd, enorm opgefokt
Die is ook niet vies van een lijntje natuurlijk. In dat filmpje van Bridget in Rome zag het er ook uit alsof ie op de achtergrond een nakkie nam.
pi_198449317
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Voor dat kind ook beter dan zo’n dronken narcistische lor in huis...
Joh. Nog beter was een beetje stabiele pa. Maar dat zit er ook niet in.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198449327
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:51 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook leuk voor de OP
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:57:08 #206
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449334
Hij vertrekt van de een op andere dag naar een huisje/appartementje van de pa van Sarah, maar had geen tijd om iets tegen Andrie te zeggen? Right..
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449339
Hij zegt zelf dat hij naar dat nieuwe huis van Van Soelen is gereden en er sindsdien niet meer weg is gegaan. En dan klagen dat hij het nieuws niet zelf aan Andrie heeft kunnen vertellen... Hoe dan?
pi_198449341
quote:
17s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat wel bekend was? :o
Als in: had je anders verwacht? Dat beeld werd al enkele jaren geschetst. Ik meende dat hij wel eens een en ander erover had gezegd eerder.
Nou ja, hij zei wel eens dat hij verslavingsgevoelig was. Kwam op mij altijd een beetje over alsof hij zijn vader na wilde doen, net als met dat in een hotel gaan zitten rond optredens.
pi_198449344
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

De duck ? Mis ik wat
De lip..
  donderdag 11 maart 2021 @ 18:58:54 #210
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198449366
Die gast is zo gek als een deur. Cray cray.
pi_198449376
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:57 schreef JaneDoe het volgende:
Hij zegt zelf dat hij naar dat nieuwe huis van Van Soelen is gereden en er sindsdien niet meer weg is gegaan. En dan klagen dat hij het nieuws niet zelf aan Andrie heeft kunnen vertellen... Hoe dan?
Ik denk dat hij door Mo het huis is uitgetrapt
Twinning = boring
pi_198449392
Ik begrijp net dat ze niet zwanger is maar een cleanse dieet aan het doen is, vandaar de mocktail.
pi_198449397
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:41 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Geeft ie dat eindelijk toe?
:Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:01:16 #214
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449403
Mijn vriend gaat nu speciaal Boulevard meekijken vanwege Antwee _O- bord op schoot zelfs _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou ja, hij zei wel eens dat hij verslavingsgevoelig was. Kwam op mij altijd een beetje over alsof hij zijn vader na wilde doen, net als met dat in een hotel gaan zitten rond optredens.
Het is toch niet lastig? Optredens een boel mooie vrouwen, bier en een snuifje zo nu en dan. Ik zou daar ook voor kiezen ipv luiers verschonen en Maya de Bij op herhaling
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198449407
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:00 schreef Michellee het volgende:
Ik begrijp net dat ze niet zwanger is maar een cleanse dieet aan het doen is, vandaar de mocktail.
Ja ja, daarom zit die nu aan tafel bij pa van Soelen... :7
pi_198449409
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:57 schreef Simone010 het volgende:

[..]

De lip..
De lipmossel _O-
pi_198449412
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:01 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn vriend gaat nu speciaal Boulevard meekijken vanwege Antwee _O- bord op schoot zelfs _O-
Dat was hier ook het geval. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198449426
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:57 schreef JaneDoe het volgende:
Hij zegt zelf dat hij naar dat nieuwe huis van Van Soelen is gereden en er sindsdien niet meer weg is gegaan. En dan klagen dat hij het nieuws niet zelf aan Andrie heeft kunnen vertellen... Hoe dan?
Klopt hij is niet meer weg gegaan precies zoals met Bridget.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198449437
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is toch niet lastig? Optredens een boel mooie vrouwen, bier en een snuifje zo nu en dan. Ik zou daar ook voor kiezen ipv luiers verschonen en Maya de Bij op herhaling
Maar dan is het of of, en niet en en.
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:02:42 #221
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198449438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Doe dan eens screenshots van wat de Westenbergjes posten :)
Ik ben ook benieuwd, rellen, rellen Jerry, Jerry.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198449439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is toch niet lastig? Optredens een boel mooie vrouwen, bier en een snuifje zo nu en dan. Ik zou daar ook voor kiezen ipv luiers verschonen en Maya de Bij op herhaling
Heh, waar heb jij het toch over?
pi_198449447
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Klopt hij is niet meer weg gegaan precies zoals met Bridget.
Hij is net Frans Bauer, hij is gewoon gebleven.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 maart 2021 @ 19:03:34 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198449448
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou ja, hij zei wel eens dat hij verslavingsgevoelig was. Kwam op mij altijd een beetje over alsof hij zijn vader na wilde doen, net als met dat in een hotel gaan zitten rond optredens.
Zo kwam het ook altijd op mij over en dat gevoel heb ik nog steeds, ondanks dat ik wel denk dat hij daadwerkelijk verslaafd is. De manier waarop hij altijd wat hintte en deed en nu ook weer. Er bekruipt mij gewoon het gevoel dat hij het ergens nog een stoer imago vindt hebben ook. Lekker rock n roll of zoals pa :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198449450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar dan is het of of, en niet en en.
Ja daar kan ik niet over oordelen. Vraag Mo
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198449463
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heh, waar heb jij het toch over?
Snap je het niet?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198449477
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Klopt hij is niet meer weg gegaan precies zoals met Bridget.
Ja, maar dan moet je niet zeuren dat je het niet met je kind hebt kunnen bespreken. Het kwam niet bepaald over alsof hij daartoe een poging had gedaan. Die neukt zich al een paar dagen het schompes... Geheel gefaciliteerd door pa Van Soelen. Wat een leven :')
pi_198449489
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je niet zeuren dat je het niet met je kind hebt kunnen bespreken. Het kwam niet bepaald over alsof hij daartoe een poging had gedaan. Die neukt zich al een paar dagen het schompes... Geheel gefaciliteerd door pa Van Soelen. Wat een leven :')
Lampje :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198449534
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Lampje :D
Sfeerverlichting.
pi_198449565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Sfeerverlichting.
*zweer
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 19:11:12 #233
22592 crew  Ole
pi_198449567
Wat boeien mij die bodywarmers :{w
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 19:12:31 #234
22592 crew  Ole
pi_198449586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

*zweer
_O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198449591
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:11 schreef Ole het volgende:
Wat boeien mij die bodywarmers :{w
_O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 maart 2021 @ 19:13:07 #236
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198449595
Eindelijk
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198449596
En doorrrrr
pi_198449649
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

*zweer
Oh ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 19:16:41 #239
22592 crew  Ole
pi_198449657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

_O-
Is geen Volendam ..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198449660
Die lach de hele tijd op z'n smoel, hier klopt iets niet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 maart 2021 @ 19:16:51 #242
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198449661
“Ik heb het gevoel dat ik de hele wereld aan kan”

Snuif snuif
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 maart 2021 @ 19:17:12 #243
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198449670
Wat een gast :r
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198449675
"Ik heb altijd het boetekleed aangetrokken, ook als dat niet nodig was"

Uhuh
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_198449679
"Sarah begrijpt hem als geen ander"
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 19:17:49 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198449688
En nu zonder lachen...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 maart 2021 @ 19:18:05 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198449690
Zijn hand trilt de hele tijd zo te zien aan die pen
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:18:12 #249
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198449694
Die Monique gaat nog spijt krijgen dat ze door een kind vast zit aan hem zeg.
pi_198449695
Wanneer hebben ze elkaar ontmoet? Mijn vriend lulde er doorheen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198449699
Oh Sarah is ook van de drank en drugs en begrijpt hem heel goed
pi_198449706
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef JaneDoe het volgende:
Oh Sarah is ook van de drank en drugs en begrijpt hem heel goed
Ja heeft in de afkick kliniek gezeten
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:18:59 #253
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449710
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef Lonaa het volgende:
Wanneer hebben ze elkaar ontmoet? Mijn vriend lulde er doorheen.
In het hotel, waar hij zat toen hij een relatie met Bridget kreeg.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 19:18:59 #254
22592 crew  Ole
pi_198449711
oeh zij is clean! Vandaar de mocktail O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198449713
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef Lonaa het volgende:
Wanneer hebben ze elkaar ontmoet? Mijn vriend lulde er doorheen.
Ex-vriend neem ik aan?
pi_198449716
Sarah is een leuk wijf dus hij kan een relatie niet uitsluiten :')
pi_198449718
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef Lonaa het volgende:
Wanneer hebben ze elkaar ontmoet? Mijn vriend lulde er doorheen.
Net voor Bridget
pi_198449720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

In het hotel, waar hij zat toen hij een relatie met Bridget kreeg.
Danku. Beter houdt jouw kerel wel gewoon zn bakkes. }:|
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:19:51 #259
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198449728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ex-vriend neem ik aan?
_O-
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 19:20:37 #260
22592 crew  Ole
pi_198449744
nou morgen Oprah -achtig interview met Mo!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:20:45 #261
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198449745
Wat een figuur.

Lekker alle vuile was buiten hangen bij boulevard.
Hij heeft weer aandacht nodig zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198449748
Wow, heftig steeds die drank en drugsverslavingen in dat wereldje :(.
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:21:36 #263
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449761
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Danku. Beter houdt jouw kerel wel gewoon zn bakkes. }:|
Hij kon het niet laten bij laatste stukje, of hij nog contact had met Mo :') :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:20 schreef Ole het volgende:
nou morgen Oprah -achtig interview met Mo!!!
In een Diana pakje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 maart 2021 @ 19:22:08 #265
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198449769
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef Lonaa het volgende:
Wanneer hebben ze elkaar ontmoet? Mijn vriend lulde er doorheen.
Vlak voor de Bridget-periode en toen zat Sarah in een afkickkliniek.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:22:17 #266
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449772
Aran die dit interview eerlijk en oprecht noemt _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 19:22:44 #267
22592 crew  Ole
pi_198449781
Voorspelling: Boelevaar team Antwee . Shownieuws team Mo!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:23:47 #268
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:22 schreef Ole het volgende:
Voorspelling: Boelevaar team Antwee . Shownieuws team Mo!
Ik vond Luuk en Marieke toch niet echt team Antwee.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 19:23:50 #269
22592 crew  Ole
pi_198449794
oeh hele interview straks online :9~
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198449797
Nu kijkt die pisbak toch ook niet naar zijn kind om
Twinning = boring
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 19:25:05 #271
22592 crew  Ole
pi_198449810
ik blijf nog #teamezeltje
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198449811
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:24 schreef Inca het volgende:
Nu kijkt die pisbak toch ook niet naar zijn kind om
Nou dát, ineens is hij zo begaan met wat het beste is voor Andrie :')
pi_198449812
Samenvatting voor de mensen die voetbal moeten kijken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198449813
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:24 schreef Inca het volgende:
Nu kijkt die pisbak toch ook niet naar zijn kind om
Dat weten we niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198449819
Sarah van Zoeloelip en Lars van Veldwijk die deed ze ook terwijl hij nog met Monica was...Sarah die komt wel wel!
pi_198449822
Interview gemist. Zei hij ook dat hij weer vader wordt?
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 19:25:44 #277
22592 crew  Ole
pi_198449825
quote:
5s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
Samenvatting voor de mensen die voetbal moeten kijken?
pfffff
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198449838
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een figuur.

Lekker alle vuile was buiten hangen bij boulevard.
Hij heeft weer aandacht nodig zeg.
Beter met Monique praten ipv met roddelpers
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198449843
_O-

Zal de familie van Soelen blij mee zijn, dat interview en dat verhaal over Sarah met haar 23 jaar in een afkickkliniek :D
pi_198449844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Interview gemist. Zei hij ook dat hij weer vader wordt?
:N
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 19:27:19 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198449853
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Sfeerverlichting.
Hij dacht dat hij het licht gezien had _O-
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:27:24 #282
58921 Day
You can fly!
pi_198449854
Wat een narcistische, omhooggevallen, NAAR mannetje!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:27:35 #283
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198449857
Vriend schreeuwt het uit naast me op de bank over Ducky: ‘GATVERDAMME wat een vies wijf!’ _O- O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198449862
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Nou dát, ineens is hij zo begaan met wat het beste is voor Andrie :')
Dat is het beste voor hem..dan komt hij naar voren als die lieve pappa.
pi_198449869
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:26 schreef ootjekatootje het volgende:
_O-

Zal de familie van Soelen blij mee zijn, dat interview en dat verhaal over Sarah met haar 23 jaar in een afkickkliniek :D
Luke is zijn beste vriend zei hij
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:29:06 #286
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449895
quote:
5s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
Samenvatting voor de mensen die voetbal moeten kijken?
Antwee was er op Bonaire helemaal klaar mee, sliep daar apart. Terug in NL heeft hij via de vader van Sarah een ander huis/appartement geregeld. Is daar direct ingetrokken. Maar heeft geen tijd gehad om aan Andrie te vertellen dat papa en mama uit elkaar zouden gaan. Want hij gaat nooit weg bij zijn kind.

Sarah kent hij vanuit het hotel waar hij zat voor hij wat met Bridget kreeg, Sarah is niet vies van drank en drugs.

En nu ziet ie Dré niet en spreekt niet meer met Mo.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 19:29:15 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198449898
quote:
5s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
Samenvatting voor de mensen die voetbal moeten kijken?
_O-
pi_198449900
Die van Soelens zijn een beetje net zoals als de vader en moeder van Rachel, die hielpen zijn vader ook zo goed. Friedl hielp hem van z'n volle zak af en Rachel zat erbij en keek ernaar hoe ze het moest doen. De geschiedenis herhaalt zich...
pi_198449903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Luke is zijn beste vriend zei hij
Ruud heet die kerel toch?
pi_198449907
Het vuil wordt even goed buitengezet vandaag hè?
pi_198449916
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:22 schreef AgnesGru het volgende:
Aran die dit interview eerlijk en oprecht noemt _O-
Ja luukIkink stelt kritische vragen Aron praat altijd mee met iemand
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:30:43 #292
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198449921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:27 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Dat is het beste voor hem..dan komt hij naar voren als die lieve pappa.
Gore leugenaar en manipulator. Heerlijke strijd tussen Shownieuws en Boullie. *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198449922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:29 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Antwee was er op Bonaire helemaal klaar mee, sliep daar apart. Terug in NL heeft hij via de vader van Sarah een ander huis/appartement geregeld. Is daar direct ingetrokken. Maar heeft geen tijd gehad om aan Andrie te vertellen dat papa en mama uit elkaar zouden gaan. Want hij gaat nooit weg bij zijn kind.

Sarah kent hij vanuit het hotel waar hij zat voor hij wat met Bridget kreeg, Sarah is niet vies van drank en drugs.

En nu ziet ie Dré niet en spreekt niet meer met Mo.
Mijn dank is groot! Waarom was-ie er klaar mee?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:31:30 #294
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198449936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn dank is groot! Waarom was-ie er klaar mee?
Hij wil de drank niet laten staan. Waarom zou je ook, met een kind en verantwoordelijkheid? :r
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198449944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ruud heet die kerel toch?
:D ik verstond luke maar Ruud kan ook was al jaren zijn beste vriend heb zijn naam nooit eerder gehoord. Ik zie zijn oom ook nergens meer.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198449949
Maar geen uithalen naar Mo? Dat bewaart ie voor Patty?
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:32:20 #297
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198449950
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:31 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hij wil de drank niet laten staan. Waarom zou je ook, met een kind en verantwoordelijkheid? :r
En hij is geen type om thuis te zitten en om de vaatwasser uit te pakken!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198449963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ruud heet die kerel toch?
Eigenlijk Rudolph
pi_198449966
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:31 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hij wil de drank niet laten staan. Waarom zou je ook, met een kind en verantwoordelijkheid? :r
Hè, wat plat. Geen intriges dus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198449971
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:29 schreef quirina het volgende:
Het vuil wordt even goed buitengezet vandaag hè?
Door Hazes ja. Het wachten is op Raggel
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198449977
Hij kan niet uitsluiten dat hij een relatie krijgt met Sarah want hij kan slecht alleen zijn.

Oké..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')