SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik druk niet op kruisje.quote:
hebben jullie eigenlijk de outriders key al?quote:
quote:
Op Twitter?quote:
Ik snap echt de appeal niet van die gast.quote:
Ik vind z'n video's wel geinig. Ook gelachen om deze. Hij speelt wel veel kutgames en dan is het niet leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik snap echt de appeal niet van die gast.
Eindredactie Gamesquote:Wist niet dat daar een remaster van bestond.
Dat is nog niet eens zo'n gek idee.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer gaat FOK!Games eens filmpjes maken. Die lappen tekst leest niemand meer
Meegaan met de tijd enzo en geeft opperbaas danny weer een excuus nog meer ads ergens te plaatsen
Ik volgde je zus.quote:
Nintendo-exclusives zijn niet mijn fortequote:Op woensdag 10 maart 2021 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind z'n video's wel geinig. Ook gelachen om deze. Hij speelt wel veel kutgames en dan is het niet leuk.
Jongen, er waren twaalf jaar geleden al filmpjes.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Meegaan met de tijd enzo en geeft opperbaas danny weer een excuus nog meer ads ergens te plaatsen
ja...zegmaar dat maar dan mét kwaliteit en zonder zolderkamerautist.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jongen, er waren twaalf jaar geleden al filmpjes.
Deze gozer was iets met graphics voor HorizonHeeft gewoon voor FOK!games geschreven.
- FOK!quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja...zegmaar dat maar dan mét kwaliteit en zonder zolderkamerautist.
vast een aardige gozer dit hoor, maar dit is toch niet representatief voor je 'merk' als je iets goed wil opzetten. (en dan heb ik het vooral over de kwaliteit van de video, de manier van telefoon filmen e.d. Gemiddelde 'youtubers' van 9 hebben een hogere productiekwaliteit tegenwoordig)
Meh, persoonlijk lees ik liever dan dat ik naar e.o.a. lapzwans moet luisteren. Compilations/showcases/benchmarks/speedruns vind ik wel tof om te kijken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Maar dat is het ook denk ik wel, de gemiddelde gebruiker geeft niet om benchmarks, die willen gewoon hapklaar zien of een game leuk is of niet met wat gameplay beelden en een mening erbij (lijkt mij). Verhaaltje erbij en gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:38 schreef 2dope het volgende:
Filmpjes doen we wel af en toe maar heb niet echt het idee dat dat aanslaat. Ik heb ook wel eens uitgebreide benchmarks gedaan voor game-pc's, gingen mensen klagen "dat het hier geen tweakers is"Video's zijn wel leuk om te doen maar tyfusveel werk
[..]
Meh, persoonlijk lees ik liever dan dat ik naar e.o.a. lapzwans moet luisteren. Compilations/showcases/benchmarks/speedruns vind ik wel tof om te kijken.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer gaat FOK!Games eens filmpjes maken.
Nou, je geeft zelf al het antwoord.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja...zegmaar dat maar dan mét kwaliteit en zonder zolderkamerautist.
vast een aardige gozer dit hoor, maar dit is toch niet representatief voor je 'merk' als je iets goed wil opzetten. (en dan heb ik het vooral over de kwaliteit van de video, de manier van telefoon filmen e.d. Gemiddelde 'youtubers' van 9 hebben een hogere productiekwaliteit tegenwoordig)
Wij zijn geen vogels hoor. Dus van je hoofd rennen we niet weg.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelf de kop van een vogelverschrikker, de stem van een schuurmachine en geen zeeën van tijd om video's te maken. Dan is voor mij persoonlijk het kosten baten verhaaltje al vrij snel berekend: veel tijd en moeite kwijt in de avonduren en ze leveren geen views op, want iedereen vlucht bij de still van de video al weg.
ik mis het antwoord gedeeltequote:Op woensdag 10 maart 2021 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Nou, je geeft zelf al het antwoord.
ah ze zijn eindelijk in prijs aan het zakken, daar vroegen ze vorige maand nog 24 eur voor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:43 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb deze faceplates besteld voor de PS5. Benieuwd of het wat is. Komt in zwart rood of blauw.
[ afbeelding ]
https://a.aliexpress.com/_v4hgON
Zag dat DBrand ook plates verkoopt nu voor 60$, die zullen ongetwijfeld van een betere kwaliteit zijn maar die waren vrijwel gelijk uitverkocht en kan je dus maanden op wachten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ze zijn eindelijk in prijs aan het zakken, daar vroegen ze vorige maand nog 24 eur voor.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:43 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb deze faceplates besteld voor de PS5. Benieuwd of het wat is. Komt in zwart rood of blauw.
[ afbeelding ]
https://a.aliexpress.com/_v4hgON
op alibaba kan je ook ps5's kopen, die geen ps5 zijn maar alleen een shell met wat random hadware.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
¤ 5,90 40%OFF | Nylonskin Shell Case Cover Vervanging Plaat Voor PS5 Game Console Beschermende Buitenste Behuizing Voor PS5 Verwijderbare Playstation5 Cover
https://a.aliexpress.com/_mNGlwVz
vet handig deze als je ps5 overeind staat, komt er geen stof op wauwie
Wel eraf halen als je gaat gamen natuurlijk anders smelt je ps5
Een soort Soulja (of zoiets) PlayStation.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op alibaba kan je ook ps5's kopen, die geen ps5 zijn maar alleen een shell met wat random hadware.
Campaign is echt tof, endgame is/was erg matig. Met de campaign ben je wel even bezig, speel vooral de main story missies niet volledig solo. Met een groep is het veel leuker.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:03 schreef KennyPowers het volgende:
Goed, drie co-op superheld games achter elkaar
Doe TMNT dan ook maar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op alibaba kan je ook ps5's kopen, die geen ps5 zijn maar alleen een shell met wat random hadware.
was dit TMNT 2?quote:
Is voor co-opquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:40 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Campaign is echt tof, endgame is/was erg matig. Met de campaign ben je wel even bezig, speel vooral de main story missies niet volledig solo. Met een groep is het veel leuker.
Gewoon een nieuw deel zo te zien.quote:
Datquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:40 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Campaign is echt tof, endgame is/was erg matig. Met de campaign ben je wel even bezig, speel vooral de main story missies niet volledig solo. Met een groep is het veel leuker.
Lijkt me heeeeel vet. Maar een high-res variant had me ook wel wat geleken eigenlijk.quote:
Waarom doe je die datatransfer?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
Nou mensen, de ps5 has arriveden ik ben zeer onder de indruk. Flinke jongen ook, doet me wat denken aan een modern appartementencomplex.
Kleine domper is de data transfer...natuurlijk in mijn oneindige enthousiasme niet nagedacht over de bijna suīcidale downloadsnelheid van de ps4 over wifi en ok/ok/ok gedrukt (goddank geen game geselecteerd voor transfer) en nu doet hij dus 5 minuten over 1%, dus ik kan vannacht om 3 uur, als geen van beide systemen in de tussentijd denkt ‘bekijk het maar’, heel misschien beginnen met het installeren van een game![]()
Maar hij is wel heel mooi hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |