Julie kan niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:51 schreef Flow3r het volgende:
Spannend ?Het word natuurlijk Zoey, Julie en Matt
onmogelijk,,,'quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:51 schreef Flow3r het volgende:
Zou dom zijn.Die komen vanzelf wel aan de beurtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:51 schreef Flow3r het volgende:
Hij is helemaal niet boos. Zei zelfs dat die een twist wel leuk vond.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:52 schreef Angel79 het volgende:
King Mies heeft de touwtjes niet meer in handen,nu word ie boos hahahaSchijt 7 kleuren
heel mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Waren gisteravond in de slaapkamer aan het spelen. Mooie cap van @:cheanny
Het is 2021, je moet een beetje met de tijd meegaanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:46 schreef suzi1 het volgende:
waarom mogen ze niet roken in het bb huis? (on topic much)
Zullen wel weer zure gesprekjes worden.Over hoe oneerlijk het isquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:53 schreef Alocanda het volgende:
Ik verheug me erop dat Michel en Nick mij gaan manipuleren om mijn stem.
Tot hij in de gaten krijgt dat het er geen immuniteit meer te halen valt. Daar gaan ze nu nog wel van uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:54 schreef Aethyry het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet boos. Zei zelfs dat die een twist wel leuk vond.
Als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:54 schreef Aethyry het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet boos. Zei zelfs dat die een twist wel leuk vond.
Met name over Zoey en Jill.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:55 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zullen wel weer zure gesprekjes worden.Over hoe oneerlijk het is
speculatiequote:
Mooiboy en Nick.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:55 schreef Kinga het volgende:
Wie zijn de minst popi bewoners volgens het publiek eigenlijk?
Jup.Want hun doen toch veel meer,hebben meer levenservaring,zijn zoveel beter in alles enz blablablaquote:
Jij denkt dat nomineren door het publiek eenmalig zal zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:57 schreef rinardo het volgende:
Ik vind het niet slim op Zoey te gaan stemmen, die gaat SWS wel volgende week
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:57 schreef rinardo het volgende:
Ik vind het niet slim op Zoey te gaan stemmen, die gaat SWS wel volgende week
Ik ook niet. Uitgesproken bewoners, uitgesproken fans.quote:
Toch ga ik voor Michel er uit..Dat brengt echt een verschuivingquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ook niet. Uitgesproken bewoners, uitgesproken fans.
En op Twitter zie ik heul veul Michel fans
Zullen de nodige Jill-fans en de Liese-fans Zoey kunnen helpen om te blijven?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
Liese: "Ik ga niet naar huis"
Zoey: "Ik ook niet"
Liese: "Knoop dat goed achter uw oren he"
Zoey: "U ook he"
Jill heeft veel fans, maar ook veel haters. Dus als de Jill fans allemaal Zoey gaan helpen, dan ligt Jill er straks zelf uitquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zullen de nodige Jill-fans en de Liese-fans Zoey kunnen helpen om te blijven?
Zoey had even een paar mindere dagen. Maar die lijkt sinds gister weer helemaal in het spel te zitten.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zullen de nodige Jill-fans en de Liese-fans Zoey kunnen helpen om te blijven?
Thanks...eerder geprobeerd dat artikel van de televaag te lezen maar dit ging niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ki(...)it-handen~a988964b9/
Ja. Zoey en Matt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:05 schreef lonneberga het volgende:
zoethoudertje dat stemmen door publiek,achter is allang besloten wie er weg moet(en)
Daar klopt weinig vanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
*Als wij op blijven mogen stemmen dan wordt er voornamelijk op Jill, Michel, Nick en Liese gestemd.
Julie staat vrij. Dus dan is genomineerd:
Zoey, Matt en Naomi. Dus Matt of Zoey weg of allebei
*Moeten wij stemmen op wie weg moet dan wordt er massaal gestemd op Jill, Michel, Matt en Zoey.
Dan heb je ook nog de productie die iets wil. En dat is geen favo weg Dus Matt of Zoey weg of allebei.
Hoezo niet voorspelbaar
We gaan Zoey uitzwaaienquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:05 schreef lonneberga het volgende:
zoethoudertje dat stemmen door publiek,achter is allang besloten wie er weg moet(en)
liese heeft gelijk,maar zoey nietquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
Liese: "Ik ga niet naar huis"
Zoey: "Ik ook niet"
Liese: "Knoop dat goed achter uw oren he"
Zoey: "U ook he"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |