Lekker bij de nassi.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:49 schreef shiitake het volgende:
Een biertje vind ik vooral lekker in de zomer op een terrasje of bij Chinees eten.
Eigenlijk niet nee, maar wel lekker als het warm weer isquote:
Kloptquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah netjes
Groningen moet morgen tegen Ajax
Hopen dat Groningen gaat winnenquote:
Zit bij mij in de vriezer dus daar heb ik nu weinig aan.quote:
Een paar maanden terug was het iedere vrijdagavond Ladies Night hier, georganiseerd door @mailyquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:51 schreef Paul het volgende:
Ahhhh de vrouwen druppelen binnen voor de vrouwenavond!
Hoezo dat nu weer dan tsssquote:
Smartlappen avondquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was het iedere vrijdagavond Ladies Night hier, georganiseerd door @:maily
Ik pas.quote:
Groningenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah netjes
Groningen moet morgen tegen Ajakkes
Ik zou daar ZEKER bij zijnquote:
Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest.quote:
Dat is geen schande, ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest.
Ik nog nooit in Overijsselquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is geen schande, ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweest
Groningen is voor mij ook wel een beetje ver.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is geen schande, ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweest
In Nederland is niets verquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Groningen is voor mij ook wel een beetje ver.
Rij ik net uit Gelderland weer in.quote:
De stad is wel mooi. Kan je goed op stap gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel doorheen gekomen lijkt mij?quote:
ach, max 3 uurtjes johquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Drie gezustersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
De stad is wel mooi. Kan je goed op stap gaan
Ja moet haast wel. Maar via de snelweg voorbij razen is niet echt naar een provincie gaanquote:
Maar er gaat niets boven die in Groningenquote:
Dat ben ik met je eens jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja moet haast wel. Maar via de snelweg voorbij razen is niet echt naar een provincie gaan
Die is wel bekend jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven die in Groningen
Exactly.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven die in Groningen
Ik ben er wel eens geweest toen ik nog een ov kaart had. Even voor de gein heen en weer.quote:
Is ook gewoon leuk om te doen. Ik zal blij zijn als dat weer kanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest toen ik nog een ov kaart had. Even voor de gein heen en weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |