quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef H_T het volgende:
Dit was toch die tovenaar van eerder in de week?
quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef H_T het volgende:
Dit was toch die tovenaar van eerder in de week?
Deze "Storie di tutti i giorni" kennen we allemaal.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:21 schreef Momo het volgende:
Riccardo Fogli, Michele Zarrillo e Paolo Vallesi cantano "Cinque giorni", "La notte dei pensieri", "La forza della vita" e "Storie di tutti i giorni"
Mooi nieuwsquote:Op zondag 7 maart 2021 01:22 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is wel goed om te weten
[ twitter ]
Mooiquote:Op zondag 7 maart 2021 01:22 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is wel goed om te weten
[ twitter ]
gewoon achter mijn computer, met een lege mok water naast me.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef lashatumbai het volgende:
Even ter illustratie. In wat voor positie bevinden jullie je op dit moment?
Ik horizontaal op de bank, met wijn, televisie voor SanRemo en op mijn laptop FestivaldaCanção.
Ik vond hem als tovenaar toch een stuk leukerquote:
Jammer dat ze covers uitzenden inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze "Storie di tutti i giorni" kennen we allemaal.
Rechtop op de bank, m'n laptopscherm verdeeld in tweeën, pyjama al aan, getandenpoetst en wel.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef lashatumbai het volgende:
Ik horizontaal op de bank, met wijn, televisie voor SanRemo en op mijn laptop FestivaldaCanção.
Ja, dit komt niet over.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond hem als tovenaar toch een stuk leuker
Ik zit op de bank met al gepoetste tanden. Als het in dit tempo doorgaat wil ik nog wel even blijven hangen, als er ineens iemand een praatje komt houden voor het Fonds ter bevordering van lasagne voor veteranen van de tweede Punische oorlog of iets dergelijks ga ik mooi naar bedquote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef lashatumbai het volgende:
Ha! Ik weet al lang waar dat ligt!quote:
Horizontaal op de bank, met wijn, en kat die zich om mijn benen heen verhuist afhangend van mijn houding, omgeven door dekens en kruik en hoofdkussen, want heb besloten hier ook maar te gaan slapen, en laptop Festival da Canção, maar volg de boel niet zoquote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef lashatumbai het volgende:
Denk begin tweede helft?quote:Op zondag 7 maart 2021 01:30 schreef Fred_B het volgende:
De eerste liedjes zijn al zo lang geleden, maar hebben ook al zo veel gelegenheid gehad om op te stemmen, dat ik me afvraag wat hier de beste startpositie is.
Slaap ze!quote:Op zondag 7 maart 2021 01:33 schreef H_T het volgende:
Reclame. Ik hou het voor gezienSterkte nog kinders
Weltrusten!quote:Op zondag 7 maart 2021 01:33 schreef H_T het volgende:
Reclame. Ik hou het voor gezienSterkte nog kinders
Als je nu begint, red je dat nog wel voor de punten.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:37 schreef Jason22 het volgende:
Je krijgt wel zin om zo'n Italiaanse fil te kijken zeg.
quote:Op zondag 7 maart 2021 01:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je nu begint, red je dat nog wel voor de punten.
Dit jaquote:Op zondag 7 maart 2021 01:46 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb weer energie voor 20 na de plotselinge winst van Black Mamba dat ik dit wel vol ga houden
Gieren hierquote:Op zondag 7 maart 2021 01:51 schreef Arth_NL het volgende:
Stoppo televoto![]()
Drie seconden na het laatste lied.
Ik hoop het! Maar vrees dat Ermal al zo'n grote voorsprong heeft door alleen al de Persjury.quote:
De persjury gaf meer stemmen aan Willie, dus als ze beide de superfinale halen zou Willie wel kunnen winnen.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar vrees dat Ermal al zo'n grote voorsprong heeft door alleen al de Persjury.
quote:Op zondag 7 maart 2021 02:00 schreef molloot200 het volgende:
Heeft ie nou nog steeds die krabpaal om z’n nek?
Iedereen heeft al ja toegezegdquote:Op zondag 7 maart 2021 02:03 schreef molloot200 het volgende:
Het wordt sowieso Ermal. Maar ik hoop ergens ook dat hij nee zegt en Maneskin naar ESF laat gaan
Ik heb geen idee waar je het over hebt, en alleen vandaag gekeken, dus waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 02:04 schreef molloot200 het volgende:
Was er vandaag nog geen lint of zag ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |