Briljant nummer. Maar niet gezellig.quote:
Ik zuip en drink te veel. Maar dat Ligt aan de Albert Heijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat dikke mensen altijd excuses zoeken.
Meer aan je slappe karakter.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zuip en drink te veel. Maar dat Ligt aan de Albert Heijn.
Dat zeker. Helpt me ook niet. Je zal maar zo'n instelling hebben.quote:
Gelukkig zijn er instellingen voor.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeker. Helpt me ook niet. Je zal maar zo'n instelling hebben.
Je kopt hem in. Zo goedkoop.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er instellingen voor.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
GroenLinks houdt een persconferentie over het doorrekenen van andermans partijprogramma. Wat een stel hopeloze zakenwassers zijn het ook, zeg.
Het teken dat hun eigen campagne hopeloos mislukt is.quote:
hoeveel zetels staan ze nu?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het teken dat hun eigen campagne hopeloos mislukt is.
Jesse mist het Obamatje spelen in zalen vol bakvissen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het teken dat hun eigen campagne hopeloos mislukt is.
De topics stromen vol daar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De nieuwe MED is uit
@:zipportal
Wat een kansloze idiotenquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
GroenLinks houdt een persconferentie over het doorrekenen van andermans partijprogramma. Wat een stel hopeloze zakenwassers zijn het ook, zeg.
dat is nog meer dan ik dacht, ik hoop dat het nog gehalveerd wordtquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
12 in deze peiling, dat mag minder.
https://eenvandaag.avrotr(...)ers-als-vorige-week/
Jammer dat hij geen Trumpuitspraken is gaan kopiëren, dat was nog wel leuk geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jesse mist het Obamatje spelen in zalen vol bakvissen.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is nog meer dan ik dacht, ik hoop dat het nog gehalveerd wordt
daar hebben we al een andere gek voorquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen Trumpuitspraken is gaan kopiëren, dat was nog wel leuk geweest.
Twitter is een stuk saaier zonder ome Donald.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hebben we al een andere gek voor
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Twitter is een stuk saaier zonder ome Donald.
Hij heeft net nog een brief geschreven, of de mensen niet willen vergeten dat het aan hem te danken is dat er nu al vaccins beschikbaar zijn, in plaats van over vijf jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |