SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik druk niet op kruisje.quote:
hebben jullie eigenlijk de outriders key al?quote:
quote:
Op Twitter?quote:
Ik snap echt de appeal niet van die gast.quote:
Ik vind z'n video's wel geinig. Ook gelachen om deze. Hij speelt wel veel kutgames en dan is het niet leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik snap echt de appeal niet van die gast.
Eindredactie Gamesquote:Wist niet dat daar een remaster van bestond.
Dat is nog niet eens zo'n gek idee.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer gaat FOK!Games eens filmpjes maken. Die lappen tekst leest niemand meer
Meegaan met de tijd enzo en geeft opperbaas danny weer een excuus nog meer ads ergens te plaatsen
Ik volgde je zus.quote:
Nintendo-exclusives zijn niet mijn fortequote:Op woensdag 10 maart 2021 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind z'n video's wel geinig. Ook gelachen om deze. Hij speelt wel veel kutgames en dan is het niet leuk.
Jongen, er waren twaalf jaar geleden al filmpjes.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Meegaan met de tijd enzo en geeft opperbaas danny weer een excuus nog meer ads ergens te plaatsen
ja...zegmaar dat maar dan mét kwaliteit en zonder zolderkamerautist.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jongen, er waren twaalf jaar geleden al filmpjes.
Deze gozer was iets met graphics voor HorizonHeeft gewoon voor FOK!games geschreven.
- FOK!quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja...zegmaar dat maar dan mét kwaliteit en zonder zolderkamerautist.
vast een aardige gozer dit hoor, maar dit is toch niet representatief voor je 'merk' als je iets goed wil opzetten. (en dan heb ik het vooral over de kwaliteit van de video, de manier van telefoon filmen e.d. Gemiddelde 'youtubers' van 9 hebben een hogere productiekwaliteit tegenwoordig)
Meh, persoonlijk lees ik liever dan dat ik naar e.o.a. lapzwans moet luisteren. Compilations/showcases/benchmarks/speedruns vind ik wel tof om te kijken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Maar dat is het ook denk ik wel, de gemiddelde gebruiker geeft niet om benchmarks, die willen gewoon hapklaar zien of een game leuk is of niet met wat gameplay beelden en een mening erbij (lijkt mij). Verhaaltje erbij en gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:38 schreef 2dope het volgende:
Filmpjes doen we wel af en toe maar heb niet echt het idee dat dat aanslaat. Ik heb ook wel eens uitgebreide benchmarks gedaan voor game-pc's, gingen mensen klagen "dat het hier geen tweakers is"Video's zijn wel leuk om te doen maar tyfusveel werk
[..]
Meh, persoonlijk lees ik liever dan dat ik naar e.o.a. lapzwans moet luisteren. Compilations/showcases/benchmarks/speedruns vind ik wel tof om te kijken.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer gaat FOK!Games eens filmpjes maken.
Nou, je geeft zelf al het antwoord.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja...zegmaar dat maar dan mét kwaliteit en zonder zolderkamerautist.
vast een aardige gozer dit hoor, maar dit is toch niet representatief voor je 'merk' als je iets goed wil opzetten. (en dan heb ik het vooral over de kwaliteit van de video, de manier van telefoon filmen e.d. Gemiddelde 'youtubers' van 9 hebben een hogere productiekwaliteit tegenwoordig)
Wij zijn geen vogels hoor. Dus van je hoofd rennen we niet weg.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelf de kop van een vogelverschrikker, de stem van een schuurmachine en geen zeeën van tijd om video's te maken. Dan is voor mij persoonlijk het kosten baten verhaaltje al vrij snel berekend: veel tijd en moeite kwijt in de avonduren en ze leveren geen views op, want iedereen vlucht bij de still van de video al weg.
ik mis het antwoord gedeeltequote:Op woensdag 10 maart 2021 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Nou, je geeft zelf al het antwoord.
ah ze zijn eindelijk in prijs aan het zakken, daar vroegen ze vorige maand nog 24 eur voor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:43 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb deze faceplates besteld voor de PS5. Benieuwd of het wat is. Komt in zwart rood of blauw.
[ afbeelding ]
https://a.aliexpress.com/_v4hgON
Zag dat DBrand ook plates verkoopt nu voor 60$, die zullen ongetwijfeld van een betere kwaliteit zijn maar die waren vrijwel gelijk uitverkocht en kan je dus maanden op wachten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ze zijn eindelijk in prijs aan het zakken, daar vroegen ze vorige maand nog 24 eur voor.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:43 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb deze faceplates besteld voor de PS5. Benieuwd of het wat is. Komt in zwart rood of blauw.
[ afbeelding ]
https://a.aliexpress.com/_v4hgON
op alibaba kan je ook ps5's kopen, die geen ps5 zijn maar alleen een shell met wat random hadware.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
¤ 5,90 40%OFF | Nylonskin Shell Case Cover Vervanging Plaat Voor PS5 Game Console Beschermende Buitenste Behuizing Voor PS5 Verwijderbare Playstation5 Cover
https://a.aliexpress.com/_mNGlwVz
vet handig deze als je ps5 overeind staat, komt er geen stof op wauwie
Wel eraf halen als je gaat gamen natuurlijk anders smelt je ps5
Een soort Soulja (of zoiets) PlayStation.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op alibaba kan je ook ps5's kopen, die geen ps5 zijn maar alleen een shell met wat random hadware.
Campaign is echt tof, endgame is/was erg matig. Met de campaign ben je wel even bezig, speel vooral de main story missies niet volledig solo. Met een groep is het veel leuker.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:03 schreef KennyPowers het volgende:
Goed, drie co-op superheld games achter elkaar
Doe TMNT dan ook maar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op alibaba kan je ook ps5's kopen, die geen ps5 zijn maar alleen een shell met wat random hadware.
was dit TMNT 2?quote:
Is voor co-opquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:40 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Campaign is echt tof, endgame is/was erg matig. Met de campaign ben je wel even bezig, speel vooral de main story missies niet volledig solo. Met een groep is het veel leuker.
Gewoon een nieuw deel zo te zien.quote:
Datquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:40 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Campaign is echt tof, endgame is/was erg matig. Met de campaign ben je wel even bezig, speel vooral de main story missies niet volledig solo. Met een groep is het veel leuker.
Lijkt me heeeeel vet. Maar een high-res variant had me ook wel wat geleken eigenlijk.quote:
Waarom doe je die datatransfer?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
Nou mensen, de ps5 has arriveden ik ben zeer onder de indruk. Flinke jongen ook, doet me wat denken aan een modern appartementencomplex.
Kleine domper is de data transfer...natuurlijk in mijn oneindige enthousiasme niet nagedacht over de bijna suīcidale downloadsnelheid van de ps4 over wifi en ok/ok/ok gedrukt (goddank geen game geselecteerd voor transfer) en nu doet hij dus 5 minuten over 1%, dus ik kan vannacht om 3 uur, als geen van beide systemen in de tussentijd denkt ‘bekijk het maar’, heel misschien beginnen met het installeren van een game![]()
Maar hij is wel heel mooi hoor
En wat een zware jongen he, die DualSensequote:Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
Nou mensen, de ps5 has arriveden ik ben zeer onder de indruk. Flinke jongen ook, doet me wat denken aan een modern appartementencomplex.
Kleine domper is de data transfer...natuurlijk in mijn oneindige enthousiasme niet nagedacht over de bijna suīcidale downloadsnelheid van de ps4 over wifi en ok/ok/ok gedrukt (goddank geen game geselecteerd voor transfer) en nu doet hij dus 5 minuten over 1%, dus ik kan vannacht om 3 uur, als geen van beide systemen in de tussentijd denkt ‘bekijk het maar’, heel misschien beginnen met het installeren van een game![]()
Mevrouw heeft haar ps5, en NothingHappenedquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik heb echt geen idee waarom ik daarvoor gekozen heb. Het kwam er zo een beetje midden in de setup insneaken en ik ben er gewoon maar in meegegaan als een hert in de koplampen. Ik was gewoon zo blij en enthousiast enzo, maar niet handig nee. Gelukkig geen games geselecteerd. COD MW Warzone etc bijvoorbeeld, want dan was ik tegen de kerstdagen nog aan het transferen. Dus bij deze, ik raad het iedereen AF! Je kunt het namelijk niet zomaar stopzettenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom doe je die datatransfer?
Ik heb dat geskipt (kwam er een week later achter dat de HDD van m'n ps4 dood was, maar toch...)
M'n savegames kunnen (als het goed is) via de cloud want ik heb Plus.
En de rest... opnieuw downloaden en installeren gaat sneller.
Ja die controllers zien er echt goed uit. Voelt ook redelijk stevig, het kan wat hebben. Ik hoop niet dat het gevreesde driftprobleem zich snel gaat manifesteren, maar dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En wat een zware jongen he, die DualSense
Tip: speel eerst een uurtje Astrobot. Die geeft je een goede indruk van de DualSense controller.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mevrouw heeft haar ps5, en NothingHappenedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep die kan je zo aan de ps5 hangen, al merkte ik wel dat er aardig wat games waren die alsnog opnieuw geinstalled moest wordenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:46 schreef NothingHappened het volgende:
Nou heb ik vorige maand een externe schijf van 5tb volgegooid met bijna al mijn ps4 games (dat was ook zo een drama) dus die kan ik nu gewoon aan de ps5 hangen - als het goed is dan he
Dan kun je bepaalde data overzetten van de PS4 naar de PS5.quote:
Kan je de gratis Nioh 2 ps5 upgrade claimen! Hehe.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan kun je bepaalde data overzetten van de PS4 naar de PS5.
Je kunt zelf aangeven wat je wil overzetten: savegames, gamedata of hele games.
Zelf heb ik alleen de savegames van de Soulsborne games, Nioh 2 en The Witcher 3 overgezet.
Oh mijn God, ik hoop van niet, ik ben best getraumatiseerd... ‘download 12%...nog 481 uur resterend’ Ik ga ervan uit dat de ps5 toch wel een betere wifi verbinding tot stand kan brengen, ja toch?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yep die kan je zo aan de ps5 hangen, al merkte ik wel dat er aardig wat games waren die alsnog opnieuw geinstalled moest worden. Maarja savegames enzo overzetten had ik met usb gedaan ipv transfer en ging prima
. Transfer via wifi is idd ramp, je kan ook een internetkabel tussen de 2 pluggen, dan gaat ut wel stukken sneller hoorde ik van een maat.
Daar ga je toch serieus niet op wachten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:09 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik hoop van niet, ik ben best getraumatiseerd... ‘download 12%...nog 481 uur resterend’ Ik ga ervan uit dat de ps5 toch wel een betere wifi verbinding tot stand kan brengen, ja toch?
Het punt is ook dat de ps4 nu boven in m’n slaapkamer staat en de ps5 beneden, dus die kabel gaat niet werken en zodra je op ‘verder’ drukt ben je toooo late!
Geen idee hoe de wifi is (hangt ook van je eigen wifi af natuurlijk) van de ps5, heb ut zelf bekabeld.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:09 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik hoop van niet, ik ben best getraumatiseerd... ‘download 12%...nog 481 uur resterend’ Ik ga ervan uit dat de ps5 toch wel een betere wifi verbinding tot stand kan brengen, ja toch?
Het punt is ook dat de ps4 nu boven in m’n slaapkamer staat en de ps5 beneden, dus die kabel gaat niet werken en zodra je op ‘verder’ drukt ben je toooo late!
Ik heb eerlijk gezegd de afgelopen jaren alleen wifi problemen gehad op de ps4, mbt snelheid. Verder een redelijk snel netwerk. Ik kan bijvoorbeeld zonder problemen een film in 4k, hdr, dolby atmos streamen via kodi op mijn nvidia shield met een vpn ertussen, alleen die verdomde ps4. Alsof er een vloek op rustquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Geen idee hoe de wifi is (hangt ook van je eigen wifi af natuurlijk) van de ps5, heb ut zelf bekabeld.
Ik had dezelfde problemen met de PS4, maar met PS5 nog niet 1 keer gedacht 'he, wat traag downloaden'. PS4 had volgens mij echt een hele waardeloze wifi chip. Maar goed, met de post gaat je download op je PS5 niet ineens sneller ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:20 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd de afgelopen jaren alleen wifi problemen gehad op de ps4, mbt snelheid. Verder een redelijk snel netwerk. Ik kan bijvoorbeeld zonder problemen een film in 4k, hdr, dolby atmos streamen via kodi op mijn nvidia shield met een vpn ertussen, alleen die verdomde ps4. Alsof er een vloek op rust
En hoe zou ik het dan serieus moeten doen volgens jouquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Daar ga je toch serieus niet op wachten?
Voor jou, zou ze eeuwig wachtenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Daar ga je toch serieus niet op wachten?
Dit had ik ook, inderdaad op z'n zijkant houden of open maken. In de DVD speler zitten 2 'rolletjes' dan is de kans groot dat er één verschoven of los is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef blessed19 het volgende:
Mijn pa heeft een maffe storing met zijn ps4 pro. Misschien dat jullie een tip hebben?
Als de playstation plat ligt, leest de dvd speler geen spellen meer. Hij blijft een paar keer proberen en dan stopt het.
Nu heeft hij m op z'n zijkant gezet en nu leest de ps4 pro wel de game cd's en kan hij gamen.
Weet iemand hier wat het issue is en hoe dat op te lossen is?
Kan jij er niet 2 fixxen voor een mooi bedrag voor me?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit had ik ook, inderdaad op z'n zijkant houden of open maken. In de DVD speler zitten 2 'rolletjes' dan is de kans groot dat er één verschoven of los is.
De oplossing hier is hem op z'n zijkant zetten en een ps5 kopen
De psx oplossing was altijd dat ding op zijn kop zettenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit had ik ook, inderdaad op z'n zijkant houden of open maken. In de DVD speler zitten 2 'rolletjes' dan is de kans groot dat er één verschoven of los is.
De oplossing hier is hem op z'n zijkant zetten en een ps5 kopen
Marktplaats staan veel ps5's voor mooie bedragen!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Kan jij er niet 2 fixxen voor een mooi bedrag voor me?
Ik heb gewoon mijn externe harde schijf van mijn PS4 in de PS5 gedaan en alles werktquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:37 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Misschien steek je er wat van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Alleen wacht ik alleen maar op jou. Met mijn zij op de grond liggend, met mijn arm gestrekt met hand op de grond. Lonkend en smachtend naar je manbun.quote:
Ik zit er niet meer achteraan, en mocht er één op m'n pad komen gaat ie eerst naar rickoquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Kan jij er niet 2 fixxen voor een mooi bedrag voor me?
Fix er dan 3!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer achteraan, en mocht er één op m'n pad komen gaat ie eerst naar ricko
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:53 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Alleen wacht ik alleen maar op jou. Met mijn zij op de grond liggend, met mijn arm gestrekt met hand op de grond. Lonkend en smachtend naar je manbun.
Vijf dagen later alweer RE8quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef DKUp het volgende:
Oh ik zie nu pas dat Returnal is uitgesteld naar eind april![]()
![]()
Datzelfde stukje wil bij mij ook niet lukken. Dan kijk je op youtube hoe andere het doen en bij hun haalt die bal het gewoon, bij mij niet 1 keer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De physics van Fenyx kloppen niet altijd. In de shrine van Achilles is er zo'n bal die rolt. Als je er naar kijkt gaat dat goed, maar buiten beeld krijgt hij niet genoeg snelheid mee. Miljoen keer opnieuw gespeeld dat level.
Raar. Door dat soort dingetjes weet je dat het geen Zelda is maar een kloon.
Speel je op performance of graphics mode? Bedacht me dat dit misschien uitmaakt. Dan zijn er te weinig frames of juist teveel ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:18 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Datzelfde stukje wil bij mij ook niet lukken. Dan kijk je op youtube hoe andere het doen en bij hun haalt die bal het gewoon, bij mij niet 1 keer.
Ik heb het enkel op de PS4 gespeeld, zal straks de PS5 versie eens installeren en proberen. Maar het maakt bij mij helemaal niet uit of ik er naar kijk of niet, het is nog niet 1 keer gelukt. Die andere hun vaults gingen zonder problemen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speel je op performance of graphics mode? Bedacht me dat dit misschien uitmaakt. Dan zijn er te weinig frames of juist teveel ofzo?
Ik las op de Ubi fora dat het vaker voorkomt. Zonde dat het dan nog niet gepatcht is.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb het enkel op de PS4 gespeeld, zal straks de PS5 versie eens installeren en proberen. Maar het maakt bij mij helemaal niet uit of ik er naar kijk of niet, het is nog niet 1 keer gelukt. Die andere hun vaults gingen zonder problemen.
Het is raar dat het bij sommige spelers wel goed gaat en bij andere niet. Straks eens testen of het een verschil maakt op welke grafische mode je het spel zet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las op de Ubi fora dat het vaker voorkomt. Zonde dat het dan nog niet gepatcht is.
En het mooie is dat je daarna nog een deel hebt waarbij die bal raar kan doen. Als je niet oplet gaat 'ie scheef en mist het doel.
Tergend level. Maar ik had m gisteravond dus wel op een gegeven moment.
Dat is dan ook de enige game die wat doet met die functionaliteitquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
Tip: speel eerst een uurtje Astrobot. Die geeft je een goede indruk van de DualSense controller.
Het is net als 1-2 Switch. Tof om een uurtje te ontdekken wat de controller allemaal kan. Daarna speel je weer gewoon normaal je games.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige game die wat doet met die functionaliteit
Ze hadden dat geld beter in een stillere ps5 kunnen stoppen. Herrieschopper.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is net als 1-2 Switch. Tof om een uurtje te ontdekken wat de controller allemaal kan. Daarna speel je weer gewoon normaal je games.
'next-gen feel' my ass. Overhypte kutmedia.
Oei. Maar toch niet PS4 Pro niveau?quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden dat geld beter in een stillere ps5 kunnen stoppen. Herrieschopper.
Via de website van de store je library openen en de juiste versie selecteren om te downloadenquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:10 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nee zeker niet, maar je kan hem soms wel horen.
Immortals: Fenyx Rising net gedownload, de PS5 vond het nodig dat 2x te downloaden. Paar keer opnieuw de download gestart maar iedere keer 2 verschillende downloads van de hele game.
Goed om te weten als het nog ooit gebeurd. Nu heb ik de PS4 versie zelf gewist na de download.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Via de website van de store je library openen en de juiste versie selecteren om te downloaden
Hier zet ik het al uit de tv-kast omdat ie dat ding als een klankkast laat trillen. Ik heb er nooit discs in. Xbox is echt muisstil, daar vraag je je af of ie wel aanstaat. De ps5 is een stuk eenvoudiger te horen. Maar ja, als ik dat ding terug stuur heb ik over een jaar of twee een vervanger, dan wacht ik wel op de proquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
Hier is de PS5 na bijna 4 maanden nog steeds fluisterstil.
Enige wat je af en toe hoort is dat de disc spint. Maar ook dat is heel zachtjes.
Komt omdat jij de (soort van) jimbo batch hebt, die dingen zijn superieur.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
Hier is de PS5 na bijna 4 maanden nog steeds fluisterstil.
Enige wat je af en toe hoort is dat de disc spint. Maar ook dat is heel zachtjes.
Rondje ingedrukt houdenquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:26 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
hoe maak je ook alweer een kloon van jezelf om als gewicht te gebruiken in Fenix?
Zoals ook maar heel weinig PS4 spellen iets met die touchpad doen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige game die wat doet met die functionaliteit
Ik herken de klachten van Pheno ook niet maar ik heb ook een Jimbo batch.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komt omdat jij de (soort van) jimbo batch hebt, die dingen zijn superieur.
Inderdaad. En de touchpad van deze controller is bv veel preciezer, maar alsnog gebruik je het als extra knopquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ook maar heel weinig PS4 spellen iets met die touchpad doen?
Ik bedoel, overal is t gewoon een extra druk-knop, that's it.
Lees: deze zijn al eerder terug gestuurd voor reparatie en jij onderschept ze nadat ze gefixt zijn. Slim!quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komt omdat jij de (soort van) jimbo batch hebt, die dingen zijn superieur.
IIg de mijne en die van Jimbo en ik meen Friday12 zijn launch exemplaren.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees: deze zijn al eerder terug gestuurd voor reparatie en jij onderschept ze nadat ze gefixt zijn. Slim!
quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees: deze zijn al eerder terug gestuurd voor reparatie en jij onderschept ze nadat ze gefixt zijn. Slim!
quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]sowieso niet, maar gewoon een neusje voor goed spul.
`quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
als gezegd is de mijne fluisterstil en
Ik heb idd nergens last van. Ook niet met mijn launch ps4.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
IIg de mijne en die van Jimbo en ik meen Friday12 zijn launch exemplaren.
En zoals gezegd is de mijne fluisterstil en ook geen last van stickdrift, terwijl ik hem toch zo tussen de 4/5 tot 7 dagen per weeg gebruik, met zo'n 2 tot 4 uur per dag. Soms 5 uur.
Heeft die sloeber nog geen ps5?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer achteraan, en mocht er één op m'n pad komen gaat ie eerst naar ricko
Nee, maar wel een vrouw en een kind.quote:
Hamka's zijn wel lekkerquote:Op donderdag 11 maart 2021 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, maar wel een vrouw en een kind.
Wat denk je, zou hij ze voor een ps5 en een zak hamka's willen ruilen?
Momenteel (nou ja, niet exact op dit moment) zit ik in mijn paprikchips met knoflook dipsaus fasequote:
https://support.ubisoft.c(...)mortals-Fenyx-Risingquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:23 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Maar nu een nieuw probleem, het spel vind mijn savegame niet. die staat wel gewoon op mijn PS5. Ik kan enkel kiezen tussen new game en een online save downloaden maar dat is niet beschikbaar.
Dat was al snel opgelost zo inderdaad. Ik realiseerde me dat dit zo moest zo'n half uur nadat ik de PS4 versie gewist had. Die kon ik dus weer downloaden enkel om die save te uploaden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:53 schreef VelitoX het volgende:
[..]
https://support.ubisoft.c(...)mortals-Fenyx-Rising
Zo te zien mot je in de ps4 versie de save uploaden, en die dan downloaden in de ps5 versie. Is dus buiten de saves op de consoles om.
Moest ook zo met Borderlands 3 ingame (had gelukkig ps4 versie nog op mn externe harde schijf staan).
Altijd fijn natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:14 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik realiseerde me dat dit zo moest zo'n half uur nadat ik de PS4 versie gewist had.
Ach, het houdt je van de straat.quote:
Pheno is zo'n bejaarde bij de rijdende rechter die klaagt over een piep die niemand anders hoortquote:Op donderdag 11 maart 2021 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
`
Pheno is gewoon jelly dat hij een kut ps5 heeft![]()
Ik zou hem op MP zetten voor 700![]()
en dan janken als iemand zegt dat ie het ook hoortquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pheno is zo'n bejaarde bij de rijdende rechter die klaagt over een piep die niemand anders hoort
Doe even helpen danquote:
anderen je werk laten doenquote:
Dat niet doenquote:
touchéquote:
Welke is dat? Dan ga ik die meteen proberOnquote:Op donderdag 11 maart 2021 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las op de Ubi fora dat het vaker voorkomt. Zonde dat het dan nog niet gepatcht is.
En het mooie is dat je daarna nog een deel hebt waarbij die bal raar kan doen. Als je niet oplet gaat 'ie scheef en mist het doel.
Tergend level. Maar ik had m gisteravond dus wel op een gegeven moment.
Die vault van Achilles. Op de ps4 versie kwam die eerste bal nooit waar hij moest zijn maar op de ps5 lukte het wel van de eerste keer. Ik heb er eerder vandaag nog een video van gepost.quote:Op donderdag 11 maart 2021 17:44 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Welke is dat? Dan ga ik die meteen proberOn
Kan nietquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze kunnen nog kingdom hearts 3.2 remix aankondigen toch?
Toch?
Kingdom Hearts πquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze kunnen nog kingdom hearts 3.2 remix aankondigen toch?
Toch?
outridersquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:23 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]
Mijn god wat een kutgames
Prima deal ! Als je alleen de campaign speelt ben je er al gauw 30-40 uurtjes mee zoet.quote:
Interessant, RE2 was awesome.quote:
Volgens mij gewoon een animatie-serie voor netflix met Leon en Clairequote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Interessant, RE2 was awesome.
Maar wat is het nou? Ik zie 'Netflix Original Anime' maar de beelden zijn CGI. Het zijn iig geen beelden van de game.
Maakt het uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Interessant, RE2 was awesome.
Maar wat is het nou? Ik zie 'Netflix Original Anime' maar de beelden zijn CGI. Het zijn iig geen beelden van de game.
Eindelijk een teken van levenquote:
Ik moet RE3 nog spelen, zal vast binnenkort weer in de sale zijn. Heb jij die al gespeeld ouwe rukker?quote:
Kijk nou uit, anders heb je straks nog zo'n draak thuisquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:28 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hard geworden.
Ja. Zo erg is het gesteld met de game honger.
Oh man. Ik kijk daar niet naar uit nu. Maar die gaat vast nog komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders heb je straks nog zo'n draak thuis
Kan ik mij goed voorstellen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:49 schreef Rickocum het volgende:
Oh
[..]
Oh man. Ik kijk daar niet naar uit nu. Maar die gaat vast nog komen.
picsquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:05 schreef Rickocum het volgende:
Heb boven dus een dikke battlestation gemaakt. Sicke LG Oled tv en shite.
Al drie week niet meer geweest
eind 2022, met cyberpunk voor de ps5quote:
Hypedquote:
De grote februari 2021-update is nog niet uitgekomenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:40 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Cyberpunk tegenwoordig?
DELAYEDquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
De grote februari 2021-update is nog niet uitgekomen
Denken dat er een vrouw op de PR werkt daarquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:42 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hyped![]()
Ik volg ze op twitter en elke keer als ze een bericht plaatsen moeten die arme pr meisjes weer talloze vragen en eisen en kutopmerkingen mbt DL2 afweren![]()
Maar goed, ik denk dat alle fans net als ik wel uitkijken naar nieuws rondom deze game, dus dit is positief hoop ik
?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denken dat er een vrouw op de PR werkt daarHet is geen keuken.....
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denken dat er een vrouw op de PR werkt daarHet is geen keuken.....
Netjes man.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:08 schreef Drankster het volgende:
Remnant: From the Ashes geplat. #60
Volgens de PS5 41 uur over gedaan. Die 41 uur zijn voorbij gevlogen.Game stond sinds release al op de wishlist maar weet niet of ik hem ooit gekocht zou hebben, toch mooi zo via PS+, had het niet willen missen.
Heb je iemand waarmee je online coop kan spelen en je houdt van schieten dan deze zeker een kans geven (heb zelf amper solo gespeeld).
Morgen beginnen aan de DLC, gaat verder op het originele verhaal dus ben benieuwd.
Wist wel dat er een prequel was maar ik dacht dat dat VR was? Is dus niet zo aan de trailer te zien. Ziet er wel een stuk minder budget uit maar als de gameplay goed is heb ik daar geen moeite mee. Misschien een keer tijdens een sale aanschaffen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Netjes man.
Er is ook een prequel hč, al is dat nogal een andere stijl. Lijkt wat braver, wordt ook slecht beoordeeld ten opzichte van Remnant.
Deze maand bij dequote:Op zaterdag 13 maart 2021 05:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had er nog nooit van gehoord... Ziet er wel cool uit
Sowieso tof channelquote:
Zit die dlc erbij bij de Plus?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:08 schreef Drankster het volgende:
Remnant: From the Ashes geplat. #60
Volgens de PS5 41 uur over gedaan. Die 41 uur zijn voorbij gevlogen.Game stond sinds release al op de wishlist maar weet niet of ik hem ooit gekocht zou hebben, toch mooi zo via PS+, had het niet willen missen.
Heb je iemand waarmee je online coop kan spelen en je houdt van schieten dan deze zeker een kans geven (heb zelf amper solo gespeeld).
Morgen beginnen aan de DLC, gaat verder op het originele verhaal dus ben benieuwd.
Uh oh! Rip cyberpunkquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
De grote februari 2021-update is nog niet uitgekomen
Is deze maand ‘gratis’ te claimen voor Playstation Plus leden. Kan tot max. 3 man coop in de dezelfde sessie. Als je PS+ hebt zou ik het zeker proberen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 05:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had er nog nooit van gehoord... Ziet er wel cool uit
Nope, zijn wel in de sale met 40% korting tot en met 4 april dus je hebt nog even. Normaal ¤9,99, nu ¤5,99.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is deze maand ‘gratis’ te claimen voor Playstation Plus leden. Kan tot max. 3 man coop in de dezelfde sessie. Als je PS+ hebt zou ik het zeker proberen.
[..]
Nope, zijn wel in de sale met 40% korting tot en met 4 april dus je hebt nog even. Normaal ¤9,99, nu ¤5,99.
Dat is idd de reden, daar is ook een persbericht over geweest. Die februari update zou nu ongeveer komen, komende week denk ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat het gegeven dat schavuiten hen gehackt hebben ook wel een grote rol daarin speelt.
Maar intussen wacht ik met smart op de The Witcher 3 PS5 upgrade.
Op de PS4 Proquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:47 schreef nils7 het volgende:
Net een melding “repair console storage” (heb de taal in het Engels staan) gekregen op m’n PS5 nadat ie moeilijk aan wilde gaan.
Iemand ook al eens gehad?
Hij doet het inmiddels gewoon.
Fijn dat je even uitlegt dat je console op het engels staat, anders had ik het écht niet begrepen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:47 schreef nils7 het volgende:
Net een melding “repair console storage” (heb de taal in het Engels staan) gekregen op m’n PS5 nadat ie moeilijk aan wilde gaan.
Iemand ook al eens gehad?
Hij doet het inmiddels gewoon.
Wie ben jij in deze ille clip?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Fijn dat je even uitlegt dat je console op het engels staat, anders had ik het écht niet begrepen.
Waar heb je die gevonden voor ¤5,- per maand?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Voor 5 euro 1 maand ps now genomen. Kon ik eindelijk medievil een kans geven..
Leuk spelletje, maar dat je geen checkpoints hebt tussendoor vind ik wel vreselijk, al 3 keer hetzelfde level aan het doen nu. De vijanden lijken je ook bizar snel te doden
Nou fuck it dan maar, blij dat dat 20 euro bespaard heeft. Op naar darksiders 3
Het was een actie; eerste maand 5 euro, daarna 10. Dus gelijk opgezegd na de betaling. Ik zag niet veel spellen die ik écht wil spelen, op medievil en darksiders 3 na.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:36 schreef CoExist het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden voor ¤5,- per maand?
Nope DualSense werkt niet op ps4 jammer genoeg.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:36 schreef Bolasie het volgende:
Er is geen fatsoenlijke manier om de PS5 controller aan te sluiten op de PS4, toch? Ga soms in het weekend wel eens naar mijn ouders - waar mijn PS4 nog staat - en dan moet ik weer terug naar die vreselijke controller en slome console
Nee, werkt niet op de PS4.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:36 schreef Bolasie het volgende:
Er is geen fatsoenlijke manier om de PS5 controller aan te sluiten op de PS4, toch? Ga soms in het weekend wel eens naar mijn ouders - waar mijn PS4 nog staat - en dan moet ik weer terug naar die vreselijke controller en slome console
Lijkt me niet ideaal, maar ik had al het vermoeden dat dit de enige optie wasquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, werkt niet op de PS4.
Schijnt via Remote Play echter wel te werken.
https://attackofthefanboy(...)5-controller-on-ps4/
das doc john tochquote:
Kan je nagaan wat je allemaal met gamepass zou besparenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Voor 5 euro 1 maand ps now genomen. Kon ik eindelijk medievil een kans geven..
Leuk spelletje, maar dat je geen checkpoints hebt tussendoor vind ik wel vreselijk, al 3 keer hetzelfde level aan het doen nu. De vijanden lijken je ook bizar snel te doden
Nou fuck it dan maar, blij dat dat 20 euro bespaard heeft. Op naar darksiders 3
Heb geen xdoos.. wel getwijfeld erdoor, ooit. En wellicht ooit een S, puur voor gamepass. Zoo tycoon bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat je allemaal met gamepass zou besparen
SOONY-monopolie, nou dan kunnen we nog langer wachten op allesquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:49 schreef Jimbo het volgende:
Ik verwacht stiekem dat MS zich meer op gamepass gaat richten dan op de consoles en dat we zo'n game pass ook gewoon op de ps5 krijgen
zou het niet erg vinden, gewoon 1 console die iedereen heeft. kan je altijd samen spelen en heb je niet het constante gezeik van x is beter.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
SOONY-monopolie, nou dan kunnen we nog langer wachten op alles
Blegh wat een kut toekomstquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou het niet erg vinden, gewoon 1 console die iedereen heeft. kan je altijd samen spelen en heb je niet het constante gezeik van x is beter.
Sowieso is een daadwerkelijke console in huis hebben binnenkort obsoleet. Lekker met 5g streamen naar je tv waar een controller aan zit
Waarom? als t goed en lagloos werkt is dat heerlijk toch.quote:
Gaat nog wel even duren.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom? als t goed en lagloos werkt is dat heerlijk toch.
gezeik met zo'n ding van 500 eur kopen die uitverkocht is, en dan 2 jaar later een minimale upgrade krijgt
Geef mij maar een streamingsabo hoor
Dat lagloos is nogal een probleem meestal.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom? als t goed en lagloos werkt is dat heerlijk toch.
gezeik met zo'n ding van 500 eur kopen die uitverkocht is, en dan 2 jaar later een minimale upgrade krijgt
Geef mij maar een streamingsabo hoor
Denk dat het met 5g nog wel goed komt (als het op games aan komt). Vooral niet vergeten dat 5g nu nog gecapped is op 1/10e van wat qua snelheid mogelijk is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat lagloos is nogal een probleem meestal.
Grote kans, met covid erbij kan je vrijwel uitgaan dat alles delayed is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren.
Ik heb een idee dat Horizon 2 dit jaar misschien ook niet gaat halen en dan heb je eigenlijk alleen maar R&C.
Uhm nee als je een knop indrukt gaat het eerst naar de servers en dan weer terug. Snelheid maakt weinig uit dat kost altijd tijd.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk dat het met 5g nog wel goed komt (als het op games aan komt). Vooral niet vergeten dat 5g nu nog gecapped is op 1/10e van wat qua snelheid mogelijk is.
Dan zit je alleen nog met de lag van/naar de tv met de controller, wat op zich met een USB dongle te verhelpen is (en dus niet een bluetooth controller ofzo). Ik denk ook echt dat MS binnen 2 jaar met een gamepass stick komt die je gewoon in je tv plugt
Maarja we gaan het zien, zou het wel heel geil vinden om geen grote doos meer in huis te hoeven hebben maar gewoon te kunnen inpluggen en gaan.
[..]
Grote kans, met covid erbij kan je vrijwel uitgaan dat alles delayed is.
Ben allang blij dat outriders 1april uitkomt
Er zullen vast mensen een stuk slimmer dan mij een oplossing hiervoor vinden waardoor ze dat naar 1-2ms krijgen ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Uhm nee als je een knop indrukt gaat het eerst over wifi naar de servers en dan weer terug. Snelheid maakt weinig uit dat kost altijd tijd.
1-2ms lijkt me vrijwel onmogelijk maar he wie weet over een X aantal jaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen een stuk slimmer dan mij een oplossing hiervoor vinden waardoor ze dat naar 1-2ms krijgen ofzo
Zullen altijd mensen zijn die daar over zeiken, maarjadat blijf je ook houden met een doos in huis
Uitgesteldquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:36 schreef KennyPowers het volgende:
Tijd voor die Elden Ring trailer/announcement
Zelfs als je heel de communicatie tussen de server en jouw tv volledig met de snelheid van het licht laat verlopen, kan je er niet omheen dat het tijd kost om die afstand te overbruggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen een stuk slimmer dan mij een oplossing hiervoor vinden waardoor ze dat naar 1-2ms krijgen ofzo
Zullen altijd mensen zijn die daar over zeiken, maarjadat blijf je ook houden met een doos in huis
Mja een generatie consoles gaat ~7 jaar mee in een cycle, je weet maar nooit waar ze mee komen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:49 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Zelfs als je heel de communicatie tussen de server en jouw tv volledig met de snelheid van het licht laat verlopen, kan je er niet omheen dat het tijd kost om die afstand te overbruggen.
Met die snelheid ben je ongeveer 7x de aarde rond in 1 seconde, zeer snel maar het kost toch tijd om van a naar b te gaan.
Sneller kan het niet tenzij we ooit iets nieuw ontdekken dat het wel mogelijk maakt.
De PS3 is in 2007 uitgekomen, ik woon hier al sinds 2002 en heb ook al zo lang via de tvkabel internet bij Telenet. ISDN en ADSL had ik in de jaren daarvoor toen ik nog bij mijn ouders woonde.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja een generatie consoles gaat ~7 jaar mee in een cycle, je weet maar nooit waar ze mee komen.
7 jaar terug zaten we ook nog met een galaxy 4 op 3g te dromen over hoe mooi 4k wel niet zou zijn (2013 was volgens mij het jaar dat ze 4k introduceerde op de CES). Was bitcoin nog iets waarover de meeste mensen niets gehoord hadden en je 40 btc voor een pizza betaalde.
Het enige wat niet verander is, is dat GTA V ook in 2013 en 2021 uitkwam
De technologie gaat zo verdomd snel. Is het niet de volgende generatie consoles die in de cloud gaat werken, dan wel die erna, toen de PS3 er was zaten we allemaal nog op ADSL lijntjes ofzo als we geluk hadden
Gaafquote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:19 schreef Drankster het volgende:
Grappig, het cijfer van onze @:2dope staat op het hoesje van Kingdom Come: Deliverance.
[ afbeelding ]
Na 3 playtroughs en 600 uur begint het toch weer te kriebelen, hopelijk binnenkort nieuws of iets van een vervolg.
Dat is tof!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:19 schreef Drankster het volgende:
Grappig, het cijfer van onze @:2dope staat op het hoesje van Kingdom Come: Deliverance.
[ afbeelding ]
Na 3 playtroughs en 600 uur begint het toch weer te kriebelen, hopelijk binnenkort nieuws of iets van een vervolg.
Hoe is dat spel tegenwoordig? Ik heb het met de launch gekocht maar kwam kort na elkaar 2 grote bugs tegen die mijn savegame verknoeide en ben nooit een 3de keer er aan begonnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:19 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Echt dikke prima. De launch was dramatisch, vooral op de base PS4 draaide het spel super slecht, ik kreeg toen constant crashes. Ze hebben de grootste en meeste bugs ondertussen wel opgelost. Hier en daar heb je nog wel wat gebouwen die random spawnen en textures die laat opkomen, verder is de game gewoon af. Op Reddit zie ik nog wel eens wat posts over 'infinite loading screens' maar weet niet of dat bij alle platforms het geval is. Tijdens mijn laatste hardcore playtrough eind 2020 heb ik geen problemen gehad.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Hoe is dat spel tegenwoordig? Ik heb het met de launch gekocht maar kwam kort na elkaar 2 grote bugs tegen die mijn savegame verknoeide en ben nooit een 3de keer er aan begonnen.
Nice man, ik heb er bijna 6 jaar over gedaan om scene 11 'Dead Ahead' op hard mode uit te spelen.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:28 schreef KennyPowers het volgende:
Hotline Miami 2 uit
A+ ranks en hard mode tho
zit hier met mn rank net op 1001quote:Op zondag 14 maart 2021 13:08 schreef KennyPowers het volgende:
1 rank verschil
(heb ondertussen alweer trophies gehaald maar rank is nog niet bijgewerkt)
[ afbeelding ]
Die vond ik veel te kinderachtig. Snap noet waarom die zulke mega hoge cojfers krikgt.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Net begonnen met dragon Quest 11. Positief verrast so far (grafisch voornamelijk).
Voelt als een soort klassieke RPG/Final fantasy gemixed met Zelda.
Dan ga ik het ook nog eens proberen. Wel jammer dat er nog steeds bugs in zitten maar als je zonder problemen een hardcore run kan doen zal het wel niet zo erg zijn als anderen het doen lijken.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Echt dikke prima. De launch was dramatisch, vooral op de base PS4 draaide het spel super slecht, ik kreeg toen constant crashes. Ze hebben de grootste en meeste bugs ondertussen wel opgelost. Hier en daar heb je nog wel wat gebouwen die random spawnen en textures die laat opkomen, verder is de game gewoon af. Op Reddit zie ik nog wel eens wat posts over 'infinite loading screens' maar weet niet of dat bij alle platforms het geval is. Tijdens mijn laatste hardcore playtrough eind 2020 heb ik geen problemen gehad.
[..]
Nice man, ik heb er bijna 6 jaar over gedaan om scene 11 'Dead Ahead' op hard mode uit te spelen.
Toevallig laatst gehaald, maar nu scene 12 en dat is volgens het internet het moeilijkste level op hard. M'n enige klacht bij HM2 is dat veel vijanden buiten het scherm al op je schieten. Ik moet constant de touchpad gebruiken om te kijken waar ze zitten.
Daar heb je vast nog goede herinneringen aan overgehoudenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:35 schreef Jimbo het volgende:
Bedankt dat je de feature Community op je PlayStationŽ4-console hebt gebruikt. Vanaf april 2021 wordt deze feature niet langer ondersteund of beschikbaar gesteld op je PS4™‑console.
Je kunt echter nog steeds verbonden blijven en gebruikmaken van de berichtfuncties en andere features op je PS4™‑console en PlayStationŽApp
Kan ik wel begrijpen dat kinderlijke. Ach prima simpel vermaak in corona tijdquote:Op zondag 14 maart 2021 14:22 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Die vond ik veel te kinderachtig. Snap noet waarom die zulke mega hoge cojfers krikgt.
quote:Op zondag 14 maart 2021 15:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar heb je vast nog goede herinneringen aan overgehouden![]()
![]()
ik ben zielsgelukkig.quote:
Je gaat makkelijk over mij heen hoor.....quote:Op zondag 14 maart 2021 13:08 schreef KennyPowers het volgende:
1 rank verschil
(heb ondertussen alweer trophies gehaald maar rank is nog niet bijgewerkt)
[ afbeelding ]
Ha dat zei je vriendin gister ookquote:Op zondag 14 maart 2021 17:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je gaat makkelijk over mij heen hoor.....
lol serieus? Was dat de beste die ze konden vinden?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:19 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, daar doe ik niet aan verder.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:40 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Dat verdien je met de wekelijkse challenges.
Je mist er niks belangrijks door, enkel wat wapen en armor skins. Ik heb me er ook niet mee bezig gehouden.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, daar doe ik niet aan verder.
Ik had ze gedaan kmdat je toen in een bepaalder week Amber kon krijgen, en ik bang was dat ik never nooit die genoeg zou hebben..quote:Op maandag 15 maart 2021 08:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Je mist er niks belangrijks door, enkel wat wapen en armor skins. Ik heb me er ook niet mee bezig gehouden.
O, die Hermes centjes heb ik amper gedaan.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inmiddels Aphrodite en Athene gehad, nu op twee blessings van Ares. Ik vind het nog steeds leuk (vooral de personages) maar vind het wel jammer dat er weinig opties zijn om puzzels op te lossen.
Je kunt wat stenen of bomen halen ipv de kisten achter slot (bij drukpanelen) en soms met wat stunt- en vliegwerk ergens voorbij springen. Dat was het wel. In BotW heb je meer vrijheid.
Hoe kom je eigenlijk aan geld om uit te geven bij Hermes? Heb nog steeds 0 doekoe.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:19 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, allemaal nog matig tot nu toe. Nog een jaartje wachtenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Heb sinds dit weekend een PS5 maar eigenlijk nog niet echt games dat je denkt van wow hiervoor heb ik een ps5.
Iemand aanraders?
En weet iemand of je die gratis Astro die je bij de PS5 krijgt ook in VR kan spelen zoals die op PS4?
Dat zelfde kan je zeggen over het nieuwe kabinet over 4 dagenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nah, allemaal nog matig tot nu toe. Nog een jaartje wachten
Nee het is geen VR-spel. Het is bedoeld om de nieuwe controller-gimmicks te showen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Heb sinds dit weekend een PS5 maar eigenlijk nog niet echt games dat je denkt van wow hiervoor heb ik een ps5.
Iemand aanraders?
En weet iemand of je die gratis Astro die je bij de PS5 krijgt ook in VR kan spelen zoals die op PS4?
PS5 has no gamesquote:Op maandag 15 maart 2021 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand aanraders?
Demon's Souls natuurlijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand aanraders?
Is wel een goeie maar te moeilijk voor mijquote:
Hij is aan de dure kant om de gok te wagen maar ik zou het zeker proberen man.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel een goeie maar te moeilijk voor mij
Bedankt voor de reacties in elk geval
Hmmm oke, naja ik heb bloodborne geprobeerd, die kan ik zo weer downloaden. DeSo is wat duur om de gok te wagen. Misschien dat ik mij eens waag weer aan BB dan thanksquote:Op maandag 15 maart 2021 13:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hij is aan de dure kant om de gok te wagen maar ik zou het zeker proberen man.
Ik dacht ook dat Bloodborne te moeilijk was maar toen ik eenmaal de mechanics snapte (wel vaak doodgegaan natuurlijk) was het ineens een heel ander spel en kon ik niet meer stoppen. Nu is het één van de betere spellen op de PS4 imo. Demon’s Souls schijnt ook de makkelijkste Souls games te zijn dus het is iig een goeie om mee te beginnen. Ik heb zelf alleen Bloodborne en Demon’s Souls gespeeld en DeSo was zeker makkelijker.
Bloodborne zit inderdaad in die Playstation Plus collection realiseer ik me net.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmm oke, naja ik heb bloodborne geprobeerd, die kan ik zo weer downloaden. DeSo is wat duur om de gok te wagen. Misschien dat ik mij eens waag weer aan BB dan thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Bedankt voor de gratis tipquote:Op maandag 15 maart 2021 13:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bloodborne zit inderdaad in die Playstation Plus collection realiseer ik me net.
Wat ik zelf vooral een goede tip vind is in het begin zo veel mogelijk souls in vitality stoppen. Dan heb je iig een HP boost en ga je niet zo snel dood. Strenghts, stamina etc. komt later allemaal wel.
De beste tip is natuurlijk gewoon 'git gud'quote:Op maandag 15 maart 2021 13:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bloodborne zit inderdaad in die Playstation Plus collection realiseer ik me net.
Wat ik zelf vooral een goede tip vind is in het begin zo veel mogelijk souls in vitality stoppen (tot 25/30). Dan heb je iig een HP boost en ga je niet zo snel dood. Strenghts, stamina etc. komt later allemaal wel.
Maar alsnog meer games dan actieve users op FOK!quote:
Ja het wordt idd steeds rustiger.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar alsnog meer games dan actieve users op FOK!
Dat komt door de steeds beter werkende Fok! website.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja het wordt idd steeds rustiger.
Ja die traagheid en ads werken vooral meequote:Op maandag 15 maart 2021 18:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja het wordt idd steeds rustiger.
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat komt door de steeds beter werkende Fok! website.
De laatste reactie van een Admin in het Feedback forum dateert van 5 maart.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja die traagheid en ads werken vooral mee
Unravel 2.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Vampyr uitgespeeld dit weekend
Nu een nieuw spel zoeken.......
Ik heb een spellendipje
Had ik toch maar een PS5
Iemand tips?
Geen Valhalla, want dat is nog te dicht op Odyssey en Fenyx
Zat te denken aan Miles Morales, al is die nog redelijk volle mep.
Anders heb ik nog AC Origins om af te maken, FFXII Zodiac om te starten (al heb ik de originele al ooit gedaan).... of misschien iets met The Witcher
TLOU2 al gedaan?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Vampyr uitgespeeld dit weekend
Nu een nieuw spel zoeken.......
Ik heb een spellendipje
Had ik toch maar een PS5
Iemand tips?
Geen Valhalla, want dat is nog te dicht op Odyssey en Fenyx
Zat te denken aan Miles Morales, al is die nog redelijk volle mep.
Anders heb ik nog AC Origins om af te maken, FFXII Zodiac om te starten (al heb ik de originele al ooit gedaan).... of misschien iets met The Witcher
En dat is eigenlijk wel jammer.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
De laatste reactie van een Admin in het Feedback forum dateert van 5 maart.
Dus ja, als het zelfs de hoge heren m/v al weinig meer kan schelen...
Inderdaad. Ik kom hier al sinds 2003 (ik had hiervoor een ander account, maar nadat ik op een gegeven moment een aantal maanden niet meer was geweest, was ik mijn inloggegevens kwijt en heb ik mijn huidige account aangemaakt).quote:Op maandag 15 maart 2021 19:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk wel jammer.
Als je ziet wat voor reacties bij mij zijn weggehaald ookquote:Op maandag 15 maart 2021 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kom hier al sinds 2003 (ik had hiervoor een ander account, maar nadat ik op een gegeven moment een aantal maanden niet meer was geweest, was ik mijn inloggegevens kwijt en heb ik mijn huidige account aangemaakt).
Maar het is ook het gedrag van een aantal mods en andere crewleden die users wegjaagt. Is ook een veelgehoorde klacht.
Frontpage kom ik om die reden niet meer en een aantal andere subfora ook niet.
Regelmatig typ ik een reactie ergens op, en steeds vaker denk ik voordat ik hem post 'ach laat ook maar' en haal ik hem weg.
Eigenlijk vind ik alleen GAM nog leuk.
Er komen ook veel meer (bekende) trollen die over het hele forum bezig zijn.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor reacties bij mij zijn weggehaald ook
Al zowat 21 jaar is dit mijn startpagina. Ik zou het wel hard missen moest het ooit echt ophouden. Net alsof je je krant 's morgens niet meer kan lezen.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kom hier al sinds 2003 (ik had hiervoor een ander account, maar nadat ik op een gegeven moment een aantal maanden niet meer was geweest, was ik mijn inloggegevens kwijt en heb ik mijn huidige account aangemaakt).
Maar het is ook het gedrag van een aantal mods en andere crewleden die users wegjaagt. Is ook een veelgehoorde klacht.
Frontpage kom ik om die reden niet meer en een aantal andere subfora ook niet.
Regelmatig typ ik een reactie ergens op, en steeds vaker denk ik voordat ik hem post 'ach laat ook maar' en haal ik hem weg.
Daarnaast zijn er nog een hoop (steeds meer) trollen die forumwijd de boel verpesten met hun getroll.
Daar wordt echter niks aan gedaan cq hen wordt de hand boven het hoofd gehouden.
Echter worden reacties op hen wél verwijderd en genote.
Eigenlijk vind ik alleen GAM nog leuk.
Vroeger was fok nog niet policor. Goede oude tijdenquote:Op maandag 15 maart 2021 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er komen ook veel meer (bekende) trollen die over het hele forum bezig zijn.
Zeg je daar wat over of tegen, wordt dát wel weggehaald en genote
Sick.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kwam dit net (pas) tegen.
Is weliswaar al een paar maanden oud, maar ik had er nog niet van gehoord.
Heeft wel een beetje een Dead Space vibe.
Dat komt doordat je tegenwoordig niet meer bij games hoeft na te denken, moet dat wel een keer is het gelijk 'boehoe geen zin meer in' (merk dat zelf ook vaakquote:Op maandag 15 maart 2021 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige shrines in Immortals snap ik echt niet... En dan heb ik bovendien niet altijd het geduld om na te denken. Merk daarbij wel dat het weinig uitmaakt of de game een, twee of drie sterren moeilijkheidsgraad geeft.
ik gebruik een browser waar al een blocker in zit. Werkt goed op mobiel! Nergens last van en dan werkt fok prima. Wel soms een melding weg klikken van je gebruikt een blocker blablaquote:Op maandag 15 maart 2021 21:11 schreef Jimbo het volgende:
mobiel is het hele forum compleet niet toegankelijk.
En dat als crew.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik gebruik een browser waar al een blocker in zit. Werkt goed op mobiel! Nergens last van en dan werkt fok prima. Wel soms een melding weg klikken van je gebruikt een blocker blabla
Het scheelt ook per game. De shrines zijn redelijk hetzelfde steeds. Met een drukschakelaar, een bal en wat lasers. In BotW heb ik 100+ shrines zonder problemen doorlopen.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat komt doordat je tegenwoordig niet meer bij games hoeft na te denken, moet dat wel een keer is het gelijk 'boehoe geen zin meer in' (merk dat zelf ook vaak)
Ik ben geen crew hoor. En al was ik dat wel dan zou ik als nog niet speciaal een andere browser gaan gebruiken voor 1 websitequote:Op maandag 15 maart 2021 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat als crew.
[..]
Het scheelt ook per game. De shrines zijn redelijk hetzelfde steeds. Met een drukschakelaar, een bal en wat lasers. In BotW heb ik 100+ shrines zonder problemen doorlopen.
Dat heb ik dus ook, dus bezoek ik fok mobiel wel niet. Helaas delen meer mensen deze gedachte en bloed zo'n forum door dit soort spam nog sneller leeg.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben geen crew hoor. En al was ik dat wel dan zou ik als nog niet speciaal een andere browser gaan gebruiken voor 1 website
Nu al? Zo lang heb je hem toch nog niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:15 schreef Drankster het volgende:
Het rechterpookje van mijn DualSense drift naar rechts.
Tel daarbij op dat de verantwoordelijke crewleden (Danny en de Rode Brigade) zwijgen in alle talen en zich al ruim anderhalve (bijna 2) weken niet meer van zich hebben laten horen in Feedback...quote:Op maandag 15 maart 2021 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, dus bezoek ik fok mobiel wel niet. Helaas delen meer mensen deze gedachte en bloed zo'n forum door dit soort spam nog sneller leeg.
zoals het forum (en dan helemaal mobiel) er nu bijligt is ook niet bepaald uitnodigend voor nieuwe gebruikers. als je zo graag meer geld wil met je forum/blog doe dan wat meer met goede teksten en boeiende affiliate linkjes, zo had fok prima kunnen verdienen aan de ps5 hype bijv als hier op ingespeeld was
Heb hem nu lang nee maar er zitten constant 2 man op te gamen. Overdag voornamelijk m'n vriendin en 's avonds en in het weekend ik zelf. Juist door Corona staat dat ding altijd aan. Die 400 uur zijn we al 3x gepasseerd denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu al? Zo lang heb je hem toch nog niet.
Mijn launch controller is nog steeds probleemloos en ik game redelijk veel.
Dan gaat het hard ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb hem nu lang nee maar er zitten constant 2 man op te gamen. Overdag voornamelijk m'n vriendin en 's avonds en in het weekend ik zelf. Juist door Corona staat dat ding altijd aan. Die 400 uur zijn we al 3x gepasseerd denk ik.
valt dit nog onder garantie? Dan moet ik de bon ff zoeken voor je. Maar volgens mij deed sony moeilijk met die shit toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb hem nu lang nee maar er zitten constant 2 man op te gamen. Overdag voornamelijk m'n vriendin en 's avonds en in het weekend ik zelf. Juist door Corona staat dat ding altijd aan. Die 400 uur zijn we al 3x gepasseerd denk ik.
Mja dat durf ik niet te zeggen, ze zijn ook niet blind dus achter de schermen zal er vast ook naar gekeken worden lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat de verantwoordelijke crewleden (Danny en de Rode Brigade) zwijgen in alle talen en zich al ruim anderhalve (bijna 2) weken niet meer van zich hebben laten horen in Feedback...
Het wekt op zijn minst de indruk dat het ze niet meer kan schelen en dat het geen zin meer heeft.
Ik heb niet het idee dat we nog bestaan in 2022.
Denk het wel, ik ga vanavond Sony even bellen. Ze hebben iig wel een mooie site waar je je probleem kan aangeven en je een referentie code krijgt om te bellen. https://hardware.support.playstation.com/nl_NL#/quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
valt dit nog onder garantie? Dan moet ik de bon ff zoeken voor je. Maar volgens mij deed sony moeilijk met die shit toch?
[..]
In de VS deed men meen 8k moeilijk en waren er rechtzaken over.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
valt dit nog onder garantie? Dan moet ik de bon ff zoeken voor je. Maar volgens mij deed sony moeilijk met die shit toch?
[..]
Mja dat durf ik niet te zeggen, ze zijn ook niet blind dus achter de schermen zal er vast ook naar gekeken worden lijkt mij.
Dat het anders moet lijkt mij logisch, dacht net nog even mobiel te kijken... man man maneerste wat ik zie zijn 3 grote ads waarvan 1 een overlay en 1 boven de reactiebox staat.
Laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |