Menig vrouw zou jaloers zijn.quote:
Gelukkig ben ik niet menig vrouwquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Menig vrouw zou jaloers zijn.
Hey Aloa 💋quote:
Ik heb geen wijn in huis.quote:
Je bent zo speciaal dat geen hond je wil hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet menig vrouw
Daar ging mijn bier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent zo speciaal dat geen hond je wil hebben.
Mooi gifje 😁quote:
Iemand voor mij in de supermarkt haalde het hele vak leeg van een bepaald merk wijnquote:
Je inkoop manager faalt, zou hem ontslaanquote:
Zo is het.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent zo speciaal dat geen hond je wil hebben.
Hoeveel stonden er in. Heb ook wel eens een vak geevgehad. Stond er toen nog 1 😆quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Iemand voor mij in de supermarkt haalde het hele vak leeg van een bepaald merk wijn![]()
Ik heb altijd wel een fles in huis.
Ik drink het ook niet veel en indien nodig is het zo gehaald.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je inkoop manager faalt, zou hem ontslaan
Alcoholistquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel stonden er in. Heb ook wel eens een vak geevgehad. Stond er toen nog 1 😆
Ik denk zeker een stuk of 20quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel stonden er in. Heb ook wel eens een vak geevgehad. Stond er toen nog 1 😆
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |