Meer bbqquote:
Van haarzelf. Nr. 3 van Michel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Huisregels van Julie
echt supper lief van Febo de regels op te stellen
is er eigenlijk bijgezegd dat ze niet genomineerd kan worden?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Huisregels van Julie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja klopt, dit zei julie, geen poetsen meer en meer keuken en washok, was het voorstel van achter, 1tje mocht ze verzinnen..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Huisregels van Julie
kweenie ... niet gezien/gehoord/gelezenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
is er eigenlijk bijgezegd dat ze niet genomineerd kan worden?
En Hopla weer terug in bed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
redlijk hollandse bbq dit
vreten snel snel ..weer vlees vreten snel
nom nom
binnen zitten..zow koud ook
en weer vreten
hopla
wou net zeggen stream 2 is bijna continu bbqquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Meer bbq
Op stream 2 kun je hem af en toe zien wel.
is haar taak niet.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:43 schreef M.Ritcher het volgende:
Moet Zoey niet helpen afruimen of wat dan ook? Schuift aan en vreet zich vol en verdwijnt in bed.
2 uur en 15 min nu , vind je dat snel? Gewijzigd, sorry je zei niet snelle bbq mijn foutquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
redlijk hollandse bbq dit
vreten snel snel ..weer vlees vreten snel
nom nom
binnen zitten..zow koud ook
en weer vreten
hopla
Ja, iemand moet de vuile was buiten hangen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
is haar taak niet.....
zoey doet de was.....
hebben ze 2 uur en 15 minuten gegeten? of is 2 uur en 15 minuten geleden de bbq aangeslingerd?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
2 uur en 15 min nu , vind je dat snel? Gewijzigd, sorry je zei niet snelle bbq mijn fout
omg zei hij dat of zet jij dat als tekst eronder?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:53 schreef Jockari het volgende:
Mies: "Julie, kan het zijn dat ik de vismijn ruik ?"
Julie:"Oh nee, mijn kindjes en vrindje ! "
[ afbeelding ]
klopt hij loopt er al een tijdje mee rond, maar ze kunnen blijkbaar geen tandarts regelen waar hij naar toe kan ivm corona.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:57 schreef Tourniquet het volgende:
Wat was er met Matt, nog een stuk van zijn tand afgebroken?
Aha, ik had al meegekregen dat hij óf het zo moest laten, of het huis moet verlaten. Ze kunnen er in het huis niets aan doen. Als het steeds erger wordt lijkt het mij niet dat hij nog 4 weken ermee door kan blijven lopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:58 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
klopt hij loopt er al een tijdje mee rond, maar ze kunnen blijkbaar geen tandarts regelen waar hij naar toe kan ivm corona.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een verzoekje gevonden, meer fragmenten van gisteren staan hier: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Naomi verliest haar ei - 5 maart 2021.Topper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft vast niet. Hij blijft daar echt geen 4 weken in.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:59 schreef Tourniquet het volgende:
Aha, ik had al meegekregen dat hij óf het zo moest laten, of het huis moet verlaten. Ze kunnen er in het huis niets aan doen. Als het steeds erger wordt lijkt het mij niet dat hij nog 4 weken ermee door kan blijven lopen.
Die vrouwen kunnen toch plamuren ? Laat die de tand opvullen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aha, ik had al meegekregen dat hij óf het zo moest laten, of het huis moet verlaten. Ze kunnen er in het huis niets aan doen. Als het steeds erger wordt lijkt het mij niet dat hij nog 4 weken ermee door kan blijven lopen.
Ik geef hem nog de helft daarvan, voor hij genomineerd is en het moet afleggen tegen iemand sterkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat hoeft vast niet. Hij blijft daar echt geen 4 weken in.
Zoey en Liese vind ik nog wel een interessant duoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:55 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Zoey en Liese trekken steeds meer naar elkaar toe, dus de maatjes zijn nu:
Naomi - Nick
Michel - Julie
Zoey - Liese
Matt - Jill
ik denk het wel. De heren hebben "gekookt" , dus dan hoef je niets meer te doenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:11 schreef Rhosyn het volgende:
De heren gaan in de sauna of hot tub.
Zouden ze verwachten dat de dames de zooi opruimen?
Ziek zwak en misselijk allemaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:03 schreef Jockari het volgende:
De helft van de wijven ligt weer in bed.
Verplicht. Ze moeten een lied maken voor Nick zijn verjaardag. Geheime opdracht. Michel en Matt nemen Nick mee naar de sauna.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:11 schreef Rhosyn het volgende:
Nou hebben toch hun tijd erin gestoken, is toch treurig dat je van tafel afstapt en in je bed gaat liggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk het wel. De heren hebben "gekookt" , dus dan hoef je niets meer te doen
Oh, serieus?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Verplicht. Ze moeten een lied maken voor Nick zijn verjaardag. Geheime opdracht. Michel en Matt nemen Nick mee naar de sauna.
Zat ook al te kijken naar die zooi op tafel. Niemand die opruimtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:11 schreef Rhosyn het volgende:
• Elke avond voor het slapengaan vertellen we elkaar een persoonlijk verhaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wow jij bent snel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:20 schreef Benny het volgende:
[..]
• Elke avond voor het slapengaan vertellen we elkaar een persoonlijk verhaal
• Dagelijks één kwartier in volledige afzondering
• Elke dag kookt er iemand anders
Straf:
Een minuut planken in de tuin
Ja, vanmorgen gekregen. Een lied voor Nick. Als het geheim blijft feestje en misschien sushi.quote:
Net terug van de zaak. Hele dag bijna gemist. Maar wat is plankenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Straf:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net terug van de zaak. Hele dag bijna gemist. Maar wat is planken
Maar wie heeft dan een geheime opdracht? Geheim voor wie?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen gekregen. Een lied voor Nick. Als het geheim blijft feestje en misschien sushi.
Daarom nemen de mannen Nick mee naar de sauna.
Leunend op je onderarmen helemaal gestrekt liggenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net terug van de zaak. Hele dag bijna gemist. Maar wat is planken
Inderdaad. Die liggen zo allemaal te pitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:24 schreef Tourniquet het volgende:
Er komt niet veel terecht van het lied zo.
Alleen Nick mag er niets van weten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar wie heeft dan een geheime opdracht? Geheim voor wie?
Als iedereen er van weet is het toch geen geheim?
Iedereen behalve Nick.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar wie heeft dan een geheime opdracht? Geheim voor wie?
Als iedereen er van weet is het toch geen geheim?
Dankjewel. Dit heb ik nergens kunnen terugvindenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen gekregen. Een lied voor Nick. Als het geheim blijft feestje en misschien sushi.
Daarom nemen de mannen Nick mee naar de sauna.
Hij bedoelde het allemaal niet zo. Zoey is er gewoon heel gevoelig voor en dat snap ik ook. En hij had het weer over die bus in China die hem negeerde.quote:
Is dat een straf. lolquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Leunend op je onderarmen helemaal gestrekt liggen
de nlse bus zou hem ook negeren. en terechtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij bedoelde het allemaal niet zo. Zoey is er gewoon heel gevoelig voor en dat snap ik ook. En hij had het weer over die bus in China die hem negeerde.
Was tegen Julie gezegd toen ze moest komen voor de huisregels.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Dankjewel. Dit heb ik nergens kunnen terugvinden
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de nlse bus zou hem ook negeren. en terecht
Top. Thanksquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was tegen Julie gezegd toen ze moest komen voor de huisregels.
Ze gaan slapend een lied bedenken voor Nick's verjaardagquote:
Oh Matt zit er toch. Zie een knietje en beentje.quote:
er is zo straks afgesproken, dat de heren nick mee zouden lokken zodat de dames konden oefenen voor het geheime liedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:03 schreef Jockari het volgende:
De helft van de wijven ligt weer in bed.
ow jahh verse relquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:34 schreef Benny het volgende:
Het wachten is op een uitspraak over discriminatie die totaal uit z'n verband getrokken kan worden en wijdverspreid gedeeld kan worden op de Twitters en facebookies
In dromeland.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:33 schreef rinardo het volgende:
er is zo straks afgesproken, dat de heren nick mee zouden lokken zodat de dames konden oefenen voor het geheime lied
wat een laffe regels weerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Straf:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:36 schreef 20100 het volgende:
-weg met racistisch gelul-
[ Bericht 94% gewijzigd door Benny op 06-03-2021 18:37 ]
Jup, komen maandag weer terug.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn de mannen naar huis. Ik zie ze niet
ah Zoey heeft haar plaats in BB te danken aan de excuusneger quota, meer nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij bedoelde het allemaal niet zo. Zoey is er gewoon heel gevoelig voor en dat snap ik ook. En hij had het weer over die bus in China die hem negeerde.
gaat het met je.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:41 schreef 20100 het volgende:
[..]
ah Zoey heeft haar plaats in BB te danken aan de excuusneger quota, meer niet
dan nog zeggen dat ze benadeeld is
Ik wil dat wel zien , die anderen die koken en Michel en Nick wc schoonmaken, zie jij dat gebeuren? ik nietquote:
Rechtse Vlaanderen stemt zo Zoey weg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:41 schreef 20100 het volgende:
[..]
ah Zoey heeft haar plaats in BB te danken aan de excuusneger quota, meer niet
dan nog zeggen dat ze benadeeld is
er wordt jammer genoeg niet bijgezegd dat michel en nick dan de taken van de kok moeten overnemen, ik denk ook niet dat dat zal gebeuren....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik wil dat wel zien , die anderen die koken en Michel en Nick wc schoonmaken, zie jij dat gebeuren? ik niet
tuurlijk welquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:43 schreef Magean het volgende:
Kan er iemand van die meiden eigenlijk wel koken?
Denk dat Nick op een nette manier wil zeggen dat Zoey Michel niet kan hebben omdat hij de baas speelt en zodoende weer het kroepoek verhaal..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:40 schreef engine het volgende:
Het gaat toch weer over kroepoekZal wel niet veel gebeurd zijn vandaag.
gebruik even https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:41 schreef mario390 het volgende:
deze snap ik niet,bitte antworten
en dat met afzonderen snap ik niet
is dat elke dag nur en de zich
afzonderen mag of meer bewohner?
Dat gaan de heren straks doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:45 schreef tasebi het volgende:
benieuwd of de dames zullen wachten totdat de mannen zullen afruimen zo te zien hahahaha luie bitches
Nick niet bij Michel durf ik dat niet honderd procent te zeggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik wil dat wel zien , die anderen die koken en Michel en Nick wc schoonmaken, zie jij dat gebeuren? ik niet
zet 10 mannen en 10 vrouwen op een rij, welke groep heeft de meeste mensen die kunnen koken? Normaliter kunnen vrouwen koken, en is het de vraag of mannen kunnen kokenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:43 schreef Magean het volgende:
Kan er iemand van die meiden eigenlijk wel koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik val ook niet op anders-gepigmenteerden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe verhaal
blanke jongen ..valt niet op blanke jonges
een volge op insat ..had zoe een bos blommeh gestuurd
Gelul broerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
zet 10 mannen en 10 vrouwen op een rij, welke groep heeft de meeste mensen die kunnen koken? Normaliter kunnen vrouwen koken, en is het de vraag of mannen kunnen koken
Michel wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
er wordt jammer genoeg niet bijgezegd dat michel en nick dan de taken van de kok moeten overnemen, ik denk ook niet dat dat zal gebeuren....
Ik luister maar half, kreeg alleen mee kroepoek, zalm, brood.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Nick op een nette manier wil zeggen dat Zoey Michel niet kan hebben omdat hij de baas speelt en zodoende weer het kroepoek verhaal..
Zoey moet ook eens hand in eigen boezem stoppen....want oh wee als je aan haar was komt.....daar mag ze wel de baas over spelen.
Die mannen waren toen van het koken en ja als je een keer nassie wil eten met kroepoek vind ik het vrij logisch om een paar zakjes appart te leggen.....maar nu werd het verkocht als dingen achter houden.
Michel durft dat wel die moest ook alle barakken schoonmaken bij de mariniers en de plee met een tandenborstelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nick niet bij Michel durf ik dat niet honderd procent te zeggen.
Lul niet zo domquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:48 schreef Inca het volgende:
[..]
Michel durft dat wel die moest ook alle barakken schoonmaken bij de mariniers en de plee met een tandenborstel
michel doet alleen de dingen die hij leuk vindt, of waar hij zich aan stoort omdat het niet helemaal zo precies recht staat als hij dat zou willen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel wel.
Die doet nu ook veel buiten het koken om. Nick niet.
Nick houd zijn dekentje warm. Moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel wel.
Die doet nu ook veel buiten het koken om. Nick niet.
Inderdaad, de keukenkastjes puilen uit, de koelkasten springen nog net niet uit elkaar van het eten dat erin ligt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik luister maar half, kreeg alleen mee kroepoek, zalm, brood.
Achja het zeurt allemaal wat af
Ik geloof iedere dag, 1 kwartierquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:41 schreef mario390 het volgende:
deze snap ik niet,bitte antworten
en dat met afzonderen snap ik niet
is dat elke dag nur en de zich
afzonderen mag of meer bewohner?
Want als ik kroepoek wil en het is op omdat anderen alles al opgemaakt hebben dan is da niet eerlijk boehoeequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Inderdaad, de keukenkastjes puilen uit, de koelkasten springen nog net niet uit elkaar van het eten dat erin ligt.
En maar zeiken over een sneetje brood en een handje kroepoek
iz dad nied met een Tquote:
En Jill meer naar Juliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt zondert zich meer en meer af van Jill en trekt meer op met Nick
Viel me gisteren ook al opquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt zondert zich meer en meer af van Jill en trekt meer op met Nick
Jullie hebben iets gemeenschappelijk 😊quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik val ook niet op anders-gepigmenteerden.
Ik sla die ellende graag overquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:53 schreef rinardo het volgende:
oke na alle gebeurtenissen vraag ik me af of er iets is veranderd (Niet
stiekem bondjes maken voor het stemmen he)
[poll=1917]
Ik gebied je voor allesquote:
lkkr laten staanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
En nog steeds ruimt niemand de eettafel af.
.En niemand zegt iets,
Want dan moet je er aan beginnen.
Dat brood duurt 3 uur om te bakken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Inderdaad, de keukenkastjes puilen uit, de koelkasten springen nog net niet uit elkaar van het eten dat erin ligt.
En maar zeiken over een sneetje brood en een handje kroepoek
in de jaren '50 misschien, tegenwoordig kunnen de meeste mannen gewoon veel beter koken als vrouwenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
zet 10 mannen en 10 vrouwen op een rij, welke groep heeft de meeste mensen die kunnen koken? Normaliter kunnen vrouwen koken, en is het de vraag of mannen kunnen koken
Onmogelijk BB heeft ze bedachtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lijken wel de huisregels uit haar kindercreche !
Kwestie van plannen hè. Er zitten 24 uur in een dag de laatste keer dat ik checktequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat brood duurt 3 uur om te bakken.
Dat maak je niet zo snel bij.
grrrr jullie zijn aan bondjes maken he, geef maar toequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:53 schreef rinardo het volgende:
oke na alle gebeurtenissen vraag ik me af of er iets is veranderd (Niet
stiekem bondjes maken voor het stemmen he)
[poll=1917]
En de rest dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:43 schreef M.Ritcher het volgende:
Moet Zoey niet helpen afruimen of wat dan ook? Schuift aan en vreet zich vol en verdwijnt in bed.
Alleen het ochtend brood gaat nogal eens mis.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kwestie van plannen hè. Er zitten 24 uur in een dag de laatste keer dat ik checkte
Als er een brood wordt uitgehaald, gelijk weer nieuwe spullen erin doen misschien een optie? Het is toch klinklare nonsens dat je voor zo'n grote groep het moet doen met 1 zo'n klein broodje uit een broodmachinequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is onverwachts nog BB in gegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:52 schreef Silves het volgende:
matt je had naar de tandarts kunnen gaan, voor je inkom in bb......
maar natuurlijk, gelijk ook weer veel beter, waarom niet gewoon zeggen net zo goed?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:58 schreef 20100 het volgende:
[..]
in de jaren '50 misschien, tegenwoordig kunnen de meeste mannen gewoon veel beter koken als vrouwen
Nee. Heeft Julie vanmorgen gezegd tegen Jill. Dat ze het leuk vindt om met Jill om te gaan, maar dat ze al langer met k5 is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
En Jill meer naar JulieDie K5 van binnen kapot maken
Als Jill er een pot zout in dondert wel jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen het ochtend brood gaat nogal eens mis.....
Toch ene die het door heeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies en Niek .. hebben nog steeds een
"gevoel"" ovr Zoe
Mies ; ik heb dat ook prive mee gemaakt
als voorbeeld mn ex, die zei ik ga niet vreemd ik ga niet vreemd
uiteindelijk ging ze vreemd
. Niek snapt ut ..hij herkent dat geboel
Mies over Zoe dr streekjes..buikpijn , ontlopen hottube
gevoel geven ik mag jullie niet,,
dat gevoel hebben Nieke en Mies sterk .
..
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:44 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Jill: "Wil je m'n tenen ruiken?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Als hij er ondertussen niet uitgevlogen is natuurlijk ;-)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zouden nu toch dat liedje voor Nick moeten maken voor zijn verjaardag.
ze hebben ook geen andere gespreksonderwerpen, je merkt goed dat na 50 dagen steeds weer dezelfde onderwerpen terug komen: nominaties, eten, schoonmaken. en helemaal met minder bewoners begint dat saai te worden.. zou leuk zijn als BB er wat meer spanning in gaat brengenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
dat is 1 keer gebeurd, de andere keren was er gewoon niet genoeg voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Jill er een pot zout in dondert wel ja
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel Matt zijn pijn.meld je alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze hebben ook geen andere gespreksonderwerpen, je merkt goed dat na 50 dagen steeds weer dezelfde onderwerpen terug komen: nominaties, eten, schoonmaken. en helemaal met minder bewoners begint dat saai te worden.. zou leuk zijn als BB er wat meer spanning in gaat brengen
Dat heb ik geluisterd. Leuk gesprek. Toch lijkt het dat Julie meer haar eigen keuzes gaat maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Heeft Julie vanmorgen gezegd tegen Jill. Dat ze het leuk vindt om met Jill om te gaan, maar dat ze al langer met k5 is.
Eén keer te veel. Maar kloten met eten is grappig dusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is 1 keer gebeurd, de andere keren was er gewoon niet genoeg voor iedereen.
De klok of de knop van de broodbakmachine is ook alle kanten op gedraaid. Niet alleen van de oven waar niks in ligt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is 1 keer gebeurd, de andere keren was er gewoon niet genoeg voor iedereen.
ff lekker schijten tochquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat voor een kutregel is dat:
Dagelijks je een kwartier afzonderen
dat zeg ik toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén keer te veel. Maar kloten met eten is grappig dus
dat was om te kijken of de tijd niet ook veranderd kon worden, niet om het brood te laten mislukkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
De klok of de knop van de broodbakmachine is ook alle kanten op gedraaid. Niet alleen van de oven waar niks in ligt.
😊quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:55 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Zoey en Liese trekken steeds meer naar elkaar toe, dus de maatjes zijn nu:
Naomi - Nick
Michel - Julie
Zoey - Liese
Matt - Jill
En waar er één is zijn er meerquote:
Ze bakken elke nacht een brood, dan weer één voor tussen de middag. Ze krijgen ook niet eindeloos meel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kwestie van plannen hè. Er zitten 24 uur in een dag de laatste keer dat ik checkte
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
zoey is meer geinteresseerd in de keutels van de muis
Oh please ze donderde een kilo zout erinquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
De klok of de knop van de broodbakmachine is ook alle kanten op gedraaid. Niet alleen van de oven waar niks in ligt.
poepoe, twee kleine broodjes voor een groep van 8 of 9 man,quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze bakken elke nacht een brood, dan weer één voor tussen de middag. Ze krijgen ook niet eindeloos meel.
Hij is de 9e jarig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als hij er ondertussen niet uitgevlogen is natuurlijk ;-)
Neequote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Liese wil een muizenval vragen aan BB
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB muisje
Die muis heeft meer bereikt dan de 5986 andere mensen die zich inschreven
iemand met verstand. Ik had allang op de bel van de DBK geramd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Waarom? Voor een muis.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
iemand met verstand. Ik had allang op de bel van de DBK geramd.
Voor een muisje?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
iemand met verstand. Ik had allang op de bel van de DBK geramd.
Ja wat een gedoequote:
quote:
Ongedierte moet zo snel mogelijk uit het huisquote:
Het is Amsterdam he? daar wonen ze. Die BB zijn te gast daar. Ik zou een BB plakstrip hangen daarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ongedierte moet zo snel mogelijk uit het huis
Dat doen ze niet hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wacht maar dat er zo'n muis een UTP kabel doorbijt van een camera.
Ze zullen daar snel staan met de muizenvallen
Dat is wellicht een groter probleem jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
dr is eten voldoende wrom zouden de muisjes aan een kabel beginnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr is eten voldoende wrom zouden de muisjes aan een kabel beginnen
dgk liepen de ratten lachend de keuken in
Muizen zijn knaagdieren. Knagen overal aan om dingen te verzamelen voor hun nestje.quote:
Als je er één ziet is er meestal een familiequote:
Je meent het maar kabels zijn niet lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Muizen zijn knaagdieren. Knagen overal aan om dingen te verzamelen voor hun nestje.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je er één ziet is er meestal een familie
stoerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik er paar jaar geleden hier zo'n 8 muizen gepakt met muizenvallen.
En ze vermenigvuldigen zich als eehh... konijnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je er één ziet is er meestal een familie
natuurlijk, ze maken het liefst hun nestje met kabels...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Muizen zijn knaagdieren. Knagen overal aan om dingen te verzamelen voor hun nestje.
Zo stoer was ik nietquote:
Waarom niet? Muizen zat. Hup gif erinquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
Jill "je gaat die muis toch geen gif geven. Dan gaat hij dood"![]()
Lies: jah nou en?
Ik heb nieuwe internetkabels moeten leggen omdat zo'n muis dit heeft doorgebeten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:23 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk, ze maken het liefst hun nestje met kabels...
Is ook goed hup gif erinquote:
Grappig hoe Jill de zaak ook nog eens zit op te stangen. Muizen hebben geen botjes er zijn heel veel gaatjes dus ze kunnen hier overal door naar binnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
Jill "je gaat die muis toch geen gif geven. Dan gaat hij dood"![]()
Lies: jah nou en?
You'r welkomquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe internetkabels moeten leggen omdat zo'n muis dit heeft doorgebeten.
Zegt de persoon met usernaam: "Soury" Muis voor Fransquote:
geef ze gewoon etenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe internetkabels moeten leggen omdat zo'n muis dit heeft doorgebeten.
What? Geen botjes?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Grappig hoe Jill de zaak ook nog eens zit op te stangen. Muizen hebben geen botjes er zijn heel veel gaatjes dus ze kunnen hier overal door naar binnen.
Oh die had ik niet doorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zegt de persoon met usernaam: "Soury" Muis voor Frans
En Matt met de mannen. Kan hij veel bijleren. Want dat wil hij graagquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:26 schreef Toweler het volgende:
Goed om jill met de meiden te zien dit is beter als met matt
Zeker wel maar ze kunnen door een gaatjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
What? Geen botjes?Een muis is een zoogdier!!
Dat heb ik met wespen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:28 schreef zodeju het volgende:
Nu als je het weet en je bent er bang voor zie je overal bewegingen in je ooghoeken.....
Controleer je zenderquote:
Ga je weer janken?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB: Ik ben jullie zat, ik trap jullie er allemaal uit nu ....![]()
![]()
en dat hassan elke avond zelf mag kiezen bij wie hij in bed gaat slapenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
attentie ,kom naar de woonkamer
Bewoners
enkele van U heeft de nwe deelnemer van dit spel al gespot
.zijn naam is Hassan de Harige veldmuis
BB zou graag zien hou jullie vriendschap sluiten zodat Hassan zich niet zo alleen voelt
De 6 vorige bewoners maken in jullie plaats de entree:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB: Ik ben jullie zat, ik trap jullie er allemaal uit nu ....![]()
![]()
souris en het is frans voor muis #doublefailquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zegt de persoon met usernaam: "Soury" Muis voor Frans
Zal Naomi als biologe terecht niet blij mee zijn. Ze eten in holland toch beschuit met muizenkeutels ?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |