abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2021 @ 17:24:11 #1
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198378525
On!

(Ik had geen inspiratie voor de Topic Titel)
Kwak
pi_198378644
Geniale TT :D

quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat is dus het hele punt: als je menstrueert en je bent transman, maar niet geopereerd of aan de hormonen, of je bent genderqueer, dan identificeer je je inderdaad niet als vrouw.

Dus nee, je menstrueert maar bent geen vrouw. Ik vind het niet meer dan billijk om daar in mijn taalgebruik rekening mee te houden waar dat kan.

Juist dan doe je niemand tekort (ik voel me althans niet tekort gedaan als een bedrijf adverteert voor een product voor mensen die menstrueren, ook al ben ik vrouw...)

Het gaat er pertinent niet om dat he het woord vrouw nooit meer nag gebruiken, dat is nu juist wat mensen vaak als drogredenering gebruiken “oh nee dat mag tegenwoordig ook al niet meer / straks mag je niks meer zeggen”
Maar wanneer is dat woord dan wel van toepassing? Ik zou namelijk serieus niet weten hoe ik mezelf dan zou moeten noemen :?

En nee, da's niet om flauw te doen, maar ik identificeer me niet per se als vrouw (denk ik :? )...
Er zijn namelijk tal van dingen die ik totaal niet gemeen heb met de 'gemiddelde vrouw'. In sommige opzichten heb ik serieus meer gemeen met mannen. Maar ook weer niet alles.

Toch kruis ik 'vrouw' aan op een formulier, want dat ben ik nog steeds, biologisch gezien. Maar dat lijkt dus niet langer een correcte term te zijn.
  zondag 7 maart 2021 @ 17:59:50 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198379155
Ik kan wel hangen en in de pot plassen, maar als ik hang doe ik wel de bril omhoog (met een WC-papiertje).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 maart 2021 @ 18:01:44 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198379182
Ik menstrueer niet meer, maar ik identificeer me niet anders dan als "vrouw".
Hoewel ik vaak genoeg jaloers ben geweest op jongens/mannen en ik toch echt wel een hele voorraad eigenschappen heb die in de categorie "Ik had een jongetje moeten zijn" vallen, maar ik ben gewoon een vrouw met een behoorlijke dosis mannelijke eigenschappen, geen vrouw in het verkeerde lichaam.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_198379306
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:00 schreef Ynske het volgende:
Wat ik me dan afvraag bij zo'n hurktoilet, trek je dan je broek, legging, panty en onderbroek, schoenen etc allemaal uit voor je daar gebruik van maakt?
_O- _O-
Niet om je uit te lachen maar wat een koddig beeld.
Nee. Je doet ze zo ver omlaag dat je je kont en genitaliën nakend op dit bankje zou kunnen draperen, of zoveel verder als jij comfortabel vindt.
Dan ga je zo ver door je knieën dat je echt hurkt, dus met je bovenbenen leunt op je kuiten (tenminste, met mijn hockeykuiten, al stopte ik op mijn 17e, leunt dat nog immer vrij stevig).

Alleen de onderkant van je voeten komt in aanraking met de ranzigheid van anderen. Je kont zweeft boven het gat, daar landt alles net wat dieper dan waar je voeten zijn, zodat het als het goed is ook niet de terugslag geeft die je met wildplassen wel hebt.

Ik vond het vooral in wiebelende treinen een uitkomst.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_198379366
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 7 maart 2021 @ 18:21:20 #7
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198379524
Ja ik kan dus niet zo hurken :+ als ik hurk plas ik steevast mijn benen en kleding onder, t is niet anders... fysiek gewoon niet haalbaar.
Kwak
pi_198379656
Benen wijd en laten lopen dan maar? :+

Ik kan het niet met voeten plat op de grond. Verder is het de eerste 2 dagen oid altijd weer even slikken, daarna alleen maar liefde.

Tenminste... Pre kind. Post ben ik niet meer in een hurktoiletland geweest :'(
pi_198380040
Ik ben heel slecht in wildplassen of hurkwc's. Op ons oude hoofdkantoor hingen posters dat het zittoiletten waren en geen hurk toiletten. Kapotte wcbrillen en poep en plas naast de pot....bij een specifieke wcgroep daar ging ik dus nooit heen.

Ik heb B overigens een keer bij de Zeelandbrug laten plassen, we zaten samen in de auto en hij kon het echt niet meer ophouden. Ik dacht dat ik hem met de wind mee liet plassen. Gelukkig had ik schone kleren mee....
pi_198380062
Mijn ouders hebben vroeger overigens best wel eens bedacht dat ik liever een jongen was. Voetballen, hutten bouwen, geen staartjes of jurkjes willen en ga zo maar door. Zelf heb ik dat gevoel nooit gehad, dit is wie ik ben.
  zondag 7 maart 2021 @ 18:48:02 #11
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_198380093
Squatwc's zijn niet mijn ding. Maarja :') soms kan je niet anders.
In Indonesië zat ik in een hotelachtig iets in een dorp waar ze vanuit de omgeving natuurlijk stromend warm water hadden. Dus ook het hurktoilet was in een laag warm water :P . En die keer buiten in Marokko tijdens de overnachting in de 'woestijn' viel ik om tijdens m'n ochtendplas in een zandduin omdat ik m'n stabiliteit niet hield in dat zand. Geen aanrader. Overal zand }:| .
pi_198380154
Pics
pi_198380250
Mijn probleem zat hem meer in die ranzige rat 's nachts in dat hok in India. En de kakkerlakken. :r
Op andere plekken vind ik het meestal beter dan het zit-alternatief.
Dat geldt niet voor de Franse variant trouwens. Die klopt op een of andere manier niet in mijn hoofd. Misschien omdat ik die als kind niet snapte.
  zondag 7 maart 2021 @ 18:56:54 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198380272
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:50 schreef scrupuleus het volgende:
Pics
Pikken bedoel je? Piemels? Lullen? Penissen?
pi_198380315
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Pikken bedoel je? Piemels? Lullen? Penissen?
Pas op dat je niet van het bankje glijdt
  zondag 7 maart 2021 @ 18:59:58 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198380334
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Pas op dat je niet van het bankje glijdt
Ik zit niet op het bankje. Ik Hurk erboven.
pi_198380372
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zit niet op het bankje. Ik Hurk erboven.
Ja zo krijg je ook betere fotos
pi_198380858
Gadver piemels ;)

Waarschijnlijk gaat zwemles weer starten lees ik, fijn!
pi_198381104
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:27 schreef exode het volgende:
Ik vind het wel bijzonder, ben benieuwd wat de voorwaarden gaan zijn... BSO mag niet omdat kinderen dan teveel mengen met andere kinderen. Maar zwemles mag dan wel weer?
  zondag 7 maart 2021 @ 19:53:42 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198381284
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:27 schreef exode het volgende:
Gadver piemels ;)

Na 15 maart weer, echt fijn! Ik had bij het aanmelden destijds niet verwacht 2 jaar later nog bezig te zijn :').
KuikenGuppy
pi_198381720
Doe mij maar Japanse toiletten! De eerste keer doodeng als je die knopjes gebruikt, maar daarna zeer relaxt! Ook de geluidjes die je aan kunt zetten zijn fijn en alles blinkend schoon, ook in een winkelcentrum, station of stadion.

Hurktoiletten doe ik niet aan, die kom ik tegenwoordig gelukkig ook niet meer tegen. Wildplassen doe ik dan liever als ik de keuze heb tussen dat of een hurktoilet.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:35:56 #22
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198382171
Ik geniet stiekem echt van ergens in de bosjes plassen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198383279
@Ynske, op een hurktoilet doe ik broek en onderbroek iig tot ónder mijn knieën naar beneden. Dan goed ver hurken, zodat ik nog maar een cm of 5 boven de grond hang. Dan gaat het eigenlijk altijd goed. Boven de pot hangen vind ik dan weer lastig, dan plas ik vaker wel dan niet over de rand. Dus dan ga ik liever toch zitten.

In landen waar hurktoiletten de norm zijn, heb ik gemerkt dat westerse wc’s meestal heel goor zijn of instabiel. Alsof ze gewoon niet weten hoe ze geïnstalleerd en schoongemaakt moeten worden :@. In Iran heb ik 1x een hurktoilet op de hotelkamer gehad. Het was een 4-sterrenhotel (als uitzondering op de 2- of 3-sterrenhotels die we de rest van de reis hadden) en het toilet was, net als de rest van de badkamer, van marmer _O-. Most shiny hurktoilet ever!

[ Bericht 23% gewijzigd door Phaidra op 07-03-2021 21:27:30 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 7 maart 2021 @ 21:40:20 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198383857
Geen ervaring met hurktoiletten (of die heb ik uit mijn geheugen verbannen, want ik ben wel eens in Frankrijk geweest), maar in het bos plassen is idd een kwestie van broek en onderbroek net onder de knieën en dan liefst zo gaan staan dat de het schuin wegloopt naar de kant waar mijn voeten niet staan, en zo wel dan voeten ver genoeg uit elkaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_198385183
Ik ben niet fit genoeg om te hurken :@ Zeker zweven boven een gewoon toilet lukt amper.
Ik kan me ook niet herinneren wanneer het laatst nodig was. In Frankrijk nemen we onzuinig de tolwegen.
pi_198385194
ja-ren op scouting gezeten dus proefondervindelijk geleerd hoe je het beste wild kan plassen.
Mijn probleem met op openbare plekken plassen, is dat ik niet kan op vieze wc's.
School was vroeger ook een hel een of andere manier was een school toilet (bijna) unaniem aan ranzig en oud.
Op een festival soms 100x liever in de bosjes dan op een stinkend festival toilet boven op de drollen van een ander.

Maar wel/niet kunnen op hurk toiletten heeft toch ook een deel met je bouw te maken?
Je moet immers met platte voeten diep op je hurken kunnen zitten. Dat kunnen veel westerlingen niet. Gewoon omdat je onderbeen anders gebouwd is dan iemand met Aziatische roets.
Maar hoe die Fransen dat dan ineens weer wel kunnen langs de snelweg is mij een raadsel.
pi_198385368
Waarom moet dat met platte voeten?
Als ik dat probeer, lig ik met mijn kont in het gat.
Ik hurk gewoon met mijn hielen zo ver van de grond als nodig om de hurk mogelijk te maken.
pi_198385389
Plastuit O+
pi_198385552
Ik ga echt niet op zo'n sta/hang/hurk wc.. dan zeik ik mezelf echt onder..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_198386742
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:35 schreef Roosgeluk het volgende:
ja-ren op scouting gezeten dus proefondervindelijk geleerd hoe je het beste wild kan plassen.
Mijn probleem met op openbare plekken plassen, is dat ik niet kan op vieze wc's.
School was vroeger ook een hel een of andere manier was een school toilet (bijna) unaniem aan ranzig en oud.
Op een festival soms 100x liever in de bosjes dan op een stinkend festival toilet boven op de drollen van een ander.

Maar wel/niet kunnen op hurk toiletten heeft toch ook een deel met je bouw te maken?
Je moet immers met platte voeten diep op je hurken kunnen zitten. Dat kunnen veel westerlingen niet. Gewoon omdat je onderbeen anders gebouwd is dan iemand met Aziatische roets.
Maar hoe die Fransen dat dan ineens weer wel kunnen langs de snelweg is mij een raadsel.
Volgens mij heeft het niet zovee met bouw maar met oefening te maken. Of je kunt hurken met platte voetem hangt vooral samen met de lengte en soepelheid van je hamstrings en die zijn met een zittend beroep en weinig oefening bij veel mensen kort en stijf. Flexibiliteit in je heupgewricht speelt ook een rol. Maar dat kun je best trainen (hoewel misschien wat overdreven om dat uitsluitend voor hurktoiletten te doen :P ). Ik kan in ieder geval probleemloos best een poos zo zitten, doe dat dan ook regelmatig, juist om de boel soepel te houden ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198387633
Net een benauwde B naar school gebracht, hij is al een paar dagen benauwd en erg moe. Voor het eerst in lange tijd zijn noodpuffers gegeven. Hebben er meer mensen al zoveel last van hooikoorst? Dat is voor hem onder andere de trigger voor zijn astma.
pi_198387722
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:52 schreef Vicky het volgende:
Ik ga echt niet op zo'n sta/hang/hurk wc.. dan zeik ik mezelf echt onder..
Ik ook. We hebben op werk in de nachtdienst voor dames nog slechts 2 wc’s (ipv de 5 die we eerst hadden).
1 hurk en 1 gewone. Er zijn vrouwen die naar de hurk gaan omdat die andere bezet is.
Dan wacht ik liever. :')
pi_198387898
@exode, ik hoorde op de radio van de week dat er inderdaad nu al veel hooikoortsklachten zijn. Voornamelijk van graspollen, maar geloof dat er nog 1 soort werd genoemd. Die herinner ik me niet meer.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 8 maart 2021 @ 09:12:54 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198387902
@exode: hier ook een huis vol hooikoortsklachten al ja
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198387918
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:49 schreef exode het volgende:
Net een benauwde B naar school gebracht, hij is al een paar dagen benauwd en erg moe. Voor het eerst in lange tijd zijn noodpuffers gegeven. Hebben er meer mensen al zoveel last van hooikoorst? Dat is voor hem onder andere de trigger voor zijn astma.
Yep! Ik heb het ‘s nachts erg benauwd en kan niet zonder noodpuf. Pilletjes werken niet voldoende. Nies ook de hele dag en snottert me suf.
pi_198387973
Dank voor jullie antwoorden!

Ik herken zijn klachten ook echt als hooikoortsklachten maar was verbaasd dat het nu al is. B heeft gewone astma puffers en een neusspray. Voor nood heeft ie noodpuffers en hooikoortstabletten. Toch die tabletten al gaan geven geloof ik.

B tikt alle hooikoortsvariaties aan overigens, arm jochie.
  maandag 8 maart 2021 @ 09:51:04 #37
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_198388345
quote:
Wij zijn ook allemaal sinds vlak voor de sneeuw weer begonnen met onze hooikoortsmeds. Kapitein was vanmorgen ook een en al snot en dichte keel, de desloratadinedrank hielp gelukkig snel :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_198388705
Jup, ook hier klachten. Door het vroege warme weer staan de bomene extreem in bloei....
pi_198388714
Ik kan ook niks met zo'n hurkwc. Ik kan wel squaten dus dat is het probleem niet.

Als het echt moet in Frankrijk en ik heb een jurkje aan trek ik mijn onderbroek gewoon uit.
pi_198389047
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

_O- _O-
Niet om je uit te lachen maar wat een koddig beeld.
Nee. Je doet ze zo ver omlaag dat je je kont en genitaliën nakend op dit bankje zou kunnen draperen, of zoveel verder als jij comfortabel vindt.
Dan ga je zo ver door je knieën dat je echt hurkt, dus met je bovenbenen leunt op je kuiten (tenminste, met mijn hockeykuiten, al stopte ik op mijn 17e, leunt dat nog immer vrij stevig).

Alleen de onderkant van je voeten komt in aanraking met de ranzigheid van anderen. Je kont zweeft boven het gat, daar landt alles net wat dieper dan waar je voeten zijn, zodat het als het goed is ook niet de terugslag geeft die je met wildplassen wel hebt.

Ik vond het vooral in wiebelende treinen een uitkomst.
Wat een beeldende omschrijving. In een wiebelende trein... wiebel je dan niet overal overheen... :X

quote:
Ah wat naar. Ik las dat de hazelaar en els, meen ik, al hard aan het bloeien zijn.
Dus als je daar allergisch voor bent dan zal je daar vast last van hebben.
Op hooikoortsradar kan je zien hoeveel en welke pollen er in de lucht zitten.

Ik ben in elk geval allergisch voor de grassen, maar die bloeien wat later (april/mei begint dat meestal). Maar ik ben al wel vast begonnen met de allerfre en heb oog- en neusdruppels alvast in huis.
Ik las laatst een artikel over hypnose tegen hooikoorts, lijkt me best een optie als dat goed werkt.
Volgens mij gaan ze er onderzoek naar doen.

Ik heb zo'n desensibilisatiekuur gedaan, 3 jaar. Maar dat heeft niet heel erg geholpen.
Acupunctuur leek iets te verlichten.
Dat medical taping helpt mij niet, maar misschien ben ik steeds te laat geweest.
Nu tabletjes, die ik ook niet super vindt helpen, althans die zorgen niet dat ik geen jeukogen meer krijg ofzo. De oog- en neusdruppels hebben het meeste effect, dus zodra ik ook maar het idee heb dat de grassen gaan bloeien begin ik daar ook maar mee.

quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:12 schreef Phaidra het volgende:
@:exode, ik hoorde op de radio van de week dat er inderdaad nu al veel hooikoortsklachten zijn. Voornamelijk van graspollen, maar geloof dat er nog 1 soort werd genoemd. Die herinner ik me niet meer.
Gras is later, volgens mij nu vooral hazelaar en els en misschien wel andere bomen.
Fake it till you make it...
  maandag 8 maart 2021 @ 11:01:04 #41
176471 oh-oh
pi_198389197
Het zijn de bomen nu ja. Ik ben zo blij dat ik er 90% van af ben door elke ochtend het hele jaar door mijn mond met cocosolie te spoelen. Ik ging niet eens voor die bijwerking maar ik heb mn hele leven zware meds geslikt en nu al sinds eind 2014 niet meer *O*
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198389203
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Het zijn de bomen nu ja. Ik ben zo blij dat ik er 90% van af ben door elke ochtend het hele jaar door mijn mond met cocosolie te spoelen. Ik ging niet eens voor die bijwerking maar ik heb mn hele leven zware meds geslikt en nu al sinds eind 2014 niet meer *O*
Cocosolie? Vertel!
Ik ken wel het iets vettigs in je neus smeren om de pollen tegen te houden.
pi_198389209
Het schijnt ook met de grote hoeveelheid pollen te maken te hebben. Ik ben normaal alleen gevoelig voor Berk, maar er zat zo'n grote hoeveelheid adelaar en els in de lucht dat ik ook begon met klachten.

Voor België data hier, zal niet veel verschillen met NL. Vooral het verschil met vorig jaar is frappant:
https://airallergy.sciensano.be/nl
pi_198389251
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Het schijnt ook met de grote hoeveelheid pollen te maken te hebben. Ik ben normaal alleen gevoelig voor Berk, maar er zat zo'n grote hoeveelheid adelaar en els in de lucht dat ik ook begon met klachten.

Voor België data hier, zal niet veel verschillen met NL. Vooral het verschil met vorig jaar is frappant:
Wat een piek :o
Ik zie op de hooikoortsradar dit jaar ook zo'n piek vergeleken bij vorig jaar. Maar 2 jaar terug was er ook een flinke piek in deze tijd.
pi_198389271
Wij houden hooikoorts alarm eigenlijk altijd wel in de gaten, maar nu dacht ik er niet eens aan omdat het nog zo koud is 's nachts.
De neusspray helpt gelukkig wel wat, nu dus ook weer starten met pilletjes en vaseline onder zijn neus, dat helpt gelukkig ook.

Fijn alle tips en ervaringen. Ik vind het zo sneu voor hem, hij zei vanochtend ook 'Waarom ben ik zo gevoelig mama?' Zijn huid is enorm gevoelig, de hooikoorts, huisstofmijtallergie en astma, hij wordt natuurlijk ouder en is zich er bewuster van.

Moet ook nog even bellen bedenk ik me, naar zijn kinderarts, we moeten eind april langs om alles weer te checken.
  maandag 8 maart 2021 @ 11:08:24 #46
176471 oh-oh
pi_198389278
Als ik op sta doe ik een lepel cocosolie in mijn mond en dan spoel ik daar minimaal een kwartier ( tijdens het douchen en aankleden ) mijn mond mee, spuug het uit en that's it. Tis ook heel goed voor je tanden en alles.
Google maar op oil pulling. Oh ja en spuug het uit in een potje, niet in je wasbak.
( Groucho Marx )
  maandag 8 maart 2021 @ 11:09:51 #47
176471 oh-oh
pi_198389296
Ik slikte normaal medicatie van februari tot november ongeveer en dan had ik nog altijd klachten. Vooral jeukende ogen en een jeukend gehemelte waar ik echt gek van werd dan, benauwdheid , niezen etc. Nu is het hooguit af en toe een paar x niezen en klaar.
( Groucho Marx )
  maandag 8 maart 2021 @ 11:23:47 #48
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198389527
Misschien een beetje spuit elf maar ik had nog een aardig Twitterdraadje gezien over het begrip 'biologische sekse' en dat dat ook zo simpel niet ligt.
ook leesbaar voor niet twitteraars op: https://www.boredpanda.co(...)tion-twitter-thread/
in de haak.
pi_198389579
quote:

Dat is echt bizar! Als je alle pieken van 2020 bij elkaar optelt, kom je nog niet op de hoge piek van dit jaar. Hoe dan? :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198389597
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat is echt bizar! Als je alle pieken van 2020 bij elkaar optelt, kom je nog niet op de hoge piek van dit jaar. Hoe dan? :o
extreem vroeg extreem warm weer? Ik bedoel, 18 graad in februari is niet echt normaal....
pi_198389629
Ja ok, maar er zijn ook nu al meer pollen in de lucht dan in heel 2020. Dan moeten er veel bomen bijgekomen zijn, of vorig jaar zijn er door omstandigheden veel pollen níet in de lucht terecht gekomen. Ik vind het wel bijzonder.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198389656
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:30 schreef Phaidra het volgende:
Ja ok, maar er zijn ook nu al meer pollen in de lucht dan in heel 2020. Dan moeten er veel bomen bijgekomen zijn, of vorig jaar zijn er door omstandigheden veel pollen níet in de lucht terecht gekomen. Ik vind het wel bijzonder.
Als je de documenten van vorig jaar gaat bekijken, dan zie je ook dat voor de berk bijvoorbeeld vorig jaar meer pollen in de lucht kwamen (soms ook extreem) dan het jaar daarvoor...

https://airallergy.sciens(...)oen_2020_brussel.pdf
pi_198389675
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Als je de documenten van vorig jaar gaat bekijken, dan zie je ook dat voor de berk bijvoorbeeld vorig jaar meer pollen in de lucht kwamen (soms ook extreem) dan het jaar daarvoor...

https://airallergy.sciens(...)oen_2020_brussel.pdf
Klopt trouwens niet, groen en blauw lijntje door elkaar gehaald. De berk was vorig jaar extreem heftig, de els en de adelaar niet.

Zal wel variabiliteit zitten in hoeveel pollen een boom per jaar de lucht instuurt.
pi_198389678
Nou inderdaad! Zou het kunnen komen door verminderde neerslag?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198389744
Onze hele tuin + auto had een groen laagje van volgens mij Els-stuifmeel (of eigenlijk; volgens de buurman, maar ik weet niet of ik de boomsoort goed onthouden heb). Toen had ik direct medelijden met mensen met hooikoorts.
pi_198389765
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:33 schreef Phaidra het volgende:
of warmer weer, geen idee. zijn er biologen onder ons?
pi_198389811
@exode Er is een manier van tape aanbrengen op de rug, die bij veel mensen helpt tegen hooikoorts. Fysiotherapeuten kunnen dat. Misschien is dat de moeite waard om te onderzoeken?

Ik heb dat ook eens laten doen, maar bleek allergisch voor de tape }:| Kreeg er helemaal blaren van. Maar de paar dagen dat de tape erop zat, leek het te helpen.
pi_198389845
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:exode Er is een manier van tape aanbrengen op de rug, die bij veel mensen helpt tegen hooikoorts. Fysiotherapeuten kunnen dat. Misschien is dat de moeite waard om te onderzoeken?

Ik heb dat ook eens laten doen, maar bleek allergisch voor de tape }:| Kreeg er helemaal blaren van. Maar de paar dagen dat de tape erop zat, leek het te helpen.
Medical taping? Ja dat ken ik inderdaad wel, maar B zijn huid kan bijna nergens tegen helaas.
pi_198390038
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:44 schreef exode het volgende:

[..]

Medical taping? Ja dat ken ik inderdaad wel, maar B zijn huid kan bijna nergens tegen helaas.
Dat ja. Zonde dat hij er ook niet tegen kan :{
pi_198390313
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:exode Er is een manier van tape aanbrengen op de rug, die bij veel mensen helpt tegen hooikoorts. Fysiotherapeuten kunnen dat. Misschien is dat de moeite waard om te onderzoeken?

Er is ook tape zonder latex, misschien is dat wel waar je op reageerde...

@exode, medical taping misschien kan hij wel tegen tape zonder latex? Misschien kan je eens informeren bij de fysio en een stukje tape ergens plakken om te testen?
pi_198390364
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:14 schreef Nijna het volgende:

[..]

Er is ook tape zonder latex, misschien is dat wel waar je op reageerde...

@:Exode, medical taping misschien kan hij wel tegen tape zonder latex? Misschien kan je eens informeren bij de fysio en een stukje tape ergens plakken om te testen?
Ik reageer inderdaad op latex, maar ook op de lijm (ik reageer ook op pleisters, zelfs op die voor gevoelige huid).
pi_198390711
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:50 schreef Nijna het volgende:

[..]

Wat een beeldende omschrijving. In een wiebelende trein... wiebel je dan niet overal overheen... :X
Hurkend blijkbaar niet, maar het westerse toilet :N :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X
pi_198392064
Oh, als ik dit zo lees heb ik geluk qua hooikoorts geloof ik. Tot op heden nog bijna geen last eigenlijk.
* twist02 klopt af

Zodra de berk in bloei komt, kom ik vanzelf terug op bovenstaande :+
  maandag 8 maart 2021 @ 14:46:17 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198392569
quote:

Bizar, alsof die zich erg goed ontwikkelen met een jaar amper vliegverkeer :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 maart 2021 @ 14:47:37 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198392595
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Als ik op sta doe ik een lepel cocosolie in mijn mond en dan spoel ik daar minimaal een kwartier ( tijdens het douchen en aankleden ) mijn mond mee, spuug het uit en that's it. Tis ook heel goed voor je tanden en alles.
Google maar op oil pulling. Oh ja en spuug het uit in een potje, niet in je wasbak.
Dit ja, dat spul wil je echt niet in je afvoer hebben :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_198392719
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:23 schreef trui het volgende:
Misschien een beetje spuit elf maar ik had nog een aardig Twitterdraadje gezien over het begrip 'biologische sekse' en dat dat ook zo simpel niet ligt.
ook leesbaar voor niet twitteraars op: https://www.boredpanda.co(...)tion-twitter-thread/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198393900
quote:

[..]

Hielp bij mijn dochter niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:53:30 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198394693
quote:

[..]

Ze hebben vast ook hypoallergene tape
pi_198394786
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:33 schreef Phaidra het volgende:
of doordat die bomen een mastjaar hebben. of dat samen, dat kan 9ok natuurlijk..
pi_198394979
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ze hebben vast ook hypoallergene tape
Ik zal eens rondvragen, ik ken wel wat mensen die medical taping doen.
Op zich kan ik het zelf ook een beetje, alleen niet voor hooikoorts, ik heb het destijds alleen voor schouderklachten geleerd.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:39:05 #71
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_198395504
Wij gebruiken op de zaak Pino tape, hyper allergene variant.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_198395746
pubers die hun ouders in de maling nemen voor een schoolopdracht.
Heb gelachen... zalig.

https://www.thebestsocial.media/nl/trend-tiktok-dagroutine/
pi_198395978
Mijn huid kan ook nergens tegen, maar medical taping lukt wel.

Mijn dochter is vorig jaar getaped voor de hooikoorts. Hielp haar toen wel. Dit jaar is het weer in alle hevigheid terug helaas.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 maart 2021 @ 08:47:19 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198405562
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef twist02 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn onderliggend (dus op biologisch niveau) heel veel variaties mogelijk, dit gaat niet om minder dan 0.0025% hoor (jij kijkt alleen naar het chromosomen gedeelte uit het verhaal misschien?). Die twee categorieën zijn een versimpeling, door ons zelf aangebracht. Heel vaak prima bruikbaar, maar geen vaststaand feit. En ik ben het niet met je eens deze informatie de discussie onmogelijk maakt, het levert juist waardevolle input, mijns inziens. Het maakt het logischer dat er zoveel mensen zijn die zich misschien niet helemaal in een van die twee categorieën thuis voelen. En ook de variaties in het beleefde 'gender' zijn dus mogelijk minder subjectief dan wordt gesuggereerd door mensen die het allemaal maar onzin vinden.
in de haak.
pi_198405828
Momenteel zijn er rioolmijnheren binnen en die kunnen niets vinden ;( Camera is er al doorheen gegaan, rooktest gedaan, riool ligt prima en is volledig luchtdicht.
De stank is uiteraard weg, zal je altijd zien.

Zij denken dat onze afzuig bij verkeerde wind de stank via de onluchter naar binnen zuigt, hoe het dan kan dat de kelder en kruipruimte zo stinken weten ze niet. Zijn we klaar mee....

Ook geen beginnende verstopping te zien dus dat kan het ook niet zijn.

Shit dus O-)
pi_198405972
frustrerend is dat, exode!

Zeg, ik denk meerdere keren per dag aan jou. Heb je al een nieuwe koffiemachine?
pi_198406139
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
frustrerend is dat, exode!

Zeg, ik denk meerdere keren per dag aan jou. Heb je al een nieuwe koffiemachine?
Smaakt het nog?
pi_198406186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:30 schreef exode het volgende:

[..]

Smaakt het nog?
jazeker! Ben echt tevreden over de machine. Ook makkelijk te onderhouden in vergelijking met onze oude.
pi_198406215
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:11 schreef exode het volgende:
Momenteel zijn er rioolmijnheren binnen en die kunnen niets vinden ;( Camera is er al doorheen gegaan, rooktest gedaan, riool ligt prima en is volledig luchtdicht.
De stank is uiteraard weg, zal je altijd zien.

Zij denken dat onze afzuig bij verkeerde wind de stank via de onluchter naar binnen zuigt, hoe het dan kan dat de kelder en kruipruimte zo stinken weten ze niet. Zijn we klaar mee....

Ook geen beginnende verstopping te zien dus dat kan het ook niet zijn.

Shit dus O-)
Zal je altijd zien he, dat er dan niks te ruiken is als die mannen er staan...
Wel fijn dat er geen (beginnende)verstopping te zien is, dat is op zich positief.
Maar daarmee ben je nog niet van die lucht af :{
pi_198406278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:35 schreef Nijna het volgende:

[..]

Zal je altijd zien he, dat er dan niks te ruiken is als die mannen er staan...
Wel fijn dat er geen (beginnende)verstopping te zien is, dat is op zich positief.
Maar daarmee ben je nog niet van die lucht af :{
Ze willen proberen of het helpt als de ontluchter wordt verplaatst, we moeten daarvoor de komende tijd wat testen doen. Als we het ruiken moeten we de afzuiger aandoen, als we dan omvallen van de stank, weten ze genoeg.
Echt zin in in.... :X

Echt poep dus.
pi_198406286
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jazeker! Ben echt tevreden over de machine. Ook makkelijk te onderhouden in vergelijking met onze oude.
Ja dan moet ik wel he...:)
pi_198406317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:41 schreef exode het volgende:

[..]

Ze willen proberen of het helpt als de ontluchter wordt verplaatst, we moeten daarvoor de komende tijd wat testen doen. Als we het ruiken moeten we de afzuiger aandoen, als we dan omvallen van de stank, weten ze genoeg.
Echt zin in in.... :X

Echt poep dus.
Nou ja, dan is er in elk geval nog wel een idee over wat het kan zijn... en dus een mogelijke oplossing.
Maar ik zou er ook niet naar uitkijken :{ :*
pi_198406499
Wat balen exode hopelijk is het de ontluchting
pi_198406971
@exode Nou, lekker dan. :')
Zou fijn zijn als als ze snel het probleem vinden en kunnen oplossen.

Ik moest gisteravond met mijn dochter naar de huisartsenpost. Ze was nogal hard met haar hoofd tegen de rand van haar bed gevallen. :X
Bloed aan haar handen, over haar gezicht en bed.
Een diepe snee boven haar wenkbrauw bleek de oorsprong. ;(

Eerst even van streek maar ze is gelukkig kalm mee naar de dokter gegaan en ook daar was ze totaal ontspannen en rustig. Zo fijn!
Ze hebben het gelijmd, aangezien het toch gestopt was met bloeden. Hechten leek niet nodig.

Nu maar hopen dat het geen heel erg litteken wordt. -O-
pi_198407267
Oi Venco wat naar. Wat een bikkel!
Hou er rekening mee dat het echt wel een jaar of zo kan duren voordat dat gaat wegtrekken. Niet altijd natuurlijk maar mijn ervaring met de voorhoofden van mijn kinderen... Uitdelijk is het allemaal goed gekomen.
Met een meidenkwartet
pi_198407342
N had dat 2 maanden geleden ook: rennen in de natte badkamer, hoofd tegen de deurpost... gelukkig was het onder haar haar, dus je ziet het niet direct. Er zit nu wel een flink rood litteken, maar dat zal nog wel wegtrekken. Irritanter is dat die huidlijm niet uitwast en ze dus een klont aan elkaar geplakt haar heeft, dat ziet er nogal raar uit :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_198407564
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 08:47 schreef trui het volgende:

[..]

Er zijn onderliggend (dus op biologisch niveau) heel veel variaties mogelijk, dit gaat niet om minder dan 0.0025% hoor (jij kijkt alleen naar het chromosomen gedeelte uit het verhaal misschien?). Die twee categorieën zijn een versimpeling, door ons zelf aangebracht. Heel vaak prima bruikbaar, maar geen vaststaand feit.
SPOILER
pi_198410005
Ai dat is naar Venco! Heeft ze wel een beetje geslapen?
pi_198410710
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef exode het volgende:
Ai dat is naar Venco! Heeft ze wel een beetje geslapen?
Als een blok. Zonder problemen gaan slapen. En ze is er verder niet mee bezig. :)
  dinsdag 9 maart 2021 @ 17:44:42 #90
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198413132
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:13 schreef twist02 het volgende:

[..]

SPOILER
waarom steeds in spoiler tags? je zegt dat ik het zwart-wit maak, terwijl ik het juist uit de zwart-wit hoek wil halen. Althans, het 'biologie' argument, want geslacht is dus helemaal niet zo dichotoom, dat zijn alleen de labels die we er ooit aan gegeven hebben. Dat is het enige wat ik ermee wilde benadrukken, juist om meer begrip voor het feit dat er zoveel variatie in gender bestaat te kweken, en minder op te hangen aan die termen man en vrouw, precies zoals jij noemt. Ik wil helemaal niet meer hokjes creëren, ik snap niet hoe je dat uit mijn tekst kunt halen.

En dat dikgedrukte was niet tegen jou gericht, ik noem het omdat het daarom m.i. relevant is dat meer mensen dit weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door trui op 09-03-2021 17:54:28 ]
in de haak.
pi_198414279
Wat sneu voor haar venco hopelijk geneest het mooi.
pi_198414366
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 17:44 schreef trui het volgende:

[..]

waarom steeds in spoiler tags? je zegt dat ik het zwart-wit maak, terwijl ik het juist uit de zwart-wit hoek wil halen. Althans, het 'biologie' argument, want geslacht is dus helemaal niet zo dichotoom, dat zijn alleen de labels die we er ooit aan gegeven hebben. Dat is het enige wat ik ermee wilde benadrukken, juist om meer begrip voor het feit dat er zoveel variatie in gender bestaat te kweken, en minder op te hangen aan die termen man en vrouw, precies zoals jij noemt. Ik wil helemaal niet meer hokjes creëren, ik snap niet hoe je dat uit mijn tekst kunt halen.

En dat dikgedrukte was niet tegen jou gericht, ik noem het omdat het daarom m.i. relevant is dat meer mensen dit weten.
Ik deed het in spoilertags om niet het hele topic te blijven vullen met dit onderwerp.

Geslacht is dus juist wél dichotoom. Het feit dat er mensen zijn bij wie er in de biologische ontwikkeling iets mis gaat, doet daar niet aan af. Er zijn ook mensen die met 9 vingers geboren worden, of 11 tenen. Dat maakt de stelling dat mensen 10 vingers en 10 tenen hebben, niet minder juist.

Geslacht is in sommige gevallen een prima kenmerk om onderscheid te maken tussen mensen. Bijvoorbeeld zoals ik eerder zei in de medische hulpverlening.
Voor een gynaecoloog is het niet heel nuttig om te weten of iemand zich vrouw voelt, wel of iemand biologisch gezien een vrouw is.

Het feit of iemand zich wel of geen vrouw voelt, is eigenlijk helemaal niet interessant, dat is wat ik vanaf het begin af aan wil zeggen. Gender is eigenlijk een nutteloos begrip en zorgt voor alleen maar meer hokjes die hoe dan ook uiteindelijk tekort zullen schieten.

Zet 10 vrouwen op een rij en die voelen zich waarschijnlijk allemaal anders, dus hoe voelt "een vrouw" zich dan precies? Een transvrouw die zegt zich 'vrouw' te voelen zegt daarmee dus eigenlijk te weten hoe ik me voel? Lijkt me niet...

Geslacht zegt helemaal niks over hoe je je voelt of zou moeten voelen. En ook niet over of je wel/geen lang haar 'hoort' te hebben, jurken of hoge hakken 'hoort' te dragen, of wat dan ook. Maar dat maakt geslacht geen onjuist of ingewikkeld concept en dat moeten we er ook niet van willen maken.
pi_198422065
Ik ben vandaag op kantoor, dat is echt raar, alweer maanden geleden. Ik heb vandaag online afdelingsoverleg en ik ben 1 van de 5 virtuele publieksleden, kortom ik ben 2 uur lang in beeld en moet vragen stellen. Ik mag geen background vervaging doen of zo, leuk als je normaal in de Lego slaapkamer van je zoon zit. Ook moet mijn microfoon 2 uur lang open blijven staan, met een 2 jarige peuter die aardig hard kan gillen, ook geen goed idee.

Zelf 'treed ik' 5 minuten lang op, ik ben geselecteerd vanwege mijn 2020 presentaties :o Ik mag 5 minuten tegen 160 collega's opscheppen over hoe goed ik het gedaan heb ik 2020.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 maart 2021 @ 08:45:13 #94
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_198422156
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:37 schreef exode het volgende:
Ik ben vandaag op kantoor, dat is echt raar, alweer maanden geleden. Ik heb vandaag online afdelingsoverleg en ik ben 1 van de 5 virtuele publieksleden, kortom ik ben 2 uur lang in beeld en moet vragen stellen. Ik mag geen background vervaging doen of zo, leuk als je normaal in de Lego slaapkamer van je zoon zit. Ook moet mijn microfoon 2 uur lang open blijven staan, met een 2 jarige peuter die aardig hard kan gillen, ook geen goed idee.

Zelf 'treed ik' 5 minuten lang op, ik ben geselecteerd vanwege mijn 2020 presentaties :o Ik mag 5 minuten tegen 160 collega's opscheppen over hoe goed ik het gedaan heb ik 2020.
Phoe,tof. Maar zou niets voor mij zijn :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_198422223
Oeh spannend Exode!! Zou ook echt niks voor mij zijn.

Ik ging gisterochtend naar mijn werk.. wilde de auto starten maar die had er geen zin in. Deed echt helemaal niks. Snel auto van mijn man gepakt. T had gister online les want juf was ziek, dus hij hoefde niet weg.

Nu wacht ik op de anwb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_198422318
Vind het ook poepje spannend, ik moet dus vooral beantwoorden waarom ik zoveel geld heb bespaard. Mijn manager is dit keer toevallig de host en het antwoord 'Ik ben goed in mijn werk' zo en door naar de volgende, mag niet.

Ik vind het ook een uitdaging om 2 uur geïnteresseerd in die webcam te blijven kijken.
pi_198422353
Haha, dat laatste zou ik inderdaad misschien nog wel een grotere uitdaging vinden, exode! :D
Maar wel tof joh! :)
  woensdag 10 maart 2021 @ 09:03:23 #98
176471 oh-oh
pi_198422377
Haha succes exode, twee uur lang geinteresseerd blijven kijken is idd ook heftig.
Ik heb om 11:00 een interne sollicitatie die een vol uur duurt, ben al bang dat ik dan af ga dwalen :')
( Groucho Marx )
pi_198422537
Ik zou mijn telefoon echt ver weg moeten leggen, anders zit ik vanzelf een keer een sudoku te maken ofzo :D
En spannend exode, voor zo’n groep spreken. Voor de klas had ik er nooit moeite mee, maar voor volwassenen :o

Ik was mezelf er wel in aan het trainen. Toen het nog kon deed ik mee in een coverband (van kinderen voor kinderen :D ) en daar heb ik ook een nummer gezongen met mijn zus samen. Heel spannend, maar ook wel tof!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_198422603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:58 schreef exode het volgende:
Vind het ook poepje spannend, ik moet dus vooral beantwoorden waarom ik zoveel geld heb bespaard. Mijn manager is dit keer toevallig de host en het antwoord 'Ik ben goed in mijn werk' zo en door naar de volgende, mag niet.

Ik vind het ook een uitdaging om 2 uur geïnteresseerd in die webcam te blijven kijken.
Spannend Exode, succes! Zowel met het "opscheppen" als met het 2 uur geïnteresseerd in de webcam kijken :*
Niks voor mij.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:17 schreef LeSage het volgende:
Ik zou mijn telefoon echt ver weg moeten leggen, anders zit ik vanzelf een keer een sudoku te maken ofzo :D
En spannend exode, voor zo’n groep spreken. Voor de klas had ik er nooit moeite mee, maar voor volwassenen :o

Ik was mezelf er wel in aan het trainen. Toen het nog kon deed ik mee in een coverband (van kinderen voor kinderen :D ) en daar heb ik ook een nummer gezongen met mijn zus samen. Heel spannend, maar ook wel tof!
Wat leuk en stoer! Zou ik ook niet durven ;).
Ik ben niet zo'n durfal. Aan de andere kant, als ik me zeker genoeg voel, dan durf ik het wel.
Ik sla op de golfbaan rustig af als het terras vol zit en iedereen zit te kijken, dat boeit me dan weer niet zoveel (hoewel ik dan wel baal als ik een mindere slag heb ;) ).
pi_198422804
Tof @exode heb je goed gedaan!
Succes!

Ik had maandag een “meet the female leader” sessie en daarbij mocht je vragen stellen aan een vrouw die CPO is in de USA en ook in de regering van Bush heeft gezeten. Al een paar keer van deze sessies meegemaakt en is echt super interessant wat deze vrouwen drijft, waar ze tegen aan lopen en welke beslissingen ze gemaakt hebben over hun carrière pad en waarom.

Ik heb bedacht dat ik carnaval 2022 met een bariton wil meemaken. Nu ben ik op zoek naar een leraar
pi_198422881
Op zich vind ik presenteren niet spannend, ik heb in het verleden veel presentaties gegeven aan onder andere onze monteurs. Dan stond ik voor 600 mannen te vertellen dat ze teveel schade reden met hun bussen en wat ze anders moesten doen.

Maar over mezelf praten en vooral opscheppen, dat vind ik minder leuk.

Spannend oh-oh, succes!

Ik leg mijn telefoon inderdaad weg en zet outlook etc uit, dan kan ik niet afgeleid worden.
pi_198423090
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:53 schreef Roosgeluk het volgende:
pubers die hun ouders in de maling nemen voor een schoolopdracht.
Heb gelachen... zalig.

https://www.thebestsocial.media/nl/trend-tiktok-dagroutine/
_O- _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_198423340
Succes @exode! :D
Wel een hele aparte belevenis lijkt mij!
pi_198424520
Exode, veel succes! En oh-oh ook met de interne sollicitatie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198424671
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Haha succes exode, twee uur lang geinteresseerd blijven kijken is idd ook heftig.
Ik heb om 11:00 een interne sollicitatie die een vol uur duurt, ben al bang dat ik dan af ga dwalen :')
Als het goed is ongeveer op de helft nu... ik duim voor je ^O^
pi_198425753
Done!

Nou ik leef nog en gezien de reacties die ik krijg, ging het goed. Toen ik aan de beurt was, was ik ook heel relaxt 8-)

Net een flinke ronde door Utrecht centrum gelopen, heerlijk die andere omgeving.
Wel heel vreemd alle winkels dicht en aardig druk op straat, ik ben de voor mij bekende zijwegen maar ingeslagen om de rust op te zoeken.
En uiteraard Broodje Mario gehaald :9
pi_198425755
Hoe ging het bij jou oh-oh?
pi_198426217
Jongens, wat was die Netflixhack nou dat je series kon verwijderen? Mijn 5jarige zit steeds hartstikke enge dingen te kijken en loopt mij nu zelfs overdag continu achterna omdat hij niet alleen durft te blijven 😒

Iemand sowieso nog tips?
  woensdag 10 maart 2021 @ 13:24:01 #110
176471 oh-oh
pi_198426228
Aangenomen ofc, thnx!
Utrecht <3
M'n zus woont midden in het centrum, Geertebolwerk. Ik kom er nooit meer omdat de kids voor de kerona ook al zelf met de trein heen en weer gingen, eerst bracht en haalde ik ze elke x.
Lekker dat die van jou ook goed ging!!
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2021 @ 13:25:58 #111
176471 oh-oh
pi_198426267
quote:
88s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:23 schreef Vlinder het volgende:
Jongens, wat was die Netflixhack nou dat je series kon verwijderen? Mijn 5jarige zit steeds hartstikke enge dingen te kijken en loopt mij nu zelfs overdag continu achterna omdat hij niet alleen durft te blijven 😒

Iemand sowieso nog tips?
Hem met zijn eigen profiel laten kijken?
( Groucho Marx )
pi_198426286
d
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hem met zijn eigen profiel laten kijken?
hebben we. Maar het kidsprofiel is 9 jaar en niet veranderbaar
pi_198426306
quote:
88s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:26 schreef Vlinder het volgende:
d
[..]

Is het ook online (op de website) niet aan te passen?
pi_198426311
quote:
88s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:26 schreef Vlinder het volgende:
d
[..]

Via het profiel in de browser kan je specifieke titels blokkeren. https://help.netflix.com/nl/node/114276
pi_198426315
Hier de uitleg over series blocken op Netflix:
https://help.netflix.com/(...)0wordt%20weergegeven.
pi_198426439
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:52 schreef exode het volgende:
Done!

Nou ik leef nog en gezien de reacties die ik krijg, ging het goed. Toen ik aan de beurt was, was ik ook heel relaxt 8-)

Net een flinke ronde door Utrecht centrum gelopen, heerlijk die andere omgeving.
Wel heel vreemd alle winkels dicht en aardig druk op straat, ik ben de voor mij bekende zijwegen maar ingeslagen om de rust op te zoeken.
En uiteraard Broodje Mario gehaald :9
Jouw kantoor is dan dat fancy nieuwe gebouw? Al is het inmiddels al meer dan een jaar in gebruik bedenk ik me 8)7. Ik mag maandag weer naar kantoor. Ook al niet meer geweest sinds september denk ik. Broodje Mario, heerlijk O+. Goed idee wel, eens zien of ik ook tijd heb om een rondje te lopen met de lunch maandag.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198426444
bedankt!!!!
Alles wat ik bedenken kon heb ik nu geblockt *O*
pi_198426494
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Jouw kantoor is dan dat fancy nieuwe gebouw? Al is het inmiddels al meer dan een jaar in gebruik bedenk ik me 8)7. Ik mag maandag weer naar kantoor. Ook al niet meer geweest sinds september denk ik. Broodje Mario, heerlijk O+. Goed idee wel, eens zien of ik ook tijd heb om een rondje te lopen met de lunch maandag.
Super fancy inderdaad, aan het bollendak.

Als alles voorbij is met die klote Corona, kom je maar een keer langs voor c_/
pi_198427093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:39 schreef exode het volgende:

[..]

Super fancy inderdaad, aan het bollendak.

Als alles voorbij is met die klote Corona, kom je maar een keer langs voor c_/
Oh dat zou ik echt heel leuk vinden! Wij zitten in het laatste deel dat nog gerenoveerd moet worden, naast de AH. Ik ben wel heel benieuwd hoe het er nu uitziet :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 maart 2021 @ 14:19:34 #120
176471 oh-oh
pi_198427140
Dat is aan de kant waar mijn zusje woont, dat is echt aftands nu he. Ik weet nog hoe fancy ik dat hele ding vroeger vond :D
( Groucho Marx )
pi_198427155
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Dat is aan de kant waar mijn zusje woont, dat is echt aftands nu he. Ik weet nog hoe fancy ik dat hele ding vroeger vond :D
Haha ja, helemaal als je het contrast ziet met het gerenoveerde deel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 maart 2021 @ 14:32:52 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198427374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Haha ja, helemaal als je het contrast ziet met het gerenoveerde deel.
Ik herken HC helemaal niet meer als ik er kom ;(.
KuikenGuppy
pi_198427381
Wij kijken aan de achterkant uit op het dak van HC en de achterkant van een paar gebouwen. Wat je ziet is dat de gebouwen aan de voorkant fancy zijn en achter de achterkant nog old skool HC (lees superlelijk). Wel een enorm contrast. Ze zijn nu wel een grote daktuin aan het aanleggen dus dat wordt vast mooi.

Ik vind het nieuwe HC echt internationale allure hebben, gaaf om in rond te lopen.
  woensdag 10 maart 2021 @ 14:34:16 #124
176471 oh-oh
pi_198427405
Ze zijn wel blij dat de singel weer vol is, ze wonen nu ineens nog chiquer aan het water, ze hebben dan ook meteen een leuke boot voor de kinderen gekocht vorig jaar, ipv al die dure vakanties was dat een leuke investering.
( Groucho Marx )
pi_198427767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn wel blij dat de singel weer vol is, ze wonen nu ineens nog chiquer aan het water, ze hebben dan ook meteen een leuke boot voor de kinderen gekocht vorig jaar, ipv al die dure vakanties was dat een leuke investering.
Is het eindelijk klaar? Ik heb het nog niet gezien met water! Tof! Helemaal zin om een rondje te lopen maandag O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 maart 2021 @ 14:59:45 #126
176471 oh-oh
pi_198427809
Ja al sinds vorige zomer, was op het landelijke nieuws, ze kunnen nu voor de deur in het bootje stappen en dan zo onder HC door varen, mijn neefje en zijn vrienden hadden alle journaals gehaald toen haha.
( Groucho Marx )
pi_198428425
Gefeliciteerd @oh-oh!
  Manager PR/Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 15:43:43 #128
269689 crew  Viv
pi_198428621
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik herken HC helemaal niet meer als ik er kom ;(.
Ik kom er niet vaak, maar áls ik er ben verdwaal ik altijd. ;( Ik wilde ooit voor de FHF kerstpakkettenactie naar The Body Shop voor een vanillezeep. Heel die winkel niet kunnen vinden, wel een Zara Home (vraag me niet waar die zit :P ) en die hadden gelukkig ook vanillezeep. En de laatste keer kon ik de Søstrene Grene nergens meer vinden, twee rondjes voor niks gelopen en toen maar terug naar het station gegaan (ik had een training in HC). :(
pi_198428653
Ik kon er de laatste keer ook niks meer vinden. Het is zo'n doolhof
  Manager PR/Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 15:53:30 #130
269689 crew  Viv
pi_198428794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:45 schreef F_r het volgende:
Ik kon er de laatste keer ook niks meer vinden. Het is zo'n doolhof
Oh fijn dat ik niet de enige ben. :D Ik voel me dan altijd zo'n moeke van het platteland die voor het eerst in De Grote Stad komt of zo. :')
pi_198428813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:53 schreef Viv het volgende:

[..]

Oh fijn dat ik niet de enige ben. :D Ik voel me dan altijd zo'n moeke van het platteland die voor het eerst in De Grote Stad komt of zo. :')
Kom je ook van het platteland?
  Manager PR/Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 16:01:25 #132
269689 crew  Viv
pi_198428923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:54 schreef F_r het volgende:

[..]

Kom je ook van het platteland?
Nee daarom juist, ik heb altijd in steden gewoond. :D
pi_198428966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:01 schreef Viv het volgende:

[..]

Nee daarom juist, ik heb altijd in steden gewoond. :D
Dan ben je wel wat gewend, als tiener kwam ik er regelmatig en vond ik alle winkels nu denk ik :? hoe kom ik daar? Of hoe komt het nu dat ik ineens aan de andere kant ben?
pi_198429121
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:03 schreef F_r het volgende:

[..]

Dan ben je wel wat gewend, als tiener kwam ik er regelmatig en vond ik alle winkels nu denk ik :? hoe kom ik daar? Of hoe komt het nu dat ik ineens aan de andere kant ben?
Ik heb ongeveer tijdens de volledige verbouwing in Utrecht gewoond dus noodgedwongen elke keer opnieuw de weg gevonden. :') Als je het eenmaal door hebt vind ik het eigenlijk heel veel overzichtelijker dan de oude indeling, maar daarmee ook wel volledig anders.
pi_198429613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:33 schreef exode het volgende:
Wij kijken aan de achterkant uit op het dak van HC en de achterkant van een paar gebouwen. Wat je ziet is dat de gebouwen aan de voorkant fancy zijn en achter de achterkant nog old skool HC (lees superlelijk). Wel een enorm contrast. Ze zijn nu wel een grote daktuin aan het aanleggen dus dat wordt vast mooi.

Ik vind het nieuwe HC echt internationale allure hebben, gaaf om in rond te lopen.
Jullie kijken mooi uit op ons mooie gebouw :9

Ik mis Utrecht ook wel echt.
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 10 maart 2021 @ 16:37:40 #136
176471 oh-oh
pi_198429635
Ik vind de Inktpot zo tof <3
( Groucho Marx )
pi_198430195
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Daar heb ik ook gewerkt, daarbinnen is het pas een doolhof. 2 gebouwen aan elkaar gekoppeld, halve etages etc.

HC ken ik wel met mijn ogen dicht inmiddels, kan alle winkels blindelings vinden. Maar goed ik liep er ook elke lunchpauze.
pi_198430257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Aangenomen ofc, thnx!
Utrecht <3
M'n zus woont midden in het centrum, Geertebolwerk. Ik kom er nooit meer omdat de kids voor de kerona ook al zelf met de trein heen en weer gingen, eerst bracht en haalde ik ze elke x.
Lekker dat die van jou ook goed ging!!
Yes! Gefeliciteerd.
  woensdag 10 maart 2021 @ 17:18:32 #139
176471 oh-oh
pi_198430330
Mijn zusje heeft daar ook gewerkt, ik denk voor jouw bedrijf ook :D.
Oh nee dat was vlgns mij Pro Rail toen...
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2021 @ 17:31:26 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198430544
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 17:09 schreef exode het volgende:
Daar heb ik ook gewerkt
Mijn man ook ooit nog :).

Op zich kan ik op HC wel makkelijk de weg vinden, maar ik herken het niet meer van vroeger. Ik "zie" niet wat ooit waar zat, zegmaar. En geen idee meer hoe je bij de treinen komt.
KuikenGuppy
pi_198430835
Utrecht centraal vond ik al een hel om juiste spoor te vinden, laat staan winkels in HC.
Terwijl Rotjeknor ik met mn ogen dicht deed.
pi_198431244
Ik moet voor mijn werk wel eens in een van de kantoren boven HC zijn. Als je denkt dat een winkel vinden al een uitdaging is _O- :')
pi_198431582
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 17:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

Op zich kan ik op HC wel makkelijk de weg vinden, maar ik herken het niet meer van vroeger. Ik "zie" niet wat ooit waar zat, zegmaar. En geen idee meer hoe je bij de treinen komt.
Er is nu een stationsplein en dat steek je over naar het stationsdeel. Je kan daar ook vanaf de kant van de Mariaplaats en het Smakkelaarsveld komen. Ik vind het allemaal een enorme verbetering ten opzichte van vroegr.
pi_198431755

Lijkt een eeuwigheid geleden. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_198431999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Er is nu een stationsplein en dat steek je over naar het stationsdeel. Je kan daar ook vanaf de kant van de Mariaplaats en het Smakkelaarsveld komen. Ik vind het allemaal een enorme verbetering ten opzichte van vroegr.
Behalve dan die totaal achterlijke opdeling van de bussen, waardoor je de halve stad door moet om op het station van halte x naar halte y te komen.
Of is dat inmiddels ook al vroeger?
pi_198432692
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Behalve dan die totaal achterlijke opdeling van de bussen, waardoor je de halve stad door moet om op het station van halte x naar halte y te komen.
Of is dat inmiddels ook al vroeger?
:Y Alle bussen vertrekken nu netjes bij elkaar aan de Jaarbeurskant en daar loop je vanuit de stationshal zo heen. Althans, een jaar geleden, sindsdien heb ik niet meer gebust.

Edit: dat is trouwens niet helemaal waar. Een groot deel van de bussen, waaronder de onze, vertrekt daar en ook nog een deel op het Jaarbeursplein. Dat is nog steeds niet handig maar niet echt ver.
pi_198432786
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Lijkt een eeuwigheid geleden. O+
De nostalgie! Toen ik in Utrecht ging studeren zaten we nog in een staartje van jaren-90-drugsoverlast op HC. Ik logeerde tijdens de introductie op de Croeselaan en moest dus 's nachts door HC, dat was altijd wat onguur. Wat dat betreft is het zo opgeknapt.
pi_198432979
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:Y Alle bussen vertrekken nu netjes bij elkaar aan de Jaarbeurskant en daar loop je vanuit de stationshal zo heen. Althans, een jaar geleden, sindsdien heb ik niet meer gebust.

Edit: dat is trouwens niet helemaal waar. Een groot deel van de bussen, waaronder de onze, vertrekt daar en ook nog een deel op het Jaarbeursplein. Dat is nog steeds niet handig maar niet echt ver.
Nee, je hebt nu ook al een tijdje weer een busstation aan de centrumkant. Dus nog steeds een splitsing.
pi_198433487
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:40 schreef Clubsoda het volgende:

Ik zie al dat je onjuiste info verstrekt :D
Ik heb ook al een jaar niet meer in een bus gezeten die het station haalde..

Maar, dorpsgenoot, even een andere niet hier passende vraag. Is er iets geks met ziggo of ligt het gewoon aan mijn CI+?
pi_198433510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar, dorpsgenoot, even een andere niet hier passende vraag. Is er iets geks met ziggo of ligt het gewoon aan mijn CI+?
Ja, je moet maar naar lunapuella luisteren :D

En werkelijk geen idee, ik heb geen ziggo...

[ Bericht 4% gewijzigd door Clubsoda op 10-03-2021 20:25:19 ]
pi_198434030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje heeft daar ook gewerkt, ik denk voor jouw bedrijf ook :D.
Oh nee dat was vlgns mij Pro Rail toen...
Nog steeds hoor, ik heb een half jaartje voor Pro Rail gewerkt. Alweer 14 jaar geleden.
pi_198434070
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat is er dan? En waarom heb jij nog een CI+ kaart?
pi_198434174
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef exode het volgende:

[..]

Wat is er dan? En waarom heb jij nog een CI+ kaart?
Ik had opeens zwart beeld. Hele shitzooi terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen omdat gewoon de zenders opnieuw zoeken niks opleverde, om een of andere reden.

Is het hebben van een CI+ kaart iets voor vrouwtjes van 80+?
Ik heb dat ooit gekozen omdat ik geen zin had in een lelijke box ergens in de buurt van de tv. Nooit behoefte gehad daar wel naar over te stappen.
pi_198434207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, je moet maar naar lunapuella luisteren :D

En werkelijk geen idee, ik heb geen ziggo...
Ik denk altijd dat dat voor iedereen hier de enige optie is, maar waarschijnlijk hebben niet iedereens vorige eigenaars alle andere kabels die het huis binnen kwamen rigoureus doorgeknipt omdat ze toch alleen de kabel nodig hadden.... 8)7 8)7 8)7
pi_198435247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik denk altijd dat dat voor iedereen hier de enige optie is, maar waarschijnlijk hebben niet iedereens vorige eigenaars alle andere kabels die het huis binnen kwamen rigoureus doorgeknipt omdat ze toch alleen de kabel nodig hadden.... 8)7 8)7 8)7
Wauw _O- Wij hebben KPN, want die hebben het grootste Duitse pakket 8-)
pi_198435283
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik had opeens zwart beeld. Hele shitzooi terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen omdat gewoon de zenders opnieuw zoeken niks opleverde, om een of andere reden.

Is het hebben van een CI+ kaart iets voor vrouwtjes van 80+?
Ik heb dat ooit gekozen omdat ik geen zin had in een lelijke box ergens in de buurt van de tv. Nooit behoefte gehad daar wel naar over te stappen.
Haha nee hoor, maar dan mis je interactieve tv niet?

Doet ie het weer? Je kan altijd even analoog proberen dan weet je of het aan je kaart ligt of dat er iets anders aan de hand is.

Als het morgen nog niet werkt mag je mij wel dm'en hoor. Ga ik mijn collega's lastigvallen.
pi_198435917
Hij doet het weer hoor, tnx.
Zo stom dat dat dan opeens is, en natuurlijk altijd net als je eens een kind uit logeren hebt en dus op tijd klaar met alles op een bank ploft..

Nooit interactieve tv gehad, dus dat mis ik niet. Wel een chromecast, dus wat ik zou missen kan ik (denk ik) opvangen met de app.
pi_198436012
Oh en analoog is niet meer, toch?
Hoe moet je dan checken waar je probleem zit?
pi_198436469
Hier ook alleen een CI+ kaart en een chromecast (die we zelden of nooit gebruiken).
Ik mis verder helemaal niks.

Wel handig hier hoor, zo’n exode :P
pi_198436604
Hier wel Ziggo, geen CI+, maar kabel en een mediabox.
Ik wacht al een tijdje met smart op de extra mediabox voor in de slaapkamer. Ik zou gebeld worden wanneer ie er was.. hebben ze niet gedaan en nu is ie er weer niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_198436616
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef Vanyel het volgende:
Oh en analoog is niet meer, toch?
Hoe moet je dan checken waar je probleem zit?
Analoog wordt inderdaad steeds meer uitgeschakeld maar wellicht bij jou niet. Dan kan je gewoon de coax in je tv doen en de CI+ eruit. Als dan Ned 1,2 en 3 het doen, ligt het aan je kaart.
pi_198436654
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Vicky het volgende:
Hier wel Ziggo, geen CI+, maar kabel en een mediabox.
Ik wacht al een tijdje met smart op de extra mediabox voor in de slaapkamer. Ik zou gebeld worden wanneer ie er was.. hebben ze niet gedaan en nu is ie er weer niet..
Wat voor Mediabox? De Next? Die gaat nogal hard.
Je mag me dm'en hoor.
pi_198436688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef exode het volgende:

[..]

Wat voor Mediabox? De Next? Die gaat nogal hard.
Je mag me dm'en hoor.
Ja de extra nextbox

Ik ga er dm'en
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_198436715
Wij zijn bij de nieuwe tv juist overgestapt naar CI+. De TV apps zijn zoveel fijner dan interactieve TV via Ziggo zelf. En hoewel ik vroeger echt verslaafd was aan mijn hdd-recorder mis ik die eigenlijk niet meer. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik weinig echte TV meer kijk, alleen Jinek.

We zijn zelfs aan het overwegen om de prima TV boven te vervangen voor een smart TV omdat dat zo fijn werkt (en we boven sowieso geen TV-signaal hebben en alles via de oude PS3 kijken).
pi_198437070
Wij hebben de Mediabox Next en dat is wel echt een enorme verbetering na de die Horizon box.
pi_198437293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef exode het volgende:
Wij hebben de Mediabox Next en dat is wel echt een enorme verbetering na de die Horizon box.
Wij ook. Top ding.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_198437320
Die horizon is echt drie keer niks idd :X }:| :r
pi_198437336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef exode het volgende:
Kun je gewoon bellen zo van "doe mij die maar"? O-)
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:57:17 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_198437529
Ik heb hier volgens mij nog 3 oude mediaboxen in de garage staan, oa van UPC. Wij zijn van die slapende klanten die veel te veel betalen voor pakketten die allang niet meer bestaan en met mediaboxen van een paar generaties geleden :')
pi_198439645
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef exode het volgende:

[..]

Analoog wordt inderdaad steeds meer uitgeschakeld maar wellicht bij jou niet. Dan kan je gewoon de coax in je tv doen en de CI+ eruit. Als dan Ned 1,2 en 3 het doen, ligt het aan je kaart.
Nee helaas, ook hier is dat nu uit. Maar wel eens met lily, tof, zo'n privé exode :Y
pi_198439656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:57 schreef Kyara het volgende:
Ik heb hier volgens mij nog 3 oude mediaboxen in de garage staan, oa van UPC. Wij zijn van die slapende klanten die veel te veel betalen voor pakketten die allang niet meer bestaan en met mediaboxen van een paar generaties geleden :')
Dit is je moment!
Zeg al die zooi op en ga van de winst naar een mooi hotel ofzo.

Of steek het in je hypotheek :P
pi_198439740
Onze internetprovider veranderde laatst iets aan de verbinding waardoor een of ander apparaat in de meterkast niet meer nodig was. Best een gedoe, maar oké. En nu verwachten ze van ons dat we de verzendkosten betalen om dat ding maar hen terug te sturen :')
pi_198439953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Kun je gewoon bellen zo van "doe mij die maar"? O-)
Helaas niet, die dingen vliegen er echt uit. Superpopulair.
pi_198439960
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 06:55 schreef Hupje het volgende:
Onze internetprovider veranderde laatst iets aan de verbinding waardoor een of ander apparaat in de meterkast niet meer nodig was. Best een gedoe, maar oké. En nu verwachten ze van ons dat we de verzendkosten betalen om dat ding maar hen terug te sturen :')
Terwijl die daar gewoon in de container zal gaan.
pi_198440031
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 07:29 schreef exode het volgende:

[..]

Helaas niet, die dingen vliegen er echt uit. Superpopulair.
Logisch, de andere optie is echt drie keer niks :'(

Wij zitten hier helaas vast aan ziggo -O- vind t duur en slecht, mja.
pi_198440136
Wat is er dan slecht aan Ziggo?
Duur vind ik het ook, en shit dat ik het niet zonder tv kan afnemen, maar wat er geleverd wordt, is imo prima. Zelden klachten.

Ik werd zelfs eens proactief gebeld (meteen chagrijnig, rot op met je ongevraagde klantenlastigvallerij) of ze nog iets voor me konden doen. Toen ik aangaf niet blij te zijn met de wifi stond er in no time iemand met een nieuwe router op de stoep. De onze was blijkbaar aan de oude kant.
pi_198440337
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 07:54 schreef Vanyel het volgende:
Wat is er dan slecht aan Ziggo?
Duur vind ik het ook, en shit dat ik het niet zonder tv kan afnemen, maar wat er geleverd wordt, is imo prima. Zelden klachten.

Ik werd zelfs eens proactief gebeld (meteen chagrijnig, rot op met je ongevraagde klantenlastigvallerij) of ze nog iets voor me konden doen. Toen ik aangaf niet blij te zijn met de wifi stond er in no time iemand met een nieuwe router op de stoep. De onze was blijkbaar aan de oude kant.
Wifi met belabberd bereik. Meerdere extra accesspoints moeten aanschaffen voor bereik op de tweede verdieping. Wifi verbinding valt vaak meerdere keren per dag weg. Tv ontvanger is traag, "zapt" op eigen houtje en loopt vaak vast en hapert.
pi_198440402
Dan is het misschien ook de moeite om te checken hoe het zit met je router. Het scheelde hier echt de wereld toen we die nieuwe kregen.
Door het gewapend glas komt het niet heen, maar als ik de schuifdeuren open laat, heb ik niet alleen bereik op tweede verdieping en zolder (waar ik nooit kom) maar ook meters de tuin in.

Wij hadden een zwarte van 92726282 jaar oud, nu een witte met opengewerkte zijkanten.
pi_198440469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:20 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Wifi met belabberd bereik. Meerdere extra accesspoints moeten aanschaffen voor bereik op de tweede verdieping. Wifi verbinding valt vaak meerdere keren per dag weg. Tv ontvanger is traag, "zapt" op eigen houtje en loopt vaak vast en hapert.
Stuur me even een dm! :)
Want dat klinkt niet goed. Wifi is echt wel verbeterd sinds kort, ik heb mee gedaan aan de test voor mesh wifi boosters en die zijn echt heel goed. Onze wifi is vele malen beter nu.
Ze kunnen je signaal doormeten etc dan zien ze snel wat er misgaat.

Als je een Horizon hebt, krijg je wel voor juni een software update waardoor ie hetzelfde werkt als de Next. Dat is wel een verbetering gelukkig.
pi_198440493
Mesh wifi boosters?

Ik wil eigenlijk vast internet achterin de tuin, maar als de wifi daar megagoed kan zijn, is dat misschien ook nog een optie O-)
pi_198440506
Ik ben eigenlijk nog heel tevreden met de Horizon, maar wel baal wel dat bij die software-update straks de harde schijf met opnamen gewist wordt en er geen enkele manier is om die opnamen te bewaren. Er staan dierbare dingen tussen die we niet meer op een andere manier kunnen krijgen.

O ja, en dat BBC3 en BBC4 uit het pakket zijn, dat vind ik ook nog steeds heel stom. Heb daarvoor wel naar een overstap naar een concurrent gekeken, maar dan is het internet weer veel trager.
pi_198440547
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:36 schreef Vanyel het volgende:
Mesh wifi boosters?

Ik wil eigenlijk vast internet achterin de tuin, maar als de wifi daar megagoed kan zijn, is dat misschien ook nog een optie O-)
Ja, weer het nieuwste van het nieuwste. Zijn smart boosters, die dingen bepalen waar bijvoorbeeld je telefoon op overgaat. Dat voorkomt hickups in je verbinding als je door je huis (of tuin) loopt.
Wij hadden boven slechte wifi en nu echt goed.
Het is een pakket van 3 en je moet er wel 2 via een ethernet kabel aansluiten voor het beste resultaat. Dus dat moet wel kunnen.
pi_198440575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:38 schreef lunapuella het volgende:
Ik ben eigenlijk nog heel tevreden met de Horizon, maar wel baal wel dat bij die software-update straks de harde schijf met opnamen gewist wordt en er geen enkele manier is om die opnamen te bewaren. Er staan dierbare dingen tussen die we niet meer op een andere manier kunnen krijgen.

O ja, en dat BBC3 en BBC4 uit het pakket zijn, dat vind ik ook nog steeds heel stom. Heb daarvoor wel naar een overstap naar een concurrent gekeken, maar dan is het internet weer veel trager.
DM me even :)

Ik ga solliciteren op de klantenservice denk ik.
pi_198440594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:42 schreef exode het volgende:

[..]

Ja, weer het nieuwste van het nieuwste. Zijn smart boosters, die dingen bepalen waar bijvoorbeeld je telefoon op overgaat. Dat voorkomt hickups in je verbinding als je door je huis (of tuin) loopt.
Wij hadden boven slechte wifi en nu echt goed.
Het is een pakket van 3 en je moet er wel 2 via een ethernet kabel aansluiten voor het beste resultaat. Dus dat moet wel kunnen.
Dat zou op zich kunnen, maar klinkt als overkill. Twee van die dingen aansluiten op een plek waar de wifi meer dan prima is in de hoop dat de derde plek, achter tig vierkante meter gewapend glas, dan ook wifi krijgt..
Ik wacht nog ff af of ik niet net zo makkelijk gewoon een heel nieuw bekabeld punt kan maken achterin. De kabel ligt er al.
SPOILER
pi_198440617
@Vanyel: Je kan er ook maar 1 aansluiten hoor, ik heb er nu ook maar 1 aangesloten. Op termijn gaat er nog 1 in de uitbouw voor de uitbouw zelf en de tuin.
  donderdag 11 maart 2021 @ 08:49:12 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198440621
Ik krijg dus net een appje van mijn vader. Kun je straks even langskomen ik weet niet wat ik heb gedaan maar al mijn tv zenders zijn weg. Ziggo.
Die heeft dus lekker op de afstandsbediening zitten rammen of zo
pi_198440641
Wij hebben nog een of andere mediabox uit het stenen tijdperk, ziggo, maar hij werkt nog best goed.

Wat ik jammer vind van de app van ziggo of het online bekijken is dat als je verbinding een beetje loopt te klooien of je klikt een keer onhandig, je met een beetje pech weer van voor af aan kan kijken.

En terugkijken kan je niet naar chromecast streamen.
Wij hebben boven geen kabel, dus als ik daar tv wil kijken stream ik het naar de chromecast. Maar dat kan dus alleen met live tv (daar zullen ned 1,2 en 3 ook wel uitzondering op zijn).

Programma's die ik graag wil zien neem ik dus maar beneden op, dan weet ik in elk geval dat ik het terug kan kijken. En niet het risico loop dat als ik halverwege onderbreek, ik het overnieuw moet gaan kijken zeg maar.

We hadden op zolder slechte internetverbinding (te ver van de meterkast ofzo), maar daar lag nog een kabel, dus ik geloof dat mijn man er nu een router heeft neergezet. Ik kan in elk geval fatsoenlijk internetten nu op zolder. Moet wel steeds van netwerk wisselen tussen boven en beneden ;) .
pi_198440646
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:49 schreef amaranta het volgende:
Ik krijg dus net een appje van mijn vader. Kun je straks even langskomen ik weet niet wat ik heb gedaan maar al mijn tv zenders zijn weg. Ziggo.
We zoeken nog vrouwelijke monteurs. :D
pi_198440654
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:49 schreef amaranta het volgende:
}:| }:| :{w
Niet zo onaardig over je arme papa.
Ik had gisteren precies hetzelfde. Heul niet op de afstandsbediening geramd }:|

tipje als zijn beeld zwart is en het niet opgelost wordt met gewoon de zenders opnieuw zoeken: fabrieksinstellingen terugzetten en dan de zenders opnieuw zoeken. Werkte hier tenminste
pi_198440656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:50 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben nog een of andere mediabox uit het stenen tijdperk, ziggo, maar hij werkt nog best goed.

Wat ik jammer vind van de app van ziggo of het online bekijken is dat als je verbinding een beetje loopt te klooien of je klikt een keer onhandig, je met een beetje pech weer van voor af aan kan kijken.

Wij hebben boven geen kabel, dus als ik daar tv wil kijken stream ik het naar de chromecast. Maar dat kan dus alleen met live tv (daar zullen ned 1,2 en 3 ook wel uitzondering op zijn).

Programma's die ik graag wil zien neem ik dus maar beneden op, dan weet ik in elk geval dat ik het terug kan kijken. En niet het risico loop dat als ik halverwege onderbreek, ik het overnieuw moet gaan kijken zeg maar.

We hadden op zolder slechte internetverbinding (te ver van de meterkast ofzo), maar daar lag nog een kabel, dus ik geloof dat mijn man er nu een router heeft neergezet. Ik kan in elk geval fatsoenlijk internetten nu op zolder. Moet wel steeds van netwerk wisselen tussen boven en beneden ;) .
Even netwerknaam en wachtwoord hetzelfde maken, dus beneden en boven hetzelfde dan heb je dat probleem niet. Kan in de router instellingen, zet je man maar aan het werk.
pi_198440667
En nu ga ik even echt geld verdienen voor mijn werkgever ;)
  donderdag 11 maart 2021 @ 08:52:52 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198440669
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:51 schreef exode het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk van plan om mijn zoon mee te nemen. Die heeft een studiedag.
De tv heeft is nog geen jaar oud en toen zijn hem kochten heeft hij hem ook geïnstalleerd
pi_198440670
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:50 schreef Nijna het volgende:
Dit is idd echt superirritant
pi_198440680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:52 schreef exode het volgende:

[..]

Even netwerknaam en wachtwoord hetzelfde maken, dus beneden en boven hetzelfde dan heb je dat probleem niet. Kan in de router instellingen, zet je man maar aan het werk.
Goede tip (briljant zelfs), ik zal de nerd aan het werk zetten ;).
Zelf niet zoveel nerd-aanleg :+
pi_198440845
Ik vind het mooi te lezen hoe enthousiast je bent over je werkgever exode! Zelfs hier klantenservice verlenen om mensen tevreden te maken :D
pi_198440913
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:11 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind het mooi te lezen hoe enthousiast je bent over je werkgever exode! Zelfs hier klantenservice verlenen om mensen tevreden te maken :D
Zelfs niet alleen voor haar eigen werkgever maar ook voor de concurrenten voor zover dat kan :)
pi_198440938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:11 schreef FlyingFish het volgende:
Er gaan echt wel genoeg dingen fout, ook bij de klantenservice en soms is het gewoon echt belabberd met bereik etc.
Maar het is echt een mooi bedrijf en met hart voor de klanten. Vaak zie je op Social media alleen de klachten en die zijn terecht en moeten opgelost worden maar het merendeel van onze klanten is hartstikke tevreden.

Doordat ik er al zo lang werk, weet ik heel veel. Vanuit mijn functie heb ik met alle afdelingen contact en ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd. Ik doe altijd mee aan alle testen van nieuwe apparatuur etc. Vaak zijn grote problemen simpel op te lossen maar is het een doolhof om bij de juiste mensen uit te komen. Dat heb ik zelfs in een bedrijf met 8000 medewerkers.
pi_198440949
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Die moest ik opzoeken, ik had geen idee dat het gebouw zo genoemd werd :D. Vanuit ons kantoor hebben we uitzicht hierop, ik vind die ufo zo bizar en uit de toon vallen. Als ik de foto's op google zie, lijkt het me van binnen wel een heel mooi gebouw! Maar als ik het zo hoor, kom ik nooit meer buiten als ik eenmaal binnen ben :') (ik heb totaal geen richtingsgevoel).

Ik zoek me dus ook altijd een ongeluk naar al die winkels op HC.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198440986
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 17:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dit ja. Ons oude kantoor zat tegenover de H&M voor de verbouwing. Waar dat nu zit, echt geen idee. Het ziet er zó anders uit...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198441030
Ik vind het nieuwe HC echt prachtig! Mooi licht en alles glinstert. O+ On-Nederlands bijna.
pi_198441068
Ik ben echt al zooooo lang niet meer in Utrecht geweest...
Heb er gestudeerd, maar ben er denk ik alweer bijna 20 jaar weg (en nu voel ik me heel oud :{ )
En ben er ook niet heel veel meer geweest sindsdien.
pi_198441069
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:20 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Wij hebben kpn. Om overal goede wifi te hebben hadden we extra kastjes. Die waren ook duur. Zijn we verhuisd krijgen we een nieuwe router werken die kastjes niet meer want we ondersteunen geen andere merken. Zucht
  donderdag 11 maart 2021 @ 09:36:55 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198441142
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]

}:| }:| :{w
Niet zo onaardig over je arme papa.
Ik had gisteren precies hetzelfde. Heul niet op de afstandsbediening geramd }:|

tipje als zijn beeld zwart is en het niet opgelost wordt met gewoon de zenders opnieuw zoeken: fabrieksinstellingen terugzetten en dan de zenders opnieuw zoeken. Werkte hier tenminste
Thanx.
Hij kan er niks aan doen. Zit in z’n aardje. Hij sloopt ook z’n telefoon, de laptop, z’n fietsen, z’n auto.
  donderdag 11 maart 2021 @ 09:37:40 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198441144
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:30 schreef F_r het volgende:

[..]

Wij hebben kpn. Om overal goede wifi te hebben hadden we extra kastjes. Die waren ook duur. Zijn we verhuisd krijgen we een nieuwe router werken die kastjes niet meer want we ondersteunen geen andere merken. Zucht
Dat is zuur. Op marktplaats zetten?
pi_198441169
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Volgens mij gaat mijn man proberen de oude router te houden en dan werkt het wel. Maar om alle ellende toch maar voor te zijn is er nu een kabel voor internet naar zijn werk(hok) getrokken.
pi_198441189
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:30 schreef F_r het volgende:

[..]

Wij hebben op zolder een wifikastje die ziggo ook aanbied. De KPN klantenservice geeft dat ding soms de schuld van problemen maar het werkt uitstekend. Het is echt onzin als de klantenservice vertelt dat ze geen andere merken ondersteunen. Ze mopperen bij ons ook wel eens op de switch die we gebruiken om meer dan 2 internetkabels aan te kunnen sluiten, mag ook niet dit dat. Allemaal leuk en aardig maar verminder dan niet elk nieuw modem het aantal aansluitingen. Jaren geleden hadden we 6 internetpoorten.

(Onze internetstoringen liggen niet bij de provider of bij de apparatuur in huis maar zit in de kabel. Volgende week komt er een monteur langs die als het goed is de graaf locatie gaat bepalen. Duimen jullie mee dat dit nu echt het einde gaat zijn van jarenlange internetproblemen?)

Bij ons is wifi wel flink beter dan het Ziggo signaal van de buren. Alle directe buren hebben ziggo en dat stoort op elkaar ofzo?
pi_198441218
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:41 schreef Elleska het volgende:

[..]

Wij hebben op zolder een wifikastje die ziggo ook aanbied. De KPN klantenservice geeft dat ding soms de schuld van problemen maar het werkt uitstekend. Het is echt onzin als de klantenservice vertelt dat ze geen andere merken ondersteunen. Ze mopperen bij ons ook wel eens op de switch die we gebruiken om meer dan 2 internetkabels aan te kunnen sluiten, mag ook niet dit dat. Allemaal leuk en aardig maar verminder dan niet elk nieuw modem het aantal aansluitingen. Jaren geleden hadden we 6 internetpoorten.

Bij ons is wifi wel flink beter dan het Ziggo signaal van de buren. Alle directe buren hebben ziggo en dat stoort op elkaar ofzo?
Klopt, staan allemaal op hetzelfde kanaal, kunnen ze zelf aanpassen en dan stoort het elkaar niet meer.

Onze buren hebben KPN, als zij storing hebben, gebruiken ze onze wifi en andersom. Goede back up zo.
pi_198441289
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:41 schreef Elleska het volgende:

[..]

(Onze internetstoringen liggen niet bij de provider of bij de apparatuur in huis maar zit in de kabel. Volgende week komt er een monteur langs die als het goed is de graaf locatie gaat bepalen. Duimen jullie mee dat dit nu echt het einde gaat zijn van jarenlange internetproblemen?)

Ze blokkeerde hem echt. Wij konden hem niet omzeilen. Ik snap er zelf niet zo heel veel van
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 maart 2021 @ 09:51:09 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_198441306
Ziggo, wat zal ik zeggen....

Ik had vroeger die platte grote box, heel tevreden mee. Tot hij kapot ging, kon alleen vervangen worden door de Humax. zeg maar dag tegen opnemen -O-
Omdat ik anders maar even gewoon naar een abo duurder moest gaan. Grote onzin in mijn ogen. Als er wat kapot gaat moet t vervangen kunnen worden tegen dezelfde functionaliteit.

Jammere is dat je niet alles terug kunt kijken van alle zenders via de Humax. Dus dan via de app kijken, maar dat kan weer niet op de tv want chromecast of directe cast naar tv -O-

Wifi valt bijna dagelijks wel weg, en moet ik t kastje uit 2010 resetten, nee mevrouw dat kan niet. Er is niets met dat kastje aan de hand. Zucht.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_198441310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:44 schreef exode het volgende:

[..]

Klopt, staan allemaal op hetzelfde kanaal, kunnen ze zelf aanpassen en dan stoort het elkaar niet meer.

Onze buren hebben KPN, als zij storing hebben, gebruiken ze onze wifi en andersom. Goede back up zo.
Man heeft bij onze oudere buren idd het kanaal gewijzigd maar het is gewoon te druk, dat veel andere buren nu versterkers hebben helpt ook niet en er wordt blijkbaar veel rond gehopt dus als je denkt een rustig kanaal te pakken te hebben kan dat een tijdje later een druk kanaal zijn.
pi_198441430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:51 schreef exode het volgende:

[..]

Echt? Welke regio?

Mijn kind fietst tegenwoordig zelf naar huis, heb opeens nog meer tijd over :D
De familie weet me hier ook wel te vinden met die problemen. Ik woon alleen 100km van ze af, dat is dan wel weer een uitdaging via de telefoon :X
pi_198441535
Wij hebben al jaren KPN glasvezel en dat werkt prima. Onze buren hebben T-Mobile en dat werkt kennelijk minder goed, want ik zag hem laatst op facebook klagen over de wifi. Tja, nieuw huis, veel beton. We hebben op alle verdiepingen vaste aansluitingen laten maken en hebben daar wifi punten of routers in zitten om een goed wifi signaal te krijgen, werkt prima. Beetje lullig dat we op een gegeven moment zagen dat de telefoon van de buren ook op ons wifi netwerk zat. Zonder te vragen en geen idee hoe ie aan het password kwam. Dus wachtwoord gewijzigd en telefoon geblokkeerd.

We hebben wel een probleem met de mobiele telefoons hier. T-Mobile erkent dat we lullig zitten tov de mast en dat er waarschijnlijk te veel mensen afhankelijk zijn van de mast. Dus er moet een mast bij, maar dat gaat nog wel even duren. Overstappen naar een ander heeft geen zin, zelfde probleem. Dus nu krijg ik korting, maar dat helpt natuurlijk niet echt. En mijn telefoon werkt niet met bellen over wifi.

Mijn ouders hebben Ziggo en dat is, tja...lastig. Laatst hadden ze alle kleinkinderen te logeren en ineens geen signaal. Dus gebeld. Nee, geen storing, dus uw probleem. Monteur komt over 2 weken meneer. Dus. Tot hij de buren belde en die bleken ook geen signaal te hebben. Lang verhaal kort: er waren werkzaamheden geweest maar ze waren vergeten er zo'n 30 terug aan te sluiten. Foutje. :X maar de klantenservice bleef volhouden dat het geen storing was.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_198441566
Wifi is wel een echt een nare hoor, zeker nu er zoveel mensen thuiswerken. Er zijn zoveel mogelijk stoorzenders. En vergeet niet dat veel huizen (ook bij ons) echt veel meer op wifi laten draaien dan ze realiseren. Zoals een Toon of een Ring deurbel of een spelcomputer en ga zo maar door.

Tel daarbij op dat er genoeg mensen zijn die lekker goedkope kabels in huis hebben liggen die het signaal verknallen voordat het in een router of booster zit.

Het klinkt makkelijk, maar providers kunnen vrij weinig doen aan wifi gezeik. Ze kunnen alleen zorgen voor zo goed mogelijke apparatuur en dan maar hopen dat er weinig stoorzenders in huis zijn. Wij hebben zoveel mogelijk bekabeld aangelegd, dat is zoveel beter dan via wifi.

Hoe vaak onze monteurs niet bij mensen komen die problemen hebben en dan letterlijk kabels aan elkaar hebben geplakt met ductape. En dan boos zijn dat ze voor een nieuwe kabel moeten betalen. Kabel die in huis loopt niet die van ons onder de grond.

En doordat er momenteel veel wordt gegraven door oa KPN worden kabels beschadigd, bij een breuk valt het signaal volledig weg, maar als ze hem schampen wordt het signaal minder goed en dat kan jaren duren voordat duidelijk is waardoor dat komt. (andersom ook zo natuurlijk, ook wij laten nog wel eens graven)

En bij ons is een extra nadeel dat er in 12 jaar tijd 5 fusies zijn geweest met allemaal systemen die niet met elkaar samenwerken, andere kastjes, andere kabels, andere wifi signalen etc etc. Nu met die nieuwe mediabox zie je dat dat wel goed werkt, die is speciaal voor ons ontwikkeld in plaats van een erfenis van 2 bedrijven geleden.

Ik ben er eerlijk gezegd ook wel trots op dat de bandbreedtes van alle providers echt tot de laatste komma zijn uitgerekt door het massale thuiswerken vorig voorjaar en dat er geen grote issues waren.
Ik vind dat echt ongelooflijk en razend knap. Dus niet alleen van ons, maar van allemaal want er is daarin samengewerkt. Tientallen technische mannen die 24/7 door hebben gewerkt om te zorgen dat die piekdrukte die maar door bleef duren geen volledige uitval tot gevolg had.
pi_198441602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:06 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben al jaren KPN glasvezel en dat werkt prima. Onze buren hebben T-Mobile en dat werkt kennelijk minder goed, want ik zag hem laatst op facebook klagen over de wifi. Tja, nieuw huis, veel beton. We hebben op alle verdiepingen vaste aansluitingen laten maken en hebben daar wifi punten of routers in zitten om een goed wifi signaal te krijgen, werkt prima. Beetje lullig dat we op een gegeven moment zagen dat de telefoon van de buren ook op ons wifi netwerk zat. Zonder te vragen en geen idee hoe ie aan het password kwam. Dus wachtwoord gewijzigd en telefoon geblokkeerd.

We hebben wel een probleem met de mobiele telefoons hier. T-Mobile erkent dat we lullig zitten tov de mast en dat er waarschijnlijk te veel mensen afhankelijk zijn van de mast. Dus er moet een mast bij, maar dat gaat nog wel even duren. Overstappen naar een ander heeft geen zin, zelfde probleem. Dus nu krijg ik korting, maar dat helpt natuurlijk niet echt. En mijn telefoon werkt niet met bellen over wifi.

Mijn ouders hebben Ziggo en dat is, tja...lastig. Laatst hadden ze alle kleinkinderen te logeren en ineens geen signaal. Dus gebeld. Nee, geen storing, dus uw probleem. Monteur komt over 2 weken meneer. Dus. Tot hij de buren belde en die bleken ook geen signaal te hebben. Lang verhaal kort: er waren werkzaamheden geweest maar ze waren vergeten er zo'n 30 terug aan te sluiten. Foutje. :X maar de klantenservice bleef volhouden dat het geen storing was.
To be fair, ze hadden wel gelijk, het was geen storing ;)

Maar balen, dat gebeurt inderdaad wel eens. Dan gaat zo'n kastje open en doen ze de verkeerde stekker er in, of vergeten gewoon dat ze er 30 uit hebben gehaald. Is heel makkelijk op te lossen, maar niet als je het niet weet.
Op zich hadden ze bij klantenservice kunnen zien dat er 0 signaal was, dat hadden ze dus meteen op moeten pakken.
pi_198441657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Die moest ik opzoeken, ik had geen idee dat het gebouw zo genoemd werd :D. Vanuit ons kantoor hebben we uitzicht hierop, ik vind die ufo zo bizar en uit de toon vallen. Als ik de foto's op google zie, lijkt het me van binnen wel een heel mooi gebouw! Maar als ik het zo hoor, kom ik nooit meer buiten als ik eenmaal binnen ben :') (ik heb totaal geen richtingsgevoel).

Ik zoek me dus ook altijd een ongeluk naar al die winkels op HC.
Je hebt op veel plekken plattegronden staan waarop je kan vinden waar welke winkel is :Y
pi_198441679
En wat anders, wat waait het hard joh! Niet normaal.
pi_198441712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:10 schreef exode het volgende:

[..]

To be fair, ze hadden wel gelijk, het was geen storing ;)

Maar balen, dat gebeurt inderdaad wel eens. Dan gaat zo'n kastje open en doen ze de verkeerde stekker er in, of vergeten gewoon dat ze er 30 uit hebben gehaald. Is heel makkelijk op te lossen, maar niet als je het niet weet.
Op zich hadden ze bij klantenservice kunnen zien dat er 0 signaal was, dat hadden ze dus meteen op moeten pakken.
Ja er is 0 signaal, dus het is bij u kapot, dat gaat u geld kosten, aldus de klantenservice.

Ze hebben echt met meerdere mensen moeten bellen en toen pas ging er een lampje branden. Kan de klantenservice niet zien waar er werkzaamheden (in de nacht, dus ik neem aan geen stekker maar iets met software) geweest zijn?

Het voordeel van zelf mogen nadenken in de bouw is dat we dus echt in elke kamer loze leidingen hebben voor een bekabelde aansluiting. Dat werkt echt. Tegenover ons worden nu prefab betonnen huizen neergezet, als ik zie hoe daar de elektriciteitsbuizen in zitten dan wens is de bewoners veel succes. En dat alles echt beton is gaat vast ook niet helpen.
pi_198441719
Ja, zelfs hier in het binnenland is het een harde woei
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:19:26 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198441737
Tmobile is ook om te janken. Wij hebben links en rechts van de meterkast een kamer.
Links perfecte ontvangst. Rechts. Nul.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 11-03-2021 10:24:45 ]
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:19:43 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198441740
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef exode het volgende:
En wat anders, wat waait het hard joh! Niet normaal.
Hier ook ja.
pi_198441793
Hier ook flinke wind inderdaad.

Wij hebben ook een kabel naar zolder doorgetrokken voor internet. Ik vertrouwde er niet op dat de wifi van de benedenverdieping het goed genoeg zou houden voor mijn werk (ik werk al jaren thuis, ook pre-corona). Extra wifi-apparaat neergezet, prima. Mijn werktelefoon is zelfs nog een oudje die sowieso een kabel nodig heeft.
pi_198441801
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:18 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ja er is 0 signaal, dus het is bij u kapot, dat gaat u geld kosten, aldus de klantenservice.

Ze hebben echt met meerdere mensen moeten bellen en toen pas ging er een lampje branden. Kan de klantenservice niet zien waar er werkzaamheden (in de nacht, dus ik neem aan geen stekker maar iets met software) geweest zijn?

Het voordeel van zelf mogen nadenken in de bouw is dat we dus echt in elke kamer loze leidingen hebben voor een bekabelde aansluiting. Dat werkt echt. Tegenover ons worden nu prefab betonnen huizen neergezet, als ik zie hoe daar de elektriciteitsbuizen in zitten dan wens is de bewoners veel succes. En dat alles echt beton is gaat vast ook niet helpen.
Ja de eerstelijns klantenservice zijn niet altijd de grootste lichten helaas. Niet alle werkzaamheden zijn zichtbaar voor ze, zoals wat jij vertelt gaat vaak spontaan. Dat doen namelijk aannemers en niet wij, die zijn dan in straat A 's nachts bezig en zijn eerder klaar en pakken dan straat B meteen ook even mee. Ze hoeven daar niet voor te graven dus geen planning voor in te schieten. Gelukkig gaat het dan 99% van de tijd goed, balen dat het nu zo is gegaan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 maart 2021 @ 10:34:33 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_198441979
ik zit net op de site te kijken, en daar staat het volgende :D

Van ons krijg je een supersterk modem dat in bijna alle huizen zorgt voor perfecte wifi. Hoe weet je of je nu al een supersterk modem thuis hebt? Bij de klantenservice kunnen we dat op afstand zien. Is je wifi niet perfect doordat je modem niet goed werkt? Dan zorgen we dat je een supersterk modem van ons krijgt.

Blijkbaar is daar dus niet iedere klantenservicemedewerker van op de hoogte :')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_198442060
Het waait hier ook lekker door. Ik hoef er gelukkig niet meer uit . Tenzij jongste belt dat hij niet alleen naar huis durft. Maar die is veel te trots dat hij het zelf al kan :P

Wifi op zolder is hier ook niet best. Maar nu op de eerste verdieping op elke kamer een vaste lijn, en op zolder een vaste lijn+extra wifiroute. Alleen 3 man tegelijk op teams/skype/discord en een minecraft-server-hosten, dat werd wat teveel. Dat verloor D met zijn skype-pianoles. Maar hij mag inmiddels weer naar de juf toe.

We hebben ooit met vodaphone (nu t-mobile) gedoe gehad. Elke keer storingen, willekeurig qua tijd, maar wel dan tv&internet&bellen eruit. Dus maanden dingen doorgemeten, alles getest, tig monteurs langs. En hun laatste optie was een knooppunt in het blok huizen hierachter die al oud was. Daar bleek inderdaad iets oud te zijn. Die hebben ze 'voor ons' eerder vervangen dan de planning was :P
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:50:52 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198442186
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:30 schreef Nijna het volgende:
Ik ben echt al zooooo lang niet meer in Utrecht geweest...
Heb er gestudeerd, maar ben er denk ik alweer bijna 20 jaar weg (en nu voel ik me heel oud :{ )
En ben er ook niet heel veel meer geweest sindsdien.
Ik heb er ook gestudeerd, dat was zo'n fijne tijd O+. 5 avonden in de week in de kroeg, elk weekend met @Q aan de bar hangen bij het Pandje, theater(sporten) bij Parnassos en daarna naar de Beurs, dansen in Ekko, Tivoli of ACU, feestjes aan de Oudegracht en dan wedjes leggen wie die avond niet droog thuis zou komen, de volledige kaart van Kafe België uitproberen... op de één of andere manier eindigen bijna al mijn herinneringen van die tijd in de kroeg :') O+ :').
KuikenGuppy
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:58:50 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198442320
Ben bij m’n pa. Hij vraagt indd om een CI+ iets , wat we niet hebben. Dan maar de fabrieksinstellingen
pi_198442767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:45 schreef exode het volgende:

[..]

DM me even :)

Ik ga solliciteren op de klantenservice denk ik.
Het is hier net een kring verjaardag... Weten ze waar je werkt, krijg je meteen alle problemen naar je toe geschoten ;)

Het waait inderdaad echt hard! Ik hoop dat de dakpannen blijven liggen. Die zijn we ooit een aantal kwijtgeraakt door een windvlaag en daar ben ik sindsdien altijd een beetje bang voor.
pi_198442831
Ik ben blij dat ik al wat zakken potgrond gehaald had, die liggen nu op het speelhuisje in de tuin zodat hij wel op zijn plaats blijft staan nadat hij net door de hele tuin danste :)

Ik heb overigens alle vaste apparaten bekabeld. Alleen laptops, tablets en telefoons niet. Kabels zijn imo sneller en stabieler.
  donderdag 11 maart 2021 @ 11:39:56 #229
176471 oh-oh
pi_198442833
Beetje woei in Maastricht, en een mooi zonnetje, heerlijk.
Ik heb online maar ik kijk eigenlijk geen tv, gelukkig maar want het kastje van Online is echt meuk, beeld hangt steeds vast. Ik zou eigenlijk wel eens willen overstappen maar ik hoor zoveel fuck up verhalen en ik kan niet weren zonder interwebs dus ik doe het telkens maar niet.
( Groucho Marx )
pi_198442869
wij hebben overal in huis van die WiFi decoboosters. Nergens in huis wifi problemen :)
werkt echt perfect. Er staat er 1 aangesloten op het modem in de meterkast. 1 in de woonkamer bij de tv, 1 op de kamer van T, 1 in de gang en 1 op de overloop bij A. We hebben er nog 1 over.

Hier waait het echt onwijs.. de slippers in de tuin waaien van voor naar achter. Ik heb geen zin om ze te pakken :D
Daarnaast al een aantal meldingen gelezen van weggewaaide daken en dakpannen.

oh en ik ben helemaal alleen thuis! De meiden zijn allebei naar school, M is naar zijn werk... wat een rust. Ik moet werken maar ik ben vandaag echt niet zo productief merk ik. Heb zo nog een overleg, maar daar heb ik heul een zin in :D
Vanavond wordt de oude bank opgehaald en morgen, komt EINDELIJK de nieuwe bank.. *O* *O* *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_198442891
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 11:42 schreef Vicky het volgende:
wij hebben overal in huis van die WiFi decoboosters. Nergens in huis wifi problemen :)
werkt echt perfect. Er staat er 1 aangesloten op het modem in de meterkast. 1 in de woonkamer bij de tv, 1 op de kamer van T, 1 in de gang en 1 op de overloop bij A. We hebben er nog 1 over.
Zoiets hebben wij ook maar met de nieuwe router werkte die dus niet meer.
pi_198442901
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 11:44 schreef F_r het volgende:

[..]

Zoiets hebben wij ook maar met de nieuwe router werkte die dus niet meer.
das waardeloos
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 maart 2021 @ 11:51:33 #233
176471 oh-oh
pi_198442994
Oeh een nieuwe bank, wat voor een?
Ik wil zo graag een nieuwe maar ja die honden raggen hem zo snel af denk ik, ik ga gewoon weer op zoek naar een nieuw tweedehandsje.
( Groucho Marx )
pi_198443083
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Je hebt op veel plekken plattegronden staan waarop je kan vinden waar welke winkel is :Y
I know. Maar dan nog lukte het me van de zomer om verkeerd te lopen :').

Eindelijk Vicky, wat fijn! *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door Phaidra op 11-03-2021 12:03:20 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  Manager PR/Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 12:11:09 #235
269689 crew  Viv
pi_198443250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 11:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

I know. Maar dan nog lukte het me van de zomer om verkeerd te lopen :').
Dit. Die plattegronden laten alleen het stukje in jouw buurt zien, ik mis het overzicht, ik kan me ook geen 3D-voorstelling van HC maken. Dus ik loop op goed geluk een rondje of twee. :@
pi_198443393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 11:32 schreef Hupje het volgende:

[..]

Het is hier net een kring verjaardag... Weten ze waar je werkt, krijg je meteen alle problemen naar je toe geschoten ;)

Het waait inderdaad echt hard! Ik hoop dat de dakpannen blijven liggen. Die zijn we ooit een aantal kwijtgeraakt door een windvlaag en daar ben ik sindsdien altijd een beetje bang voor.
Haha, ja maar dat is ook welkom hoor anders zou ik het niet roepen.

Ik heb 5 jaar lang een massagepraktijk gehad, dat was soms wel echt vervelend. Korting willen of zelfs gratis, niet hier maar bekenden van mij.
pi_198443451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Oeh een nieuwe bank, wat voor een?
Ik wil zo graag een nieuwe maar ja die honden raggen hem zo snel af denk ik, ik ga gewoon weer op zoek naar een nieuw tweedehandsje.

deze bank

deze salontafels
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 maart 2021 @ 12:33:33 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_198443496
Lol, nog eens gebeld met ziggo en nu krijgen we wel eindelijk een nieuw modem
Today is life -

Dale Carnegie
pi_198443502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 12:33 schreef Ynske het volgende:
Lol, nog eens gebeld met ziggo en nu krijgen we wel eindelijk een nieuw modem
YEAH!
  donderdag 11 maart 2021 @ 12:35:22 #240
176471 oh-oh
pi_198443527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 12:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
deze bank

[ afbeelding ]
deze salontafels
Zo een bank wil ik nu ook want de nieuwste hond neemt veel te veel plaats in beslag, leuk!
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 maart 2021 @ 12:37:24 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_198443560
Wij hebben een hoekband maar wil eigenlijk wat anders.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_198443577
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 12:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Zo een bank wil ik nu ook want de nieuwste hond neemt veel te veel plaats in beslag, leuk!
Ik ben echt benieuwd hoe ie gaat bevallen.
Ik heb mijn plekje al geclaimd 🤣🤣
Onder de korte chasse zit opbergruimte voor deken/kussen.
Het middenstuk is uitschuifbaar zodat je een bed krijgt. Mijn man draait soms piket, hij kan dan daar slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_198443758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 12:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
deze bank

[ afbeelding ]
deze salontafels
trendhopper?

We hebben zo'n beetje dezelfde gekocht een jaar geleden. Alleen zonder opbergruimtes.
pi_198443789
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 12:54 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

trendhopper?

We hebben zo'n beetje dezelfde gekocht een jaar geleden. Alleen zonder opbergruimtes.
Yep
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 maart 2021 @ 13:04:16 #245
176471 oh-oh
pi_198443920
Net even gekeken, ik vind die Marlin bank wel erg tof, mss ga ik mezelf toch eens trakteren!
( Groucho Marx )
pi_198443988
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:04 schreef oh-oh het volgende:
Net even gekeken, ik vind die Marlin bank wel erg tof, mss ga ik mezelf toch eens trakteren!
Die is ook erg gaaf. Zou wel een afspraak maken in de winkel om te proefritten. Volgens mij heeft ie een diepe zit.

wij hebben een plant die Marlin heet :D

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 maart 2021 @ 13:11:01 #247
176471 oh-oh
pi_198444032
Dat is nu een van de weinige planten die ik niet heb :D
( Groucho Marx )
pi_198444535
Mooi vicky
pi_198445055
Gaaf Vicky!

Wij willen nu in de nieuwe opstelling ook een hoekbank. Maar eerst eens de offerte voor het tegelen afwachten. Toilet, keuken en badkamer worden getegeld. Wc 2 muurtjes die nu nog geen tegels hebben, keuken gaan de huidige eraf en komen er nieuwe op en in de badkamer zijn 2 muren niet getegeld en die gaan nu dus alsnog getegeld worden.
Ook wordt het plafond in de badkamer badkamerproof gestuct. Dat is nu niet zo en dat ga je merken.

Eigenlijk zou de uitbouw van binnenuit geïsoleerd worden. Maar helaas....dat kan niet. Dus dan het daarvoor gereserveerde geld maar aan het tegelen uitgeven, dat willen we al zo lang.

Dan zijn er nog 2 dingen op de lijst en is alles wat we bij aankoop op een to do lijst hadden gezet af. *O*
  donderdag 11 maart 2021 @ 14:54:37 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198445592
Wij hebben ook een nieuwe bank, deze:

Zo blij mee! Nu nog een leuke fauteuil erbij vinden.
KuikenGuppy
pi_198445633
Onze bijna een jaar oude bank kraakt. ;(

En wij hebben KPN wifi op glasvezel, bereik is tot ver achterin de tuin goed maar het laatste stukje tuin redt hij niet. Dus met de uitbouw straks wil ik ook maar eens kijken of ik dan niet meteen een kabel door kan trekken zodat daar een eigen wifi punt komt.
Verder nergens in huis bekabeld internet, want nog geen mooie manier gevonden om het weg te werken en tot nu toe was de wifi stabiel genoeg. Nou is net de elektricien geweest (voor iets heel anders), en die heeft meteen ons modem even aan de wand gehangen ipv balancerend op de gasleiding. Maar nu is het signaal opeens veel minder sterk hier. :? Even aankijken hoe dat gaat, kan ook zomaar iets in mijn laptop zijn wat stom doet, man heeft iig nergens last van.
pi_198446414
Mooie, grote bank Vicky!

Oeh, die van jou is ook mooi Burdie! Wat is dat voor bekleding?

Ik ben aan het wachten op een belletje van de huisarts, Mars had om 14.45 uur een koortsstuip dwars door de paracetamol heen. Ik belde voor advies en ze zouden me terug bellen.... dat is nu dus een uur geleden.
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:51:50 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198446474
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:47 schreef Malteser het volgende:
Mooie, grote bank Vicky!

Ik ben aan het wachten op een belletje van de huisarts, Mars had om 14.45 uur een koortsstuip dwars door de paracetamol heen. Ik belde voor advies en ze zouden me terug bellen.... dat is nu dus een uur geleden.
Ik zou 3wk geleden terug gebeld worden. En elke keer als ik zelf bel is de assistente niet bereikbaar.
Gelukkig is het niets belangrijks. Anders had ik uiteraard al aan de bel getrokken.
Hopelijk hoor je snel iets
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:52:38 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_198446489
Oei wat akelig Malteser :(
Ik vind de hulpvaardigheid van de huisartsen momenteel maar matig. Zou dat komen door het vaccineren? Ik word ook steeds afgepoeierd (nou ja "steeds", die anderhalve keer per jaar dat ik bel :') )
disclaimer
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:52:59 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198446494
Zou zomaar dezelfde praktijk kunnen zijn. Een visachtige dokter.
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:53:38 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_198446505
Ik gaat ook ff met mijn nieuwe bank pimpen hoor.

22 weken levertijd had ie. Ik ben er wél heel blij mee :P

disclaimer
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:53:41 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198446506
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:52 schreef SQ het volgende:
Ik vind de hulpvaardigheid van de huisartsen momenteel maar matig. Zou dat komen door het vaccineren? Ik word ook steeds afgepoeierd (nou ja "steeds", die anderhalve keer per jaar dat ik bel :') )
Zal ik hem even inkoppen? He zwartje!
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:54:01 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_198446511
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:52 schreef amaranta het volgende:
Ik zit bij dezelfde als jij ja ;)
disclaimer
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:54:37 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198446527
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:53 schreef SQ het volgende:

[ afbeelding ]
Wil jouw plant water?
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:54:38 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_198446528
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zal ik hem even inkoppen? He zwartje!
Ja toe maar. Ik verdien eigenlijk wel een hartverwarmend afscheid :P
disclaimer
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:55:12 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198446538
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:54 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik zit bij dezelfde als jij ja ;)
Van jou wist ik het. Van malteser niet.
Wij hebben ook dezelfde smoelen dokter
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:56:00 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198446557
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:54 schreef SQ het volgende:

[..]

Ja toe maar. Ik verdien eigenlijk wel een hartverwarmend afscheid :P
Dankjewel voor je toewijding al deze jaren.
pi_198446603
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej SQ! Yeah daar is ze weer.
En coole bank!

Ik heb iets heel flauws gedaan. Mijn manager was gisteren de host van ons afdelingsfestijn en dat gebeurde in een echte tv studio. Er zijn dus foto's van hem dat hij collega's aan het interviewen is. Nu heb ik 1 van die foto's in die van Harry en Meghan verwerkt, ik heb hem gewoon over Oprah heen geplakt. Niets fancy's, ik heb absoluut geen photoshop skills.
En we hebben zo ons koetjes kalfjes meet moment en dat is dus mijn Teams achtergrond.
Ik moet er enorm om grinniken iig.
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:00:06 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_198446617
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wil jouw plant water?
Welke van de 7? :')
Er zijn er inmiddels wel 2 vervangen ja :P
disclaimer
pi_198446629
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:52 schreef SQ het volgende:
Ik moet nog een keer m'n bloeddruk laten controleren op verzoek van de huisarts. Dus ik belde daar vorige maand voor, was ziek maar 2 negatieve testen in een week. Nee mevrouw, kom maar als de klachten voorbij zijn. Dus, maandag mag ik eindelijk. 5 weken later 8)7

Wij zijn op zoek naar een nieuwe bank. Willen de woonkamer wat anders in gaan delen.
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:01:40 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198446632
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:00 schreef SQ het volgende:

[..]

Welke van de 7? :')
Er zijn er inmiddels wel 2 vervangen ja :P
Beetje rood/roze op de voorgrond lijkt op half11 te hangen
pi_198446687
quote:
Mooie, grote bank Vicky!

Oh wat naar, hopelijk heb je intussen iets gehoord.

@amaranta, zit je echt al 3 weken op een belletje te wachten? Kan je ze niet mailen dat je nog steeds wacht? Misschien ben je van het lijstje gevallen ofzo...

@SQ, gave bank. Wat een wachttijd!

Volgens mij mag ik in mn handjes knijpen met mn huisarts.
Assistentes zijn ok, we hebben 1 zachtaardige assistente en de ander is wat feller. Ik hoop altijd dat ik die eerste aan de lijn krijg, maar uiteindelijk is ook die ander best ok.
  donderdag 11 maart 2021 @ 16:08:40 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198446718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:06 schreef Nijna het volgende:

[..]

Oh wat naar, hopelijk heb je intussen iets gehoord.

@:Amaranta, zit je echt al 3 weken op een belletje te wachten? Kan je ze niet mailen dat je nog steeds wacht? Misschien ben je van het lijstje gevallen ofzo...

@:SQ, gave bank. Wat een wachttijd!

Volgens mij mag ik in mn handjes knijpen met mn huisarts.
Assistentes zijn ok, we hebben 1 zachtaardige assistente en de ander is wat feller. Ik hoop altijd dat ik die eerste aan de lijn krijg, maar uiteindelijk is ook die ander best ok.
Ik heb net gebeld. Ze bellen me terug.

Ter info het is niks ernstigs anders had ik wel eerder een actie ondernomen.
Er is een iets op kweek gezet. En de uitslag moest besproken worden. Maar het is alweer bijna genezen.
Ik wil echter wel een behandeling. Want het blijft steeds terugkomen. (Een schimmel)
pi_198446737
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 16:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb net gebeld. Ze bellen me terug.

Ter info het is niks ernstigs anders had ik wel eerder een actie ondernomen.
Er is een iets op kweek gezet. En de uitslag moest besproken worden. Maar het is alweer bijna genezen.
Ik wil echter wel een behandeling. Want het blijft steeds terugkomen. (Een schimmel)
Hopen dat ze nu dan wel echt terugbellen en een beetje vlot, voordat het weer terugkomt.
pi_198446773
quote:

[ afbeelding ]
Mooi! O+
pi_198447157
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:52 schreef amaranta het volgende:
Nope, heb een andere. En ze belde netjes terug :). En heeft hem inmiddels gezien. Hij blijkt een keelontsteking te hebben dus nu antibiotica voorgeschreven gekregen.
Het gaat goed met Mars, hij is weer goed alert. Maar ik kan er niet aan wennen hem zo te zien, bah.
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 maart 2021 @ 16:38:27 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198447159
Nieuwe bank, die staat ook nog op het lijstje hier. En ook meteen een dressoirkast, salon/bijzettafel, vloerkleed, kledingkast... maar nu eerst nieuw spul voor de ramen en de slaapkamer structuren en behangen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_198447172
quote:

[ afbeelding ]
Mooi SQ, fikse bank wel maar jullie huis is navenant dus staat heel goed!
pi_198447261
quote:

[ afbeelding ]
Gaaf!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_198447617
Ik wacht al bijna een jaar op een longfunctietest bij de longverpleegkundige en B ook. Die mogen ze nu niet afnemen. Bij B is astma vastgesteld door de kinderarts dus dat staat mooi in zijn dossier. Bij mij is astma dus niet officieel vastgesteld maar is een vermoeden. Daardoor ben ik geen risicogroep en niet eerder aan de beurt met het vaccin. Ik baal daar stiekem wel een beetje van. Ik neem trouw mijn medicijnen maar ben regelmatig benauwd en wil echt niet uittesten wat astma en C met elkaar doen.
Voor B moet ik wel weer een afspraak maken bij de kinderarts bedenk ik me.

Ik heb een wantrouwen tegenover huisartsen, in het verleden zijn er bij mij, mijn vader en schoonmoeder enorm foute diagnoses gesteld door de huisarts. Een vriend van ons is huisarts en die probeert wel om weer wat vertrouwen te kweken, maar ik merk wel dat ik het soms lastig vind.

We hebben nu een hele andere overigens en die zijn vriendelijk en antwoorden snel gelukkig.
pi_198447738
Mars *;

Oh ja, ik zou vandaag ook terug gebeld worden door de huisarts (of de assistente)...
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:24:06 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198447881
quote:
Mooie, grote bank Vicky!

Velvet, heel donker groen. Echt prachtig en hè chique O+.

Heftig van Mars, heeft de HA inmiddels teruggebeld? Super schrikken lijkt me dat, een koortsstuip. Hoe is het nu met hem?
KuikenGuppy
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:25:27 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198447914
quote:

[ afbeelding ]
Nice! En wb ;) :*.
KuikenGuppy
  donderdag 11 maart 2021 @ 17:26:34 #279
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_198447936
Hier altijd erg veel geluk met huisartsen! In onze vorige woonplaats zat de huisarts bij ons in de straat, en ze was echt heel lief.. stond spontaan op de stoep toen het nieuws van Elva haar bereikte om te kijken hoe het ging O+ Inmiddels een andere vanwege verhuizing, heel relaxte kerel, denkt goed mee en heeft me van mijn chronische hoofdpijn afgelopen met een simpel pilletje dus hij verdient sowieso een standbeeld. O+

Malteser, een koortsstuip lijkt me zo eng! Hij heeft dat dus vaker?
pi_198448706
quote:
Mooie, grote bank Vicky!

Koen had door de pcm een koortsstuip.... door de snelle daling.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_198448755
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Velvet, heel donker groen. Echt prachtig en hè chique O+.

Heftig van Mars, heeft de HA inmiddels teruggebeld? Super schrikken lijkt me dat, een koortsstuip. Hoe is het nu met hem?
Heel mooi! Chique is wel het goede woord ja, echt mooi.

Mars is oké, blijkt een keelontsteking te hebben en heeft nu een kuur. Maar hij reageert gewoon heel heftig op koorts. De stuip kwam 2,5 uur na het toedienen van een zetpil en we hadden al een spiegel van 24 uur. Dus ooit breekt het zelfs daar gewoon doorheen.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:26 schreef Nanukerst het volgende:
Hier altijd erg veel geluk met huisartsen! In onze vorige woonplaats zat de huisarts bij ons in de straat, en ze was echt heel lief.. stond spontaan op de stoep toen het nieuws van Elva haar bereikte om te kijken hoe het ging O+ Inmiddels een andere vanwege verhuizing, heel relaxte kerel, denkt goed mee en heeft me van mijn chronische hoofdpijn afgelopen met een simpel pilletje dus hij verdient sowieso een standbeeld. O+

Malteser, een koortsstuip lijkt me zo eng! Hij heeft dat dus vaker?
Ja, hij heeft dat vaker. Het ziet er heel naar uit maar we weten inmiddels dat het onschuldig is. Eén keer heb ik de ambulance gebeld, toen kreeg hij het onderweg in zijn autostoel en kwam hij niet goed bij uit de stuip.
Vandaag kwam hij gelukkig vrij snel weer bij. Maar het blijft een rotgezicht.
Hij reageert heel heftig op koorts.
pi_198449247
@Malteser wat heftig. Heb je ook Stesolid in huis voor als hij er niet zelf uit komt? Wij hebben het gelukkig nooit hoeven gebruiken omdat L zelf weer uit de stuip kwam, maar het gaf wel rust om te weten dat het binnen handbereik lag mocht het nodig zijn. Ondanks dat je weet wat een stuip is blijft het toch heel naar om mee te maken. Beterschap voor je mini. :*
pi_198450292
Oef Malteser, wat schrikken :*

SQ :W heeft de break je goed gedaan?

Mijn huisarts is ook mijn overbuurman. Zijn praktijk zit daar allang niet meer trouwens, was wel handig geweest. Sowieso ook niet lang meer, want hij is bijna met pensioen. De vervanger is wel een hele toffe, super lief voor de jongens, neemt alles serieus en neemt de tijd ^O^
pi_198451022
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Malteser wat heftig. Heb je ook Stesolid in huis voor als hij er niet zelf uit komt? Wij hebben het gelukkig nooit hoeven gebruiken omdat L zelf weer uit de stuip kwam, maar het gaf wel rust om te weten dat het binnen handbereik lag mocht het nodig zijn. Ondanks dat je weet wat een stuip is blijft het toch heel naar om mee te maken. Beterschap voor je mini. :*
Ja, dat hebben we in huis. Dat kregen we na die keer dat we de ambulance lieten komen, toen is hij ook opgenomen. En gelukkig nog niet hoeven gebruiken maar precies wat je zegt, het geeft wel rust te weten dat je kunt handelen als het nodig is. En thanks!
Is L er overheen gegroeid?
pi_198452314
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:17 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ja, dat hebben we in huis. Dat kregen we na die keer dat we de ambulance lieten komen, toen is hij ook opgenomen. En gelukkig nog niet hoeven gebruiken maar precies wat je zegt, het geeft wel rust te weten dat je kunt handelen als het nodig is. En thanks!
Is L er overheen gegroeid?
Ja, ze is er overheen gegroeid. Maar ondanks dat het nu al een jaar of 7-8 geleden is dat ze de laatste stuip heeft gehad ben ik nog steeds een beetje huiverig als ze koorts heeft.
pi_198452957
Dat klinkt altijd zo eng koortsstuipen gelukkig kwam hij er goed uit.

Iets anders vandaag ook de discussie patat versus friet.

Ik keur hem goed.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:03:09 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198453267
Nope.
Team friet.
pi_198453427
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:03 schreef amaranta het volgende:
Nope.
Team friet.
Nope.. patat en Franse frites
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_198453492
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:03 schreef amaranta het volgende:
Nope.
Team friet.
O+
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 22:55:26 #290
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198454472
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb er ook gestudeerd, dat was zo'n fijne tijd O+. 5 avonden in de week in de kroeg, elk weekend met @:Q aan de bar hangen bij het Pandje, theater(sporten) bij Parnassos en daarna naar de Beurs, dansen in Ekko, Tivoli of ACU, feestjes aan de Oudegracht en dan wedjes leggen wie die avond niet droog thuis zou komen, de volledige kaart van Kafe België uitproberen... op de één of andere manier eindigen bijna al mijn herinneringen van die tijd in de kroeg :') O+ :').
Veel herkenning O+ Met als enige verschil dat ik er nog steeds woon ;) mijn man in de Ekko ontmoet dus dat blijft altijd een van mijn mooiste herinneringen qua locatie. Woon er nog steeds 5 minuten vandaan maar al jaren niet meer geweest, vroeger gingen we elk weekend!

En HC een dolhof, check. In het oude HC kwam ik wekelijks maar de keren dat ik in het nieuwe HC ben geweest zijn op 2 handen te tellen :@ ik heb ook al jaren een auto dus ga nauwelijks nog met het OV. Kom überhaupt eigenlijk nauwelijks nog in de stad, met als dieptepunt afgelopen jaar.

Het ziet er naar uit dat we vrij snel de stad uit zullen gaan maar na 15 jaar hier is dit toch echt wel mijn stadsie O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 23:03:01 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198454648
Ik ben zo blij met mijn huisartsenpraktijk! Ik ben afgelopen jaar overgestapt, daarvoor zat ik nog in mijn geboorteplaats terwijl ik er al 16 jaar niet meer woon :@ nou dat had ik veel eerder moeten doen! Daar hing ik makkelijk een half uur in de wacht en kon ik vaak niet dezelfde week terecht. Wachttijden van een uur in de wachtruimte waren ook geen uitzondering.

Wat een verschil met nu: nooit langer dan 5 minuten wachten aan de telefoon, vaak dezelfde dag nog plek en geen wachttijd in de wachtruimte. En dat terwijl de huisarts goed de tijd voor je neemt.

Deze week belde ik voor een herhaalrecept van mijn antidepressivum. De assistente zag in het systeem dat er even besproken moest worden met de huisarts hoe het met me ging, dat doen ze blijkbaar jaarlijks. Ze vroeg me wanneer ik dit gesprek voor het laatst heb gehad, nou eh nooit :')

Zo blij met deze praktijk, heb zelfs gisteren een positieve recensie voor ze achtergelaten op Google _O_
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_198457510
Franse frietje eet ik bij de MC. Patatjes bak ik thuis in de frituurpan/haal ik bij de snackbar :D

Mijn oude huisarts was best wazig. Tijdens mijn studententijd zomaar eentje gekozen. Soms was hij heel goed(na dramatische bevalling oudste), soms ook echt niet(gemiste voedselvergiftiging, te lang afschuiven op operatie-naweeën). Maar eigenlijk was hij altijd afwezig als er iets was, ik&de kinderen planden onze ellende vaak in zijn vakantie of studiedagen. Dus heb daar genoeg huisartsen gezien :P

Mijn huidige huisarts is echt no-nonsense. Precies het type waar ik goed mee kan praten en overleggen. Maar heb niet zulke ernstige dingen meegemaakt als de tijd in de vorige stad.
pi_198457558
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo blij met mijn huisartsenpraktijk! Ik ben afgelopen jaar overgestapt, daarvoor zat ik nog in mijn geboorteplaats terwijl ik er al 16 jaar niet meer woon :@ nou dat had ik veel eerder moeten doen! Daar hing ik makkelijk een half uur in de wacht en kon ik vaak niet dezelfde week terecht. Wachttijden van een uur in de wachtruimte waren ook geen uitzondering.

Wat een verschil met nu: nooit langer dan 5 minuten wachten aan de telefoon, vaak dezelfde dag nog plek en geen wachttijd in de wachtruimte. En dat terwijl de huisarts goed de tijd voor je neemt.

Deze week belde ik voor een herhaalrecept van mijn antidepressivum. De assistente zag in het systeem dat er even besproken moest worden met de huisarts hoe het met me ging, dat doen ze blijkbaar jaarlijks. Ze vroeg me wanneer ik dit gesprek voor het laatst heb gehad, nou eh nooit :')

Zo blij met deze praktijk, heb zelfs gisteren een positieve recensie voor ze achtergelaten op Google _O_
Wat fijn! Zo'n benadering kan een wereld van verschil maken. Ook bijvoorbeeld hoe snel je aan de bel trekt als het niet goed gaat.

De assistente van onze huisarts was in de eerste jaren dat wij patiënt waren altijd een beetje bot. Ik belde daarom niet graag. Maar toen de oudste 9 maanden was, heb ik een keer gebeld omdat hij hoge koorts had en heel suf was. De huisarts stuurde ons vervolgens gelijk door naar het ziekenhuis, hij bleek RS-virus te hebben en hij heeft toen een paar dagen aan het zuurstof gezeten. Sindsdien is de assistente nooit meer zo bot en kortaf geweest. Alsof ze nu weet dat ik nooit zomaar bel ofzo. Ik ben gewhitelist _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_198457588
*hangt in de wacht bij de huisarts omdat gister niet werd teruggebeld
  vrijdag 12 maart 2021 @ 09:09:48 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198457609
@MaJo dat is fijn zeg O+. Ik heb ook super fijne herinneringen aan mijn huisarts in Utrecht (praktijk de watertoren).

SPOILER
KuikenGuppy
pi_198457710
Ik ben team 'kan mij het schelen, friet of patat, het is veel te lekker'

En hier is weer een vlaagje van die vieze geur terug....ik word er gek van. Bestaat er zoiets als een kruipruimte specialist? Ik ga steeds meer denken dat wij de kruipruimte te dicht hebben gemaakt met de isolatie. Dat het daarom steeds zo gaat meuren.

Hoe gaat het nu Malteser? Lijkt me echt naar een koortsstuip.
pi_198457751
Utrecht O+
  vrijdag 12 maart 2021 @ 09:34:38 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198457855
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef exode het volgende:
Ik ben team 'kan mij het schelen, friet of patat, het is veel te lekker'

En hier is weer een vlaagje van die vieze geur terug....ik word er gek van. Bestaat er zoiets als een kruipruimte specialist? Ik ga steeds meer denken dat wij de kruipruimte te dicht hebben gemaakt met de isolatie. Dat het daarom steeds zo gaat meuren.

Hoe gaat het nu Malteser? Lijkt me echt naar een koortsstuip.
Ik heb bij de rijdende rechter vreemdere specialisten gezien. Dus ja. Een kruipruimte specialist zal er ook wel zijn.
pi_198457877
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb bij de rijdende rechter vreemdere specialisten gezien. Dus ja. Een kruipruimte specialist zal er ook wel zijn.
Ik ga maar eens zoeken, misschien is er te weinig ventilatie in de kruipruimte of zo. Het is in oktober geïsoleerd dus waarom het nu steeds zo stinkt, weet ik ook niet. Maar het is onze laatste hoop (jeetje wat dramatisch)
pi_198459055
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:36 schreef exode het volgende:

[..]

Ik ga maar eens zoeken, misschien is er te weinig ventilatie in de kruipruimte of zo. Het is in oktober geïsoleerd dus waarom het nu steeds zo stinkt, weet ik ook niet. Maar het is onze laatste hoop (jeetje wat dramatisch)
Hebben jullie wel ventilatieroosters naar buiten in de kruipruimte?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:56:13 #301
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198459877
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')