abonnement Unibet Coolblue
pi_199462407
Alweer zwanger, dan spoor je niet.
  maandag 17 mei 2021 @ 08:47:31 #102
208890 June.
Seriously?
pi_199462839
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Maar dan gaat ze toch gewoon huilen :D

Ik vind het wel bizar hoor, hoe slecht ze het al trokken en dan toch nog eentje erbij. Verslaafd aan zwanger zijn.
Ik snap het ook niet zo goed, alsof ze er vanuit gaan dat de oudere kinderen sowieso wel helpen.
Shine bright like a diamond.
pi_199462864
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:02 schreef wizzer het volgende:
Alweer zwanger, dan spoor je niet.
Bij de Jelies kan ik het beter hebben dan bij de Kraantjes merk ik. Bij laatstgenoemde is afgaande van de televisiebeelden te weinig rust in huis. Ik vind het ook sneu voor de jongere kinderen. Nog meer onrust, gejank en gedrein. Ze worden er wel mooi in mee getrokken en hebben geen reet te vertellen. Wat wel zou moeten als je zelf aan weer aan een zoveelste baby denkt. Op een gegeven moment is dit niet meer een zaak van jou en je partner, maar gaat dit het hele gezin aan.
  maandag 17 mei 2021 @ 10:48:18 #104
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199464385
Ik zie niet eens zo het probleem dat de oudere kinderen een beetje mogen helpen zolang ze thuis wonen, dat wil ik ook zien van mijn kinderen. Maar met hoe niet stabiel zij is, hoe nors en onaardig hij is en hoe ongemakkelijk de vakantie was :') snap ik het niet. Maargoed zij liever dan ik, verder moeten ze het zelf weten natuurlijk en de kinderen komen verder niet veel te kort denk ik zo.
pi_199464817
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 10:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zie niet eens zo het probleem dat de oudere kinderen een beetje mogen helpen zolang ze thuis wonen, dat wil ik ook zien van mijn kinderen. Maar met hoe niet stabiel zij is, hoe nors en onaardig hij is en hoe ongemakkelijk de vakantie was :') snap ik het niet. Maargoed zij liever dan ik, verder moeten ze het zelf weten natuurlijk en de kinderen komen verder niet veel te kort denk ik zo.
Tuurlijk, dat vind ik ook. Huishoudelijke taakjes. Slaapkamer opruimen, vaatwasser inruimen dat soort dingen. Maar ik vind niet dat je kan verwachten van de oudere kinderen dat ze elke keer maar voor de kleinsten zorgen als moeders bezig is met wat anders. Op een gegeven moment ben je daar denk ik ook wel klaar mee.

Verder vind ik dat bij de Kraantjes het samen ontbreekt. Ze zijn samen omdat ze een gezin zijn, maar het echte samen ontbreekt. Voor mijn gevoel leeft iedereen langs elkaar heen, iedereen doet zijn eigen ding.
  maandag 17 mei 2021 @ 11:41:45 #106
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199465220
Ik had vooral het idee dat de kinderen binnen hun relatie boven de kinderen uit eerdere relaties werden geplaatst.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 17 mei 2021 @ 12:01:26 #107
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_199465551
Ik vond het vooral ongemakkelijk toen werd gezegd dat die middelsten zo rustig zijn, ze zullen wel moeten met die oudere ADHD'ers en het gedrein van de jongsten. Soort van onzichtbare kinderen.
Niets mis met rustige kinderen maar op deze manier leek het alsof er ook geen ruimte voor hen was om zich meer te laten zien.
Maar je ziet thuis natuurlijk ook niet alles.
pi_199465987
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:01 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond het vooral ongemakkelijk toen werd gezegd dat die middelsten zo rustig zijn, ze zullen wel moeten met die oudere ADHD'ers en het gedrein van de jongsten. Soort van onzichtbare kinderen.
Niets mis met rustige kinderen maar op deze manier leek het alsof er ook geen ruimte voor hen was om zich meer te laten zien.
Maar je ziet thuis natuurlijk ook niet alles.
Ik weet niet eens meer hoe de middelste kinderen heten, zegt genoeg volgens mij
  maandag 17 mei 2021 @ 13:21:51 #109
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_199466832
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bij de Jelies kan ik het beter hebben dan bij de Kraantjes merk ik. Bij laatstgenoemde is afgaande van de televisiebeelden te weinig rust in huis. Ik vind het ook sneu voor de jongere kinderen. Nog meer onrust, gejank en gedrein. Ze worden er wel mooi in mee getrokken en hebben geen reet te vertellen. Wat wel zou moeten als je zelf aan weer aan een zoveelste baby denkt. Op een gegeven moment is dit niet meer een zaak van jou en je partner, maar gaat dit het hele gezin aan.
Ik kijk nu een paar jaar Een Huis Vol. En de rust die er is bij de familie Jelies dat is zo fijn, daar past er makkelijk nog 1 bij. Maar de onrust bij de Buddenbruckjes en de familie Kraan, dat maakt dat je daar denkt het is beter als het hierbij blijft. En helemaal de familie Kraan, waar naar mijn idee pa en ma beiden tegen een soort overspannenheid aanzitten (zou ik ook hebben met 8 kinderen :S).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 17 mei 2021 @ 14:21:15 #110
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_199467837
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:26 schreef Allyo het volgende:

[..]

Ik weet niet eens meer hoe de middelste kinderen heten, zegt genoeg volgens mij
Stan en Julia. Ik herinner me vooral dat ze op de bank zitten met een tablet of telefoon en koptelefoon.
En dat ze samen naar de winkel gingen en de een gewoon goed boodschappen wilde de doen en de ander alleen maar aan het klieren was (zo leek het), toen dacht ik wel: het zit er dus wel in maar valt gewoon niet op tussen die anderen :o
pi_199468079
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:21 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Stan en Julia. Ik herinner me vooral dat ze op de bank zitten met een tablet of telefoon en koptelefoon.
En dat ze samen naar de winkel gingen en de een gewoon goed boodschappen wilde de doen en de ander alleen maar aan het klieren was (zo leek het), toen dacht ik wel: het zit er dus wel in maar valt gewoon niet op tussen die anderen :o
Ja, die gingen samen naar de supermarkt op vakantie. Vond ik nog wel wat hoor, 2 kleine kinderen op pad sturen in een land waar ze de taal niet spreken.
pi_199468126
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 10:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zie niet eens zo het probleem dat de oudere kinderen een beetje mogen helpen zolang ze thuis wonen, dat wil ik ook zien van mijn kinderen. Maar met hoe niet stabiel zij is, hoe nors en onaardig hij is en hoe ongemakkelijk de vakantie was :') snap ik het niet. Maargoed zij liever dan ik, verder moeten ze het zelf weten natuurlijk en de kinderen komen verder niet veel te kort denk ik zo.
Bij de Jelies helpen de oudere kinderen ook mee en is het een vast onderdeel van de opvoeding. Het grote verschil met de Kraantjes is in mijn ogen dat het geen bittere noodzaak is omdat de ouders het anders zelf niet bolwerken.

Plus, bij de Jelies is er ondanks de grootte van het gezin nog altijd rust en harmonie. Natuurlijk zijn er ook weleens hectische momenten, maar niet in overvloed.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 17 mei 2021 @ 14:49:49 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199468356
Idd, in beide gevallen het negende kind, maar bij de Jelies heb ik niet dat "Oh dear, not again" gevoel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199468373
Zowel Linda als Ivan hadden na de geboorte van de jongste al ontwijkend geantwoord op de vraag of dat het de laatste was, dus we wisten het eigenlijk al.

Ik wens ze veel geluk.
  maandag 17 mei 2021 @ 23:36:22 #115
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_199478619
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, die gingen samen naar de supermarkt op vakantie. Vond ik nog wel wat hoor, 2 kleine kinderen op pad sturen in een land waar ze de taal niet spreken.
Qua leeftijd vond ik het nog wel kunnen (plus cameraman) maar vooral dat moeder van tevoren al zei dat ze altijd ruzie maken. Dat was dan voor mij weer een reden geweest om ze niet samen op pad te sturen. Maar ik heb dan ook geen ervaring met kinderen in die leeftijd.
pi_199478823
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Linda Kraan is weer zwanger :+
Die gaan aardig door. :o

Terwijl ze nu al aardig tegen hun emotionele limieten aan lijken te zitten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199507973
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, die gingen samen naar de supermarkt op vakantie. Vond ik nog wel wat hoor, 2 kleine kinderen op pad sturen in een land waar ze de taal niet spreken.
Daar zijn dan een cameraman cq vrouw etc bij.Steeds 2 of 3 van het programma.Anders was dat vast niet gebeurd.
Maar het leukste blijft die kleine met dat klapdeurtje in de supermarkt. _O-
pi_199508181
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:39 schreef wizzer het volgende:

[..]

Daar zijn dan een cameraman cq vrouw etc bij.Steeds 2 of 3 van het programma.Anders was dat vast niet gebeurd.
Maar het leukste blijft die kleine met dat klapdeurtje in de supermarkt. _O-
Ja, dat weet ik nog wel _O- Arm kind :+
pi_199508314
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:39 schreef wizzer het volgende:

[..]

Daar zijn dan een cameraman cq vrouw etc bij.Steeds 2 of 3 van het programma.Anders was dat vast niet gebeurd.
Maar het leukste blijft die kleine met dat klapdeurtje in de supermarkt. _O-
Haha, dat was episch _O- _O-
pi_199719327
Kelly en Nathan uit ‘Don't Worry Be Happy’ verwelkomen baby nummer 12: “Nog meer kinderen? Dat sluiten we niet uit”
SHOWBIZZKelly De Loose (33) en Nathan Vandeputte (38) uit ‘Don’t Worry Be Happy’ hebben goed nieuws: ze hebben zopas hun twaalfde kindje verwelkomd. Maar de familie mag nog groter, zo menen ze. “Ik ben echt heel graag zwanger”, lacht Kelly

https://www.hln.be/showbi(...)e-niet-uit~abe07e8e/

Een tweede Linda, al hoop ik dat Linda Hierna gaat stoppen.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 22:51:57 #121
496403 Marcus1977
Life is what we make of it!
pi_199801380
Heerlijk, een topic over deze serie.

Nadine en Kevin zijn weer eens uit elkaar las ik :D
pi_199802319
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:51 schreef Marcus1977 het volgende:
Heerlijk, een topic over deze serie.

Nadine en Kevin zijn weer eens uit elkaar las ik :D
Klopt. Ze was weer eens in elkaar getimmerd schreef ze op FB maar dat heeft ze later verwijderd.
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 11:50:22 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_199804981
Vanwaar die lust tot steeds meer kinderen? Ik kan dat echt niet begrijpen. Aandacht? Aandacht voor de ouders zeker. De kinderen zijn alleen het middel om die aandacht te verkrijgen.
  Spellchecker woensdag 9 juni 2021 @ 13:25:38 #124
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199806239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
Vanwaar die lust tot steeds meer kinderen? Ik kan dat echt niet begrijpen. Aandacht? Aandacht voor de ouders zeker. De kinderen zijn alleen het middel om die aandacht te verkrijgen.
Sommige vrouwen zijn verslaafd aan zwangerschap/baby's.
pi_199806363
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:25 schreef maily het volgende:

[..]

Sommige vrouwen zijn verslaafd aan zwangerschap/baby's.
Dat lijkt me niet gezond. Lichamelijk èn geestelijk. Ik ben dan ook van mening dat die vrouwen psychische hulp moeten gaan zoeken, al vinden ze zelf waarschijnlijk dat ze prima in orde zijn.

Kijk bijvoorbeeld naar de Kraantjes. Financieel ontbreekt het niks aan die kinderen, maar ik zie bijster weinig liefde in dat gezin. Kinderen zitten op de bank op hun Nintendo Switch/telefoon terwijl moeder rondhobbelt met een baby in haar draagzak. Op papier zijn ze een gezin, maar ik zie dat niet terug. Iedereen is met zijn eigen leven bezig en ze leven langs elkaar heen. Dig is typisch zo'n gezin dat wanneer de kinderen groot zijn uit elkaar gaat vallen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')