abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2021 @ 09:32:28 #151
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_198525072
Ohhhhh gefeliciteerd Aure!!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_198525608
Bedankt allemaal O+ het is echt een scheetje O+ we moeten nog even in 't ziekenhuis blijven (protocolll) maar hopelijk later vandaag wel naar huis en dan gaat Jip zijn broertje ontmoeten *; hij heeft wel foto's gezien maar denkt dat hij dat zelf is als baby :')
pi_198528539
Oh en spannend Tink en Kwak! Ik zie het nog wel gebeuren dat jullie dezelfde dag hebben ingepland :D

Wij mogen als het goed is over 2 uurtjes naar huis. Ben nu ook wel weer klaar met het ziekenhuis :')
pi_198528680
Aure gefeliciteerd met je mooie zoon O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:31:07 #155
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_198528684
Gefeliciteerd Aure O+ *O*
pi_198529028
Gefeliciteerd Aure! O+
pi_198529259
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:51 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Otis de chocoladebaby O+
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_198529304
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:08 schreef Wolken het volgende:

[..]

Otis de chocoladebaby O+
Een 4kg paasei O+
pi_198529315
Zo voelde het ook wel een beetje :') :'( :+
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:18:01 #160
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198529451
Oh jongens ik ben er zo klaar mee. Fysiek, maar ook mentaal.

Merk dat ik heel weinig kan hebben, net voor (laatste? :+ ) check bij de vk geweest in t ziekenhuis en “mag” nu even een boodschap doen... maar zit dus voor ik dat ga doen hier in de auto te internetten...

want thuis is mijn zesjarige die momenteel ook alle spanning voelt en daardoor permanent vervelend is en ik trek dat echt niet meer :')

Verstoppen in de auto...
Kwak
pi_198529761
Aure :o Wat een snelle! Gefeliciteerd met je knappe knulletje en wat een leuke naam O+ !
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_198530246
Gefeliciteerd Aure met jullie zoon! Heel benieuwd naar de reactie van Jip. Alle geluk gewenst!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 15:06:02 #163
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198530379
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:18 schreef kwakz0r het volgende:
Oh jongens ik ben er zo klaar mee. Fysiek, maar ook mentaal.

Merk dat ik heel weinig kan hebben, net voor (laatste? :+ ) check bij de vk geweest in t ziekenhuis en “mag” nu even een boodschap doen... maar zit dus voor ik dat ga doen hier in de auto te internetten...

want thuis is mijn zesjarige die momenteel ook alle spanning voelt en daardoor permanent vervelend is en ik trek dat echt niet meer :')

Verstoppen in de auto...
Herkenbaar hoor. Ik mocht vandaag een rondje door de zeeman met man en kind als taxi (echt nodige dingen, oudste heeft bijvoorbeeld 15 rokjes, maar geen een legging en haar pyjama's en joggingbroeken passen niet meer) en heb dat de volle 20 minuten gerekt, inclusief kijken naar dingen die ik niet nodig had. Gewoon om heel even weg te zijn en niet bij hele dwarse peuter te zijn. En dat klinkt heel rot als ik het hier zo terug lees, maar ze weigert overdag te slapen en slaat, smijt en gilt de hele dag. En mijn hoofd wil continu in m'n bubbel en dat lukt dan niet natuurlijk.

Nog heel even lieverd, we kunnen dit :*

Edit; overigens kreeg ik van m'n moeder het commentaar dat de hg wel meevalt omdat het me nog lukt om die 20 minuten vol te houden. Dat ik vervolgens niet meer zelf in de auto kan stappen en ik elke 3 minuten moest uithijgen op een krukje...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198530495
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor. Ik mocht vandaag een rondje door de zeeman met man en kind als taxi (echt nodige dingen, oudste heeft bijvoorbeeld 15 rokjes, maar geen een legging en haar pyjama's en joggingbroeken passen niet meer) en heb dat de volle 20 minuten gerekt, inclusief kijken naar dingen die ik niet nodig had. Gewoon om heel even weg te zijn en niet bij hele dwarse peuter te zijn. En dat klinkt heel rot als ik het hier zo terug lees, maar ze weigert overdag te slapen en slaat, smijt en gilt de hele dag. En mijn hoofd wil continu in m'n bubbel en dat lukt dan niet natuurlijk.

Nog heel even lieverd, we kunnen dit :*

Edit; overigens kreeg ik van m'n moeder het commentaar dat de hg wel meevalt omdat het me nog lukt om die 20 minuten vol te houden. Dat ik vervolgens niet meer zelf in de auto kan stappen en ik elke 3 minuten moest uithijgen op een krukje...
Zucht. Een activiteit kost wel een dag of hele dag bijkomen. Je betaalt een hoge prijs maar dat ziet ze dan niet.

Mijn moeder toen het echt heel slecht ging en m'n gezicht helemaal ingevallen was van het snelle afvallen: je ziet er goed uit! Tenminste een slank gezicht nu! :')
  dinsdag 16 maart 2021 @ 15:21:34 #165
342418 VKV
Plausibel
pi_198530629
Omg leuk zulke moeders :')

De mijne kan er ook wat van maar is tijdens m'n zwangerschappen juist heel mild.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 15:29:05 #166
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_198530745
Beetje loederoma’s :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_198530769
Ze was echt helemaal blij 'dan heb je straks een mooi lijntje én een baby'.

Na weken ondervoeding en 1 keer naar een hamburger kijken is het er weer aan hoor. _O-
pi_198531009
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:22 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Zelfde hier, met mijn zoon de fout gemaakt de uitgerekende datum te delen, bleef hij langer zitten en meerdere keren per dag appjes of het al rommelde. Nu heb ik gezegd “eind augustus” en als mensen het nu vragen ga ik zeggen dat de baby er al is en dan een foto sturen van een baby van 3 maanden.

Vandaag een appje gehad van de (ZZP) kraamhulp waarin ze het min of meer heeft af laten weten, haar beste vriendin is zwanger en 5 dagen na mij uitgerekend en heeft haar gevraagd daar te kramen. Mijn kraam van mijn zoon had het ook al af laten weten omdat ze zelf zwanger is. De tweede kraamhulp heeft wel een andere ZZP aanbevolen die beschikbaar is.

Dus nu weer op zoek naar een kraamhulp. Wat adviseren jullie? Met de andere ZZP-er in zee? Toch naar een kraamhotel (wordt vergoed) maar dan hebben mijn kinderen een andere geboorteplaats en dit ziekenhuis beviel (pun intended) erg goed.
Mijn moeder raad aan mij in te schrijven bij een grote kraamorganisatie.
Sowieso nog overleggen morgen met de verloskundige. Misschien heeft ze een ander inzicht.
Mijn hormonen werken ook niet bepaald mee 😭
Ik had via kraamzorg1op1.nl een kraamverzorgende gevonden die 2 weken voor de bevalling ernstige rugklachten kreeg. Gelukkig had ze zelf een vervanger geregeld waar ik nu ook nog af en toe contact mee heb. Het voordeel vond ik was dat ze minder streng vast hield aan bepaalde protocollen. Tijdens mijn eerste kraamtijd had ik de Waarden en voelde mij daar echt een nummer. Het is dat er na 2 huilbaby's echt geen derde gaat komen, anders zou ik weer een zzp'er doen.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 16:36:15 #169
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198531690
Ik vind het contact en de intake bij de waarden nu juist heel fijn. Ook een fijn idee dat als t niet klikt ik gewoon om een andere kraam kan vragen, en dat er niet maar 1 iemand beschikbaar is.
Kwak
pi_198534703
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind het contact en de intake bij de waarden nu juist heel fijn. Ook een fijn idee dat als t niet klikt ik gewoon om een andere kraam kan vragen, en dat er niet maar 1 iemand beschikbaar is.
O, dat geloof ik direct. Wij kregen echter na een hele zware bevalling + spoed ks toen we thuis waren te horen dat onze uren gehalveerd zouden worden ivm drukte. Terwijl de kraamhulp die we hadden ( die ook echt mega lief was ) was ingehuurd door de Waarden en helemaal geen andere klus had staan dus wel gewoon kon blijven. Nu was het iedere ochtend de vraag of er wel of niet kraamhulp zou komen. En als je niet eens kan lopen van de pijn en ellende maakt dat je kraamtijd niet heel erg prettig. Uiteindelijk nog 2 extra dagen gekregen door slecht herstel en ook de hele periode uiteindelijk dezelfde kraamhulp gehad. Maar de stress was heel erg niet fijn.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:10:32 #171
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_198534754
Wat verdrietig zeg die moeders die zo weinig constructief hun mening erin gooien. Zeg iets aardigs of desnoods iets opbouwends (als je hebt gecheckt of iemand daarop zit te wachten) en houd anders gewoon je mond. pfffff
Voor wat het waard is: ik vind je juist een enorme bikkel Tink. En je hg valt NIET mee. Maar dat weet je zelf ook wel.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:11:48 #172
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_198534794
Ben je al thuis, Aure? Hoe is dat? *; .

Oh en :* voor kwak. Logisch dat je zoon gaat stuiteren maar ook heeeeel logisch dat je dat niet meer trekt...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_198534900
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:14 schreef Cygne het volgende:

[..]

Zucht. Een activiteit kost wel een dag of hele dag bijkomen. Je betaalt een hoge prijs maar dat ziet ze dan niet.

Mijn moeder toen het echt heel slecht ging en m'n gezicht helemaal ingevallen was van het snelle afvallen: je ziet er goed uit! Tenminste een slank gezicht nu! :')
Dat zei mijn vader ook.
En toen ik op zwol door pre-elamsie je wordt nu wel erg dik. Je lijkt op je oom en opa met die varkensoogjes.

Aure gefeliciteerd lekker zo'n spekbaby

Tink nog heel even
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:51:53 #174
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_198536051
Wij hebben net de kraamzorgperiode afgesloten met Naviva. Best een grote organisatie met volgens mij landelijke dekking. Hele fijne ervaring, de hulp had veel kennis en gebruikte ook informatie uit de protocollen. Alles werd heel rustig uitgelegd en we hadden de hele week dezelfde hulp. Bovendien woonde ze letterlijk 50 meter van ons af :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_198536237
Ahh, gefeliciteerd @Aure! Fijn dat alles goed (en zo snel!) gegaan is. Veel geluk gewenst met je gezin! 🥰
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')