abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator zondag 7 maart 2021 @ 01:31:20 #151
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198369250
"Huuu ze pakt 500 euro"
*was eigk 1000 en scheurt de andere 500 door*

En ondanks dat er verder weer meer matige 'kijkerhints' tussen zitten dan ons lief is, vind ik het wel geinig dat ze dit ook benoemen:
quote:
Aflevering 5:
Tijdens de executie stelt Rik vast dat Renée (met haar gewonnen privilege) de enige is die zonder zenuwen bij de executie zit. Als hij vraagt of ze altijd al zonder zenuwen bij de executies zit, knikt ze bevestigend.
Hier @55:23, dat soort subtiliteiten in gedrag van mensen trekt mij vaak een tunnel in/uit, in dit geval waren het dus ook dit soort dingetjes die voor mij gaandeweg maakten dat ik lekker op Renée bleef zitten. Zo ook de "heel goed" naar Charlotte nadat ze zei Renée te hebben ingevuld.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198369339
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:28 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Dan nog, niet betrapt worden is het belangrijkste.

Hij deed het wel leuk, en hij had ook echt dingen goed voorbereid, maar ik vond het echt een enorme tegenvaller dat de uiteindelijke winnaar het al die tijd al wist doordat ze wat hoorde bij aflevering 1.
Was meer de schuld van de productie vond ik. Die hadden bedacht dat de Mol iets uit een bakje moest halen net op het moment dat de kandidaat het advies kreeg goed om zich heen te kijken... Tsja...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 7 maart 2021 @ 07:58:45 #153
403253 Meke
after all this time? always.
pi_198370193
Ik vond de lady in red hint ook wel bijzonder voor het feit dat er iemand met rood haar in dat seizoen zat _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_198370294
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:03 schreef Redefine het volgende:

Je hebt helemaal je gelijk niet gekregen. Je hebt voor jezelf bepaald dat je 100% gelijk hebt. En welk beeld je ook zou zien, je zou altijd 100% gelijk hebben. Dus dat gaat helemaal nergens over.

De echte grap is iemand die Renee als verreweg de allerslechtste mol ooit bestempeld, terwijl er nog veel slechtere waren. Maar ja als je zover in jezelf gekeerd bent en niet met anderen kunt discussiëren dan houdt het verder ook wel op :W
De grap is dat jouw poging tot discusseren is dat ''overdrijven voor mij is uitgevonden''.
Terwijl je dat plaatst op een post waarmee ik gewoon wat momenten van Renee benoem.

Iets van verwijten terwijl je zelf wat zwarter ziet?

Welk beeld ik ook zou zien?
Ik zou Renee nooit een goede mol gevonden hebben, zeker niet. Maar de verborgen molacties hadden absoluut invloed gehad.
Als ze wel iets gedaan had dan was het wellicht nog een enigszins acceptabele mol geweest.
Nou was ze zowel zichtbaar als onzichtbaar gewoon een waardeloze mol.
pi_198370304
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 07:58 schreef Meke het volgende:
Ik vond de lady in red hint ook wel bijzonder voor het feit dat er iemand met rood haar in dat seizoen zat _O-
Was ook gewoon heel erg slap.
Ik weet niet wie dat bedacht heeft, of de productie of Renee.

Maar aflevering 8 liedje 3....
Hoezo een slappe hint.

quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 01:31 schreef Moira het volgende:

"Huuu ze pakt 500 euro"

*was eigk 1000 en scheurt de andere 500 door*

En ondanks dat er verder weer meer matige 'kijkerhints' tussen zitten dan ons lief is, vind ik het wel geinig dat ze dit ook benoemen:
En als ze ipv 1000 euro helemaal niets pakt, ook niet 500 scheurt dan zit er 0 euro extra in de pot.
Tja beetje rare manier van mollen (ook met het idee van er zou vrijstelling moeten komen).

Maar goed als Charlotte of Rocky de mol was dan had je dat ook op hen kunnen betrekken.
Dat deden ze allemaal.
pi_198370310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 22:18 schreef TLC het volgende:
Soms kom je in wikipedia toch dingen tegen die je allang vergeten was :

- dat Angela Groothuizen bv 7000 Euro bood aan een kandidate om naar huis te gaan (die dat ook deed :D )
- dat 6 mensen een rood scherm te zien kregen maar toch later terug kwamen ( :') )
- dit seizoen en in 2012 we een finale hadden van hetzelfde geslacht (in 2012 ook vrouwen)
- 2 uitvallers door ziekte en een door... AU :'( (Janine O+ :* )
- 1 uitvaller door aanstelleritis
en een seizoen dat WIDM gewoon 2 weken werd onderbroken o|O

:s)

Maar vooral

Never forget de winnaar van 2006

Frederique

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
Waarom werd diegene dan geld geboden?

En wie is die aanstelleritisuitvaller? Bedoel je Evi? :P
Hotapnyc
pi_198370333
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:28 schreef Nebelwerfer het volgende:

Dan nog, niet betrapt worden is het belangrijkste.

Hij deed het wel leuk, en hij had ook echt dingen goed voorbereid, maar ik vond het echt een enorme tegenvaller dat de uiteindelijke winnaar het al die tijd al wist doordat ze wat hoorde bij aflevering 1.
Renee is door praktisch het hele veld al direct ontdekt.
Zelfs afvallers die duidelijk aangeven wel door te hebben dat het Renee moest zijn.

Jeroen is toch wel echt 1 van de betere mollen geweest.
Natuurlijk is het echt heel erg balen geweest dat er toevallig 1 kandidaat wel omkeek, maar dat is het risico van een moedige mol zijn. Hij durfde het hele seizoen gewoon veel.

Is nog altijd beter dan mol Renee die het hele seizoen helemaal niets durfde en alsnog door iedereen ontdekt is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat was inderdaad het enige jammere. Maar je ook niet betrapt worden als je nooit risico neemt of alleen molt als je in je eentje bent. Dan heb ik toch liever iemand die risico neemt.
Of zoals Renee die totaal geen risico neemt en alsnog door alles en iedereen ontdekt wordt _O-
  zondag 7 maart 2021 @ 08:35:34 #158
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198370358
Samenvatting:
Mooie locatie, leuke opdrachten, slechte mol, te beperkte nabeschouwing i.r.t. alle opdrachten.
En Erik de Zwart schijnt ook mee te hebben gedaan...
pi_198370397
Wat ik mij dan afvraag trouwens, is welke 3 vragen Charlotte en Rocky fout hadden. Zijn het dingen die ze redelijkerwijs niet konden weten of onthouden of zijn 't toevallig vergeten?
Hotapnyc
  zondag 7 maart 2021 @ 08:50:22 #160
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 7 maart 2021 @ 08:51:26 #161
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198370694
Was na de veilingsopdracht al totaal de hype voor dit seizoen kwijt en het was toen ook overduidelijk dat het Renee was.

Laatsge afleveringen maar met 1 oog gevolgd, gisteren iets na 9 uur zelfs weggezapt. Tikkie teleurgesteld
  zondag 7 maart 2021 @ 09:34:56 #163
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198370817
Denk dat dit programma in huidige vorm ook echt nooit meer gaat worden wat het was.....

Maar iedereen zit er tegenwoordig bovenop.....

Alle kandidaten willen er inblijven voor de geweldige ervaring maar verneuken het hele programma/format door meer acties uit te halen dan de mol zelf.

Dat ze regelmatig zwakke dommige actrices aanwijzen als mol helpt natuurlijk ook niet.

De meer negatieve tegenvallende reacties hier en op Twitter zegt meer dan genoeg.

En tuurlijk we hoeven niet te kijken, maar ergens hoop je toch dat ze er wel iets van maken.... ik keek in ieder geval inmiddels al met een andere verwachting maar baal toch dat het wederom slecht is wat er van het ooit zo'n goed programma is geworden..
  Redactie Sport zondag 7 maart 2021 @ 09:49:34 #164
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198370948
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 22:18 schreef TLC het volgende:
Soms kom je in wikipedia toch dingen tegen die je allang vergeten was :

- dat Angela Groothuizen bv 7000 Euro bood aan een kandidate om naar huis te gaan (die dat ook deed :D )
- dat 6 mensen een rood scherm te zien kregen maar toch later terug kwamen ( :') )
- dit seizoen en in 2012 we een finale hadden van hetzelfde geslacht (in 2012 ook vrouwen)
- 2 uitvallers door ziekte en een door... AU :'( (Janine O+ :* )
- 1 uitvaller door aanstelleritis
en een seizoen dat WIDM gewoon 2 weken werd onderbroken o|O

:s)

Maar vooral

Never forget de winnaar van 2006

Frederique

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
WIDM wordt altijd onderbroken voor de Winterspelen toch? Nouja als ze prime-time zijn, dus niet nu ze weer in het verre oosten zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 7 maart 2021 @ 09:54:35 #165
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198371001
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:34 schreef Dazalbest het volgende:
Denk dat dit programma in huidige vorm ook echt nooit meer gaat worden wat het was.....

Maar iedereen zit er tegenwoordig bovenop.....

Alle kandidaten willen er inblijven voor de geweldige ervaring maar verneuken het hele programma/format door meer acties uit te halen dan de mol zelf.

Dat ze regelmatig zwakke dommige actrices aanwijzen als mol helpt natuurlijk ook niet.

De meer negatieve tegenvallende reacties hier en op Twitter zegt meer dan genoeg.

En tuurlijk we hoeven niet te kijken, maar ergens hoop je toch dat ze er wel iets van maken.... ik keek in ieder geval inmiddels al met een andere verwachting maar baal toch dat het wederom slecht is wat er van het ooit zo'n goed programma is geworden..
Eens!

Zo'n Rocky die geeft gewoon openlijk toe dat het op de ervaring gaat. En voor bekendheid. Nu is ze bekend en staan de sponsors klaar om voor een veelvoud van het Mol bedrag haar te sponsoren.

:{
  zondag 7 maart 2021 @ 09:55:21 #166
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198371008
Over Rocky gesproken, kan IEMAND haar eens normale kleding aan laten trekken. My God dat zag er wederom niet uit :X
  zondag 7 maart 2021 @ 10:28:27 #167
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_198371481
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Renee is door praktisch het hele veld al direct ontdekt.
Zelfs afvallers die duidelijk aangeven wel door te hebben dat het Renee moest zijn.

Jeroen is toch wel echt 1 van de betere mollen geweest.
Natuurlijk is het echt heel erg balen geweest dat er toevallig 1 kandidaat wel omkeek, maar dat is het risico van een moedige mol zijn. Hij durfde het hele seizoen gewoon veel.

Is nog altijd beter dan mol Renee die het hele seizoen helemaal niets durfde en alsnog door iedereen ontdekt is.
[..]

Of zoals Renee die totaal geen risico neemt en alsnog door alles en iedereen ontdekt wordt _O-
Ik vond Jeroen ook wel beter te pruimen hoor.
  zondag 7 maart 2021 @ 10:48:50 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198371715
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 07:58 schreef Meke het volgende:
Ik vond de lady in red hint ook wel bijzonder voor het feit dat er iemand met rood haar in dat seizoen zat _O-
Ja. Hoewel dat dan niet echt in red is. Maar ik zou zelf dan ook aan Marije gedacht hebben.

Maar het is altijd nog beter dan die gare rekensom waarmee je op de R uitkwam. Gelukkig was Renee ook echt de enige met een R :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198371741
Wat ik teleurstellend vind is dat er o.a. door Rik en medekandidaten wordt geroepen 'Renée je hebt het fantastisch gedaan! Je was een fantastische Mol'.. Ze werd er bijna aanbeden. En Renée gaat er nog in mee ook, door arrogant te verkondigen wat ze allemaal wel niet voor elkaar heeft gekregen.

Nu begrijp ik heus dat ze enkel die dingen bij de ontknoping willen roepen/ tonen. Laat dan ook zien waar het de Mol niet is gelukt om te mollen. Het is in ieder geval een eerlijker verhaal dan hoe Renée gisteren weer werd opgehemeld als fantastische Mol. Ik ben namelijk zo benieuwd wat de intenties waren bij het mountainbiken, om de tuin leiden (700 euro in de pot ipv joker), abseilen, foto's maken, wateropdracht met kokers, enz? Als de mol zo fantastisch is, waarom is het daar dan niet gelukt?

Over alle 10 afleveringen is er in mijn ogen te weinig gebeurd wat echt de verdienste van Renée was. De enveloppen onder de deur-opdracht had iedere Mol kunnen doen. De voorkennis opdracht laat ze lekker de medekandidaten de kastanjes uit het vuur halen. Opzichtig vertragen, overdreven playbacken of doen alsof je oud/verstrooid/doof/blind bent en niets durft vind ik mol-onwaardig. Overigens vraag ik me af of Renée hierin iets te verwijten valt. Denk eerder dat de productie hier gefaald heeft bij het uitzoeken van de Mol.
  zondag 7 maart 2021 @ 11:01:42 #170
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198371880
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:50 schreef libranl het volgende:
Wat ik teleurstellend vind is dat er o.a. door Rik en medekandidaten wordt geroepen 'Renée je hebt het fantastisch gedaan! Je was een fantastische Mol'.. Ze werd er bijna aanbeden. En Renée gaat er nog in mee ook, door arrogant te verkondigen wat ze allemaal wel niet voor elkaar heeft gekregen.

Nu begrijp ik heus dat ze enkel die dingen bij de ontknoping willen roepen/ tonen. Laat dan ook zien waar het de Mol niet is gelukt om te mollen. Het is in ieder geval een eerlijker verhaal dan hoe Renée gisteren weer werd opgehemeld als fantastische Mol. Ik ben namelijk zo benieuwd wat de intenties waren bij het mountainbiken, om de tuin leiden (700 euro in de pot ipv joker), abseilen, foto's maken, wateropdracht met kokers, enz? Als de mol zo fantastisch is, waarom is het daar dan niet gelukt?

Over alle 10 afleveringen is er in mijn ogen te weinig gebeurd wat echt de verdienste van Renée was. De enveloppen onder de deur-opdracht had iedere Mol kunnen doen. De voorkennis opdracht laat ze lekker de medekandidaten de kastanjes uit het vuur halen. Opzichtig vertragen, overdreven playbacken of doen alsof je oud/verstrooid/doof/blind bent en niets durft vind ik mol-onwaardig. Overigens vraag ik me af of Renée hierin iets te verwijten valt. Denk eerder dat de productie hier gefaald heeft bij het uitzoeken van de Mol.
Dat is ook precies het probleem van die laatste aflevering. Wat de Mol ook doet, het wordt gedaan alsof het briljant is. En elke Mol gaat daardoor heel triomfantelijk zitten doen :{

En wat je zei over die missende opdrachten. Daar gaat ik het gister ook al over. Gewoon bewust de opdrachten niet laten zien waar bepaalde keuzes juist merkwaardig zijn.

Maar ook dat is iets wat de productie al een aantal jaar bewust doet. Elke opdracht die ze niet goed uitkomt negeren ze.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198371946
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is ook precies het probleem van die laatste aflevering. Wat de Mol ook doet, het wordt gedaan alsof het briljant is. En elke Mol gaat daardoor heel triomfantelijk zitten doen :{

En wat je zei over die missende opdrachten. Daar gaat ik het gister ook al over. Gewoon bewust de opdrachten niet laten zien waar bepaalde keuzes juist merkwaardig zijn.

Maar ook dat is iets wat de productie al een aantal jaar bewust doet. Elke opdracht die ze niet goed uitkomt negeren ze.
Dat miste ik inderdaad ook heel erg.
Nou lieten ze de -5000 wel even zien, maar geen woord over de tientallen keren dat Renee koos voor het geld ipv jokers of iets dergelijks.
Geen enkele keer een woord over hoe Renee met grote afstand het meeste geld binnen weet te brengen.
Maar wel heel sneaky bij de lift opdracht dat Renee zegt dat ze daar een keer het minste heeft binnengebracht en dus ''follow the money''.

Ik vind dat ze daar dit jaar wel heel erg de plank bij misslaan.
Misschien hebben ze zelf ook wel door dat ze in een actief seizoen met dit soort opdrachten niet voor Renee hadden moeten gaan.

Natuurlijk zijn er elk jaar wel twijfelgevallen, maar bv met Jeroen die die kist nog net over de finish duwde kreeg je gewoon duidelijk over te horen. Zo erg als dit jaar is het nog nooit geweest.

Productie weet gewoon dat ze keihard gefaald hebben dit jaar.
pi_198371985
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:50 schreef libranl het volgende:
Wat ik teleurstellend vind is dat er o.a. door Rik en medekandidaten wordt geroepen 'Renée je hebt het fantastisch gedaan! Je was een fantastische Mol'.. Ze werd er bijna aanbeden. En Renée gaat er nog in mee ook, door arrogant te verkondigen wat ze allemaal wel niet voor elkaar heeft gekregen.

Nu begrijp ik heus dat ze enkel die dingen bij de ontknoping willen roepen/ tonen. Laat dan ook zien waar het de Mol niet is gelukt om te mollen. Het is in ieder geval een eerlijker verhaal dan hoe Renée gisteren weer werd opgehemeld als fantastische Mol. Ik ben namelijk zo benieuwd wat de intenties waren bij het mountainbiken, om de tuin leiden (700 euro in de pot ipv joker), abseilen, foto's maken, wateropdracht met kokers, enz? Als de mol zo fantastisch is, waarom is het daar dan niet gelukt?

Over alle 10 afleveringen is er in mijn ogen te weinig gebeurd wat echt de verdienste van Renée was. De enveloppen onder de deur-opdracht had iedere Mol kunnen doen. De voorkennis opdracht laat ze lekker de medekandidaten de kastanjes uit het vuur halen. Opzichtig vertragen, overdreven playbacken of doen alsof je oud/verstrooid/doof/blind bent en niets durft vind ik mol-onwaardig. Overigens vraag ik me af of Renée hierin iets te verwijten valt. Denk eerder dat de productie hier gefaald heeft bij het uitzoeken van de Mol.
Yep. Gewoon zo ontzettend veel vragen en twijfels te benoemen.
Dan wordt het inderdaad gedaan alsof het allemaal zo ontzettend groots is.

Nou dat op de deur kloppen had ik ook wel gedurfd hoor. Dat staat lang niet in verhouding met wat bv een Jeroen of Jan gedaan hebben. Niemand heeft haar daar ooit kunnen zien. Geen enkele kans op betrappen.

Dat playbacken stelde ook niets voor, want nagenoeg iedereen deed dat.
Haar ik ben oud en doof tactiek is ook gewoon walgelijk.

Ik denk dat het een combo van beiden is.
Misschien dat de productie graag een oudje wilde, en misschien had Renee haar moltactiek wel al gedeeld met de productie. En dacht de productie dat het oud, lui, doof en toekijken tactiekje dit actieve seizoen wel past.
Daarbij niet bedenkend dat dat in een seizoen als dit gewoon een heel saaie kijkers mol maakt.

Maar als je weet wat de opdrachten zijn dan had je dit seizoen echt wel wat betere mollen kunnen kiezen.
  zondag 7 maart 2021 @ 11:15:02 #173
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_198372001
Wat was dat nou met al die jokers dan? Renee was voor mij de slechtste mol ooit.
pi_198372518
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:50 schreef libranl het volgende:
Wat ik teleurstellend vind is dat er o.a. door Rik en medekandidaten wordt geroepen 'Renée je hebt het fantastisch gedaan! Je was een fantastische Mol'.. Ze werd er bijna aanbeden. En Renée gaat er nog in mee ook, door arrogant te verkondigen wat ze allemaal wel niet voor elkaar heeft gekregen.
Ja, dat is wel een beetje de zelfbevlekking van WidM. Iedere mol is fantastisch, iedere kandidaat is geweldig, iedere opdracht is fantastisch, ieder beeldje van een boom naast wat water is prachtig, iedere mol-actie is briljant, etc.
Ze missen de zelfrelativering om soms toe te geven dat sommige dingen ook niet goed zijn of tegenvallen.

quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:50 schreef libranl het volgende:
Over alle 10 afleveringen is er in mijn ogen te weinig gebeurd wat echt de verdienste van Renée was. De enveloppen onder de deur-opdracht had iedere Mol kunnen doen. De voorkennis opdracht laat ze lekker de medekandidaten de kastanjes uit het vuur halen. Opzichtig vertragen, overdreven playbacken of doen alsof je oud/verstrooid/doof/blind bent en niets durft vind ik mol-onwaardig. Overigens vraag ik me af of Renée hierin iets te verwijten valt. Denk eerder dat de productie hier gefaald heeft bij het uitzoeken van de Mol.
Ja, ik heb het niet nagerekend maar ik denk dat Rocky/Charlotte/Marije in hun ene treinopdracht meer geld uit de pot hebben gehaald dan Renee in de hele serie. En de productie werd op gegeven moment ook heel streng over het wel of niet slagen van opdrachten. Ik vermoed dat ze graag "de laagste pot!!" ooit wilden hebben om er nog wat van te maken.

Ik vind Renee niet de slechtste mol ooit maar ze komt meer over als een mol voor één van de eerdere seizoenen, toen het spel nog onbekender was. Na 21 seizoenen verwacht je meer dan "ik kon 500 euro pakken maar ik pakte 250 euro" en "ik verstond AB123 als AD123".
  zondag 7 maart 2021 @ 12:34:30 #175
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198373209
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Hoewel dat dan niet echt in red is. Maar ik zou zelf dan ook aan Marije gedacht hebben.

Maar het is altijd nog beter dan die gare rekensom waarmee je op de R uitkwam. Gelukkig was Renee ook echt de enige met een R :')
Ja inderdaad stel je voor dat we Rocky ook met een R zouden schrijven

:+ :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')