Het zou toch een stunt zijn als iedereen zo zou denken en Jill daardoor naar huis moetquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfelde een beetje tussen Jill en Michel, maar toch op Michel gegaan:
[ afbeelding ]
Jill zal wel stemmen genoeg hebben
quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb op Jill gestemd om te blijven
en dan lopen janken tegen jill dat hij niemand heeft als zij gaatquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Matt is dubbelspion
Heeft eerst Jill’s populariteit onderuit gehaald, en nu is Nick aan de beurt
Zoey is nog nooit genomineerd. Dus de kijker heeft nooit haar stemmen kunnen geven....moet toch ook iets zeggen...Als ze slimmer was geweest had ze haar zelf niet zo moeten laten kennen, en haar weerstand tegen de groep en de twee mannen niet zo duidelijk moeten laten zien. Wij zagen al hoe zij reilt en zeilt....met name hoe ze niet mee deed aan sporten of moeite had de regels van de huismeestersop te volgen.....behalve toen ze zelf huismeester was, nog net geen zweepje. Medestanders zocht die ze met gemak aankon.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook ... Nick geeft wel wat irritatie bij mensen, maar lang niet zoveel als Zoey doet als je de berichten lees.
Alleen die hun nek uitsteken worden genomineerd, figuranten niet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:29 schreef Toweler het volgende:
Als we volgende week mogen bepalen wie er op de nominatie zitten ga ik voor Matt
Ze heeft 3 weken lang iedereen lopen manipuleren om op Nick en Michel te stemmen. Dat was gewoon 100% een bondje vormen hoor. Niet dat ik daar iets op tegen heb, dat is gewoon het spel spelen. Maar ze is daar net zo "schuldig" aan als heel K5.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is juist zo sterk, wel weten wat de andere gaan doen.
Nou dat vond ik totaal niet juistquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoey is nog nooit genomineerd. Dus de kijker heeft nooit haar stemmen kunnen geven....moet toch ook iets zeggen...Als ze slimmer was geweest had ze haar zelf niet zo moeten laten kennen, en haar weerstand tegen de groep en de twee mannen niet zo duidelijk moeten laten zien. Wij zagen al hoe zij reilt en zeilt....met name hoe ze niet mee deed aan sporten of moeite had de regels van de huismeestersop te volgen.....behalve toen ze zelf huismeester was, nog net geen zweepje. Medestanders zocht die ze met gemak aankon.
BB heeft ook genoeg van Zoey zo te zienquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:32 schreef Fasil het volgende:
Weer krijg ik Nick en Co te zien op de stream
Zoey en Liese krijg ik bijna niet te zien, en Jill minder op scherm
Waarom tonen toch altijd Nick en Co?
Het lijkt een klein dingetje maar eigenlijk is het iets vreselijks.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de rest van je leven jeuk aan je voetzool zult hebben.
Volgens mij zijn meer dan de helft van de Zoey-stemmers mensen die Michel eruit willen hebben en denken dat Jill al veilig isquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou toch een stunt zijn als iedereen zo zou denken en Jill daardoor naar huis moet
er zijn helemaal geen zoey-stemmers LOLquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn meer dan de helft van de Zoey-stemmers mensen die Michel eruit willen hebben en denken dat Jill al veilig is
En aangezien ze allebei een behoorlijke fanbase hebben, zou Zoey er weleens als lachende derde uit kunnen springen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel snapt hoe het zit.
Zijn achterban stemt Jill en Jill's achterban Michel.
10 uur is het vroegst geweest.. 11.55 het laatst.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond welk uur moeten ze ongeveer naar de gameroom?
oh idd erg dit, een meisje die al speciaal onderwijs heeft gedaan dislectie adhd moeilijke jeugd , en dan ook nog eens pesten toe wensen ???? triestquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
wat een nare uitspraak, heeft ze jou persoonlijk iets aangedaan?
Die zie ik niet.. wie moet er op Zoey stemmen dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En aangezien ze allebei een behoorlijke fanbase hebben, zou Zoey er weleens als lachende derde uit kunnen springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |