Ze werkt al keihard met haar ezeltjes en eigen kledingmerk.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moet ze weer echt werken voor dr centjes
Die gaat nooit écht (hoeven) werken, geloof me.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moet ze weer echt werken voor dr centjes
Nah Deisyyquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze werkt al keihard met haar ezeltjes en eigen kledingmerk.
De ezels lachen haar nog hard uit.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze werkt al keihard met haar ezeltjes en eigen kledingmerk.
Huuuuuuh. Dit vind ik zelfs voor lul-begrippen snel gaan. Minder dan een etmaal geleden sloot hij niet uit dat het meer zou kunnen worden en nu dit?quote:
Bizar toch zo snelquote:
Dat ziet er toch niet uit als een appartementje, en “ergens in het huis”...quote:
Ik vergat een smiley of pi, maar kon niet kiezen.quote:
Zijn moeder??? Of zusquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef AgnesGru het volgende:
Alsof Dré alleen maar bij de pa van Sarah terecht kon.
We weten toch inmiddels dat Antwee geen tijdsbesef heeft. "Voor altijd" is ook 2 maanden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Huuuuuuh. Dit vind ik zelfs voor lul-begrippen snel gaan. Minder dan een etmaal geleden sloot hij niet uit dat het meer zou kunnen worden nu dit?
Geen idee, maar blijkbaar heeft schoonpa gelijk huisvesting. Doet de roddel dat hij geen pers wil en speciaal een huisje/appartementje gekocht heeft voor Sarah geen goed.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit als een appartementje, en “ergens in het huis”...
Ja ja, die ligt gewoon in het ouderlijk huis.
Per dag heeft hij nieuwe statementsquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Huuuuuuh. Dit vind ik zelfs voor lul-begrippen snel gaan. Minder dan een etmaal geleden sloot hij niet uit dat het meer zou kunnen worden en nu dit?
Ja, want André is gegijzeld vanwege het zwanger maken van zijn dochter zonder toestemming,quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:44 schreef AgnesGru het volgende:
Alsof Dré alleen maar bij de pa van Sarah terecht kon.
Pa is goed voor 25 miljoen heeft diverse ontroerend goed.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geen idee, maar blijkbaar heeft schoonpa gelijk huisvesting. Doet de roddel dat hij geen pers wil en speciaal een huisje/appartementje gekocht heeft voor Sarah geen goed.
Is dat zijn kind?quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
Hij zal nooit bij zijn kind weggaan? Is ie Bridget al vergeten?
Korttermijn geheugen kapot gezopenquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
Hij zal nooit bij zijn kind weggaan? Is ie Bridget al vergeten?
Dat werd net gezegd in RTL Boulevaaaaarquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Waar staat dat dan dat ze al samenwonen?
Hij zit al drie dagen bij familie van Soelen,quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Pa van Soelen heeft een appartement voor hem geregeld en op de vraag of Sarah nu bij hem was zei hij dat ze idd ergens in het huis rondliepquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Erg he?quote:
Ook gewoon het ultieme coronalockdown vermaak. De enige voor wie ik het sneu vind is Andrie. Maar voor de restquote:
idd, enorm opgefoktquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:51 schreef Luke83 het volgende:
In die korte stukjes die we zonet zagen bij Boulevard komt hij nogal manisch op me over.
Benieuwd naar de rest.
Voor dat kind ook beter dan zo’n dronken narcistische lor in huis...quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:53 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ook gewoon het ultieme coronalockdown vermaak. De enige voor wie ik het sneu vind is Andrie. Maar voor de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |