Doe mij denken aan een rotonde in Winschoten, is ook een gevaarlijkequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.gelderlander.(...)te-rotonde~a40efbbf/
Die dus
Daar zijn alleen maar kleine rotondes toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe mij denken aan een rotonde in Winschoten, is ook een gevaarlijke
Welke dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis wel een aantal winkels die daar vroeger zaten.
Ja dat wel, die vlakbij het centrumquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn alleen maar kleine rotondes toch?
Hoewel negatief tegenwoordig juist goed isquote:
Tsjaaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoewel negatief tegenwoordig juist goed is
Dan zeg ik het anders; klaar met positief en negatiefquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoewel negatief tegenwoordig juist goed is
Nature and Discovery's. En winkel waar ze van alles hadden als je van natuur(tochten) houd. (Zat vlakbij de V&D) Er zat een hele toffe dierenwinkel maar die moest plaats maken voor de media-markt. Die bv.quote:
Gigolo?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk
Een eigen hoe heet zo'n iemand ook alweer ?
Dat vind ik leuk om te lezen, veel plezier Paul!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga met m'n nieuwe babe kijken: @:madam-april (gekoppeld door @:haags aan mij)
Dat is dan wel jammer inderdaad dat die er niet meer zit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nature and Discovery's. En winkel waar ze van alles hadden als je van natuur(tochten) houd. (Zat vlakbij de V&D) Er zat een hele toffe dierenwinkel maar die moest plaats maken voor de media-markt. Die bv.
Wat stond hier?quote:
quote:
De interessante plekjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De straatjes die je gezien moet hebben...
Idd, daarvoor had je ook een hele goede posterwinkel. Nu zitten er voornamelijk kledingzaken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer inderdaad dat die er niet meer zit.
Ja kan ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De straatjes die je gezien moet hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |