iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poll~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Jippie, Mrsl, Chanel, Dot... waren er oa gisteravondquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:33 schreef Paul het volgende:
Ik dacht gisteren mannenavond hier en dus ook een vrouwenavond en dan gelijk zo'n haat!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Exactquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jippie, Mrsl, Chanel, Dot... waren er oa gisteravond~FEYENOORD~
Kapert, kan er een ander plaatje in de op ipv die paddo?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
JA er waren vrouwen te gast ja!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jippie, Mrsl, Chanel, Dot... waren er oa gisteravondWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb ook nog mee gepost. Laatste keer dat ik keek was ik nog een vrouwtjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jippie, Mrsl, Chanel, Dot... waren er oa gisteravondIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dan doen we vanavond een vrouwenavond met mannen als gast.quote:
picsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook nog mee gepost. Laatste keer dat ik keek was ik nog een vrouwtje~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan doen we vanavond een vrouwenavond met mannen als gast.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kijk nog eens voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook nog mee gepost. Laatste keer dat ik keek was ik nog een vrouwtje
Misschien ben ik er wel meer vergeten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is wel handigquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk om aan de grens met Duitsland te wonen.Het laatste was het geval weet ik van kennissen over de grens.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze Duitsers die naar Nederland wilden, het reizen zouden ontmoedigen en daarom aanspreken, maar controle van mensen die terug het land ingaan...? Of navragen hoe lang ze uit het land zijn geweest en dat ze in quarantaine moesten...![]()
American Party?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
[modbreak]JONGENS EN MEISJES VANAVOND VROUWENAVOND MET MANNEN TE GAST[/modbreak]![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
[modbreak]JONGENS EN MEISJES VANAVOND VROUWENAVOND MET MANNEN TE GAST[/modbreak]~FEYENOORD~
Ja maar ik wil er ook vrouwen erbij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
[modbreak]JONGENS EN MEISJES VANAVOND VROUWENAVOND MET MANNEN TE GAST[/modbreak]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Er zijn voornamelijk vrouwen met een paar mannen te gastquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er ook vrouwen erbij.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dus jij bent niet uitgenodigd?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Er zijn voornamelijk vrouwen met een paar mannen te gast
Wat ben ik danquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij bent niet uitgenodigd??
Een paar mensen hier zeggen steeds dat ik geen man ben, ik snap het nietWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mijn excuses, ik zit in mijn extreem opgewonden periode van de maandquote:
#vrouwenavond~FEYENOORD~
Maar dan wil ik ook eens een parkietenavond.quote:
Moet kunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan wil ik ook eens een parkietenavond.![]()
Ik hoop het voor haar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk is @:Jerney er niet.
Idd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als ze niet voor 21.00 heeft gepost, weten we genoeg.
Christus zeg.quote:
Heb je ook zoiets voor mannen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die vrouwen hebben er wel lol om...
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook zoiets voor mannen?![]()
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook zoiets voor mannen?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Sommige dingen wil ik ook niet weten.quote:
En nog maar 5 dan.quote:
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Daar is ze weer.
Huh wie waar wat ?!
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Jij.quote:
Vrouwen avond, niceIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ohquote:
Ben jij ook van de partij?quote:
Kom je ook?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ho"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik kan wel eens aardig doen.quote:
Neequote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Neequote:Iedereen is een kutlultrut
Neequote:
Iedereen is een kutlultrut
Zoveel uitnodigingen en dan nog nee zeggen.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoveel uitnodigingen en dan nog nee zeggen.![]()
![]()
Menig vrouw zou jaloers zijn.quote:
Gelukkig ben ik niet menig vrouwquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Menig vrouw zou jaloers zijn.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
BoemmmmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Aloa 💋quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen wijn in huis.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je bent zo speciaal dat geen hond je wil hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet menig vrouw
Iedereen is een kutlultrut
Pizza doe je mij geen plezier meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar ging mijn bier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent zo speciaal dat geen hond je wil hebben.![]()
![]()
Mooi gifje 😁quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand voor mij in de supermarkt haalde het hele vak leeg van een bepaald merk wijnquote:![]()
Ik heb altijd wel een fles in huis.![]()
Je inkoop manager faalt, zou hem ontslaanquote:Trotste mama van Ambar
Zo is het.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent zo speciaal dat geen hond je wil hebben.Trotste mama van Ambar
Hoeveel stonden er in. Heb ook wel eens een vak geevgehad. Stond er toen nog 1 😆quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Iemand voor mij in de supermarkt haalde het hele vak leeg van een bepaald merk wijn![]()
Ik heb altijd wel een fles in huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik drink het ook niet veel en indien nodig is het zo gehaald.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je inkoop manager faalt, zou hem ontslaanActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Alcoholistquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel stonden er in. Heb ook wel eens een vak geevgehad. Stond er toen nog 1 😆![]()
![]()
~FEYENOORD~
Ik denk zeker een stuk of 20quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel stonden er in. Heb ook wel eens een vak geevgehad. Stond er toen nog 1 😆![]()
![]()
Ja erg hèquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan. Eerder zou je denken die heeft een feestje. 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geevgehad, hoeveel heb je er vandaag al op?quote:
quote:Dat dacht ik ook al jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Eerder zou je denken die heeft een feestje. 🤣![]()
![]()
Dat mag helemaal niet in deze tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Eerder zou je denken die heeft een feestje. 🤣
Koffie genoeg. Alcohol al geen maanden meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
geevgehad, hoeveel heb je er vandaag al op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat flauw zegquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Bij de AH. Eigen merk...uit Chili ofzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss favoriete wijn en in de aanbieding?![]()
Feestjes mag best alleen niet met meer dan 1 persoon.Trotste mama van Ambar
Die is wel lekker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij de AH. Eigen merk...uit Chili ofzo.![]()
Daarom zeg ik ook eerder zou je denken. Vroeger zou je denkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet in deze tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aankomende zomer lekker alles inhalenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Feestjes mag best alleen niet met meer dan 1 persoon.
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:41 schreef shiitake het volgende:
Daar heb ik toevallig ook nog 20 flessen van staan.![]()
![]()
![]()
Feestje bij jou dusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:41 schreef shiitake het volgende:
Daar heb ik toevallig ook nog 20 flessen van staan.![]()
~FEYENOORD~
20 flessen wijn?
Hier staan er 12, spul blijft wel goed johquote:~FEYENOORD~
Hier een klein flesjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier staan er 12, spul blijft wel goed joh
Dan grijp je zeker niet mis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
20 flessen? Dat zijn maar 5 lockdown dagen.Trotste mama van Ambar
quote:![]()
Ik vind die kleine flesjes altijd wel leuk
~FEYENOORD~
Maar ze zijn zo snel leeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Ik vind die kleine flesjes altijd wel leukTrotste mama van Ambar
'quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Ik vind die kleine flesjes altijd wel leuk
Ja die grote drink ik niet alleen op, ben niet echt een wijn drinker"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Precies.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
20 flessen? Dat zijn maar 5 lockdown dagen.![]()
![]()
Dat is inderdaad een zeer ernstig nadeelquote:~FEYENOORD~
Portwijn heb ik een paar kleine flessen van staan, en een Britse mousserende, da’s alles qua wijn hier in huis...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Mijn partner drinkt het vooral, ik soms, dan kan het makkelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
'
Ja die grote drink ik niet alleen op, ben niet echt een wijn drinker~FEYENOORD~
Dan kan het inderdaad welquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn partner drinkt het vooral, ik soms, dan kan het makkelijk"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb toch liever een biertje.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Eens, maar voor de afwisseling of een romantische avond is het prima te doenquote:~FEYENOORD~
Voor wie?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Radlerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:49 schreef shiitake het volgende:
Een biertje vind ik vooral lekker in de zomer op een terrasje of bij Chinees eten.
Ah netjesquote:
Groningen moet morgen tegen Ajakkes
Lekker bij de nassi.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:49 schreef shiitake het volgende:
Een biertje vind ik vooral lekker in de zomer op een terrasje of bij Chinees eten.
Eigenlijk niet nee, maar wel lekker als het warm weer isquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kloptquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah netjes
Groningen moet morgen tegen Ajax![]()
![]()
Hopen dat Groningen gaat winnenquote:
Zit bij mij in de vriezer dus daar heb ik nu weinig aan.quote:
Een paar maanden terug was het iedere vrijdagavond Ladies Night hier, georganiseerd door @mailyquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:51 schreef Paul het volgende:
Ahhhh de vrouwen druppelen binnen voor de vrouwenavond!![]()
![]()
Hoezo dat nu weer dan tsssquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Smartlappen avondquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was het iedere vrijdagavond Ladies Night hier, georganiseerd door @:maily![]()
![]()
Ik pas.quote:
Groningenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah netjes
Groningen moet morgen tegen Ajakkes
~FEYENOORD~
Ik zou daar ZEKER bij zijnquote:![]()
Karaoke genot~FEYENOORD~
Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest.quote:
Dat is geen schande, ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest.~FEYENOORD~
Bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik nog nooit in Overijsselquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is geen schande, ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweestIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Groningen is voor mij ook wel een beetje ver.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is geen schande, ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweest
In Nederland is niets verquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Groningen is voor mij ook wel een beetje ver.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Rij ik net uit Gelderland weer in.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De stad is wel mooi. Kan je goed op stap gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Groningen is voor mij ook wel een beetje ver.![]()
![]()
Wel doorheen gekomen lijkt mij?quote:
~FEYENOORD~
Ik weet het niet zo goed qua provinties, maar Rottumerplaat ben ik iig nooit geweest.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
ach, max 3 uurtjes johquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Groningen is voor mij ook wel een beetje ver.
~FEYENOORD~
Drie gezustersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
De stad is wel mooi. Kan je goed op stap gaan
~FEYENOORD~
Ja moet haast wel. Maar via de snelweg voorbij razen is niet echt naar een provincie gaanquote:
Maar er gaat niets boven die in Groningenquote:
~FEYENOORD~
Dat ben ik met je eens jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja moet haast wel. Maar via de snelweg voorbij razen is niet echt naar een provincie gaan~FEYENOORD~
Die is wel bekend jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven die in Groningen![]()
![]()
Exactly.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven die in GroningenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik ben er wel eens geweest toen ik nog een ov kaart had. Even voor de gein heen en weer.quote:
Is ook gewoon leuk om te doen. Ik zal blij zijn als dat weer kanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest toen ik nog een ov kaart had. Even voor de gein heen en weer.
~FEYENOORD~
Nijmegen ook een keer geweest maar dat is jaren geleden
Een keer in het casino daar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Nijmegen ook een keer geweest maar dat is jaren geleden![]()
Dat kijzer karel plein ofzo, damn. Maar zat wel een lekker frietzaakje.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Utrecht wil ik nog een keer heen
Ze denken deze zomer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:05 schreef shiitake het volgende:
Ik kijk ernaar uit dat je weer naar een stad kunt gaan, gezellig winkelen, terrasje enzovoorts.![]()
Ik mis dat ook echt, vooral als het weer lekker lente/zomer isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:05 schreef shiitake het volgende:
Ik kijk ernaar uit dat je weer naar een stad kunt gaan, gezellig winkelen, terrasje enzovoorts."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mag hopen van wel, ik heb nieuwe dingen nodig.. ja online kan maar teveel gedoequote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik ook, gewoon NORMAALquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:05 schreef shiitake het volgende:
Ik kijk ernaar uit dat je weer naar een stad kunt gaan, gezellig winkelen, terrasje enzovoorts.
~FEYENOORD~
Ook nog wel te doen vanaf hierquote:
Ik wil je wel een rondleiding geven, ik heb er jaren gewoond.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Best wel ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat iedereen ernaar snakt dat het weer normaal is.![]()
Hoog Catharijne is ook helemaal vernieuwd. Daar alleen al kun je je bijna een hele dag vermaken.quote:![]()
Leukquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil je wel een rondleiding geven, ik heb er jaren gewoond.
Een eigen hoe heet zo'n iemand ook alweer ?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
gidsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk
Een eigen hoe heet zo'n iemand ook alweer ?![]()
Ik mis wel een aantal winkels die daar vroeger zaten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hoog Catharijne is ook helemaal vernieuwd. Daar alleen al kun je je bijna een hele dag vermaken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, klaar met dat negatieve gedoequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat iedereen ernaar snakt dat het weer normaal is.
~FEYENOORD~
Daar wil ik dan ook wel heen jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hoog Catharijne is ook helemaal vernieuwd. Daar alleen al kun je je bijna een hele dag vermaken."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zo gevaarlijk vind ik die rotonde niet, prima te doen. Gewoon beetje opletten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.gelderlander.(...)te-rotonde~a40efbbf/
Die dusCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Doe mij denken aan een rotonde in Winschoten, is ook een gevaarlijkequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.gelderlander.(...)te-rotonde~a40efbbf/
Die dus"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Daar zijn alleen maar kleine rotondes toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe mij denken aan een rotonde in Winschoten, is ook een gevaarlijkeCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Welke dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis wel een aantal winkels die daar vroeger zaten.![]()
Ja dat wel, die vlakbij het centrumquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn alleen maar kleine rotondes toch?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hoewel negatief tegenwoordig juist goed isquote:
Tsjaaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoewel negatief tegenwoordig juist goed is![]()
![]()
Dan zeg ik het anders; klaar met positief en negatiefquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoewel negatief tegenwoordig juist goed is~FEYENOORD~
Nature and Discovery's. En winkel waar ze van alles hadden als je van natuur(tochten) houd. (Zat vlakbij de V&D) Er zat een hele toffe dierenwinkel maar die moest plaats maken voor de media-markt. Die bv.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gigolo?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk
Een eigen hoe heet zo'n iemand ook alweer ?![]()
![]()
Dat vind ik leuk om te lezen, veel plezier Paul!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga met m'n nieuwe babe kijken: @:madam-april (gekoppeld door @:haags aan mij)
~FEYENOORD~
Bloep!I'm surrounded by morons!
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 06-03-2021 18:16:47 ]Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dat is dan wel jammer inderdaad dat die er niet meer zit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nature and Discovery's. En winkel waar ze van alles hadden als je van natuur(tochten) houd. (Zat vlakbij de V&D) Er zat een hele toffe dierenwinkel maar die moest plaats maken voor de media-markt. Die bv.![]()
Wat stond hier?quote:
quote:De interessante plekjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De straatjes die je gezien moet hebben...![]()
![]()
Idd, daarvoor had je ook een hele goede posterwinkel. Nu zitten er voornamelijk kledingzaken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer inderdaad dat die er niet meer zit.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja kan ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De straatjes die je gezien moet hebben...![]()
Heb je op de wallen ook![]()
![]()
Daarvoor hoef je eigenlijk je bed niet eens voor uit.quote:Trotste mama van Ambar
De binnenstad van Utrecht is ook leuk met zijn winkels en grachten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En het stadionquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
De binnenstad van Utrecht is ook leuk met zijn winkels en grachten.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Godver, 2de keer dat ik mijn beeldscherm schoon moet maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je eigenlijk je bed niet eens voor uit.
Misschien gaat het te ver, maar ik had er staan: "De extra toer"...quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zal niet de laatste keer zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver, 2de keer dat ik mijn beeldscherm schoon moet maken.Trotste mama van Ambar
Dat ligt in een uithoek waar niets te beleven valt.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb een stuk of 30 worstenbroodjes gemaakt. Perfecte lunch de komende tijd
I'm surrounded by morons!
Ik vind het stom dat supermarkten bijna niks aan vogelvoer etc hebben, grom.
Kan naar een tering dure dierenzaak, die heeft het wel. Of met mn pa Meteen lomp veel halen (groothandel op 10 km). Denk dat we dat volgende week maar weer eens doen. Heb nog een kilo ofzo, maar zo suf.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Oude stadion stond in de stad zelf zeker?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ligt in een uithoek waar niets te beleven valt.![]()
Albert Heijn ook niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het stom dat supermarkten bijna niks aan vogelvoer etc hebben, grom.
Kan naar een tering dure dierenzaak, die heeft het wel. Of met mn pa Meteen lomp veel halen (groothandel op 10 km). Denk dat we dat volgende week maar weer eens doen. Heb nog een kilo ofzo, maar zo suf.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Bijna wel maar dan met terrasjes.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hihi je zei worstquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een stuk of 30 worstenbroodjes gemaakt. Perfecte lunch de komende tijdTrotste mama van Ambar
Wil je er een in je broodje?quote:I'm surrounded by morons!
Overhypte kuttent.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:24 schreef Paul het volgende:
en hier in Utrecht was ik vroeger altijd bij de fokmeets
[ afbeelding ]
Ook al zou ik dat willen dan is het nog steeds niet jouw worst.quote:Trotste mama van Ambar
Daarnaast had je een bowlingbaan waar ik 3 toffe meets heb gehad.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niet meer daar in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus we kunnen niet meer FOK!-meeten.![]()
![]()
De mijne krijgt alleen mijn vriendin, en dat ben je niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook al zou ik dat willen dan is het nog steeds niet jouw worst.I'm surrounded by morons!
De Drie Gezusters in Groningen is dan een goed alternatief...quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Deze kwamen dan naar de ONZ-meet
De komkommers: (Ik kom ook al word het nog 3 keer verzet)
Bi0garde
RealZeus
Surveillance-Fiets
NanKinky
pussydeluxe
remlof
Snakey
Boem-Dikkie
longinus
ikwilookwatzeggen
pc-fr34k
Dark_Angelus
purplerose
Bizznitch
Nosh
guitarist.nl
Frumzel
-skippybal-
oshiro
wimbo
SnowDoggg
renz0r
Sebasser
RatelSlangetje
Mei_Stiertje
juiced
seekfaM
WanEnOonlie (op eigen kosten)
MissHobje
Biogarde
roooosje
moemoe
yvonne
MissBliss
Re
Stofje
JDude
The_Witch
JDude
DubbelDrank
Skull-splitter
Stekelbees
Janetje
Sala-adin
Lyr
TrenTs
SiemeN
TheSorrow
Petre
MoChe
pracissor
peleetje
admiraal_anaal
TheYoung1
shifto
Godshand
Misschien mensjes: (Ik weet nog niet of ik kom, maar wil graag aandacht)
liiszle
fraubitch
Dribbel_
Roflpantoffel
WalkingDisaster
skaai
NJ
eQuaL
mcDavid
Flyingfox
Opa
De aandachtshoertjes: (ik kom niet maar ik post toch, wat een aandacht " " )
Twylight
Bevestigingsmail
Skv
opgebaarde
-SL-
postmortumWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Niet overal. Dit is echt wel recent.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna wel maar dan met terrasjes.![]()
Wow veel zeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:27 schreef Paul het volgende:
Deze kwamen dan naar de ONZ-meet
De komkommers: (Ik kom ook al word het nog 3 keer verzet)
Bi0garde
RealZeus
Surveillance-Fiets
NanKinky
pussydeluxe
remlof
Snakey
Boem-Dikkie
longinus
ikwilookwatzeggen
pc-fr34k
Dark_Angelus
purplerose
Bizznitch
Nosh
guitarist.nl
Frumzel
-skippybal-
oshiro
wimbo
SnowDoggg
renz0r
Sebasser
RatelSlangetje
Mei_Stiertje
juiced
seekfaM
WanEnOonlie (op eigen kosten)
MissHobje
Biogarde
roooosje
moemoe
yvonne
MissBliss
Re
Stofje
JDude
The_Witch
JDude
DubbelDrank
Skull-splitter
Stekelbees
Janetje
Sala-adin
Lyr
TrenTs
SiemeN
TheSorrow
Petre
MoChe
pracissor
peleetje
admiraal_anaal
TheYoung1
shifto
Godshand
Misschien mensjes: (Ik weet nog niet of ik kom, maar wil graag aandacht)
liiszle
fraubitch
Dribbel_
Roflpantoffel
WalkingDisaster
skaai
NJ
eQuaL
mcDavid
Flyingfox
Opa
De aandachtshoertjes: (ik kom niet maar ik post toch, wat een aandacht " " )
Twylight
Bevestigingsmail
Skv
opgebaarde
-SL-
postmortum![]()
Flinke lijst.I'm surrounded by morons!
De meets waar ik ben geweest waren met een man/vrouw of 15-20.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoveel mensen? Die kroeg zat stampvol dus...Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: