Goede, want in Eindhoven denkt iedereen zo.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:59 schreef RamboDirk het volgende:
Anders kun je het altijd nog over corona hebben als small talk. Dat het express de wereld in gebracht is door een ondergronds pedofielen netwerk en dat je je zeker niet laat vaccineren met een chipje en zulks. Dan is het ijs gebroken en wordt je zo aangenomen, dan weten ze dat je aan de goede kant staat.
wordt jequote:Op maandag 8 maart 2021 16:59 schreef RamboDirk het volgende:
Anders kun je het altijd nog over corona hebben als small talk. Dat het express de wereld in gebracht is door een ondergronds pedofielen netwerk en dat je je zeker niet laat vaccineren met een chipje en zulks. Dan is het ijs gebroken en wordt je zo aangenomen, dan weten ze dat je aan de goede kant staat.
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was niet zo leuk vooral toen de dienstregeling eruit ging en elke lamp uitging en het aardedonker werd.
Online sollicitatiegesprekkenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek trouwens.
90% van zijn werkzaamheden gaan online/via tel zijn. Het is juist logisch in dit geval.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Online sollicitatiegesprekken
Dan heb je het niet begrepen.
Geen mention ontvangen.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:18 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe mod is uit!!!
TTK / Wanneer gaan we weer eens ouderwets boeken verbranden?
Ik was altijd blij dat de nieuwe Donald Duck weer uit was.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:18 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe mod is uit!!!
TTK / Wanneer gaan we weer eens ouderwets boeken verbranden?
Overspel in de liefde is begonnen op sbs9quote:Op maandag 8 maart 2021 17:33 schreef tong80 het volgende:
Vanavond.....
Stamppot rodekool met rundervink en appeltjes.
En daar heb jij zeker weer wat negatiefs of zuurs over te melden?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overspel in de liefde is begonnen op sbs9
Net het genre waar ik niet van hou. Normaal smul ik van pulp-tv.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pics graagquote:Op maandag 8 maart 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Pokebowl besteld
Sinds ik weer op kantoor werk mag ik ook weer declareren
Erg mooi.
Ik kan erg genieten van de acteerprestaties en de ongekende creativiteit van de verhaallijnen.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net het genre waar ik niet van hou. Normaal smul ik van pulp-tv.
Geef het toch een kans.
Is dat niet dubbel?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er waren collega's die wilde graag een avondeten budget (thuis) tijdens onze piekperiode einde van het jaar. Omdat je normaal ook gratis avondeten kreeg op kantoor in ons restaurant.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Pokebowl besteld
Sinds ik weer op kantoor werk mag ik ook weer declareren
Erg mooi.
Overspel is toch altijd in de liefde?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd het even op mijn niveau want hier snap ik niks van.
Kan het niet eens vinden. Dus vanaf nu NPO1 tot Veronica Inside.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan erg genieten van de acteerprestaties en de ongekende creativiteit van de verhaallijnen.
Ja bij ons was er ook nog even discussie over inderdaad. Waren nog genoeg collega's die gewoon declareerden als ze in de avond werkten, maar dat was toch niet de bedoeling.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:38 schreef Coco het volgende:
Er waren collega's die wilde graag een avondeten budget (thuis) tijdens onze piekperiode einde van het jaar. Omdat je normaal ook gratis avondeten kreeg op kantoor in ons restaurant.
Doe je ook mee met haxball ?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan het niet eens vinden. Dus vanaf nu NPO1 tot Veronica Inside.
Nee. Weet niet eens wat het is.quote:
Ik ben geen haatdragend persoon @GGMM Dit soort dingen glijden van mij af.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En daar heb jij zeker weer wat negatiefs of zuurs over te melden?
Je bent een goed mens.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geen haatdragend persoon @:ggmm Dit soort dingen glijden van mij af.
Dit ziet er behoorlijk gezond uit.quote:
Hoe zit dat met anale seks als dat thuis geen optie is?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Fabel: Seks met iemand van hetzelfde geslacht is geen overspel.
Hoop ik straks achter te komen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe zit dat met anale seks als dat thuis geen optie is?
We wachten in spanning af!quote:Op maandag 8 maart 2021 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoop ik straks achter te komen.
Op tv dan he tenzij je tijd hebt.
Done.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
VKZ / Pauws Verkiezingsdebatten#1
PauwGod. @:el-stinho
Graag reeksen dan krijg je ook een like. @:GGMM
Scherp opgemerkt!quote:
Moet jij weten teringmongoolquote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben ook links, mongool. En ik muis zoals het hoort gewoon met rechts.
Ik ben ook links, een van de weinige dingen die ik rechts kan is een muis gebruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |