SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik druk niet op kruisje.quote:
hebben jullie eigenlijk de outriders key al?quote:
quote:
Op Twitter?quote:
Ik snap echt de appeal niet van die gast.quote:
Ik vind z'n video's wel geinig. Ook gelachen om deze. Hij speelt wel veel kutgames en dan is het niet leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik snap echt de appeal niet van die gast.
Eindredactie Gamesquote:Wist niet dat daar een remaster van bestond.
Dat is nog niet eens zo'n gek idee.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer gaat FOK!Games eens filmpjes maken. Die lappen tekst leest niemand meer
Meegaan met de tijd enzo en geeft opperbaas danny weer een excuus nog meer ads ergens te plaatsen
Ik volgde je zus.quote:
Nintendo-exclusives zijn niet mijn fortequote:Op woensdag 10 maart 2021 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind z'n video's wel geinig. Ook gelachen om deze. Hij speelt wel veel kutgames en dan is het niet leuk.
Jongen, er waren twaalf jaar geleden al filmpjes.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Meegaan met de tijd enzo en geeft opperbaas danny weer een excuus nog meer ads ergens te plaatsen
ja...zegmaar dat maar dan mét kwaliteit en zonder zolderkamerautist.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jongen, er waren twaalf jaar geleden al filmpjes.
Deze gozer was iets met graphics voor HorizonHeeft gewoon voor FOK!games geschreven.
- FOK!quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja...zegmaar dat maar dan mét kwaliteit en zonder zolderkamerautist.
vast een aardige gozer dit hoor, maar dit is toch niet representatief voor je 'merk' als je iets goed wil opzetten. (en dan heb ik het vooral over de kwaliteit van de video, de manier van telefoon filmen e.d. Gemiddelde 'youtubers' van 9 hebben een hogere productiekwaliteit tegenwoordig)
Meh, persoonlijk lees ik liever dan dat ik naar e.o.a. lapzwans moet luisteren. Compilations/showcases/benchmarks/speedruns vind ik wel tof om te kijken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Maar dat is het ook denk ik wel, de gemiddelde gebruiker geeft niet om benchmarks, die willen gewoon hapklaar zien of een game leuk is of niet met wat gameplay beelden en een mening erbij (lijkt mij). Verhaaltje erbij en gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:38 schreef 2dope het volgende:
Filmpjes doen we wel af en toe maar heb niet echt het idee dat dat aanslaat. Ik heb ook wel eens uitgebreide benchmarks gedaan voor game-pc's, gingen mensen klagen "dat het hier geen tweakers is"Video's zijn wel leuk om te doen maar tyfusveel werk
[..]
Meh, persoonlijk lees ik liever dan dat ik naar e.o.a. lapzwans moet luisteren. Compilations/showcases/benchmarks/speedruns vind ik wel tof om te kijken.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer gaat FOK!Games eens filmpjes maken.
Nou, je geeft zelf al het antwoord.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja...zegmaar dat maar dan mét kwaliteit en zonder zolderkamerautist.
vast een aardige gozer dit hoor, maar dit is toch niet representatief voor je 'merk' als je iets goed wil opzetten. (en dan heb ik het vooral over de kwaliteit van de video, de manier van telefoon filmen e.d. Gemiddelde 'youtubers' van 9 hebben een hogere productiekwaliteit tegenwoordig)
Wij zijn geen vogels hoor. Dus van je hoofd rennen we niet weg.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelf de kop van een vogelverschrikker, de stem van een schuurmachine en geen zeeën van tijd om video's te maken. Dan is voor mij persoonlijk het kosten baten verhaaltje al vrij snel berekend: veel tijd en moeite kwijt in de avonduren en ze leveren geen views op, want iedereen vlucht bij de still van de video al weg.
ik mis het antwoord gedeeltequote:Op woensdag 10 maart 2021 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Nou, je geeft zelf al het antwoord.
ah ze zijn eindelijk in prijs aan het zakken, daar vroegen ze vorige maand nog 24 eur voor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:43 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb deze faceplates besteld voor de PS5. Benieuwd of het wat is. Komt in zwart rood of blauw.
[ afbeelding ]
https://a.aliexpress.com/_v4hgON
Zag dat DBrand ook plates verkoopt nu voor 60$, die zullen ongetwijfeld van een betere kwaliteit zijn maar die waren vrijwel gelijk uitverkocht en kan je dus maanden op wachten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ze zijn eindelijk in prijs aan het zakken, daar vroegen ze vorige maand nog 24 eur voor.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:43 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb deze faceplates besteld voor de PS5. Benieuwd of het wat is. Komt in zwart rood of blauw.
[ afbeelding ]
https://a.aliexpress.com/_v4hgON
op alibaba kan je ook ps5's kopen, die geen ps5 zijn maar alleen een shell met wat random hadware.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
¤ 5,90 40%OFF | Nylonskin Shell Case Cover Vervanging Plaat Voor PS5 Game Console Beschermende Buitenste Behuizing Voor PS5 Verwijderbare Playstation5 Cover
https://a.aliexpress.com/_mNGlwVz
vet handig deze als je ps5 overeind staat, komt er geen stof op wauwie
Wel eraf halen als je gaat gamen natuurlijk anders smelt je ps5
Een soort Soulja (of zoiets) PlayStation.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op alibaba kan je ook ps5's kopen, die geen ps5 zijn maar alleen een shell met wat random hadware.
Campaign is echt tof, endgame is/was erg matig. Met de campaign ben je wel even bezig, speel vooral de main story missies niet volledig solo. Met een groep is het veel leuker.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:03 schreef KennyPowers het volgende:
Goed, drie co-op superheld games achter elkaar
Doe TMNT dan ook maar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op alibaba kan je ook ps5's kopen, die geen ps5 zijn maar alleen een shell met wat random hadware.
was dit TMNT 2?quote:
Is voor co-opquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:40 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Campaign is echt tof, endgame is/was erg matig. Met de campaign ben je wel even bezig, speel vooral de main story missies niet volledig solo. Met een groep is het veel leuker.
Gewoon een nieuw deel zo te zien.quote:
Datquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:40 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Campaign is echt tof, endgame is/was erg matig. Met de campaign ben je wel even bezig, speel vooral de main story missies niet volledig solo. Met een groep is het veel leuker.
Lijkt me heeeeel vet. Maar een high-res variant had me ook wel wat geleken eigenlijk.quote:
Waarom doe je die datatransfer?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
Nou mensen, de ps5 has arriveden ik ben zeer onder de indruk. Flinke jongen ook, doet me wat denken aan een modern appartementencomplex.
Kleine domper is de data transfer...natuurlijk in mijn oneindige enthousiasme niet nagedacht over de bijna suīcidale downloadsnelheid van de ps4 over wifi en ok/ok/ok gedrukt (goddank geen game geselecteerd voor transfer) en nu doet hij dus 5 minuten over 1%, dus ik kan vannacht om 3 uur, als geen van beide systemen in de tussentijd denkt ‘bekijk het maar’, heel misschien beginnen met het installeren van een game![]()
Maar hij is wel heel mooi hoor
En wat een zware jongen he, die DualSensequote:Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
Nou mensen, de ps5 has arriveden ik ben zeer onder de indruk. Flinke jongen ook, doet me wat denken aan een modern appartementencomplex.
Kleine domper is de data transfer...natuurlijk in mijn oneindige enthousiasme niet nagedacht over de bijna suīcidale downloadsnelheid van de ps4 over wifi en ok/ok/ok gedrukt (goddank geen game geselecteerd voor transfer) en nu doet hij dus 5 minuten over 1%, dus ik kan vannacht om 3 uur, als geen van beide systemen in de tussentijd denkt ‘bekijk het maar’, heel misschien beginnen met het installeren van een game![]()
Mevrouw heeft haar ps5, en NothingHappenedquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik heb echt geen idee waarom ik daarvoor gekozen heb. Het kwam er zo een beetje midden in de setup insneaken en ik ben er gewoon maar in meegegaan als een hert in de koplampen. Ik was gewoon zo blij en enthousiast enzo, maar niet handig nee. Gelukkig geen games geselecteerd. COD MW Warzone etc bijvoorbeeld, want dan was ik tegen de kerstdagen nog aan het transferen. Dus bij deze, ik raad het iedereen AF! Je kunt het namelijk niet zomaar stopzettenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom doe je die datatransfer?
Ik heb dat geskipt (kwam er een week later achter dat de HDD van m'n ps4 dood was, maar toch...)
M'n savegames kunnen (als het goed is) via de cloud want ik heb Plus.
En de rest... opnieuw downloaden en installeren gaat sneller.
Ja die controllers zien er echt goed uit. Voelt ook redelijk stevig, het kan wat hebben. Ik hoop niet dat het gevreesde driftprobleem zich snel gaat manifesteren, maar dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En wat een zware jongen he, die DualSense
Tip: speel eerst een uurtje Astrobot. Die geeft je een goede indruk van de DualSense controller.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mevrouw heeft haar ps5, en NothingHappenedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep die kan je zo aan de ps5 hangen, al merkte ik wel dat er aardig wat games waren die alsnog opnieuw geinstalled moest wordenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:46 schreef NothingHappened het volgende:
Nou heb ik vorige maand een externe schijf van 5tb volgegooid met bijna al mijn ps4 games (dat was ook zo een drama) dus die kan ik nu gewoon aan de ps5 hangen - als het goed is dan he
Dan kun je bepaalde data overzetten van de PS4 naar de PS5.quote:
Kan je de gratis Nioh 2 ps5 upgrade claimen! Hehe.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan kun je bepaalde data overzetten van de PS4 naar de PS5.
Je kunt zelf aangeven wat je wil overzetten: savegames, gamedata of hele games.
Zelf heb ik alleen de savegames van de Soulsborne games, Nioh 2 en The Witcher 3 overgezet.
Oh mijn God, ik hoop van niet, ik ben best getraumatiseerd... ‘download 12%...nog 481 uur resterend’ Ik ga ervan uit dat de ps5 toch wel een betere wifi verbinding tot stand kan brengen, ja toch?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yep die kan je zo aan de ps5 hangen, al merkte ik wel dat er aardig wat games waren die alsnog opnieuw geinstalled moest worden. Maarja savegames enzo overzetten had ik met usb gedaan ipv transfer en ging prima
. Transfer via wifi is idd ramp, je kan ook een internetkabel tussen de 2 pluggen, dan gaat ut wel stukken sneller hoorde ik van een maat.
Daar ga je toch serieus niet op wachten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:09 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik hoop van niet, ik ben best getraumatiseerd... ‘download 12%...nog 481 uur resterend’ Ik ga ervan uit dat de ps5 toch wel een betere wifi verbinding tot stand kan brengen, ja toch?
Het punt is ook dat de ps4 nu boven in m’n slaapkamer staat en de ps5 beneden, dus die kabel gaat niet werken en zodra je op ‘verder’ drukt ben je toooo late!
Geen idee hoe de wifi is (hangt ook van je eigen wifi af natuurlijk) van de ps5, heb ut zelf bekabeld.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:09 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik hoop van niet, ik ben best getraumatiseerd... ‘download 12%...nog 481 uur resterend’ Ik ga ervan uit dat de ps5 toch wel een betere wifi verbinding tot stand kan brengen, ja toch?
Het punt is ook dat de ps4 nu boven in m’n slaapkamer staat en de ps5 beneden, dus die kabel gaat niet werken en zodra je op ‘verder’ drukt ben je toooo late!
Ik heb eerlijk gezegd de afgelopen jaren alleen wifi problemen gehad op de ps4, mbt snelheid. Verder een redelijk snel netwerk. Ik kan bijvoorbeeld zonder problemen een film in 4k, hdr, dolby atmos streamen via kodi op mijn nvidia shield met een vpn ertussen, alleen die verdomde ps4. Alsof er een vloek op rustquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Geen idee hoe de wifi is (hangt ook van je eigen wifi af natuurlijk) van de ps5, heb ut zelf bekabeld.
Ik had dezelfde problemen met de PS4, maar met PS5 nog niet 1 keer gedacht 'he, wat traag downloaden'. PS4 had volgens mij echt een hele waardeloze wifi chip. Maar goed, met de post gaat je download op je PS5 niet ineens sneller ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:20 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd de afgelopen jaren alleen wifi problemen gehad op de ps4, mbt snelheid. Verder een redelijk snel netwerk. Ik kan bijvoorbeeld zonder problemen een film in 4k, hdr, dolby atmos streamen via kodi op mijn nvidia shield met een vpn ertussen, alleen die verdomde ps4. Alsof er een vloek op rust
En hoe zou ik het dan serieus moeten doen volgens jouquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Daar ga je toch serieus niet op wachten?
Voor jou, zou ze eeuwig wachtenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Daar ga je toch serieus niet op wachten?
Dit had ik ook, inderdaad op z'n zijkant houden of open maken. In de DVD speler zitten 2 'rolletjes' dan is de kans groot dat er één verschoven of los is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef blessed19 het volgende:
Mijn pa heeft een maffe storing met zijn ps4 pro. Misschien dat jullie een tip hebben?
Als de playstation plat ligt, leest de dvd speler geen spellen meer. Hij blijft een paar keer proberen en dan stopt het.
Nu heeft hij m op z'n zijkant gezet en nu leest de ps4 pro wel de game cd's en kan hij gamen.
Weet iemand hier wat het issue is en hoe dat op te lossen is?
Kan jij er niet 2 fixxen voor een mooi bedrag voor me?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit had ik ook, inderdaad op z'n zijkant houden of open maken. In de DVD speler zitten 2 'rolletjes' dan is de kans groot dat er één verschoven of los is.
De oplossing hier is hem op z'n zijkant zetten en een ps5 kopen
De psx oplossing was altijd dat ding op zijn kop zettenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit had ik ook, inderdaad op z'n zijkant houden of open maken. In de DVD speler zitten 2 'rolletjes' dan is de kans groot dat er één verschoven of los is.
De oplossing hier is hem op z'n zijkant zetten en een ps5 kopen
Marktplaats staan veel ps5's voor mooie bedragen!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Kan jij er niet 2 fixxen voor een mooi bedrag voor me?
Ik heb gewoon mijn externe harde schijf van mijn PS4 in de PS5 gedaan en alles werktquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:37 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Misschien steek je er wat van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Alleen wacht ik alleen maar op jou. Met mijn zij op de grond liggend, met mijn arm gestrekt met hand op de grond. Lonkend en smachtend naar je manbun.quote:
Ik zit er niet meer achteraan, en mocht er één op m'n pad komen gaat ie eerst naar rickoquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Kan jij er niet 2 fixxen voor een mooi bedrag voor me?
Fix er dan 3!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer achteraan, en mocht er één op m'n pad komen gaat ie eerst naar ricko
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:53 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Alleen wacht ik alleen maar op jou. Met mijn zij op de grond liggend, met mijn arm gestrekt met hand op de grond. Lonkend en smachtend naar je manbun.
Vijf dagen later alweer RE8quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef DKUp het volgende:
Oh ik zie nu pas dat Returnal is uitgesteld naar eind april![]()
![]()
Datzelfde stukje wil bij mij ook niet lukken. Dan kijk je op youtube hoe andere het doen en bij hun haalt die bal het gewoon, bij mij niet 1 keer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De physics van Fenyx kloppen niet altijd. In de shrine van Achilles is er zo'n bal die rolt. Als je er naar kijkt gaat dat goed, maar buiten beeld krijgt hij niet genoeg snelheid mee. Miljoen keer opnieuw gespeeld dat level.
Raar. Door dat soort dingetjes weet je dat het geen Zelda is maar een kloon.
Speel je op performance of graphics mode? Bedacht me dat dit misschien uitmaakt. Dan zijn er te weinig frames of juist teveel ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:18 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Datzelfde stukje wil bij mij ook niet lukken. Dan kijk je op youtube hoe andere het doen en bij hun haalt die bal het gewoon, bij mij niet 1 keer.
Ik heb het enkel op de PS4 gespeeld, zal straks de PS5 versie eens installeren en proberen. Maar het maakt bij mij helemaal niet uit of ik er naar kijk of niet, het is nog niet 1 keer gelukt. Die andere hun vaults gingen zonder problemen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speel je op performance of graphics mode? Bedacht me dat dit misschien uitmaakt. Dan zijn er te weinig frames of juist teveel ofzo?
Ik las op de Ubi fora dat het vaker voorkomt. Zonde dat het dan nog niet gepatcht is.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb het enkel op de PS4 gespeeld, zal straks de PS5 versie eens installeren en proberen. Maar het maakt bij mij helemaal niet uit of ik er naar kijk of niet, het is nog niet 1 keer gelukt. Die andere hun vaults gingen zonder problemen.
Het is raar dat het bij sommige spelers wel goed gaat en bij andere niet. Straks eens testen of het een verschil maakt op welke grafische mode je het spel zet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las op de Ubi fora dat het vaker voorkomt. Zonde dat het dan nog niet gepatcht is.
En het mooie is dat je daarna nog een deel hebt waarbij die bal raar kan doen. Als je niet oplet gaat 'ie scheef en mist het doel.
Tergend level. Maar ik had m gisteravond dus wel op een gegeven moment.
Dat is dan ook de enige game die wat doet met die functionaliteitquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
Tip: speel eerst een uurtje Astrobot. Die geeft je een goede indruk van de DualSense controller.
Het is net als 1-2 Switch. Tof om een uurtje te ontdekken wat de controller allemaal kan. Daarna speel je weer gewoon normaal je games.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige game die wat doet met die functionaliteit
Ze hadden dat geld beter in een stillere ps5 kunnen stoppen. Herrieschopper.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is net als 1-2 Switch. Tof om een uurtje te ontdekken wat de controller allemaal kan. Daarna speel je weer gewoon normaal je games.
'next-gen feel' my ass. Overhypte kutmedia.
Oei. Maar toch niet PS4 Pro niveau?quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden dat geld beter in een stillere ps5 kunnen stoppen. Herrieschopper.
Via de website van de store je library openen en de juiste versie selecteren om te downloadenquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:10 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nee zeker niet, maar je kan hem soms wel horen.
Immortals: Fenyx Rising net gedownload, de PS5 vond het nodig dat 2x te downloaden. Paar keer opnieuw de download gestart maar iedere keer 2 verschillende downloads van de hele game.
Goed om te weten als het nog ooit gebeurd. Nu heb ik de PS4 versie zelf gewist na de download.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Via de website van de store je library openen en de juiste versie selecteren om te downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |