quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef H_T het volgende:
Dit was toch die tovenaar van eerder in de week?
quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef H_T het volgende:
Dit was toch die tovenaar van eerder in de week?
Deze "Storie di tutti i giorni" kennen we allemaal.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:21 schreef Momo het volgende:
Riccardo Fogli, Michele Zarrillo e Paolo Vallesi cantano "Cinque giorni", "La notte dei pensieri", "La forza della vita" e "Storie di tutti i giorni"
Mooi nieuwsquote:Op zondag 7 maart 2021 01:22 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is wel goed om te weten
[ twitter ]
Mooiquote:Op zondag 7 maart 2021 01:22 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is wel goed om te weten
[ twitter ]
gewoon achter mijn computer, met een lege mok water naast me.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef lashatumbai het volgende:
Even ter illustratie. In wat voor positie bevinden jullie je op dit moment?
Ik horizontaal op de bank, met wijn, televisie voor SanRemo en op mijn laptop FestivaldaCanção.
Ik vond hem als tovenaar toch een stuk leukerquote:
Jammer dat ze covers uitzenden inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze "Storie di tutti i giorni" kennen we allemaal.
Rechtop op de bank, m'n laptopscherm verdeeld in tweeën, pyjama al aan, getandenpoetst en wel.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef lashatumbai het volgende:
Ik horizontaal op de bank, met wijn, televisie voor SanRemo en op mijn laptop FestivaldaCanção.
Ja, dit komt niet over.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond hem als tovenaar toch een stuk leuker
Heb je de clip al gezien? Zeker de moeite waard!quote:
Ik zit op de bank met al gepoetste tanden. Als het in dit tempo doorgaat wil ik nog wel even blijven hangen, als er ineens iemand een praatje komt houden voor het Fonds ter bevordering van lasagne voor veteranen van de tweede Punische oorlog of iets dergelijks ga ik mooi naar bedquote:Op zondag 7 maart 2021 01:23 schreef lashatumbai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |