Ik weet het niet hoe verder gaat, staat er ook niet bijquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar als dat hetzelfde geregeld is als bij Fieldlabs (of is dat deze ook?), dan zijn er maar 3 testlocaties beschikbaar na afloop. Daarom zijn veel mensen (20%) niet voor de 2e test gegaan.
Getver. Niks geen vrouwen avond. Gewoon lekker gemengd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus een avondje bloemschikken terwijl je naar je innerlijke dolfijn luistert is niks voor jou?
Ik heb ook nog een minidrone maar die krijg ik niet gebalanceerd. Die probeerd te vliegen als een vlieg met één vleugel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan, mijn neefje heeft twee kleine drones ook wel mee gespeeld is wel grappig..
Ah ok..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad verschillende te koop. Die ik heb is compleet zelf gebouwd. Je koopt dus een carbon frame en allerlei printplaatjes (vluchtcomputer, motoraansturing, videozender, camera's etc.) en soldeert de hele bende aan elkaar. Die type drones zijn eigenlijk altijd erg snel.
Die DJI drones zijn heel anders. Die vliegen bijna geheel autonoom en zijn eigenlijk enkel bedoelt om mooie 4K beelden te schieten. Maar zijn begrenst op ongeveer 70km/h.
Haha, dat ziet er vast heel raar uitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een minidrone maar die krijg ik niet gebalanceerd. Die probeerd te vliegen als een vlieg met één vleugel.
Alles kan, maar je wil het gewicht ook laag houden i.v.m. snelheid en wendbaarheid. Deze drones zijn er voor bedoelt om de gebruiker alle vrijheid te geven. Er zit op de mijne wel een 'come home' functie op d.m.v. GPS, maar ik moet ten allen tijden mijn handen aan de knoppen houden. Met andere software kun je de drone autonoom laten vliegen, maar dan lever je in op wendbaarheid, omdat de computer vrij weinig toelaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn die dingen ook niet heel erg autonoom dan? Zitten er geen anti-collision features op?
Hier in Den Haag mag je er buiten al sowieso niet mee vliegen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, dat ziet er vast heel raar uit
Ik zou mijn vingers niet tussen de propellors stekenquote:
Ja Ja, maar dat kan ik niet kontroleren die je kan van alles wijsmaken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Lady's night is gewoon lekker veel en goedkoop drinken in een café of club en dat er dan een boel mannen op af komen om de dronken chicks op te vangen.
Niets geen vrouwen gedoe verder.
Sowieso op veel plekken niet, omdat het met privacy te maken heeft wat ik wel snapquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier in Den Haag mag je er buiten al sowieso niet mee vliegen.
Inderdaad veel 'no-fly zones'. Sinds januari heb je ook een drone 'brevet' nodig i.v.m. verzekering enz.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sowieso op veel plekken niet, omdat het met privacy te maken heeft wat ik wel snap
* DJMO op de trein stapt om iemand te gaan wurgenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus een avondje bloemschikken terwijl je naar je innerlijke dolfijn luistert is niks voor jou?
52,5 joule als je die tegen je bakkes krijgt. Dat is bijna half zoveel als een 0.22 kaliber kogel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zou mijn vingers niet tussen de propellors steken(draaien 50.000tpm). Wordt ook wel een vliegende blender genoemd.
Het ding weeg 750gram. Dus dat komt hard aan met die snelheid.
Fles wijn was 4 euro. En wanhopige mannen zo te contacteren via Whatsapp of fok. Is dat genoeg?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja Ja, maar dat kan ik niet kontroleren die je kan van alles wijsmaken.
Hier heb je ook veel regeringsgebouwen. Het is sowieso een nofly-zone boven Den Haag.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inderdaad veel 'no-fly zones'. Sinds januari heb je ook een drone 'brevet' nodig i.v.m. verzekering enz.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO op de trein stapt om iemand te gaan wurgen
quote:
Fijn je gekend te hebben.quote:
Ik denk dat ik niet meer zo knap ben als ik dat ding in mijn gezicht krijg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
52,5 joule als je die tegen je bakkes krijgt. Dat is bijna half zoveel als een 0.22 kaliber kogel.
Het wordt steeds verder ingeperkt. Je kunt alleen maar mooi vliegen ergens in de provincie, en ook nog alleen kilometers van een vliegveld.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inderdaad veel 'no-fly zones'. Sinds januari heb je ook een drone 'brevet' nodig i.v.m. verzekering enz.
Wel logisch ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt steeds verder ingeperkt. Je kunt alleen maar mooi vliegen ergens in de provincie, en ook nog alleen kilometers van een vliegveld.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier heb je ook veel regeringsgebouwen. Het is sowieso een nofly-zone boven Den Haag.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet meer zo knap ben als ik dat ding in mijn gezicht krijg.
Veel polders hier in de buurt. Dus ik kan hier wel redelijk vliegen. Ik vlieg soberso niet als er mensen kunnen lopen. Soms vlieg ik stiekem wel eens in de buurt of achtertuin, maar alleen als het veilig kan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt steeds verder ingeperkt. Je kunt alleen maar mooi vliegen ergens in de provincie, en ook nog alleen kilometers van een vliegveld.
Geen bruiloft is echt geslaagd als er niet iets gebeurt: de ringen plots zoek, of de bruidstaart is mislukt, of dus een drone in je bakkes.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jij toevallig in de buurt, dat je met het signaal liep te kutten?
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Jongens, meisjes en paultje, ik ben vanaf nu officieel #viesdik
Paul noemde me lieffie. Dat was het wel.quote:
Ja hij wilde natuurlijk op het laatste moment optrekken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee.Vind het wel vrij lomp om zo op iemand af te vliegen. Dat zie je toch dat dat fout gaan?
En toen kreeg je een nat broekje?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul noemde me lieffie. Dat was het wel.
m'n image wat doe jequote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul noemde me lieffie. Dat was het wel.
Klaar voor het kerstdiner dus?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Toen mijn zusje ging trouwen zouden de ringen op een mooi kussentje aangeboden worden. Ik wou die ringen vastzetten met ijzergaren, mocht ik niet van mijn moeder.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen bruiloft is echt geslaagd als er niet iets gebeurt: de ringen plots zoek, of de bruidstaart is mislukt, of dus een drone in je bakkes.
Bij een drone moet je dan 2 dingen doen. Gas geven en de rechtse stick naar achteren trekken. Wellicht was hij/zij er 1 vergeten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij wilde natuurlijk op het laatste moment optrekken.
Je was een ware heer de hele relatie.quote:
Hey lekker slachtkonijntjuhquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
De drone trok wel WAT op, maar niet genoeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij een drone moet je dan 2 dingen doen. Gas geven en de rechtse stick naar achteren trekken. Wellicht was hij/zij er 1 vergeten.
Hey Stoor 😘quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Max is vandaag derde geworden op zijn eerste echte wedstrijd op texel. Hij was zo trotsquote:
Zie meer mannen dan vrouwen 😛quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je was een ware heer de hele relatie.
Hey ToT 😘quote:
Wat een toppertjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max is vandaag derde geworden op zijn eerste echte wedstrijd op texel. Hij was zo trots
Die wegen heb ik zo vaak gefietst als ik naar school ging. Ik kan exact de plek aanwijzen waar dit staat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:14 schreef Paul het volgende:
Deze man is piswoest
[ afbeelding ]
https://www.rtvutrecht.nl(...)st-wegblokkades.html
I wanna see you try!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:17 schreef Paul het volgende:
Alle reacties van mannen worden vanaf nu verwijderd want het is vrouwenavond
Onder deze streep
Da's helemaal netjes. Een podiumplek.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik had nog wel een crash zei hij. De bumper was kapot maar die konden ze maken en was ik nog gderde. Hoe cool is dat zei hij blij
Nu al terug van je date?quote:
Ja netjes toch. En dat voor de eerste keer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's helemaal netjes. Een podiumplek.
Ja, was wel gezellig en veel gebabbeld. Lief cadeautje gekregen. Maar het werd wat koud buiten.quote:
Gewoon meekletsen hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk, dat het vanavond vrouwenavond is betekent niet dat wij mannen niet mogen toekijken...
More of this please.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor!
[ afbeelding ]
Liv Kristine; de zangeres van ToT.
Komt er ook nog een vervolg date of was het eenmaligquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, was wel gezellig en veel gebabbeld. Lief cadeautje gekregen. Maar het werd wat koud buiten.
Jazeker. En zonder die crash was hij misschien nog wel hoger geëindigd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja netjes toch. En dat voor de eerste keer.
Heb je ook een kleine latina toevallig?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor!
[ afbeelding ]
Liv Kristine; de zangeres van ToT.
Da's goed te horen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, was wel gezellig en veel gebabbeld. Lief cadeautje gekregen. Maar het werd wat koud buiten.
Da's veel te hard om je hoofd op te leggen.quote:
Zijn plan is om iedere wedstrijd een beker en medaile te winnen 😂quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker. En zonder die crash was hij misschien nog wel hoger geëindigd.
Op naar de volgende wedstrijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |