Ja heeft in de afkick kliniek gezetenquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef JaneDoe het volgende:
Oh Sarah is ook van de drank en drugs en begrijpt hem heel goed
In het hotel, waar hij zat toen hij een relatie met Bridget kreeg.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef Lonaa het volgende:
Wanneer hebben ze elkaar ontmoet? Mijn vriend lulde er doorheen.
Ex-vriend neem ik aan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef Lonaa het volgende:
Net voor Bridgetquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef Lonaa het volgende:
Danku. Beter houdt jouw kerel wel gewoon zn bakkes.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In het hotel, waar hij zat toen hij een relatie met Bridget kreeg.
Hij kon het niet laten bij laatste stukje, of hij nog contact had met Moquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Danku. Beter houdt jouw kerel wel gewoon zn bakkes.
In een Diana pakjequote:Op donderdag 11 maart 2021 19:20 schreef Ole het volgende:
nou morgen Oprah -achtig interview met Mo!!!
Vlak voor de Bridget-periode en toen zat Sarah in een afkickkliniek.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik vond Luuk en Marieke toch niet echt team Antwee.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:22 schreef Ole het volgende:
Voorspelling: Boelevaar team Antwee . Shownieuws team Mo!
Nou dát, ineens is hij zo begaan met wat het beste is voor Andriequote:Op donderdag 11 maart 2021 19:24 schreef Inca het volgende:
Nu kijkt die pisbak toch ook niet naar zijn kind om
Dat weten we niet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:24 schreef Inca het volgende:
Nu kijkt die pisbak toch ook niet naar zijn kind om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |