er zijn er vandaag al genoeg rond aan het rijdenquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgend weekend is geen pasen meer en dus veel minder toeristen.
Assosquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:46 schreef sanger het volgende:
Kledingvraag! Ik ben op zoek naar een bibshort waarvan de pijpjes kort vallen....
Ik heb meerdere merken geprobeerd nu en mijn probleem is dat de heupomtrek maat L is maar de lengte maat M. Resultaat is dat ik de pijpjes van de shorts in mijn knieholte heb zitten als ik de L neem, of het veel te strak zit als ik een M neem.
Wie weet een merk met relatief korte pijpjes?
En anders is er altijd nog de volgende optie:quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:46 schreef sanger het volgende:
Kledingvraag! Ik ben op zoek naar een bibshort waarvan de pijpjes kort vallen....
Ik heb meerdere merken geprobeerd nu en mijn probleem is dat de heupomtrek maat L is maar de lengte maat M. Resultaat is dat ik de pijpjes van de shorts in mijn knieholte heb zitten als ik de L neem, of het veel te strak zit als ik een M neem.
Zeker! Tja tot nu toe doen er buiten mij geen andere vrouwen meequote:Op zaterdag 3 april 2021 18:39 schreef McM77 het volgende:
Toch die Olympische gedachte die dan telt he
Ik had dan ook niks anders verwacht.quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik mijn strava tijdlijn bekijk zit echt iedereen in Limburg dit weekend ja
Ja, beetje jammer.quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had dan ook niks anders verwacht.
Kunnen ze maandag lekker door de sneeuw fietsen...
De Keutenberg, de Doodeman en de Gulperberg zijn dan ook best gevaarlijk om af te dalen als je er niet mee bekend bent.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer.
Nouja, geef ze eens ongelijk hè? Je wil toch ff weg en dan kom je al snel uit op Limburg. Voelt toch een beetje als buitenland; heuveltjes, vakwerkhuisjes, mensen die in een onverstaanbaar taaltje brabbelen.
Relatief weinig fietsers tegengekomen vandaag, maar ook een beetje een alternatieve route genomen. Nog ff afgesloten met een paar keer Keuteberg achter elkaar. De eerste keer dat ik afdaalde werd ik ingehaald door een paar toerders, die redelijk hard naar beneden gingen. Eentje had z’n fiets totaal niet onder controle, begon met z’n achterwiel te slippen en vloog zo de berm in
Langs de a12, virtueel? Je zet daar je fiets op een smarttrainer neer?!quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik mijn strava tijdlijn bekijk zit echt iedereen in Limburg dit weekend ja
Maar ik ga morgen gewoon lekker een virtuele tijdrit van 6km doen bij zoetermeer langs de A12![]()
Heb latex binnenband en Pirelli TT buitenbanden gemonteerd voor wat free speed.. zal ook wel nodig zijn want vandaag heb ik al een halve marathon hard gelopen (op snelheid).. Maarja meedoen is al punten pakken..
Volgens mij worden de meeste korter de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:46 schreef sanger het volgende:
Die heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, ga ik doen. Thanks.quote:
Maar die vallen klein, dus zit ik volgens de maattabel op XL. Dit zijn dan ook te lang helaas....quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:00 schreef Z het volgende:
Ik een Sportful bib die korte pijpjes heeft. Maar ik weet niet of dat voor alle Sportful Biba geldt.
Ik was vanmiddag bij Mantel en dat zeiden ze dat ze juist langer worden....quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij worden de meeste korter de laatste tijd.
Weet je zeker dat M te strak zit? Al in, is dat niet gewoon compressie?
Wat is de kleinste spijkerbroekmaat die je past? Even voor de beeldvorming..quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar die vallen klein, dus zit ik volgens de maattabel op XL. Dit zijn dan ook te lang helaas....
Die is nu onderweg in de juiste maat, ga ik proberenquote:
Ik opperde al iets van maatwerk tegen mijn vriendin.... Maar die heeft vooralsnog iets van een veto rechtquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En anders is er altijd nog de volgende optie:
[ afbeelding ]
Waist is maat 33. Dat is net iets ruim, 32 is te strak.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat is de kleinste spijkerbroekmaat die je past? Even voor de beeldvorming..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |