quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet meer zo knap ben als ik dat ding in mijn gezicht krijg.
Veel polders hier in de buurt. Dus ik kan hier wel redelijk vliegen. Ik vlieg soberso niet als er mensen kunnen lopen. Soms vlieg ik stiekem wel eens in de buurt of achtertuin, maar alleen als het veilig kan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt steeds verder ingeperkt. Je kunt alleen maar mooi vliegen ergens in de provincie, en ook nog alleen kilometers van een vliegveld.
Geen bruiloft is echt geslaagd als er niet iets gebeurt: de ringen plots zoek, of de bruidstaart is mislukt, of dus een drone in je bakkes.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jij toevallig in de buurt, dat je met het signaal liep te kutten?
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Jongens, meisjes en paultje, ik ben vanaf nu officieel #viesdik
Paul noemde me lieffie. Dat was het wel.quote:
Ja hij wilde natuurlijk op het laatste moment optrekken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee.Vind het wel vrij lomp om zo op iemand af te vliegen. Dat zie je toch dat dat fout gaan?
En toen kreeg je een nat broekje?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul noemde me lieffie. Dat was het wel.
m'n image wat doe jequote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul noemde me lieffie. Dat was het wel.
Klaar voor het kerstdiner dus?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Jongens, meisjes en paultje, ik ben vanaf nu officieel #viesdik
Toen mijn zusje ging trouwen zouden de ringen op een mooi kussentje aangeboden worden. Ik wou die ringen vastzetten met ijzergaren, mocht ik niet van mijn moeder.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen bruiloft is echt geslaagd als er niet iets gebeurt: de ringen plots zoek, of de bruidstaart is mislukt, of dus een drone in je bakkes.
Bij een drone moet je dan 2 dingen doen. Gas geven en de rechtse stick naar achteren trekken. Wellicht was hij/zij er 1 vergeten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij wilde natuurlijk op het laatste moment optrekken.
Je was een ware heer de hele relatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |