quote:Op maandag 8 maart 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde je vorige week nog vragen of je even een mooi gifje kan maken van dat middelvingermoment.
Alsjeblieft?
dat kan welquote:Op maandag 8 maart 2021 19:28 schreef tong80 het volgende:
Churchill werd na de Tweede Wereld oorlog niet herkozen. Waarom kan dat niet in Nederland tijdens de corona.
Winston kreeg wel de Nobelprijs voor literatuur.
Concentratiekampenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:28 schreef tong80 het volgende:
Churchill werd na de Tweede Wereld oorlog niet herkozen. Waarom kan dat niet in Nederland tijdens de corona.
Winston kreeg wel de Nobelprijs voor literatuur.
Ik denk, dus ik besta. Het VVD is rechtser dan rechts.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Tong denkt ook dat de VVD een extreemrechtse partij is.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Tong denkt ook dat de VVD een extreemrechtse partij is.
Altjjd leuk zo'n herhaling van internetplaatjes.quote:
Ja, schrok me rot. Waarom moest dat topic dicht?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:51 schreef Zipportal het volgende:
TTK / Wanneer gaan we weer eens ouderwets boeken verbranden?
@:Lavenderr post stevig door het slotje en komt in de knoop met haarzelf.
Ja, dat heet een meme.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altjjd leuk zo'n herhaling van internetplaatjes.
Weer wat geleerd. Succes met je meme.quote:
MED / Fok-it wordt moderator van TTK!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, schrok me rot. Waarom moest dat topic dicht?
Hahahahahaquote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MED / Fok-it wordt moderator van TTK!
4 mods voor zo'n subforum. (lol)quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MED / Fok-it wordt moderator van TTK!
De eerste pas van de maand. Voorbeelduserquote:Op maandag 8 maart 2021 19:51 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe COR note is binnen.![]()
![]()
@:lenny_leonard
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De eerste pas van de maand. Voorbeelduser
Ik heb alle positieve en negatieve FOK!records.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben een record aantal TR's aan het plaatsen. Robert van Genechten zou trots zijn.
Na 1 minuut Hugo viel ik al in slaap.quote:
Bij Hugo haak ik altijd af.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na 1 minuut Hugo viel ik al in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |