iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar dan is een meet ook de moeite. Zo heb je nog wat gesprekspartners. Als je maar met 3 man bent dan is het maar weinig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meets waar ik ben geweest waren met een man/vrouw of 15-20.![]()
Is dat een soort van Rattaplan?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dribbel was een ONZlegende. Iemand had toen ook een hondenbakje voor hem meegenomen naar de meet:
@Dribbel_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:32 schreef Paul het volgende:
Dribbel was een ONZlegende. Iemand had toen ook een hondenbakje voor hem meegenomen naar de meet:
@:dribbel_
[ afbeelding ]
Daar keken mijn kinderen vroeger naar![]()
![]()
Ik heb er ook leuke herinneringen aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dan is een meet ook de moeite. Zo heb je nog wat gesprekspartners. Als je maar met 3 man bent dan is het maar weinig.Oh hij. Die ken ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:32 schreef Paul het volgende:
@:dribbel_
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Oh blijkbaar komt dribje hier nog wel es op fokNu moet ik denken aan Ratelslangetje die kwam ook op de meets maar is overledenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat een soort van Rattaplan?
* DJMO kijkt naar TT en besluit weg te blijven
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Doe doe!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:34 schreef Paul het volgende:
ik heb nog veel foto's van de meets maar die post ik maar niet hee“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jij bent toch een vrouw?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:34 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kijkt naar TT en besluit weg te blijven
En het is helemaal geen vrouwenavond.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond waren er ff wat meer mannen dan vrouwen in het topic. That's all.
En hee peeps!![]()
![]()
Ratel, helaas niet de enige.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:33 schreef Paul het volgende:
Oh blijkbaar komt dribje hier nog wel es op fok
[..]
Nu moet ik denken aan Ratelslangetje die kwam ook op de meets maar is overleden
Hee ToT!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!
Ligt de kleine al in bed?![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:34 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kijkt naar TT en besluit weg te blijven![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee ToT!
Ligt de kleine al in bed?Luitjes!
Nee die zit hier mihoen en rijst te eten!![]()
![]()
Vandaag voor de 2e keer mijn drone weer mee naar huis kunnen nemen!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik identificeer mezelf vanavond als vrouw.quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ToTquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!![]()
![]()
Vooral koolhydraten, en wat kip, spek en vis.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij lust al aardig wat verschillende dingen... Da's mooi.![]()
Neuken?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik identificeer mezelf vanavond als vrouw.
Heb je ook drone beelden, vind dat altijd mooi om te zienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Vandaag voor de 2e keer mijn drone weer mee naar huis kunnen nemen!
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Juist daaromquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw?
En het is helemaal geen vrouwenavond.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zijn nog niet zo vloeiend.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je ook drone beelden, vind dat altijd mooi om te zienPost binnenkort wel wat.
En halal zwemmen enzo!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij "vrouwenavond" moet ik denken aan iets met Yoga lessen, of een sauna.![]()
![]()
Ah ok, dan zie ik die vanzelf wel verschijnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zijn nog niet zo vloeiend.Post binnenkort wel wat.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij "vrouwenavond" moet ik denken aan iets met Yoga lessen, of een sauna.![]()
![]()
Ik werd vandaag door Google naar Rusland en Utopia gestuurd![]()
Only in Amsterdam
Zo kom je nog eens ergens.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:40 schreef DJMO het volgende:
Ik werd vandaag door Google naar Rusland en Utopia gestuurd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Only in Amsterdam![]()
Lady's night is toch wel een beetje cocktails voor een eurie toch?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is voor mij lang geleden.quote:
Ik aan een goed glas wijn en een boek.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij "vrouwenavond" moet ik denken aan iets met Yoga lessen, of een sauna.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik 1x. Werd echt heel onzinnig gegeven door een overdreven enthousiaste huppelende homo doe ons onzichtbare bomen wilde laten knuffelen.quote:
Wel een tijdje aan Taiji-Gong gedaan. Dat is betaald debiel lopen doen in een sportzaal.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, dan zie ik die vanzelf wel verschijnenHet is trouwens een 'Freestyle' drone. Dus niet zo'n zelfvliegende DJI. Bedoelt voor dit soort capriolen.
Topsnelheid 250km/h![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik 1x. Werd echt heel onzinnig gegeven door een overdreven enthousiaste huppelende homo doe ons onzichtbare bomen wilde laten knuffelen.
Wel een tijdje aan Taiji-Gong gedaan. Dat is betaald debiel lopen doen in een sportzaal.
Ja dat kan ook. Maar dat klinkt heel erg solo. vrouwenavond lijkt me meer iets waar vrouwen iets gezamenlijks ondernemen, zonder die mannen erbij.quote:
Bijvoorbeeld een avond schilderen. Zoiets.![]()
Op verzoek een foto van een fokmeet, gezichten niet herkenbaar omdat ik niet weet of ze nog op fok willen met een foto
Ziet er wel vet uitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Het is trouwens een 'Freestyle' drone. Dus niet zo'n zelfvliegende DJI. Bedoelt voor dit soort capriolen.
Topsnelheid 250km/h
Jij staat hierop?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:43 schreef Paul het volgende:
Op verzoek een foto van een fokmeet, gezichten niet herkenbaar omdat ik niet weet of ze nog op fok willen met een foto
[ afbeelding ]
Waarom post je jezelf niet onherkenbaar dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ah, dat zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat zie je zo!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja met Tai Chi chijnen sommige mensen spontane bewegingen te gaan doen door de energie die door je heen stroomt. Taiji-gong focust daar op; gewoon lekker debiel bewegen op een energie die door je heen stroomt. Je krijgt een basisopdracht en van daaruit mag je je helemaal laten gaan.quote:![]()
![]()
Serieus spul dus, niet je standaard 200 euro MediaMarkt droontje.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Het is trouwens een 'Freestyle' drone. Dus niet zo'n zelfvliegende DJI. Bedoelt voor dit soort capriolen.
Topsnelheid 250km/h![]()
![]()
![]()
Ow, jij bent die rechter?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hij lag in de buggy te slapen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Waarom post je jezelf niet onherkenbaar dan?
Het is wel ziek moeilijk. Heb inmiddels ook simulatie software. Scheelt geld bij crashes.quote:Kan mijn zender gewoon koppelen aan de PC dus werkt perfect en is heel realistisch.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij lag in de buggy te slapen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij lag in de buggy te slapen.![]()
!!!
![]()
Niets voor mij, dat zweverige...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met Tai Chi chijnen sommige mensen spontane bewegingen te gaan doen door de energie die door je heen stroomt. Taiji-gong focust daar op; gewoon lekker debiel bewegen op een energie die door je heen stroomt. Je krijgt een basisopdracht en van daaruit mag je je helemaal laten gaan.![]()
![]()
Ow dat is wel fakking handig dan ja!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is wel ziek moeilijk. Heb inmiddels ook simulatie software. Scheelt geld bij crashes.Kan mijn zender gewoon koppelen aan de PC dus werkt perfect en is heel realistisch.
![]()
![]()
Om te oefenen met je drone?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is wel ziek moeilijk. Heb inmiddels ook simulatie software. Scheelt geld bij crashes.Kan mijn zender gewoon koppelen aan de PC dus werkt perfect en is heel realistisch.
Neuh. De huidige kost rond de ¤650 (excl zender en fpv bril). Ben er laatst eentje kwijtgeraakt doordat ik wat te enthousiast was met gas geven i.c.m. te weinig ervaring. Heb 3 dagen gezocht maar niets gevonden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Serieus spul dus, niet je standaard 200 euro MediaMarkt droontje.
Bij de huidige zit GPS op, en kan echt alles uitlezen. i.c.m. Google maps kan ik het gevlogen pad (en dus de laatste locatie) afspelen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja het ging mij ook wat te ver.......en het werd in de gymzaal van een school gehouden, met observatie-ramen van waarachter de scholieren vol verbazing naar ons zaten te kijken!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niets voor mij, dat zweverige...![]()
![]()
![]()
Heerlijk... Kon dat maar weer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:48 schreef aloa het volgende:
1300 danceliefhebbers bijna ouderwets los tijdens proefconcert in Ziggo Dome
[ afbeelding ]![]()
Dus het bleef bij 1 les?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het ging mij ook wat te ver.......en het werd in de gymzaal van een school gehouden, met observatie-ramen van waarachter de scholieren vol verbazing naar ons zaten te kijken!![]()
![]()
![]()
Benieuwd hoe dat gaat aflopen dan, ze hebben 6 Bubbelsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:48 schreef aloa het volgende:
1300 danceliefhebbers bijna ouderwets los tijdens proefconcert in Ziggo Dome
[ afbeelding ]
Bubbel 1
De eerste bubbel bestaat uit 250 personen en bevindt zich rechts van het podium. Daarin worden drie mensen op 1 vierkante meter geplaatst. Alle mensen in deze bubbel dragen een mondkapje, ook tijdens het zingen en op weg naar de horeca of het toilet. Een op de tien bezoekers ondergaat een sneltest.
Deze sneltest is geen medische test, maar vooral een experiment om erachter te komen tot welk aantal het zin heeft mensen op locatie voorafgaand aan een evenement te testen en te laten wachten op de uitslag. Alle bezoekers moeten binnen 48 uur voor de start van ieder evenement negatief getest zijn door middel van een PCR-test.
Bubbel 2
Is naast de eerste, met eveneens 250 personen. Zij krijgen voldoende ruimte om 1,5 meter afstand van elkaar te houden. Ook hier draagt iedereen een mondkapje, maar niemand ondergaat een sneltest.
Bubbel 3
Een vak over de hele breedte achter die twee bovengenoemde vakken voor het podium. Daar staan mensen op aangewezen stippen. Althans: dat wordt hen gevraagd. Ze dragen alleen mondkapjes als ze zich bewegen richting toiletten of horeca. Ook hier worden geen sneltests afgenomen.
Bubbel 4
Bevindt zich op de tribune en bestaat uit 250 mensen. Zij bepalen zelf waar ze zitten en dragen altijd mondkapjes. Hier wordt een op de tien bezoekers getest.
Bubbel 5
Bevindt zich ook op de tribune. Hier worden mensen geplaceerd, met steeds twee stoelen tussenruimte. Men mag zitten of staan. Deze mensen moeten alleen een mondkapje op als ze zich verplaatsen.
Bubbel 6
Bezoekers zitten of staan op de tribune. Bij deze gesimuleerde vipsetting hoeft niemand een mondkapje te dragen. Wel wordt een op de tien personen aan een sneltest onderworpenWho cares if one more light goes out?
Ik kon het niet laten om te zeggen.quote:
Dat is ook van nu, ze zijn met proef evenementen bezigquote:Who cares if one more light goes out?
Jep.quote:
https://www.youtube.com/watch?v=A6lhzkuwjYo&ab_channel=BoBBeegle[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2597157/4/25#p198359922]zaterdag 6 maart 2021 18:48[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/307331]aloa[/url] het volgende:
1300 danceliefhebbers bijna ouderwets los tijdens proefconcert in [url=https://ziggo.nl]Ziggo[/url] Dome
[ [url=https://cdn.nos.nl/image/2021/03/06/721402/1920x1080a.jpg]afbeelding[/url] ]
[/quote]
Hopelijk laten deze mensen zich wel allemaal na afloop testen i.t.t. de 'supporters' van NEC en bezoekers van die cabaret voorstelling.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is wel handig inderdaad, want het zal nog wel knap lastig zijn om zo'n drone te besturenquote:Who cares if one more light goes out?
Is het niet handig om, nu je toch serieus aan het experimenteren bent, iedereen een sneltest af te nemen? Zo lastig moet dat toch niet zijn? En dan weet je beter waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat aflopen dan, ze hebben 6 Bubbels![]()
Die dingen zijn echt idioot snel. Van 0 naar 250km/h kost ongeveer 0,5 seconden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel handig inderdaad, want het zal nog wel knap lastig zijn om zo'n drone te besturenMet de accu kun je een auto starten.
Best wel serieus spul dus.
Denk dat dat wel gebeurd, ze worden sowieso voor die tijd getest.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het niet handig om, nu je toch serieus aan het experimenteren bent, iedereen een sneltest af te nemen? Zo lastig moet dat toch niet zijn?Who cares if one more light goes out?
Ik heb er ooit één gekregen maar ik heb er nooit mee kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel handig inderdaad, want het zal nog wel knap lastig zijn om zo'n drone te besturenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ligt er toch aan wat voor 1 je neemt, lijkt mij dat er wel verschil in zit qua snelheid etc..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt idioot snel. Van 0 naar 250km/h kost ongeveer 0,5 seconden.Met de accu kun je een auto starten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 06-03-2021 19:12:51 ]Who cares if one more light goes out?
Ieuw, ik moet er niet aan denken. Beetje zoals die tupperware party'squote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar dat klinkt heel erg solo. vrouwenavond lijkt me meer iets waar vrouwen iets gezamenlijks ondernemen, zonder die mannen erbij.
Bijvoorbeeld een avond schilderen. Zoiets.word al misselijk als ik er aan denk
DJMO waar kan ik jou verhaal van westerborg vinden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja maar als dat hetzelfde geregeld is als bij Fieldlabs (of is dat deze ook?), dan zijn er maar 3 testlocaties beschikbaar na afloop. Daarom zijn veel mensen (20%) niet voor de 2e test gegaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat dat wel gebeurd, ze worden sowieso voor die tijd getest.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is wel jammer dan, mijn neefje heeft twee kleine drones ook wel mee gespeeld is wel grappig..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ooit één gekregen maar ik heb er nooit mee kunnen vliegen.Who cares if one more light goes out?
Zijn die dingen ook niet heel erg autonoom dan? Zitten er geen anti-collision features op?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt idioot snel. Van 0 naar 250km/h kost ongeveer 0,5 seconden.Met de accu kun je een auto starten.
![]()
Klinkt als een potentieel moordwapen!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Dus een avondje bloemschikken terwijl je naar je innerlijke dolfijn luistert is niks voor jou?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ieuw, ik moet er niet aan denken. Beetje zoals die tupperware party'sword al misselijk als ik er aan denk
![]()
Het is DJMO's geheime passie.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus een avondje bloemschikken terwijl je naar je innerlijke dolfijn luistert is niks voor jou?![]()
Er zijn inderdaad verschillende te koop. Die ik heb is compleet zelf gebouwd. Je koopt dus een carbon frame en allerlei printplaatjes (vluchtcomputer, motoraansturing, videozender, camera's etc.) en soldeert de hele bende aan elkaar. Die type drones zijn eigenlijk altijd erg snel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt er toch aan wat voor 1 je neemt, lijkt mij dat er wel verschil in zit que snelheid etc..
Die DJI drones zijn heel anders. Die vliegen bijna geheel autonoom en zijn eigenlijk enkel bedoelt om mooie 4K beelden te schieten. Maar zijn begrenst op ongeveer 70km/h.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: