Liese Fans, zeg zomaar iets?quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die zie ik niet.. wie moet er op Zoey stemmen dan?
Ik hoop het... maar kweeniequote:Op donderdag 11 maart 2021 10:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liese Fans, zeg zomaar iets?
We mogen ons zelf een schouderklopje geven.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
Overigens... Even vorige topic teruggelezen. Dat de COS anti-Michel zou zijn. Ik kan zo twee handen aan users noemen die pro-Michel zijn en (zeer) actief zijn in de COS. Idem voor een Jill. Het is ook gewoon een kwestie van je eigen beeldvorming. De COS is in mijn ogen juist best wel mooi evenwichtig. Helemaal als je het vergelijkt met andere kanalen. Tel daarbij op dat we elkaar gewoon aanspreken en elkaar niet lopen uit te schelden. Doen we het toch best netjes
Nope, Matt had dit eerst Jill aangepraat, en dit stelde haar iets gerusterquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toevallig had Jill dat zelf ook bedacht.
Je mag kiezenquote:
Mee eens, maar er is nu wel het psychologisch effect van door de kijker genomineerd zijn. Dat zet ze wel weer even aan het denken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:40 schreef Benny het volgende:
De mensen die nu genomineerd zijn zouden ook genomineerd zijn als ze de bewoners hadden laten nomineren.
Juist daarom baal ik een beetje van deze ronde. Een Zoey of Matt zou er sowieso wel uit gaan. Niet deze week, dan wel volgende week. Zoey is door de mand gevallen, Matt is kooskansloos en zien de bewoners ook als makkelijke tegenstander/persoon om op te stemmen, om zichzelf+vrienden te redden.
Nu Zoey tegenover 2 ijzersterke, uitgesproken en favoriete bewoners staat is het meer dan logisch dat ze moet vertrekken.
Had je bijvoorbeeld een Liese, Nick, Michel, Jill en/of Naomi tegenover elkaar, dan hadden we nog een paar leuke en spannende weken gehad. Dan was het spel omgegooid. Had je 2 weken winst gehad... Nu is het gewoon simpelweg Zoey en Matt wegwerken en dan maar stoeien wie naar de finale gaat.
Gelukkig maar, zou je bijdrages niet willen missenquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We mogen ons zelf een schouderklopje geven.
Had deze RLS 2 jaar geleden plaats gevonden dan had ik nu al een ban. Heb met ouder worden leren discussiëren zonder scheldwoorden te gebruikenaf en toe laat ik een steek vallen. Maar vroeger ging het veel erger zijn
De aanhang van Liese.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die zie ik niet.. wie moet er op Zoey stemmen dan?
We verbazen ons allemaal dat jij nog geen ban hebt gehadquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We mogen ons zelf een schouderklopje geven.
Had deze RLS 2 jaar geleden plaats gevonden dan had ik nu al een ban.
Het is gewoon jammer dat het niet anders om is....had zich wat meer open moeten stellen alhoewel ze nu ook inderdaad wat meer durft te zeggen tegen hem.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:44 schreef Benny het volgende:
Jill charmeoffensief naar Michel (en andersom) werkt trouwens wel mooi. Michel heeft Jill de afgelopen al meermaals gecomplimenteerd over hoe ze het doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahha.. met de kennis van nu, denk ik van welquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
denk niet dat ze naar de gameroom gaan vandaag
Nope Zoey gaat helaas ... weer een faal van BB ... eerst laten stemmen op "wie mag vertrekken" en dan 3 personen op de lijst gaan zetten waarop je moet gaan stemmen "om te blijven" wetende dat merendeel gaat vechten om 2 personen ... Zoey heeft geen schijn van kans zo ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En aangezien ze allebei een behoorlijke fanbase hebben, zou Zoey er weleens als lachende derde uit kunnen springen.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:47 schreef cobain1994 het volgende:
Waar we wachten op andere beelden..VlindertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat knuppel knaag moment in de douche was ook wel geinig![]()
Zo snap ik weer niet hoe iemand geen 'fan' van Liese kan zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:48 schreef Windhapper het volgende:
Snap niet hoe je 'fan' kan worden van iemand in zo een programma. Ik kijk voor m'n eigen vermaak en vind je per definitie eigenlijk een pannenkoek als je in zo een huis gaat zitten. Stemmen doe ik op een manier waarvan ik denk dat deze mij het meeste vermaak op gaat leveren in de vorm van spanning in het huis.
Waar ik op Quote was dat Michel dat tegen Jill zei en dat het vreselijk arrogant was.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:45 schreef Fasil het volgende:
[..]
Nope, Matt had dit eerst Jill aangepraat, en dit stelde haar iets geruster
Daarna heeft Jill het tegen Michel gezegd
Jill, 22 jaar, en onzeker, wou nu op haar beurt Michel geruststellen
Michel, 36 jaar of zoiets, zou beter moeten weten
lekker easyquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hahha.. met de kennis van nu, denk ik van wel
Hij voelt zich zo stoerquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:50 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik ben de enige Nederlander die is overgebleven"
Ik verwacht dat de aanhang van Liese massaal voor Zoey gaat, in Lieses belang.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Nope Zoey gaat helaas ... weer een faal van BB ... eerst laten stemmen op "wie mag vertrekken" en dan 3 personen op de lijst gaan zetten waarop je moet gaan stemmen "om te blijven" wetende dat merendeel gaat vechten om 2 personen ... Zoey heeft geen schijn van kans zo ...
Maar goed we gaan het zien ... aangezien Liese maar 1 verstandige fan heeftzal het fap5 clubje aankomende week gaan ontploffen als Michel zijn pijlen gaat richten op Liese ...
Uiteindelijk gaan ze wel met een berg geld naar huis dus ze moeten het toch wel verdienen of waard zijn vind ik.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:48 schreef Windhapper het volgende:
Snap niet hoe je 'fan' kan worden van iemand in zo een programma. Ik kijk voor m'n eigen vermaak en vind je per definitie eigenlijk een pannenkoek als je in zo een huis gaat zitten. Stemmen doe ik op een manier waarvan ik denk dat deze mij het meeste vermaak op gaat leveren in de vorm van spanning in het huis.
Onmogelijk met deze vraagstelling, alleen als ze hadden gevraagd welke bewoner er weg zou moeten dan had ze een kansje gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En aangezien ze allebei een behoorlijke fanbase hebben, zou Zoey er weleens als lachende derde uit kunnen springen.
Ik ben bang dat meer dan de helft nu denkt van kut! ... ik heb te vroeg verkeerd gestemd ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de aanhang van Liese massaal voor Zoey gaat, in Lieses belang.
Wel de enige die vermakelijk is om naar te kijken zonder spanning.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo snap ik weer niet hoe iemand geen 'fan' van Liese kan zijn.
aw.. Mann ookquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:50 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik ben de enige Nederlander die is overgebleven"
Had denk ik voor Zoey niks uitgemaakt. Dan had ze ook gegaan. Nu maakt ze meer kans om te blijven.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Nope Zoey gaat helaas ... weer een faal van BB ... eerst laten stemmen op "wie mag vertrekken" en dan 3 personen op de lijst gaan zetten waarop je moet gaan stemmen "om te blijven" wetende dat merendeel gaat vechten om 2 personen ... Zoey heeft geen schijn van kans zo ...
Maar goed we gaan het zien ... aangezien Liese maar 1 verstandige fan heeftzal het fap5 clubje aankomende week gaan ontploffen als Michel zijn pijlen gaat richten op Liese ...
Dat dus ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:52 schreef Oranos het volgende:
[..]
Onmogelijk met deze vraagstelling, alleen als ze hadden gevraagd welke bewoner er weg zou moeten dan had ze een kansje gehad.
Omdat dan Jill en Michel fans wel die concurrentie strijd aan zouden gaan
Ik hoop echt dat er een verbod op stemafspraken maken komt en als blijkt dat er wel is overlegd die personen genomineerd staan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:55 schreef D. het volgende:
Mochten de bewoners volgende week weer zelf moeten nomineren, dan hoop ik dat ze dat pas horen op het moment dat het zover is
Of gewoon op zondag al nomineren of zo, of maandagochtend gelijk na het opstaan.. het is allemaal zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:55 schreef D. het volgende:
Mochten de bewoners volgende week weer zelf moeten nomineren, dan hoop ik dat ze dat pas horen op het moment dat het zover is
Afspraken en bespreken zijn verschillende dingen, maar onderdeel van het spel, dus straffen zou raar zijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er een verbod op stemafspraken maken komt en als blijkt dat er wel is overlegd die personen genomineerd staan.
Wel een mooie ... piratenweerquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:55 schreef Benny het volgende:
Nick: "Het is echt piratenweer"
Fluit vervolgens The Pirates of the Caribbean
Gewoon gelijk vanavond al, livequote:Op donderdag 11 maart 2021 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of gewoon op zondag al nomineren of zo, of maandagochtend gelijk na het opstaan.. het is allemaal zo voorspelbaar.
Het blijft zo dat de 36-jarige het gezegd heeftquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar ik op Quote was dat Michel dat tegen Jill zei en dat het vreselijk arrogant was.
Maar nu hoor ik de bevestiging dat het Jill was die het tegen Michel zei.
Eens,maar dat leken de meeste stemmers niet te begrijpen.Of BB heeft gemanipuleerdquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:40 schreef Benny het volgende:
De mensen die nu genomineerd zijn zouden ook genomineerd zijn als ze de bewoners hadden laten nomineren.
Juist daarom baal ik een beetje van deze ronde. Een Zoey of Matt zou er sowieso wel uit gaan. Niet deze week, dan wel volgende week. Zoey is door de mand gevallen, Matt is kooskansloos en zien de bewoners ook als makkelijke tegenstander/persoon om op te stemmen, om zichzelf+vrienden te redden.
Nu Zoey tegenover 2 ijzersterke, uitgesproken en favoriete bewoners staat is het meer dan logisch dat ze moet vertrekken.
Had je bijvoorbeeld een Liese, Nick, Michel, Jill en/of Naomi tegenover elkaar, dan hadden we nog een paar leuke en spannende weken gehad. Dan was het spel omgegooid. Had je 2 weken winst gehad... Nu is het gewoon simpelweg Zoey en Matt wegwerken en dan maar stoeien wie naar de finale gaat.
Ook leukquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:03 schreef Benny het volgende:
[..]
En dan: "De drie genomineerden van deze week kunnen niet genomineerd worden volgende week"
Een incident generaliseren is ook een ding he..quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nog even een voorbeeld van het fanatisme van de Jillybeans.
Ze hebben fake berichten gestuurd naar de volgers van Julie om Michel eruit te krijgen.
Hoe gek ben je dan!!!!!!!!
De familie van Julie waarschuwt hier nu voor.
Misschien een vervelende vraag hoor, maar kunnen we het hele FB-geneuzel buiten de COS laten? Ik zit niet voor niks niet op FB. Ik heb geen zin in die onzin en zit er dus ook niet op de wachten dat dit allemaal gemeld wordt in COS.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze hebben fake berichten gestuurd naar de volgers van Julie om Michel eruit te krijgen.
Liese heeft een fanbase die niet onderdoet voor die van Jill of Michel en die stemmen nu logischerwijs voor Zoey.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:52 schreef Oranos het volgende:
[..]
Onmogelijk met deze vraagstelling, alleen als ze hadden gevraagd welke bewoner er weg zou moeten dan had ze een kansje gehad.
Omdat dan Jill en Michel fans wel die concurrentie strijd aan zouden gaan
Je hebt fanatieke idioten. Er zijn ook van zulke figuren aan de andere kant. Ik heb ook net zo goed verhalen gehoord over de 'fans' van Michel en co.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, zei ze gister ook al ... lijkt weer niet helemaal doordacht van BBquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:05 schreef Jockari het volgende:
Daar heeft Naomi wel een punt. Waarom is er een "kijkersstemming", in de week dat er iemand huismeester is (en dus niet genomineerd kan worden). Zou inderdaad logischer geweest zijn in een huismeesterloze week.
Heel apart ja, Niemand van de bewoners begrijpt dat de fans van Michel en aanhang op Jill hebben gestemd om te nomineren en vice versa. Zoey hoor ik niemand over...quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er nou raar aan Matt ?? wie wil de kijker het huis uit , hoe simpel en dan gewoon 3 man nemen sukkel
Ik denk ook nog steeds een beetje gepikeerd over haar huismeesterweekjequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, zei ze gister ook al ... lijkt weer niet helemaal doordacht van BB
Geen FB.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien een vervelende vraag hoor, maar kunnen we het hele FB-geneuzel buiten de COS laten? Ik zit niet voor niks niet op FB. Ik heb geen zin in die onzin en zit er dus ook niet op de wachten dat dit allemaal gemeld wordt in COS.
Precies. Laten we de bewoners niet afrekenen op een toxic fan-base die ontstaan is buiten het huis.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Je hebt fanatieke idioten. Er zijn ook van zulke figuren aan de andere kant. Ik heb ook net zo goed verhalen gehoord over de 'fans' van Michel en co.
Buiten dat... Het is geen enkele reden om een bewoner daarvoor te straffen. Zij zitten daar, kunnen zich op geen enkele manier verweren.
Het is al treurig genoeg.
ff een vraagquote:
Eat itquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien een vervelende vraag hoor, maar kunnen we het hele FB-geneuzel buiten de COS laten? Ik zit niet voor niks niet op FB. Ik heb geen zin in die onzin en zit er dus ook niet op de wachten dat dit allemaal gemeld wordt in COS.
Ze willen allemaal met hem naar de finale, omdat hij nooit gaat winnenquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:07 schreef D. het volgende:
Ik denk dat Matt nog even blijft, hij is voor niemand een bedreiging
Gaat lekker, en dan nog een fake account van Michel.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Matt is inderdaad geen bedreiging. Die gaat zich per ongeluk zelf eens nomineren vermoed ik.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:07 schreef D. het volgende:
Ik denk dat Matt nog even blijft, hij is voor niemand een bedreiging
Dat dus.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geen FB.
Wat je niet wil lezen, lees je niet.
Er worden hier dagelijks posts geplaatst van andere kanalen.
Een interessante post kopieren van FB/Insta of Twitter vind ik wat anders dan hier verslag komen doen van welke hetzes er allemaal wel niet plaatsvinden. Het is commentaar op streams, niet commentaar op huisvrouwen op FB/Insta.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geen FB.
Wat je niet wil lezen, lees je niet.
Er worden hier dagelijks posts geplaatst van andere kanalen.
Michel was al tot die conclusie gekomen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:04 schreef Whuzz het [quote]
[b]Op donderdag 11 maart 2021 11:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Heel apart ja, Niemand van de bewoners begrijpt dat de fans van Michel en aanhang op Jill hebben gestemd om te nomineren en vice versa. Zoey hoor ik niemand over...
laat het gezeik van facebook alsjeblieft op Facebook blijven,quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zou ik niet zeker van zijn.Ziko roept ook op om niet op zoey te stemmenquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese heeft een fanbase die niet onderdoet voor die van Jill of Michel en die stemmen nu logischerwijs voor Zoey.
Zou het nog niet zo gek vinden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:08 schreef Benny het volgende:
Matt die Big Brother wint. Dat zou het wel echt helemaal afmaken.
Naomi praat precies Nick naquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef Windhapper het volgende:
Naomi kan ook redelijk hypocriet over het spelletje praten.
Maar ze bepalen wel mee de uitslag van een stemming.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
laat het gezeik van facebook alsjeblieft op Facebook blijven,
Het interesseert me totaal niet wat die dwazen op fb en twitter allemaal doen.
BB6 werd ook gewonnen door het lulletje-lampenkatoen van het huis, dus ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:08 schreef Benny het volgende:
Matt die Big Brother wint. Dat zou het wel echt helemaal afmaken.
Meestal tot 15.00 uurquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Nou de 3 zitten weer voor uren in de Gameroom denk ik?
Oh echt wel,die mag van mij ook naar huisquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef Windhapper het volgende:
Naomi kan ook redelijk hypocriet over het spelletje praten.
Vind ik jammer. Juist zo iemand die het heeft over de maatschappelijke positie van vrouwen en hoe het een mannenwereld is en blabla maar dan wel zo volgzaam het mannetje achterna.quote:
Veel leuker....nu is het hiiihiihii en haahaahaa en zachtjes praten als of niemand hun mag horen....quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat Liese ook een hoop fans heeft uit de Fab5.
Ik weet niet of die allemaal zo blij zijn met de switch van Liese naar Zoey. Ik vond haar leuker en minder bitchy toen ze minder met Zoey was.
Zoey is als een fles schoonmaakazijn. Soms nuttig, maar het verzuurt alles waar het mee in aanraking komt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik weet niet of die allemaal zo blij zijn met de switch van Liese naar Zoey. Ik vond haar leuker en minder bitchy toen ze minder met Zoey was.
Dan heeft hij het duidelijk niet meer gevolgd de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zou ik niet zeker van zijn.Ziko roept ook op om niet op zoey te stemmen
Preciesquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze willen allemaal met hem naar de finale, omdat hij nooit gaat winnen
Die gaat toch ook kapot....dat kan niet anders.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
K4 moet kapot .. anders is dit seizoen mislukt.
Ik vind haar juist leuker nu. Meer voor zichzelf denken en opkomend ipv in een K3.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wie schaar jij onder K4?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
K4 moet kapot .. anders is dit seizoen mislukt.
Ik denk Gertje en K3?quote:
Was juist belangrijk punt in gesprekquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:15 schreef Windhapper het volgende:
Ik snap dat er mensen zijn met maar 1 stream maar dat midden in een gesprek naar een ander gesprek switchen word ik echt een beetje beu.
Het gaat nu om het eindspel hè, niet meer om sympathieën en antipathieën.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
gamechangerquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jowi roept op om op Zoëy te stemmen.
Neen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Oei ! Zo dadelijk komt Jerrel nog over het hek terug het huis ingewaaid.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
zo erg stormt het op 15 min afstand van het BB huis
Discriminatie!quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Oke. Check.quote:
Wat een hypocriet kon er niet tegen om mensen in de face te liegen, of mensen te kwetsen enzo. Zoey doet alles wat Jowi niet tegen kanquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Was een graad meter voor hunquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:20 schreef Benny het volgende:
Ik wil inderdaad ook weleens weten wat ze gaan doen met die "Wie moet naar de finale"-stemming.
Het lastige daarmee is, dat er eigenlijk al bijna geen tijd meer hiervoor is. De finale is al over 4 weken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:19 schreef Alocanda het volgende:
Misschien gaat degene waarvoor we eerder moesten stemmen om rechtstreeks naar de finale te mogen en dat 1 van deze 3 is sowieso niet naar huis. 2 het huis uit waarvan 1 naar een geheime kamer.
Nick vergeet dat zo erg dat hij nergens anders meer over kan praten.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie vergeet soms dat ze in een spel zitten
Niek ; ik vergeet dat ook ,ben hier graag
met toffe mensen
Matt & Zoequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:20 schreef Benny het volgende:
Ik wil inderdaad ook weleens weten wat ze gaan doen met die "Wie moet naar de finale"-stemming.
De gordijnen en jalouzien bewegen ookquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waait het ook in het huis zelf, die camera trilt als een malle
Het weer speelt ook meequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De gordijnen en jalouzien bewegen ook
In principe wel, maar toen is ze gered....quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bewoners die ondertussen een nominatie te pakken hadden
Jill 2x
Michel 2x
Nick 1x
Liese 1x
Naomi 1x
Zoey 1x
Matt 1x
Julie voorlopig de enige bewoner zonder nominatie achter haar.
Julie is ook 4x gesavedquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill 2x
Michel 2x
Nick 1x
Liese 1x
Naomi 1x
Zoey 1x
Matt 1x
Liese is zelf niet meer meegegaan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
K4 is Julie, Naomi , Nick en Michel
Ze hebben Liese gedumpt intussen
Nee, ze hebben Liese expres buiten het overleg gehouden, omdat ze op Zoey wilden gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese is zelf niet meer meegegaan.
Heeft hij ook, hij had steeds mensen die het vuile werk opknapte en bleef zelf buiten schot. Theo dacht iedereen in de zak te hebben maar in werkelijkheid had Nick Theo in zijn zak zagen we al de eerste weken met het gesprek dat Nick de sterkste eruit wilde. Nu knapt Michel het vuile werk op.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:24 schreef Benny het volgende:
Nick is ook wel slim in het spel spelen. Heeft daardoor ook vieze spelletjes moeten spelen.
Denk dat hij het nog het sluwst heeft gespeeld.
Jill ookquote:
Als we Julie nomineren moeten we allemaal stuk voor stuk bij Michel op het matje komen voor een open en serieus gesprek.quote:
Liese ook 2x, achter elkaar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill 2x
Michel 2x
Nick 1x
Liese 1x
Naomi 1x
Zoey 1x
Matt 1x
Oh en staat er bij van groetjes van Jill fans.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese ook al 2xquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill 2x
Michel 2x
Nick 1x
Liese 1x
Naomi 1x
Zoey 1x
Matt 1x
Liese toch 2x? 1x met ziko en 1x met Naomi en René?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill 2x
Michel 2x
Nick 1x
Liese 1x
Naomi 1x
Zoey 1x
Matt 1x
Zoiets wat Michel de hele tijd al doet?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Goed zo Naomi. Liese is zo naïef.
Naomi laat doorschemeren dat Zoey echt wel met het andere groepje meestemde.
Inderdaad... vooral voor Zoey was het een gelegenheidscoalitie, want haar echte alliantie lag bij de meisjes.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:28 schreef Windhapper het volgende:
Nick kan zich niet voorstellen dat wanneer hij of Michel naar huis was gegaan die week er nog iemand van K5 daar had gezeten. Ik denk eigenlijk dat het hele spel dan open had gelegen want die andere groep was niet bepaald homogeen hoe hard Thomas het ook probeerde.
Klopt, was ik vergeten!quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Liese toch 2x? 1x met ziko en 1x met Naomi en René?
Inderdaad, was ik eerste week vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Liese ook al 2x
1. Liese - Ziko
2. Liese - Naomi - René
Julie steeds vrijgesteld, en nu huismeester. Hd er anders misschien al drie keer op gestaan ;-quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill 2x
Michel 2x
Nick 1x
Liese 1x
Naomi 1x
Zoey 1x
Matt 1x
Inderdaad, je hebt gelijkquote:
Hij gebruikte Mike ook om informatie van de andere kant te krijgen. En Mike kletste inderdaad met iedereen onder het mom van, ik kies geen kant.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:30 schreef Joyce-43 het volgende:
beweert nick nou dat mike het helemaal door had en hij nu dankzij mike
terwijl hij zelf alles uitpluist
En heeft Naomi niet keihard gelogen tegen Liese ivm Mike, dat hij het niet wist of zoiets?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:26 schreef Ramptourist het volgende:
Nick ligt al vanaf dag één met Theo toen onder dat kleedje niks te doen. Want hij had het zo koud de hele dag. Hoe kunnen in godsnaam mensen daar op stemmen. Zit echt niets bij buiten lullen en complotten verzinnen.
Liese 2x. Tegen Ziko en tegen Naomi en Rene.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill 2x
Michel 2x
Nick 1x
Liese 1x
Naomi 1x
Zoey 1x
Matt 1x
Er zijn ook Fake berichten gestuurd naar de volgers van Thomas, Jill haar moeder waarschuwt hier nu voor .quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
wow dat is wel een mooi overzichtje dat je hebt gemaakt Bennyquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:31 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Legenda:
Groen: Huismeester
Geel: Immuniteit
Lichtblauw: Mag niet nomineren
Oranje: Genomineerd
Rood/Paars: Uit het spel
kloptquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese 2x. Tegen Ziko en tegen Naomi en Rene.
Heb ik niet gemaakt:quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
wow dat is wel een mooi overzichtje dat je hebt gemaakt Benny
Ziko heeft commentaar gehad op BB .. maar dat mogen wij niet horen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker weertje
Zenden ze die opdracht voor de bewoners uit of is dat een SL
Want zie SL nu
De verslaggeving is niet objectief en er zijn veel mensen die niet kijken alleen reageren op wat hier gepost wordt. Dus krijg je geen juist beeld.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
mwah, ik heb gisteren niet live kunnen kijken,
dus vanmorgen maar het COS verslag gelezen en ik las allemaal vreemde dingen die ik niet kon plaatsen bij hoe ik de bewoners ken van karakter.
Dan, na lezen van de COS, de filmpjes van Tegengas kunnen kijken
en weer kunnen zien hoe ánders het was vergeleken met het COS verslag![]()
Het begint me een beetje te kinderachtig te worden, heb er niets meer aan, ga ook minder posten (en ja, ik weet dat niemand dit boeit)....
...maar wou het toch even melden![]()
Veel plezier nog gewenst aan de COS'ers
En dat Zoey een dag later toch besloot Jill eraf te halen in plaats van Jerrel. Daar is K5 naar mijn mening gered door de redactie.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:31 schreef Ramptourist het volgende:
Nick en Michel hebben ontzettend veel geluk gehad dat Mike zich niet aan zijn woord hield anders had één van de twee allang weg geweest.
Naomi is dus nu ook aan het manipuleren over iemand. Deed ze ook al bij Julie van de week.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Goed zo Naomi. Liese is zo naïef.
Naomi laat doorschemeren dat Zoey echt wel met het andere groepje meestemde.
Naomi praat Nick na... en ik heb het gevoel dat ze het 100% gelooft. Dus ze denkt de waarheid door te vertellen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Naomi is dus nu ook aan het manipuleren over iemand. Deed ze ook al bij Julie van de week.
Van Wiki neem ik aan. Ken dezelfde statistieken van andere programma's.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
wow dat is wel een mooi overzichtje dat je hebt gemaakt Benny
Mike wou eigenlijk Michel eruitquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij gebruikte Mike ook om informatie van de andere kant te krijgen. En Mike kletste inderdaad met iedereen onder het mom van, ik kies geen kant.
Ik denk dat Zoey's gedrag haar het ook doet geloven. Mede door haar gesprek later met Mike.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Naomi praat Nick na... en ik heb het gevoel dat ze het 100% gelooft. Dus ze denkt de waarheid door te vertellen.
ik ben een liese fan, maar stem michelquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liese Fans, zeg zomaar iets?
Oh boyquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Naomi is dus nu ook aan het manipuleren over iemand. Deed ze ook al bij Julie van de week.
Als Mike toen had meegestemd en Nick of Michel waren vertrokken (ipv Jerrel), dan was denk ik de kans heel klein geweest dat de rest Thomas en Jill tegelijk op het bord hadden kunnen krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:35 schreef Benny het volgende:
Het enige verrassende na het vertrekken van de 3 NL'ers is dat Thomas vs. Jill 1 a 2 weken eerder kwam
Die battle zou komen, maar door Mike's verrassende stemming dus een weekje of twee eerder dan gepland. Voor de rest is het precies gegaan zoals als in week 5 voorspeld
Sinds 2 weken of zo weer... was in het begin ook.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgen we SL's met sound tegenwoordig
mensen sporen echt niet hoor vergeten zeker dat de familie ook gevoelens hebquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn ook Fake berichten gestuurd naar de volgers van Thomas, Jill haar moeder waarschuwt hier nu voor .
Denk je nu echt dat enkel 1 groep Fans zo gek is?? kijk je wel op FB en Twitter? van beide kanten worden er gekke dingen gedaan.
Wikipedia “Big Brother 2021” en scrollen naar benedenquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Van Wiki neem ik aan. Ken dezelfde statistieken van andere programma's.
Was gewoon een test om te kijken hoe ze de Belgische en Nederlandse stemmen eerlijk kunnen berekenenquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:20 schreef Benny het volgende:
Stel dat er vanavond opeens er 2 uitgaan en Zoey blijft staat hij wel in de finalequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat krijgt Matt ineens een praatjes zeg. Hij haalt andere met zijn praatjes onderuit die al uit het huis was.
Het is maar een spelletje. Sommige mensen kunnen het onderscheid niet meer maken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mensen sporen echt niet hoor vergeten zeker dat de familie ook gevoelens heb
Mee eens. Sommigen slaan echt door.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje. Sommige mensen kunnen het onderscheid niet meer maken.
ik ben toch vrij iedere dag hier nu kan je voorbeelden geven ik snap het niet namelijk we spreken toch over punten die gebeuren in het huisquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
mwah, ik heb gisteren niet live kunnen kijken,
dus vanmorgen maar het COS verslag gelezen en ik las allemaal vreemde dingen die ik niet kon plaatsen bij hoe ik de bewoners ken van karakter.
Dan, na lezen van de COS, de filmpjes van Tegengas kunnen kijken
en weer kunnen zien hoe ánders het was vergeleken met het COS verslag![]()
Het begint me een beetje te kinderachtig te worden, heb er niets meer aan, ga ook minder posten (en ja, ik weet dat niemand dit boeit)....
...maar wou het toch even melden![]()
Veel plezier nog gewenst aan de COS'ers
dat zegt jill ook zo vaak tegen hemquote:
We hebben wel inmiddels dat er Belgische woorden langskomenquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
We hebben in het huishouden hier trouwens nog een probleempje.
We betrappen er elkaar nu namelijk op dat we sinds een weekje nu, onze zinnen ook automatisch beginnen te eindigen met "snapje"![]()
Zijn er hier nog mensen die dit virus hebben binnengehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ja dan durft hij welquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat krijgt Matt ineens een praatjes zeg. Hij haalt andere met zijn praatjes onderuit die al uit het huis was.
Wat een idioot dat ventje. Na Zoey mag hij lekker naar huisje toe. Passant met een grote bek.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:47 schreef cheanny het volgende:
Die Matt voelt zich echt een baasje nu.
Matt huismeester is de enige kans die we hebben op een spannende donderdagavond.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:47 schreef Benny het volgende:
Ik riep eerder "Een echte trollactie zou zijn als Mike huismeester wordt". Mike werd toen huismeester.
Aankomende week zou het een trollactie zijn als Matt huismeester wordt. Ik hoop tegelijkertijd dat het wel en niet gebeurt.
Volgende week matt en jill eropquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:49 schreef Jockari het volgende:
Nick zegt dat hij op dit moment niet zou weten wie hij nu nog kan nomineren in de volgende weken. Wedden dat Matt er als eerste bij hem op staat.
Vorige week erin gebleven en nu niet genomineerd dus die denkt dat hij populair is.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:47 schreef cheanny het volgende:
Die Matt voelt zich echt een baasje nu.
Ze denken niet dat ze juist minder zichtbaar zijn dan die andere 3.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:50 schreef Collide het volgende:
[..]
Vorige week erin gebleven en nu niet genomineerd dus die denkt dat hij populair is.
Nick, ick, ik en ik.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick is de grootste gameplayer daar.
Vind hem grappig.
Toch weet ik soms niet helemaal waar zijn loyaliteit ligt.
Hij praat iedereen naar de mond en krijgt mensen ook waar hij ze wil hebben. Hij doet dat zo geraffineerd. Ik vraag me dan ook constant af wie buiten Naomi echt in zijn inner circle zitten.
Goeie speler maar begin mij te storen dat als hij praat het altijd ik ik ik ik ik is...quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind hem grappig.
Hij praat iedereen naar de mond en krijgt mensen ook waar hij ze wil hebben. Hij doet dat zo geraffineerd. Ik vraag me dan ook constant af wie buiten Naomi echt in zijn inner circle zitten.
Het stomme is... De weken gaan dan enkel omdraaien.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Matt huismeester is de enige kans die we hebben op een spannende donderdagavond.
Gooit nog beetje olie op het vuur. Zoey nog even een trapje na geven en hij beschermt Jill ook niet meer.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Wat een idioot dat ventje. Na Zoey mag hij lekker naar huisje toe. Passant met een grote bek.
liefffquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En vervolgens heeft FEBO Matt beschermt.
Het is allemaal erg anti Michel gekleurd.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben toch vrij iedere dag hier nu kan je voorbeelden geven ik snap het niet namelijk we spreken toch over punten die gebeuren in het huis
Komt pas als ze in de gameroom hun spelletje hebben gespeeld.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kom Febo gooi er de activiteit erin, wordt een beetje moe van dit nominatie geblaat.
Als dat zo is, is het nog een ergere winnaar dan BB4, Jeanettequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
liefff
dus Matt the Great winner BB2021
Inderdaad, dan moet het bondje eigen leden nomineren. Wordt ook een mooie roddelweek.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Matt huismeester is de enige kans die we hebben op een spannende donderdagavond.
WIlde gok, maar ik denk dat Nick's loyaliteit bij Nick ligt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind hem grappig.
Dat sowieso maar dat is al zo sinds de week dat Jerrel eruit ging. Toen K5 de overhand kreeg wisten we eigenlijk al dat Thomas, Jill, Zoey, Matt en Mike de volgende werden op de bank, alleen de volgorde was onbekend.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Het stomme is... De weken gaan dan enkel omdraaien.
Matt volgende week huismeester = 1 weekje langer Matt, daarna vliegt hij eruit.
Matt geen huismeester = nominatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het gewoon Jill vs Liese maar dat is er dan tenminste een waarvan ik niet zeker weet welke eruit gaat.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad, dan moet het bondje eigen leden nomineren. Wordt ook een mooie roddelweek.
Vandaar dat ook michel erop zit.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : 'De fans horen ook wat er hier deze week gezegd is'
Zou nu een lichtje bij Liese moeten opgaan ... maar gaat niet gebeuren.
Blijkbaar zijn die niet zo op de hoogtequote:Op donderdag 11 maart 2021 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de aanhang van Liese massaal voor Zoey gaat, in Lieses belang.
En dat vraag ik me af. Nick zei pas geleden tegen Matt dat hij de sterkste klik met hem heeft. Niet dat ik daar ook maar iets van geloof maar ik denk dat Nick liever tegenover Matt in de finale staat dan tegenover Jill of Michel dus Matt moest naar voren gehaald worden. Nu kan Nick wel anders gaan denken omdat Jill en Michel door het publiek op de bank zijn gezet en Nick onterecht gaat denken dat Michel en Jill minder populair zijn dan Matt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Het stomme is... De weken gaan dan enkel omdraaien.
Matt volgende week huismeester = 1 weekje langer Matt, daarna vliegt hij eruit.
Matt geen huismeester = nominatie.
De 2 die in de finale moeten staanquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:55 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Jill vs Liese maar dat is er dan tenminste een waarvan ik niet zeker weet welke eruit gaat.
Zowat alles wat Michel deed en zei werd veranderd in de COS hier.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben toch vrij iedere dag hier nu kan je voorbeelden geven ik snap het niet namelijk we spreken toch over punten die gebeuren in het huis
Juist en Naomi Julli en Michel loyaler zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
WIlde gok, maar ik denk dat Nick's loyaliteit bij Nick ligt.
BOEMquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Matt: "Als ik niet door Peter wordt uitgenodigd voor zijn ochtendshow, dan neem ik dat persoonlijk op"
BB verandert steeds het spel, als het duidelijk wordt wat er gespeeld zal worden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus nog 4 weken K4 horen praten hoe ze zo geleden hebben onder de aanvallen, de rest nu helemaal de moeder gaan nomineren en dan is BB over. Wellicht komt Jill nog ergens tussendoor... maar het wordt SAAAAI.
Al de twists tot nu toe bleken gewoon rechte lijnen te zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie vergeten dat BB er twists in kan gooien zoals de ene helft wel immuun de rest niet,
Oh boyquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:48 schreef Fasil het volgende:
Liese; “ wij hebben ook altijd eerlijk gespeeld”
Naomi; “Ja”
Allez, die kan ook al goed liegen ....
🤢🤢🤢🤮🤮🤮quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Matt: "Als ik niet door Peter wordt uitgenodigd voor zijn ochtendshow, dan neem ik dat persoonlijk op"
Matt kennende zal hij gewoon ongevraagd aanwezig zijn bij de show.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Nick gaat over lijken bij ieder spel dat hij speeltquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:50 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Goeie speler maar begin mij te storen dat als hij praat het altijd ik ik ik ik ik is...
Iedereen zit er uiteraard in voor zichzelf maar ben er nog niet uit of het puur egoïsme is.
Je bedoelt twists die ervoor konden zorgen dat niet alles wat buiten K5 viel (Jerrel-Thomas-Mike-Zoey) er een voor een uitgewipt zou worden?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie vergeten dat BB er twists in kan gooien zoals de ene helft wel immuun de rest niet,
De enige twist die er is geweest is toen met het vertrek van Jowi, Nathalie en Danielle, en dat was ook niet echt een verrassing.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Al de twists tot nu toe bleken gewoon rechte lijnen te zijn.
Wie weet gaan er wel 2 naar huis vanavond?quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Je bedoelt twists die ervoor konden zorgen dat niet alles wat buiten K5 viel (Jerrel-Thomas-Mike-Zoey) er een voor een uitgewipt zou worden?
De hoop op die twists heb ik inmiddels opgegeven
Klopt. Het is tot nu toe niet echt een verrassing geweest wie genomineerd zou worden en zou vertrekken. Misschien wel in welke volgorde (door immuniteit etc.) maar duidelijk was dat in ieder geval K5 er op dit moment nog volledig in zou zitten.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Al de twists tot nu toe bleken gewoon rechte lijnen te zijn.
Ja. Geloof je het zelfquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie weet gaan er wel 2 naar huis vanavond?
Zou het wel zijn. En dan Matt volgende week HM ! Geweldig dan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt kennende zal hij gewoon ongevraagd aanwezig zijn bij de show.
Peter: Uh... Matt... we willen gewoon even zonder jou praten
Matt: .... SGOEDIKGAWELWEG
Dan zijn ze meteen van Zoey en Michel af.quote:
Michel en Jill, dat zou wel een twist zijn ja.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En arm/rijk?quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
De enige twist die er is geweest is toen met het vertrek van Jowi, Nathalie en Danielle, en dat was ook niet echt een verrassing.
En Matt in de finalequote:Op donderdag 11 maart 2021 12:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel en Jill, dat zou wel een twist zijn ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |