Het gaat mij er niet zozeer om dat het persoonlijk is en niet online, ik vind het nogal kwalijk dat het niet genotuleerd wordt.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Heeft dit zin om elke post eronder te zetten?
Bij de Europese Raad of Parlement zijn ook genoeg informele gesprekken waar geen microfoon bij is.
Hoezo is dit een punt van discussie? Het is volkomen duidelijk dat op locatie beter overleg mogelijk is, dan via een scherm. Dat merkt toch iedereen als je weer eens een collega nodig hebt en niet bereikbaar is?
Ik heb meer het idee dat persoonlijke frustratie het beeld een beetje vertroebelt.
Leuk dat je al juicht, maar wacht nu maar op die Britse variant!!quote:Op zondag 7 maart 2021 14:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekker hoor, volgens mij al de zesde dag op rij een daling.
Je loopt achter, de Zuid-Afrikaanse is de new kid in town.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Leuk dat je al juicht, maar wacht nu maar op die Britse variant!!
Een paar dagen geleden hoorde ik weer iets over een nog nieuwere variant die hier in NL ontdekt was. Weet even niet meer uit welk land.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je loopt achter, de Zuid-Afrikaanse is de new kid in town.
Iemand een idee waarom de IC opname hoog blijft in vergelijking met de ziekenhuis opname?quote:
De Mexicaanse? Mexico + corona + corona-bier kan ik niet heel serieus nemenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden hoorde ik weer iets over een nog nieuwere variant die hier in NL ontdekt was. Weet even niet meer uit welk land.
Limburgse variantquote:Op zondag 7 maart 2021 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden hoorde ik weer iets over een nog nieuwere variant die hier in NL ontdekt was. Weet even niet meer uit welk land.
Omdat de meeste IC-opnames doorstroom zijn van klinkiekopnames.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:17 schreef groenen het volgende:
[..]
Iemand een idee waarom de IC opname hoog blijft in vergelijking met de ziekenhuis opname?
B100 uit New York.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Over de Britse variant hoor ik ook al even weinig meer. Zullen ze in Den Haag wel langzaam laten doodbloeden nu blijkt dat ze dat zwaar overdreven hebben.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Doofpotje.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over de Britse variant hoor ik ook al even weinig meer. Zullen ze in Den Haag wel langzaam laten doodbloeden nu blijkt dat ze dat zwaar overdreven hebben.
Het RIVM heeft het er gewoon nog net zoveel over als daar voor.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Doofpotje.
Dat is natuurlijk helemaal niet slim.
Als ze toegeven dat de Britse variant overschat is, creëren ze meer vertrouwen bij een volgende variant.
Nu denkt de bevolking; ja net als de Britse variant zeker.. het zal allemaal wel.
Covid-mon, gonna catch 'm allllllquote:Op zondag 7 maart 2021 14:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Varianten sparen. Wanneer komt het plakboek?
Oke.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het RIVM heeft het er gewoon nog net zoveel over als daar voor.
Hoe zet dit extra checks open die nu nog niet zouden kunnen? Als ze graag een social media controle willen dan kunnen ze dat ook zo wel invoeren hoor.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
En waar, en zeker binnen Europa of westerse landen, is dit allemaal zo?
Ik vind dit toch echt wel een enorme open zetten voor allerlei andere checks hoor
Just to be sure, want wat is er tegen op extra zekerheid?
Nou, vrijheid bijvoorbeeld
De politiek heeft het er wat minder over, misschien is dat het.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke.
Zal wel m'n eigen perceptie zijn dan dat ik daar steeds minder over hoor.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ossen-echt~a7d176b7/quote:
Morgen hopelijk onder de 1.300quote:Op zondag 7 maart 2021 14:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekker hoor, volgens mij al de zesde dag op rij een daling.
Omdat er veel ongezonde obese mensen zijn in Nederland helaas.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:17 schreef groenen het volgende:
[..]
Iemand een idee waarom de IC opname hoog blijft in vergelijking met de ziekenhuis opname?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |