iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar dan is een meet ook de moeite. Zo heb je nog wat gesprekspartners. Als je maar met 3 man bent dan is het maar weinig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meets waar ik ben geweest waren met een man/vrouw of 15-20.![]()
Is dat een soort van Rattaplan?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dribbel was een ONZlegende. Iemand had toen ook een hondenbakje voor hem meegenomen naar de meet:
@Dribbel_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:32 schreef Paul het volgende:
Dribbel was een ONZlegende. Iemand had toen ook een hondenbakje voor hem meegenomen naar de meet:
@:dribbel_
[ afbeelding ]
Daar keken mijn kinderen vroeger naar![]()
![]()
Ik heb er ook leuke herinneringen aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dan is een meet ook de moeite. Zo heb je nog wat gesprekspartners. Als je maar met 3 man bent dan is het maar weinig.Oh hij. Die ken ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:32 schreef Paul het volgende:
@:dribbel_
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Oh blijkbaar komt dribje hier nog wel es op fokNu moet ik denken aan Ratelslangetje die kwam ook op de meets maar is overledenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat een soort van Rattaplan?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
* DJMO kijkt naar TT en besluit weg te blijven
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Doe doe!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:34 schreef Paul het volgende:
ik heb nog veel foto's van de meets maar die post ik maar niet hee“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jij bent toch een vrouw?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:34 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kijkt naar TT en besluit weg te blijven
En het is helemaal geen vrouwenavond.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond waren er ff wat meer mannen dan vrouwen in het topic. That's all.
En hee peeps!![]()
![]()
Ratel, helaas niet de enige.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:33 schreef Paul het volgende:
Oh blijkbaar komt dribje hier nog wel es op fok
[..]
Nu moet ik denken aan Ratelslangetje die kwam ook op de meets maar is overleden
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hee ToT!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond waren er ff wat meer mannen dan vrouwen in het topic. That's all.
En hee peeps!
Ligt de kleine al in bed?![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:34 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kijkt naar TT en besluit weg te blijven![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: