Ik denk eigenlijk ook wel dat het al gespeeld is. Ajax wint de wedstrijden wel erg gemakkelijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan ga ik gooien met deuren en ramen.
Maar, maakt eigenlijk toch niet zoveel uit meer.
Beter Zuid-Amerika dan lijkt me. Op Mallorca is geheid vergelijkbaar met de moeder van @onlogischquote:
Net ook kipfilet op.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga lunchen
(Kipfilet advocaat tomaat en mayonaise op me brood)
het leukste is dat het er niet meer toe doet al hoop ik op een verschrikkelijke schoppartij, mannelijk voetbal volgens het Bas Nijhuis boekjequote:
Wat is daar leuk aan. Ik zit niet te wachten op een Bas Nijhuis show.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het leukste is dat het er niet meer toe doet al hoop ik op een verschrikkelijke schoppartij, mannelijk voetbal volgens het Bas Nijhuis boekje
Koningshuis aan de andere kant van de Noordzee was volgens Meghan, de vrouw van Harry, racistisch (bang dat kindje donkere huidskleur zou hebben)quote:
tetten?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik was vorig jaar op Internationale Vrouwendag in Kyiv en daar wordt dat groot gevierd. Hoe of wat zoeken jullie zelf maar uit.
Ter info.
Voorproefjequote:Op maandag 8 maart 2021 15:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik was vorig jaar op Internationale Vrouwendag in Kyiv en daar wordt dat groot gevierd. Hoe of wat zoeken jullie zelf maar uit.
Ter info.
SPOILER: NIET KLIKKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek de grens bij lesbian, gay, bacon, tomato.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:56 schreef DonRaja het volgende:
Laat die vrouwen nou lekker genieten van hun dag, het is toch voor het laatst. Vanaf volgend jaar moeten ze die dag delen met transgenders, gender neutralen, gender fluids, Womxn, omgebouwden, half omgebouwden, wijven, etc.
Ga je weg bij de bank? Of andere functie?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek trouwens.
Andere functie, wel nog steeds de zakelijke kant maar wat meer dan ondersteunend/voorbereidend en wat meer los van het constante klantcontact. Ben benieuwd, zelfde functie stond voor Eindhoven en Amsterdam open en ben voor die eerste gegaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je weg bij de bank? Of andere functie?
Ah zo. Leuk, veel succes alvast. Online is wel klote.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Andere functie, wel nog steeds de zakelijke kant maar wat meer dan ondersteunend/voorbereidend en wat meer los van het constante klantcontact. Ben benieuwd, zelfde functie stond voor Eindhoven en Amsterdam open en ben voor die eerste gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |