Nou ja, het hangt van het karakter van de man af, dus als hij er vrede mee heeft prima. Mij niet gezienquote:
Ofcoursequote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:59 schreef Yaku het volgende:
Dus andersom zou het ook kunnen? Als metselaar -> financieel manager worden?
Haha, mijn gedachtequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:00 schreef amaranta het volgende:
Die fluit. Ik sloeg er z’n harses mee in.
Hoezo omdat hij voor de kinderen zorgt?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:01 schreef golfer het volgende:
Die Ton is wel lulletje rosenwater vergeleken bij haar.
Hoezo dat dan weer?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:01 schreef golfer het volgende:
Die Ton is wel lulletje rozenwater vergeleken bij haar.
Ik was daar niet eens naartoe gegaan......bananenlandjequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:02 schreef Yaku het volgende:
Ik had na twee jaar gezegd van f*ck it, ik ga naar huis
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:06 schreef Szura het volgende:
Benieuwd welk addertje hier onder het gras zit, met je woningruil
Toch zou je verwachten dat zij wel wat zakelijk inzicht heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
Ze gaan zich weer laten foppen.........domme Hollanders ook, trappen overal in!
Alleen die instanties kun je niet sturen.....dat inzicht hebben ze blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zou je verwachten dat zij wel wat zakelijk inzicht heeft.
Er komt vast ooit een deel twee ofzo of ze gaan terug naar NL.quote:
Welnee, in de laatste minuut is alles klaarquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er komt vast ooit een deel twee ofzo of ze gaan terug naar NL.
Precies dit. Maar wel Europees geld vragenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:14 schreef KennyPowers het volgende:
JA ALS ZE ZOUDEN WERKEN HAD JE MISSCHIEN DIE VERGUNNINGEN
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:15 schreef Snowsquall het volgende:
Nu hebben ze tijd voor het gezin ja, omdat de rest niet klaar is!! anders had je geen tijd
quote:En dan hebben we recentelijk ook nog een flat in El Campello aangeschaft. Daar zijn we lekker aan het schoonmaken en opknappen, zodat ook die locatie binnenkort verhuurd kan gaan worden. We hopen dat we daar wat inkomsten uit kunnen genereren. Het is een flat met drie slaapkamers en een heerlijk balkon in de hoofdstraat, hemelsbreed op 100 meter van het zandstrand.
onlyfans?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:17 schreef Breekfast het volgende:
Maar hoe overbrug je 4 jaar zonder inkomsten? Die tijdelijke baantjes van haar in Nederland zijn toch niet voldoende om daar zo 4 jaar mee rond te komen?
Ze hadden een leuke villa in Nederland staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:17 schreef Breekfast het volgende:
Maar hoe overbrug je 4 jaar zonder inkomsten? Die tijdelijke baantjes van haar in Nederland zijn toch niet voldoende om daar zo 4 jaar mee rond te komen?
Kennelijk wel. En om er nog een appartement bij te kopen ook...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:17 schreef Breekfast het volgende:
Ik weet wel wie daar aan het schoonmaken isquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet wel wie daar aan het schoonmaken is
Dat is een aanname.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zijn er in Spanje geen bestaande campings om over te nemen?
http://www.venta-de-camping.es/comprar-un-camping
Is dat niet eenvoudiger en goedkoper? Dan zijn die vergunningen alvast rond.
http://www.venta-de-campi(...)+en+pleno+campo-1696
https://www.campingenventa.com/
Die lui lijken het prima naar hun zin te hebben, dus wat boeit het wat ze bereikt hebben?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:13 schreef Yaku het volgende:
Dus... wat hebben ze nou eigenlijk bereikt in die 3 tot 4 jaar?
Nou ja veel zeiken op NL maar wel elke werkweek naar nl vliegen om te werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:28 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die lui lijken het prima naar hun zin te hebben, dus wat boeit het wat ze bereikt hebben?
Dat vroeg ik me ook af. Waarom niet gewoon iets kopen wat kant en klaar is? Eventueel wat licht opknapwerk en gaan! Dat lijkt me slimmer dan 4 jaar rondlummelen en geld verbranden aan niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom verbaast me dit nou niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:34 schreef Revanches het volgende:
Jurgen en Marieke zien het al helemaal voor zich. Alleen wil de verbouwing niet heel erg vlotten; het is veel meer werk dan gedacht, de installateur komt niet opdagen en de kosten vallen hoger uit. Wordt het een nieuw gelukkig leven op Sardinië of een heel snel retourtje Achterhoek?
Allebei op leeftijd , goede baan en dure hut in Almere verkocht, dan kun je het wel een tijdje uitzingen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lekker man, beetje aan de rand van je zwembad in de zon wijntjes drinken. Ogenschijnlijk liggen ze geen moment wakker van de situatie met het park.
Geen idee hoe ze het financieel kunnen doen en verder doodsaaie aflevering.
Op leeftijd? 49 en 47?quote:
Vergunningen zitten bij de eigenaar, dus grote kans dat je opnieuw vergunningen moet aanvragen vooral bij campingsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Denk dat paps en mams op centjes hebben maar idd saaiquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lekker man, beetje aan de rand van je zwembad in de zon wijntjes drinken. Ogenschijnlijk liggen ze geen moment wakker van de situatie met het park.
Geen idee hoe ze het financieel kunnen doen en verder doodsaaie aflevering.
Vorige week ook al zo n mega camping (annex strafkamp).quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:00 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Denk dat paps en mams op centjes hebben maar idd saai
Mede wegens haar overgewicht: 2 x ivf waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:47 schreef golfer het volgende:
Allebei op latere leeftijd ouders geworden: 47 en 49 nu.
Dat blijft fascineren aan die spanjegangers, ze zijn apentrots op hun kale stuk grond in een uitgedroogde woestijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:02 schreef Szura het volgende:
Sta je dan na 2 jaar op je dorre gare vlakte, genot
Niet erg, je kunt dit gewoon weer doorverkopen aan de volgende domme Hollander...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
Ze gaan zich weer laten foppen.........domme Hollanders ook, trappen overal in!
Dat huis in Almere was in 2017 minstens 8 tonquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:17 schreef Breekfast het volgende:
Net als overal afhankelijk waar de flat is, met zeezicht zal dat niet lukkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:15 schreef SOG het volgende:
[..]
Je hebt daar al voor 50k een flat als ik het me goed herinner
Begint met 58kquote:Op woensdag 10 maart 2021 07:37 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Net als overal afhankelijk waar de flat is, met zeezicht zal dat niet lukken
https://www.green-acres.e(...)BfchOOIaAn9kEALw_wcB
Zit eens te neuzen maar die prijzen vallen me op zich mee maar je ziet niet heel veel waar het ligt hoe groot het is etc.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Maar het is zo'n lekker weer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb deze aflevering toevallig gezien (kijk zelden tv) maar mijn eerste gedachte was: wisten deze mensen niet wat voor bureaucratische hel Spanje kan zijn? En dat je als niet-Spanjaard niet altijd integer wordt bejegend door overheid en in de zakenwereld?
Ja dan ben je zo een keer door je Deodorant heenquote:
Je ziet helemaal niets, wat natuurplaatjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zit eens te neuzen maar die prijzen vallen me op zich mee maar je ziet niet heel veel waar het ligt hoe groot het is etc.
Hebben de Posjes al een boek?quote:Op donderdag 11 maart 2021 01:13 schreef SOG het volgende:
Naast de massages, wijn en olijfolie is er nu ook
*tromgeroffel*
Het boek!
https://johnvanierland.nl(...)303230289/category=0
Hoezo niks?quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:20 schreef LC01 het volgende:
Wat een saaie aflevering weer, net als vorige week gebeurt er eigenlijk helemaal niets. ....
quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:42 schreef riazop het volgende:
Idioten die zich het schompes werken voor hun hypotheek voor een droevig rijhuis,
Dit vond jij serieus boeiende tv?quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo niks?
Het was een mooie illustratie van het feit dat je door de absurd hoge woningprijzen in Nederland, vier jaar kunt niksen en genieten.
En wat ze gelijk hebben; Dit is het nieuwe Nederland. Idioten die zich het schompes werken voor hun hypotheek voor een droevig rijhuis, en zij die wel op tijd hun huis hebben gekocht en nu vol gas genieten.
Ik vind dat interessanter dan de zoveelste stuntelaar die wanhopig een Franse ruine probeert op te knappen om 3 kamertjes voor zijn "gasten" (meestal Hollandse familie of vrienden) te ontvangen. Nog 700 euro op de bak en nu moeten er toch echt gasten komen. Dat.
Tuurlijk en waren dus illegaal in Spanje maar dat mag natuurlijk wel ;-) Al eerder schreven camping vegunningen zijn praktisch onmogelijk regio Valencia, niet nieuw, vergunning voor een B&B duurt gemiddeld 3 jaar en dat was voor Corona. De vergunning van de burgermeester stelt niet veel voor, soort gedogen dat er wat gebeurd en gasten zijn opeens allemaal vriendenquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:07 schreef LC01 het volgende:
Zouden die vergunningen misschien niet een stuk vlotter kunnen als ze zich officieel ook vestigden in Spanje?
Vooral boeiend omdat je nu eens een stel zag dat niet steeds zat te gillen dat ze nog maar x euro op de bank hadden en dat de tijd begon te dringen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:05 schreef LC01 het volgende:
[..]
Dit vond jij serieus boeiende tv?
....
Je kunt pas zien hoe ver we in Nederland zijn doorgeschoten met die idiote huizenprijzen als je naar het buitenland gaat... voor een gemiddeld dertig in dozijn rijtjeshuis in de Randstad kun je al rentenieren voor de rest van je leven in grote delen van Azie en ook Zuid Amerika.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo niks?
Het was een mooie illustratie van het feit dat je door de absurd hoge woningprijzen in Nederland, vier jaar kunt niksen en genieten.
En wat ze gelijk hebben; Dit is het nieuwe Nederland. Idioten die zich het schompes werken voor hun hypotheek voor een droevig rijhuis, en zij die wel op tijd hun huis hebben gekocht en nu vol gas genieten.
Ik vind dat interessanter dan de zoveelste stuntelaar die wanhopig een Franse ruine probeert op te knappen om 3 kamertjes voor zijn "gasten" (meestal Hollandse familie of vrienden) te ontvangen. Nog 700 euro op de bak en nu moeten er toch echt gasten komen. Dat.
Eerst stonden er netjes 8 dinsdagen op rij, maar 1 aflevering werd verzet omdat er met spoed iets anders uitgezonden moest worden (maar ik weet niet meer wat)quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:33 schreef showtimer het volgende:
Het onnavolgbare uitzendschema slaat weer toe.
Er is nog niet genoeg gedebatteerd zie ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Eerst stonden er netjes 8 dinsdagen op rij, maar 1 aflevering werd verzet omdat er met spoed iets anders uitgezonden moest worden (maar ik weet niet meer wat)
quote:
echt hè, en zonder te lachen....quote:
Getsiequote:
sow, ik dacht dat zij eind veertig was..quote:
Als ik die vrouw was, zou ik echt in paniek raken op dat momentquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
echt hè, en zonder te lachen....
idd, hij kan nog geen toostje smerenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als ik die vrouw was, zou ik echt in paniek raken op dat moment
Jaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
idd, hij kan nog geen toostje smeren
ze is niet echt lekker ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:46 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Zij minder inderdaad. Overmoedige midlifeman.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
God ja, zo’n diner heb ik ook ooit gehad bij vrienden in Italië. Gang na gang na gang na gang en La Mamma bleef maar opscheppenHet was heerlijk, maar VEEL. En je wil de mensen ook niet beledigen
Watje...quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:53 schreef SignificanteAnder het volgende:
'Zeg jij maar dat we moeten gaan'
Was het ook. Het begon met een dodenrit in een piepkleine auto van de zoon des huizes vanaf Roma Terminiquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:53 schreef ok01 het volgende:
[..]het lijkt me wel een leuke ervaring verder
Liever een extra hondenmand mee dan je elektrische accuboor, als je gaat verbouwenquote:
Iedere dag allebei een stukje van 5x5 meter, ben je zo klaar! Wapperen met die handjes!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:57 schreef Snowsquall het volgende:
Ploeg achter de Volvo en ploegen maar
doe normaal idiootquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:58 schreef kibo het volgende:
Vervelende kuthonden, had ze in Nederland aan een boom gebonden ofzo
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was het ook. Het begon met een dodenrit in een piepkleine auto van de zoon des huizes vanaf Roma Termini![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:58 schreef kibo het volgende:
Vervelende kuthonden, had ze in Nederland aan een boom gebonden ofzo
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:09 schreef Snowsquall het volgende:
Die vent zou nog struikelen over draadloos internet
jouw probleemquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:09 schreef Ole het volgende:
ben nog aan her herstellen van Borsato. Even bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |