kuch kuch kuchquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef Moira het volgende:
Ik ga wel proberen zo veel mogeljik op m'n tv scherm ipv op m'n FOK!scherm te lettenAls er kutposts zijn ofzo ff TR'en en niet op reageren svp
Okequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef Moira het volgende:
Ik ga wel proberen zo veel mogeljik op m'n tv scherm ipv op m'n FOK!scherm te lettenAls er kutposts zijn ofzo ff TR'en en niet op reageren svp
@Treinhoerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:35 schreef Moira het volgende:
Goddamn Joshua is wel een appetijtelijke jongeman hoor
DER DIE DAS DIE MIT NACH BEI ZEIT VON ZU AUSquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:35 schreef Redefine het volgende:
Florentijn had ook een boekje met namen voor zijn kinderen, maar toen die de naam moest opgeven heeft die wat namen uit de losse pols doorgegeven.
Dat is zijn Duitse broer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:35 schreef Moira het volgende:
[..]
DER DIE DAS DIE MIT NACH BEI ZEIT VON ZU AUS
zoiets
Noicequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef Moira het volgende:
Je hoeft Renee niet te haten om te denken dat ze geen interessante mol was. Zou ook niet weten waarom negatieve meningen ineens gecensureerd moeten worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:33 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Zo erg iemand haten dat je een topic waarbij plezier rondom een tv programma centraal staat een beetje gaat kapen met gezeik is best wel triest hoor.
Eens. Meer klapvee voor gejoel op de achtergrond en 1min niet boeiende hints aanhoren voor Rik naar binnen gaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja maar nog altijd beter dan vondelparkpubliek
Negatieve meningen hoeven niet gecensureerd te worden, maar het is de afgelopen weken een paar keer voorgekomen dat halve topics gekaapt worden met een overdreven negatieve bedrukkende sfeer, en dat is al helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:37 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft Renee niet te haten om te denken dat ze geen interessante mol was. Zou ook niet weten waarom negatieve meningen ineens gecensureerd moeten worden.
Haten op het vondelparkpubliek was ook een standaard terugkerend iets vorig jaar. Boeiend.
Is er biu iemand nog twijfel dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ga wel een beetje voor Joshua huilen als Renée de mol is.
Ja wel beetje agreequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:39 schreef Redefine het volgende:
Het is in het begin altijd van de hak op de tak in het begin. Maar ik vind het nu extra rommelig overkomen.
Ja. En ik dacht dat het niet mogelijk wasquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:40 schreef Moira het volgende:
Oei ik vind Charlotte in dit licht aanzienlijk minder fijn om aan te zien
Denk dat we het rond 20.50 weten.quote:
Echt een beetje een knaagdierhoofd ofzoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En ik dacht dat het niet mogelijk was
Ferry Doedens zou trots zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Renee heeft als een echte FOK!ker marktkleding aan.
En Rocky dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Renee heeft als een echte FOK!ker marktkleding aan.
Je hoeft geen goeie kandidaat te zijn om te winnen, je moet gewoon de mol goed hebben. Als het Rocky is is ze de enige van de kandidaten geweest die dat goed had en zou dan terechte winnaar zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef nils7 het volgende:
Renee moet wel de mol zijn want kan me niet voorstellen dat zij zo’n goede kandidaat zou zijn dat ze de winnaar is
Ja, ik heb hier heel veel over te zeggen. Maar eigenlijk is het al vrij naar van mijzelf om iets over iemands uiterlijk te zeggen, dus daar stop ik maar eens mee. Nou ja behalve als mensen gaan doen of ze superknap is dan,quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt een beetje een knaagdierhoofd ofzo
Ja ik hou me ook altijd maar een beetje in want ik weet sowieso zeker als ik zelf op tv zou zijn dat mensen soortgelijke dingen over mijn hoofd zouden denkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier heel veel over te zeggen. Maar eigenlijk is het al vrij naar van mijzelf om iets over iemands uiterlijk te zeggen, dus daar stop ik maar eens mee. Nou ja behalve als mensen gaan doen of ze superknap is dan,
Ja precies. Er hebben wel een aantal gewonnen die helemaal niet zo goed bezig waren, maar geluk hadden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Je hoeft geen goeie kandidaat te zijn om te winnen, je moet gewoon de mol goed hebben. Als het Rocky is is ze de enige van de kandidaten geweest die dat goed had en zou dan terechte winnaar zijn
Ja sloeg echt nergens op wat die zeiquote:
Het is bij mij ook meer dat ik haar bloedirritant vind. Dan ga je toch vaak al meer focussen op dat uiterlijk of zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik hou me ook altijd maar een beetje in want ik weet sowieso zeker als ik zelf op tv zou zijn dat mensen soortgelijke dingen over mijn hoofd zouden denken_
Maar ik kies er wel voor om niet op tv te komen dus als mensen dat wel doen dan mag ik wat van hun hoofd vinden
Daar heb je gelijk in. Dat hoort ook niet. Maar soms doe je weleens dingen die niet horenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef Fugue het volgende:
Iemand op uiterlijk afkraken is wel echt een beetje![]()
Ik ga wel gewoon het programma kijken
Vergeet niet dat door corona het een heel ander seizoen is he, deelnemers zaten in een bubbel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef Platinumgoat het volgende:
Tenzij er nu geweldige molacties in beeld komen is het heel matig. Halve deelnemersveld zat al heel snel op haar.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:49 schreef Moira het volgende:
Omg ik heb gewoon zowel de prono als de poule gewonnen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |