Ja het ging mij ook wat te ver.......en het werd in de gymzaal van een school gehouden, met observatie-ramen van waarachter de scholieren vol verbazing naar ons zaten te kijken!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niets voor mij, dat zweverige...
Heerlijk... Kon dat maar weer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:48 schreef aloa het volgende:
1300 danceliefhebbers bijna ouderwets los tijdens proefconcert in Ziggo Dome
[ afbeelding ]
Dus het bleef bij 1 les?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het ging mij ook wat te ver.......en het werd in de gymzaal van een school gehouden, met observatie-ramen van waarachter de scholieren vol verbazing naar ons zaten te kijken!![]()
Benieuwd hoe dat gaat aflopen dan, ze hebben 6 Bubbelsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:48 schreef aloa het volgende:
1300 danceliefhebbers bijna ouderwets los tijdens proefconcert in Ziggo Dome
[ afbeelding ]
Ik kon het niet laten om te zeggen.quote:
Dat is ook van nu, ze zijn met proef evenementen bezigquote:
Jep.quote:
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2597157/4/25#p198359922]zaterdag 6 maart 2021 18:48[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/307331]aloa[/url] het volgende:
Dat is wel handig inderdaad, want het zal nog wel knap lastig zijn om zo'n drone te besturenquote:
Is het niet handig om, nu je toch serieus aan het experimenteren bent, iedereen een sneltest af te nemen? Zo lastig moet dat toch niet zijn? En dan weet je beter waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat aflopen dan, ze hebben 6 Bubbels
Die dingen zijn echt idioot snel. Van 0 naar 250km/h kost ongeveer 0,5 seconden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel handig inderdaad, want het zal nog wel knap lastig zijn om zo'n drone te besturen
Denk dat dat wel gebeurd, ze worden sowieso voor die tijd getest.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het niet handig om, nu je toch serieus aan het experimenteren bent, iedereen een sneltest af te nemen? Zo lastig moet dat toch niet zijn?
Ik heb er ooit één gekregen maar ik heb er nooit mee kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel handig inderdaad, want het zal nog wel knap lastig zijn om zo'n drone te besturen
Ligt er toch aan wat voor 1 je neemt, lijkt mij dat er wel verschil in zit qua snelheid etc..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt idioot snel. Van 0 naar 250km/h kost ongeveer 0,5 seconden.Met de accu kun je een auto starten.
Best wel serieus spul dus.
Ieuw, ik moet er niet aan denken. Beetje zoals die tupperware party'squote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar dat klinkt heel erg solo. vrouwenavond lijkt me meer iets waar vrouwen iets gezamenlijks ondernemen, zonder die mannen erbij.
Bijvoorbeeld een avond schilderen. Zoiets.
Ja maar als dat hetzelfde geregeld is als bij Fieldlabs (of is dat deze ook?), dan zijn er maar 3 testlocaties beschikbaar na afloop. Daarom zijn veel mensen (20%) niet voor de 2e test gegaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat dat wel gebeurd, ze worden sowieso voor die tijd getest.
Dat is wel jammer dan, mijn neefje heeft twee kleine drones ook wel mee gespeeld is wel grappig..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ooit één gekregen maar ik heb er nooit mee kunnen vliegen.
Zijn die dingen ook niet heel erg autonoom dan? Zitten er geen anti-collision features op?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt idioot snel. Van 0 naar 250km/h kost ongeveer 0,5 seconden.Met de accu kun je een auto starten.
Klinkt als een potentieel moordwapen!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dus een avondje bloemschikken terwijl je naar je innerlijke dolfijn luistert is niks voor jou?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ieuw, ik moet er niet aan denken. Beetje zoals die tupperware party'sword al misselijk als ik er aan denk
Het is DJMO's geheime passie.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus een avondje bloemschikken terwijl je naar je innerlijke dolfijn luistert is niks voor jou?
Er zijn inderdaad verschillende te koop. Die ik heb is compleet zelf gebouwd. Je koopt dus een carbon frame en allerlei printplaatjes (vluchtcomputer, motoraansturing, videozender, camera's etc.) en soldeert de hele bende aan elkaar. Die type drones zijn eigenlijk altijd erg snel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt er toch aan wat voor 1 je neemt, lijkt mij dat er wel verschil in zit que snelheid etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |