abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198821596
Ik een Sportful bib die korte pijpjes heeft. Maar ik weet niet of dat voor alle Sportful Biba geldt.
Aldus.
pi_198822551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 16:46 schreef sanger het volgende:
Kledingvraag! Ik ben op zoek naar een bibshort waarvan de pijpjes kort vallen....

Ik heb meerdere merken geprobeerd nu en mijn probleem is dat de heupomtrek maat L is maar de lengte maat M. Resultaat is dat ik de pijpjes van de shorts in mijn knieholte heb zitten als ik de L neem, of het veel te strak zit als ik een M neem.

Wie weet een merk met relatief korte pijpjes?
Assos
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_198823948
Pearl Izumi vind ik ook vrij kort.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_198828006
quote:
Kledingvraag! Ik ben op zoek naar een bibshort waarvan de pijpjes kort vallen....

Ik heb meerdere merken geprobeerd nu en mijn probleem is dat de heupomtrek maat L is maar de lengte maat M. Resultaat is dat ik de pijpjes van de shorts in mijn knieholte heb zitten als ik de L neem, of het veel te strak zit als ik een M neem.

En anders is er altijd nog de volgende optie: :P
pi_198836899
Als ik mijn strava tijdlijn bekijk zit echt iedereen in Limburg dit weekend ja :o

Maar ik ga morgen gewoon lekker een virtuele tijdrit van 6km doen bij zoetermeer langs de A12 _O-
Heb latex binnenband en Pirelli TT buitenbanden gemonteerd voor wat free speed.. zal ook wel nodig zijn want vandaag heb ik al een halve marathon hard gelopen (op snelheid).. Maarja meedoen is al punten pakken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_198836954
Toch die Olympische gedachte die dan telt he :)
pi_198837095
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:39 schreef McM77 het volgende:
Toch die Olympische gedachte die dan telt he :)
Zeker! Tja tot nu toe doen er buiten mij geen andere vrouwen mee :( Zou het leuk vinden als er wel wat competitie komt..
pi_198837135
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik mijn strava tijdlijn bekijk zit echt iedereen in Limburg dit weekend ja :o
Ik had dan ook niks anders verwacht.

Kunnen ze maandag lekker door de sneeuw fietsen...
pi_198838666
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik had dan ook niks anders verwacht.

Kunnen ze maandag lekker door de sneeuw fietsen...
Ja, beetje jammer.

Nouja, geef ze eens ongelijk hè? Je wil toch ff weg en dan kom je al snel uit op Limburg. Voelt toch een beetje als buitenland; heuveltjes, vakwerkhuisjes, mensen die in een onverstaanbaar taaltje brabbelen.

Relatief weinig fietsers tegengekomen vandaag, maar ook een beetje een alternatieve route genomen. Nog ff afgesloten met een paar keer Keuteberg achter elkaar. De eerste keer dat ik afdaalde werd ik ingehaald door een paar toerders, die redelijk hard naar beneden gingen. Eentje had z’n fiets totaal niet onder controle, begon met z’n achterwiel te slippen en vloog zo de berm in :')
pi_198839359
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 20:38 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja, beetje jammer.

Nouja, geef ze eens ongelijk hè? Je wil toch ff weg en dan kom je al snel uit op Limburg. Voelt toch een beetje als buitenland; heuveltjes, vakwerkhuisjes, mensen die in een onverstaanbaar taaltje brabbelen.

Relatief weinig fietsers tegengekomen vandaag, maar ook een beetje een alternatieve route genomen. Nog ff afgesloten met een paar keer Keuteberg achter elkaar. De eerste keer dat ik afdaalde werd ik ingehaald door een paar toerders, die redelijk hard naar beneden gingen. Eentje had z’n fiets totaal niet onder controle, begon met z’n achterwiel te slippen en vloog zo de berm in :')
De Keutenberg, de Doodeman en de Gulperberg zijn dan ook best gevaarlijk om af te dalen als je er niet mee bekend bent.

Maar je zal wel gelachen hebben neem ik aan?
pi_198840654
Ik moest best grinniken idd. Ook omdat ‘t goed afliep. Hij ging niet echt op z’n muil.
pi_198841025
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:35 schreef La_Tramposa het volgende:

Maar ik ga morgen gewoon lekker een virtuele tijdrit van 6km doen bij zoetermeer langs de A12 _O-
Heb latex binnenband en Pirelli TT buitenbanden gemonteerd voor wat free speed.. zal ook wel nodig zijn want vandaag heb ik al een halve marathon hard gelopen (op snelheid).. Maarja meedoen is al punten pakken..
Langs de a12, virtueel? Je zet daar je fiets op een smarttrainer neer?!
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:40:04 #166
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_198841964
quote:

Volgens mij worden de meeste korter de laatste tijd.
Weet je zeker dat M te strak zit? Al in, is dat niet gewoon compressie?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:41:19 #167
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_198841982
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 20:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Pearl Izumi vind ik ook vrij kort.
Die heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, ga ik doen. Thanks.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:43:03 #168
65960 sanger
pi_198842007
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:00 schreef Z het volgende:
Ik een Sportful bib die korte pijpjes heeft. Maar ik weet niet of dat voor alle Sportful Biba geldt.
Maar die vallen klein, dus zit ik volgens de maattabel op XL. Dit zijn dan ook te lang helaas....
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:43:48 #169
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_198842015
Bij mij zit Rapha ook vrij kort, Sportful Bodyfit Pro en Total Comfort zijn vrij lang.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:44:21 #170
65960 sanger
pi_198842021
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 23:40 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Volgens mij worden de meeste korter de laatste tijd.
Weet je zeker dat M te strak zit? Al in, is dat niet gewoon compressie?
Ik was vanmiddag bij Mantel en dat zeiden ze dat ze juist langer worden.... :')

Ja, het is niet alleen de omtrek maar ook de lengte van de bretels bv.
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:44:43 #171
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_198842025
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 23:43 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar die vallen klein, dus zit ik volgens de maattabel op XL. Dit zijn dan ook te lang helaas....
Wat is de kleinste spijkerbroekmaat die je past? Even voor de beeldvorming..
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:46:06 #172
65960 sanger
pi_198842045
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:18 schreef Patroon het volgende:

[..]

Assos
Die is nu onderweg in de juiste maat, ga ik proberen :)
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:47:05 #173
65960 sanger
pi_198842061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:05 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En anders is er altijd nog de volgende optie: :P
[ afbeelding ]
Ik opperde al iets van maatwerk tegen mijn vriendin.... Maar die heeft vooralsnog iets van een veto recht :')
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:48:15 #174
65960 sanger
pi_198842073
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 23:44 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Wat is de kleinste spijkerbroekmaat die je past? Even voor de beeldvorming..
Waist is maat 33. Dat is net iets ruim, 32 is te strak.

Lengte 30.
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:51:03 #175
65960 sanger
pi_198842109
Ik heb nu geprobeerd:
- AGU
- Rogelli
- Craft
- Castelli
- Ale
- Van Rysel (Decathlon)
- Futurumshop eigen merk

Assos is nu dus onderweg maar volgens de verkoper waren die ook langer dan de oude collectie...
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:53:03 #176
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_198842140
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 23:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Waist is maat 33. Dat is net iets ruim, 32 is te strak.

Lengte 30.
Ik zie je issue, al kan ik me voorstellen dat je de pijpjes ook nog wel iets omhoog kan trekken.

Ik heb 32/32, bij 84kg op 1.83.
Dat is:
Castelli XL
Sportful L/XL
Isadore M
Rapha M/L (dacht M)

Misschien dat broeken met weinig compressie en een kleinere maat je beter passen dan?
  zaterdag 3 april 2021 @ 23:54:01 #177
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_198842152
Misschien DHB, eigen merk van Wiggle, nog proberen? Zelf geen ervaring mee.
pi_198843862
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 23:53 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik zie je issue, al kan ik me voorstellen dat je de pijpjes ook nog wel iets omhoog kan trekken.

Ik heb 32/32, bij 84kg op 1.83.
Dat is:
Castelli XL
Sportful L/XL
Isadore M
Rapha M/L (dacht M)

Misschien dat broeken met weinig compressie en een kleinere maat je beter passen dan?
Het zit hem in de verhouding omvang/lengte.

Ik ben 1m80 met 67kg en draag Castelli in M, Assos in S en Bioracer in 2. Bij mij zijn dus de pijpjes vaak te kort. Gelukkig is de tendens dat de bibs langer worden. Ik heb onlangs, bij een vertegenwoordiger van Bioracer 2 besteld waarbij de pijpjes 10cm langer zijn gemaakt. Die zitten perfect.
pi_198845186
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 23:54 schreef Fretwork het volgende:
Misschien DHB, eigen merk van Wiggle, nog proberen? Zelf geen ervaring mee.
Heb ik er een paar van, heel fijne broeken, maar zeker niet kort!
pi_198845204
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 22:46 schreef the_critic het volgende:

[..]

Langs de a12, virtueel? Je zet daar je fiets op een smarttrainer neer?!
Virtueel als in je hebt een week om hem te fietsen en je snelste tijd op strava te uploaden 😉
pi_198845312
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Virtueel als in je hebt een week om hem te fietsen en je snelste tijd op strava te uploaden 😉
Dus lange rechte weg en wachten op de juiste windrichting?!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_198845357
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 23:51 schreef sanger het volgende:
Ik heb nu geprobeerd:
- AGU
- Rogelli
- Craft
- Castelli
- Ale
- Van Rysel (Decathlon)
- Futurumshop eigen merk

Assos is nu dus onderweg maar volgens de verkoper waren die ook langer dan de oude collectie...
Niet lollig bedoelt.. Maar al eens specifieke dames modellen geprobeerd? Hebben vaak kortere pijpjes ivm niet zulke maffe tanlines onder een rokje. En iets breder in de heupen.
Ik weet niet of zo een zeem echt anders zit, maar misschien het testen waard?!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_198845358
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:24 schreef the_critic het volgende:

[..]

Dus lange rechte weg en wachten op de juiste windrichting?!
Deze week wel, de andere ritten tot nu toe waren rondjes. Vorig jaar zat er ook een keer 10x de maeslantkeringklim in en een uurrecord. Best leuk hoor!
pi_198847864
Oke MissPatty is officieel verslaafd aan wielrennen. Wij gaan van 8 tm 16 mei naar Limburg en zei dat ik wel hoopte dat het mooi weer is. Zei ze "anders nemen we toch de indoor trainer mee". *O* . Voor vandaag heeft ze allemaal kaasjes en speciaal biertjes gekocht voor de RVV. *O*
  zondag 4 april 2021 @ 16:31:42 #185
65960 sanger
pi_198851512
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 08:24 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik ben 1m80 met 67kg en draag Castelli in M, Assos in S en Bioracer in 2. Bij mij zijn dus de pijpjes vaak te kort. Gelukkig is de tendens dat de bibs langer worden. Ik heb onlangs, bij een vertegenwoordiger van Bioracer 2 besteld waarbij de pijpjes 10cm langer zijn gemaakt. Die zitten perfect.
Zo gelukkig ben ik er anders niet mee ;)
  zondag 4 april 2021 @ 16:33:24 #186
65960 sanger
pi_198851537
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:27 schreef the_critic het volgende:

[..]

Niet lollig bedoelt.. Maar al eens specifieke dames modellen geprobeerd? Hebben vaak kortere pijpjes ivm niet zulke maffe tanlines onder een rokje. En iets breder in de heupen.
Ik weet niet of zo een zeem echt anders zit, maar misschien het testen waard?!
Voor zover ik altijd begrepen heb is de zeem wel anders ivm enkele attributen die je als man hebt, maar ga wel eens Googlen ^O^
pi_198851548
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 13:03 schreef Patroon het volgende:
Oke MissPatty is officieel verslaafd aan wielrennen. Wij gaan van 8 tm 16 mei naar Limburg en zei dat ik wel hoopte dat het mooi weer is. Zei ze "anders nemen we toch de indoor trainer mee". *O* . Voor vandaag heeft ze allemaal kaasjes en speciaal biertjes gekocht voor de RVV. *O*
Oh god, straks gaat ze op Marianne Vos lijken.
Vakman pur sang
pi_198851585
quote:

Nou dit heb ik ook met Assos.
Laatst beide knieholtes helemaal kapotgeschaafd.
Vakman pur sang
  zondag 4 april 2021 @ 16:38:01 #189
65960 sanger
pi_198851590
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 08:24 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dit is wel echt mijn issue inderdaad. Ook voor bv. shirts/jacks. Een confectiemaat M is qua lengte goed maar te smal op schouders en taille. Convectiemaat L is te lang en op de schouders net goed. Taille kan, maar is aan strakke kant.

Mijn maten zijn dus eigenlijk:
Lengte M
Schouders/borst L
Taille XL
Heupomtrek XL
Binnenbeenlengte M

Van al deze maten kan ik alleen de taille positief beïnvloeden als in afvallen (druk mee bezig). Maar door sporten bouw ik op mijn schouders en borstomvang spier op. Heup is gewoon breed maar daar zit nauwelijks een grammetje vet, dus die is gewoon zo breed.
  zondag 4 april 2021 @ 17:26:23 #190
65960 sanger
pi_198852261
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 23:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik opperde al iets van maatwerk tegen mijn vriendin.... Maar die heeft vooralsnog iets van een veto recht :')
Ik kwam via een ander forum op Rey Sport uit, die schijnen kleding op maat te maken. Kun je er ook nog je eigen ontwerp aan toevoegen, ook wel leuk. Heb mail gestuurd, ben benieuwd naar de prijsstelling van zoiets.
  zondag 4 april 2021 @ 19:13:18 #191
130803 Gripper
Get a grip
pi_198853669
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 13:03 schreef Patroon het volgende:
Ah O+
Er zit misschien een paar jaar promotie vanuit jouw kant achter maar wel superleuk als dit vanuit r zelf komt. Binnenkort wil ze ook nog een gravelbike ;)

Dat koers-kijk-plankje zag er lekker uit!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zondag 4 april 2021 @ 19:45:55 #192
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198854147
Mathieu. -O-

Vandaag overigens enorm veel gegeten bij het paasontbijt. Toen een half uur na mijn laatste stuk suikerbrood op de fiets gestapt met twee buurmannen.

Die twee anderen houden er van om snel van start te gaan. Ik ben daar al geen fan van, maar met 20 kilo paasontbijt in m’n maag ging het niet helemaal lekker. :X _O-
pi_198854218
Suikerbrood ftw.
Aldus.
pi_198854251
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 19:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ah O+
Er zit misschien een paar jaar promotie vanuit jouw kant achter maar wel superleuk als dit vanuit r zelf komt. Binnenkort wil ze ook nog een gravelbike ;)

Dat koers-kijk-plankje zag er lekker uit!
Dat gravel ziet ze echt niet zitten.. al helemaal niet meer nadat ze afgelopen zomer op wat los grind onderuit ging. Maar ze is al minder negatief over bikepacken, maar dan wel op gewone wegen en dat vind ik zelf ook leuker dan onverhard :)
  zondag 4 april 2021 @ 20:10:20 #195
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_198854468
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 17:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik kwam via een ander forum op Rey Sport uit, die schijnen kleding op maat te maken. Kun je er ook nog je eigen ontwerp aan toevoegen, ook wel leuk. Heb mail gestuurd, ben benieuwd naar de prijsstelling van zoiets.
Je valt idd buiten de confectiematen en dan zit de kleding niet zoals ze moet zitten. Ik heb ook een beetje te lange benen waardoor een lange bib te kort is qua beenlengte en dat zorgt dan dat het kruisstuk niet goed zit. Heel irritant. Ik heb via de club teamkleding van 36 en we konden bij bestellen extra lengten of korter bestellen bij de armlengte vd shirts en de been lengte vd broeken. Ik heb alleen van de lange broek 1 extra lengtemaat besteld en die is nu precies goed. Ik heb daar bijv. met Castelli een probleem mee, sommige lange broeken zijn echt te kort en dan zitten ze halfweg de kuit ipv op de enkel.
pi_198854500
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 20:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je valt idd buiten de confectiematen en dan zit de kleding niet zoals ze moet zitten. Ik heb ook een beetje te lange benen waardoor een lange bib te kort is qua beenlengte en dat zorgt dan dat het kruisstuk niet goed zit. Heel irritant. Ik heb via de club teamkleding van 36 en we konden bij bestellen extra lengten of korter bestellen bij de armlengte vd shirts en de been lengte vd broeken. Ik heb alleen van de lange broek 1 extra lengtemaat besteld en die is nu precies goed. Ik heb daar bijv. met Castelli een probleem mee, sommige lange broeken zijn echt te kort en dan zitten ze halfweg de kuit ipv op de enkel.
Dat heb ik ook met korte broeken..komt vooral omdat we een klein maatje moeten hebben in verhouding met onze lengte. Niet #viesdik zijn :P
  zondag 4 april 2021 @ 21:13:30 #197
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_198855451
Derailleurhanger afgebroken. Nu is de reserve niet op voorraad en kan ik hem nergens anders vinden.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_198855906
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 21:13 schreef No-P het volgende:
Derailleurhanger afgebroken. Nu is de reserve niet op voorraad en kan ik hem nergens anders vinden.
Daarom altijd thuis een extra hanger op voorraad leggen.
  zondag 4 april 2021 @ 21:42:58 #199
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_198855984
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 21:39 schreef Patroon het volgende:

[..]

Daarom altijd thuis een extra hanger op voorraad leggen.
Ja dat moet ik eigenlijk ook nog een keer regelen.

Ik denk ook dat het lastiger is om voor oudere modellen de hangers te vinden?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 4 april 2021 @ 22:03:13 #200
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_198856394
Ik heb er inmiddels nu toch eentje op een site met 500+ hangers gevonden. Ben er vrij zeker van dat die gaat passen.

Heb genoeg fietsen om wel even zonder te kunnen. Verwacht dat vrijwel alle pads wel te vinden zijn uiteindelijk.

Nu nog een grx815 achterderailleur....
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_198857072
Hebben jullie deze vinding nog meegekregen, dit wordt wel wat denk ik.
Nog cleanere fiets. :9
Interessant ⤵
Vakman pur sang
pi_198857414
Heads up:

Voor mensen die in Limburg zitten of komen, vanaf dinsdag is inreizen naar Duitsland niet meer toegestaan voor Nederlanders die geen negatieve corona test kunnen overleggen (max 48 uur oud).

Net als naar België zullen er geen grenscontroles zijn, maar als je staande wordt gehouden dan kun je een boete krijgen. Inclusief een verplichte test, en als die dan verkeerd uit pakt heb je een probleem. :)

Het is nog onbekend hoe lang deze regel van kracht zal zijn.
  maandag 5 april 2021 @ 16:59:45 #203
108913 Godshand
guide4you
pi_198866710
Kennen jullie deze Strava plugin voor Chrome, Opera en Firefox? https://thomaschampagne.github.io/elevate/#/landing

Geeft een deel van de Premium overzichten van Strava gratis. Helaas alleen via de browser voor pc/laptop.

Het haalt data van de Strava server van jouw account en presenteert het in overzichtelijke grafieken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198867619
Prima fietsweertje in Zuid-Limburg vandaag, je moest alleen wel pas om 14u vertrekken, wat we ook hebben gedaan.

Oké, het was koud, en af en toe dwarrelde er een beetje sneeuw naar beneden, maar het was prima te doen!

Bizar weinig fietsers gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')