Meer bbqquote:
Van haarzelf. Nr. 3 van Michel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Huisregels van Julie
echt supper lief van Febo de regels op te stellen
is er eigenlijk bijgezegd dat ze niet genomineerd kan worden?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Huisregels van Julie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja klopt, dit zei julie, geen poetsen meer en meer keuken en washok, was het voorstel van achter, 1tje mocht ze verzinnen..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Huisregels van Julie
kweenie ... niet gezien/gehoord/gelezenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
is er eigenlijk bijgezegd dat ze niet genomineerd kan worden?
En Hopla weer terug in bed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
redlijk hollandse bbq dit
vreten snel snel ..weer vlees vreten snel
nom nom
binnen zitten..zow koud ook
en weer vreten
hopla
wou net zeggen stream 2 is bijna continu bbqquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Meer bbq
Op stream 2 kun je hem af en toe zien wel.
is haar taak niet.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:43 schreef M.Ritcher het volgende:
Moet Zoey niet helpen afruimen of wat dan ook? Schuift aan en vreet zich vol en verdwijnt in bed.
2 uur en 15 min nu , vind je dat snel? Gewijzigd, sorry je zei niet snelle bbq mijn foutquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
redlijk hollandse bbq dit
vreten snel snel ..weer vlees vreten snel
nom nom
binnen zitten..zow koud ook
en weer vreten
hopla
Ja, iemand moet de vuile was buiten hangen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
is haar taak niet.....
zoey doet de was.....
hebben ze 2 uur en 15 minuten gegeten? of is 2 uur en 15 minuten geleden de bbq aangeslingerd?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
2 uur en 15 min nu , vind je dat snel? Gewijzigd, sorry je zei niet snelle bbq mijn fout
omg zei hij dat of zet jij dat als tekst eronder?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:53 schreef Jockari het volgende:
Mies: "Julie, kan het zijn dat ik de vismijn ruik ?"
Julie:"Oh nee, mijn kindjes en vrindje ! "
[ afbeelding ]
klopt hij loopt er al een tijdje mee rond, maar ze kunnen blijkbaar geen tandarts regelen waar hij naar toe kan ivm corona.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:57 schreef Tourniquet het volgende:
Wat was er met Matt, nog een stuk van zijn tand afgebroken?
Aha, ik had al meegekregen dat hij óf het zo moest laten, of het huis moet verlaten. Ze kunnen er in het huis niets aan doen. Als het steeds erger wordt lijkt het mij niet dat hij nog 4 weken ermee door kan blijven lopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:58 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
klopt hij loopt er al een tijdje mee rond, maar ze kunnen blijkbaar geen tandarts regelen waar hij naar toe kan ivm corona.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een verzoekje gevonden, meer fragmenten van gisteren staan hier: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Naomi verliest haar ei - 5 maart 2021.Topper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft vast niet. Hij blijft daar echt geen 4 weken in.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:59 schreef Tourniquet het volgende:
Aha, ik had al meegekregen dat hij óf het zo moest laten, of het huis moet verlaten. Ze kunnen er in het huis niets aan doen. Als het steeds erger wordt lijkt het mij niet dat hij nog 4 weken ermee door kan blijven lopen.
Die vrouwen kunnen toch plamuren ? Laat die de tand opvullen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aha, ik had al meegekregen dat hij óf het zo moest laten, of het huis moet verlaten. Ze kunnen er in het huis niets aan doen. Als het steeds erger wordt lijkt het mij niet dat hij nog 4 weken ermee door kan blijven lopen.
Ik geef hem nog de helft daarvan, voor hij genomineerd is en het moet afleggen tegen iemand sterkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat hoeft vast niet. Hij blijft daar echt geen 4 weken in.
Zoey en Liese vind ik nog wel een interessant duoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:55 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Zoey en Liese trekken steeds meer naar elkaar toe, dus de maatjes zijn nu:
Naomi - Nick
Michel - Julie
Zoey - Liese
Matt - Jill
ik denk het wel. De heren hebben "gekookt" , dus dan hoef je niets meer te doenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:11 schreef Rhosyn het volgende:
De heren gaan in de sauna of hot tub.
Zouden ze verwachten dat de dames de zooi opruimen?
Ziek zwak en misselijk allemaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:03 schreef Jockari het volgende:
De helft van de wijven ligt weer in bed.
Verplicht. Ze moeten een lied maken voor Nick zijn verjaardag. Geheime opdracht. Michel en Matt nemen Nick mee naar de sauna.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:11 schreef Rhosyn het volgende:
De heren gaan in de sauna of hot tub.
Zouden ze verwachten dat de dames de zooi opruimen?
Nou hebben toch hun tijd erin gestoken, is toch treurig dat je van tafel afstapt en in je bed gaat liggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk het wel. De heren hebben "gekookt" , dus dan hoef je niets meer te doen
Oh, serieus?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Verplicht. Ze moeten een lied maken voor Nick zijn verjaardag. Geheime opdracht. Michel en Matt nemen Nick mee naar de sauna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |