Dat is voor jou ook wel een stuk dichterbij.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Andere functie, wel nog steeds de zakelijke kant maar wat meer dan ondersteunend/voorbereidend en wat meer los van het constante klantcontact. Ben benieuwd, zelfde functie stond voor Eindhoven en Amsterdam open en ben voor die eerste gegaan.
Zoveel maakt het ook weer niet uit, het is voor iedereen even klote.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo. Leuk, veel succes alvast. Online is wel klote.
Eindhoven de gekstequote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Andere functie, wel nog steeds de zakelijke kant maar wat meer dan ondersteunend/voorbereidend en wat meer los van het constante klantcontact. Ben benieuwd, zelfde functie stond voor Eindhoven en Amsterdam open en ben voor die eerste gegaan.
Valt tegen hoor, is echt om het even. Geloof 6 minuten in het voordeel van Eindhoven maar naar Amsterdam kan ik vanaf Nijmegen gewoon blijven zitten zonder overstappen en woon naast het station. Dus Eindhoven is zelfs iets ongunstiger.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is voor jou ook wel een stuk dichterbij.
Ja het liefst wel, heb zo’n businesscard waar ik het hele jaar gratis mee kan reizen. Is voor mij persoonlijk gunstiger dan km vergoeding omdat ik hem normaal gesproken ook voor Feyenoord gebruik. Scheelt me aardig wat geldquote:
Ja heb ook businesscard. Maar heb het niet nodig.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het liefst wel, heb zo’n businesscard waar ik het hele jaar gratis mee kan reizen. Is voor mij persoonlijk gunstiger dan km vergoeding omdat ik hem normaal gesproken ook voor Feyenoord gebruik. Scheelt me aardig wat geld
Ja dat is dus de keuze. Of businesscard die je het hele jaar door ook privé mag gebruiken of km vergoeding. Aangezien ik toen ook veel in Nijmegen werkte uiteraard voor het eerste gegaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja heb ook businesscard. Maar heb het niet nodig.
Wat leuk dat je dat ook voor Feyenoord mag gebruiken.
Ik vond online sollicitatiegesprekken echt vreselijk, weet niet hoe jij het hebt maar ik ben best open/spontaan in contact in het echt en online valt dat bij mij een beetje weg, heb best vaak meegekregen als feedback dat ze het ‘moeilijk vonden om mij aan te voelen’ ofzo. Ja vind je het gek via een schermquote:Op maandag 8 maart 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek trouwens.
Ik heb ze zelf gevoerd online en het is inderdaad mega kut.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond online sollicitatiegesprekken echt vreselijk, weet niet hoe jij het hebt maar ik ben best open/spontaan in contact in het echt en online valt dat bij mij een beetje weg, heb best vaak meegekregen als feedback dat ze het ‘moeilijk vonden om mij aan te voelen’ ofzo. Ja vind je het gek via een scherm
Hoop dat het goed gaat bij jou tho! Zou lekker zijn.
Voor @Caland lijkt me ook een goede tip: Zorg dat er geen coke in beeld is.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gevoerd online en het is inderdaad mega kut.
Boeken en een plant op de achtergrond @:Caland
Komt slim over.
Juist wel over Feyenoord, is wat ik heb overgehouden aan mijn geslaagde online sollicitatiegesprek (tegenover mensen uit vijandig gebied).quote:Op maandag 8 maart 2021 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gevoerd online en het is inderdaad mega kut.
Boeken en een plant op de achtergrond @:Caland
Komt slim over. (en niks over feyenoord)
Ook dingen als keta en xtc niet verstandig, en zelfs van legale drugs als alcohol, wiet en 3mmc willen ze een probleem maken.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor @:Caland lijkt me ook een goede tip: Zorg dat er geen coke in beeld is.
Ja maar zondag is de wedstrijd. En daarna heeft hij het gesprek. Ik zou het even laten rusten.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist wel over Feyenoord, is wat ik heb overgehouden aan mijn geslaagde online sollicitatiegesprek (tegenover mensen uit vijandig gebied).
Was je nog een beetje op tijd klaar met werken?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een online sollicatie kun je wel gewoon lekker roken voor die eerste goede indruk.
Ik zou het resultaat wel afwachten inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar zondag is de wedstrijd. En daarna heeft hij het gesprek. Ik zou het even laten rusten.
Het was niet zo leuk vooral toen de dienstregeling eruit ging en elke lamp uitging en het aardedonker werd.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was je nog een beetje op tijd klaar met werken?
Dat doen @GGMM en @onlogisch ook altijd!quote:Op maandag 8 maart 2021 16:59 schreef RamboDirk het volgende:
Anders kun je het altijd nog over corona hebben als small talk. Dat het express de wereld in gebracht is door een ondergronds pedofielen netwerk en dat je je zeker niet laat vaccineren met een chipje en zulks. Dan is het ijs gebroken en wordt je zo aangenomen, dan weten ze dat je aan de goede kant staat.
Succes makker. Ik vond online uiteindelijk wel chill eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek trouwens.
Nasi met saté.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |