Ik heb de knoppen wel gewoon rechts, mensen vinden dat altijd raarquote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben ook links, een van de weinige dingen die ik rechts kan is een muis gebruiken.
Op het moment dat je dat leert, dan zit je meestal toch achter computers die door meerdere mensen gebruikt worden die bijna allemaal rechts zijn. Het is in dat geval "normaal" dat linkshandigen dan gediscrimineerd worden.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je de muis bedienen met je mindere hand
Ik ben tegen discriminatie.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat leert, dan zit je meestal toch achter computers die door meerdere mensen gebruikt worden die bijna allemaal rechts zijn. Het is in dat geval "normaal" dat linkshandigen dan gediscrimineerd worden.
Ja want het is doorgaans echt moeilijk om die muis even aan de andere kant neer te leggen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat leert, dan zit je meestal toch achter computers die door meerdere mensen gebruikt worden die bijna allemaal rechts zijn. Het is in dat geval "normaal" dat linkshandigen dan gediscrimineerd worden.
Dat maakt weinig uit lijkt me, het is maar wat je gewend bent.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de knoppen wel gewoon rechts, mensen vinden dat altijd raar
Maar moet ik toch gewoon lekker zelf weten man
ze hoefden mij overigens ook niet te leren wat je met een muis moet doenquote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want het is doorgaans echt moeilijk om die muis even aan de andere kant neer te leggen.
Misschien wat onhandig als je gamed ofzo maar dat heb ik nooit echt gedaan (op de pc)quote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat maakt weinig uit lijkt me, het is maar wat je gewend bent.
PC MASTER RACE. @Elanquote:Op maandag 8 maart 2021 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien wat onhandig als je gamed ofzo maar dat heb ik nooit echt gedaan (op de pc)
De Speld. Niet op play geklikt.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:54 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMKVeSPKK3Q/
Mokerhard gelachen. Indien besproken: niet gepost.
quote:
@3rr0rquote:Op maandag 8 maart 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde je vorige week nog vragen of je even een mooi gifje kan maken van dat middelvingermoment.
Alsjeblieft?
Dit was wel een leuk filmpje.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde je vorige week nog vragen of je even een mooi gifje kan maken van dat middelvingermoment.
Alsjeblieft?
De nieuwe vind ik nog wel wat beter denk ik. Maar Partij tegen de Burger is vrijwel altijd genot.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsjeblieft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |