Matje ook niet.... als het water borrelt moet het vuur wat lager dattie minder snel overborrlt.. en dan wachten ... hoe lang geen ideequote:
Liese ligt nog steeds te maffen op S2quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoelang zal Nick moeten wachten voor zijn ontbijt op bed?
Niet. Hij mag Liese wakker maken. Ligt zelf nog te maffenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoelang zal Nick moeten wachten voor zijn ontbijt op bed?
Die zal wel aardig verstopt raken danquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
Heb Julie nu al 10 x een banaan zien pakken
Vond het een beetje sneu dat zijn ei er zo gemakkelijk uit vloog toen ie Liese wou laten schrikkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja Matt, je had hem drie dagen op je hoofd gehouden. Matt is het net niet
Nee met alles net niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja Matt, je had hem drie dagen op je hoofd gehouden. Matt is het net niet
Laten we het erop houden, dat het niet snugger was.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vond het een beetje sneu dat zijn ei er zo gemakkelijk uit vloog toen ie Liese wou laten schrikken![]()
Tja Karma zeker
Maar wel de stoere jongen uithangenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee met alles net niet.
Echt een beetje sneu om te zien telkens weer
Denk Liese.. zie het plaatje niet maar ik keek net stream 2 of deze wel werkte en daar zag ik Liesequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nu Jill? of Liese ? Ben blind geworden
Haha bij mij ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
Bij mij pakt Julie alweer iets uit de koelkast en eet weer een banaan
Bij mij struggelen ze hoe ze een ei moeten kokenquote:
Dat is ook weer sneu om te zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wel de stoere jongen uithangen
Werkt hier vloeiendquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ben dr ff klaar mee .. streams werken niet
Succes vandaag met huismeester Julie
Hahaha bij mij ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
Hier ook, haperende Stream 1. Niet te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ben dr ff klaar mee .. streams werken niet
Succes vandaag met huismeester Julie
Hij zou ook gewoon niet stoer kunnen doen.. is nog een betere optiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook weer sneu om te zien.
Wellicht is hij nog heel heel erg onzeker, denk het wel.
Hij doet stoer, maar is het (nog) niet en dan komt het helemaal niet over.
Liesequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Liesequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Matt is sociaal 'niet handig'quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook weer sneu om te zien.
Wellicht is hij nog heel heel erg onzeker, denk het wel.
Hij doet stoer, maar is het (nog) niet en dan komt het helemaal niet over.
Julie met haar kinderen had ik echt gedacht dat ze een ei kan kokenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
Samen de eitjes gaar kijken..
Nu? nee nog even wachten
Nu? geen idee
Nu? ehhh misschien streak effe kijken
Tering wat een sukkel en Julie speelt het mee
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Hier ook, haperende Stream 1. Niet te doen.
Ach, hij komt net zelf uit een ei gekropen, 20 jaar...het moet allemaal nog ontwikkelen..Ik vind tieners grappigquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zou ook gewoon niet stoer kunnen doen.. is nog een betere optie
Nu ben ik echt weh![]()
![]()
Hoelang dan nog 33 ofniet?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens, over een maand is het bijna gedaan
Dan moeten we terug naar ons gewone leven.
Nou mijn leven staat niet stil door BB hoor. Ik werk thuis dus kan streamen en werken tegelijkertijd. Start vaak om 4 a 5 uur in de ochtend en ben dan na 13:00 uur klaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens, over een maand is het bijna gedaan
Dan moeten we terug naar ons gewone leven.
Dat is niets hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey, Naomi en Nick slapen nu al vanaf 11 uur gisteravond aan een stuk. Die hebben ondertussen toch doorligplekken op hun rug
Het blijft gelul want dat had Thomas in gesprek met Jill en Julli al afgesproken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Als Jill van te voren had geweten dat Julie gewoon doet wat Michel zegt en haar op de bank wil zetten tegenover Zoey had ze misschien niet zo lief geweest en Julie niet het huismeesterschap gegund omdat ze zo een leuke week met Julie heeft gehad. Ik denk dat Zoey toch wel een beetje gelijk had vorige week over Julie dat ze ineens met Jill omging omdat ze denkt dat die sterk staat buiten. Vond toen Zoey het zei gelul maar nu twijfel ik ook wel beetje aan Julie.
nou topquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou mijn leven staat niet stil door BB hoor. Ik werk thuis dus kan streamen en werken tegelijkertijd. Start vaak om 4 a 5 uur in de ochtend en ben dan na 13:00 uur klaar.
Ze zag er gisteren wel niet zo "super" uit, maar dat kan geen reden zijn natuurlijk. Vind het sneu voor Jill die nu bijna geen maatjes heeft. Op stalker Matt na.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het blijft gelul want dat had Thomas in gesprek met Jill en Julli al afgesproken.
Zoey die Jill haar maatje speelt en zei dat ze naar die andere slaapkamer zou gaan heb ik niet gezien. Ook niet 1keer bij Jill is geweest om te vragen of ze het nog vol houdt met dat ei.
Ik heb inmiddels het idee dat ze de stream van Julie in de keuken, door een bug, een aantal keren herhalen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
loop noemen ze dat toch? Ondertussen is Julie al heel wat bananenkilo's aangekomenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels het idee dat ze de stream van Julie in de keuken, door een bug, een aantal keren herhalen.
kusje van Juliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Michel wint dus dat ei gedoe.
Einde gezeik hier.
Uhm... wat wint ie eigenlijk..?
Als ze probeerde een wit voetje te halen bij Jill-fans, moet ze beseffen dat dat mislukt is zodra ze weer op Jill stemt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Als Jill van te voren had geweten dat Julie gewoon doet wat Michel zegt en haar op de bank wil zetten tegenover Zoey had ze misschien niet zo lief geweest en Julie niet het huismeesterschap gegund omdat ze zo een leuke week met Julie heeft gehad. Ik denk dat Zoey toch wel een beetje gelijk had vorige week over Julie dat ze ineens met Jill omging omdat ze denkt dat die sterk staat buiten. Vond toen Zoey het zei gelul maar nu twijfel ik ook wel beetje aan Julie.
Snap die niet... maar kusje terug.quote:
Waarom al die haat op Michel hier?quote:
Overdag inderdaad maar s'avonds was ze weer ok tochquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zag er gisteren wel niet zo "super" uit, maar dat kan geen reden zijn natuurlijk. Vind het sneu voor Jill die nu bijna geen maatjes heeft. Op stalker Matt na.
Dat niet alleen. Hij heeft ook nog de pech dat hij het uiterlijk heeft van een reuzenbaby. Baby vet in gezicht en lijf.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Snap die niet... maar kusje terug.
Uiteindelijk niets ... dit gaat zo tegen hem werken ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Einde gezeik hier.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
loop noemen ze dat toch? Ondertussen is Julie al heel wat bananenkilo's aangekomen
Even uit de wereld helpen..Alledrie hebben ze een deal gemaakt..Niemand heeft dus gewonnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:58 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Dus Michel uuuh Julie heeft het HMschap gekregen.... beste overwinning dan voor de zus van![]()
kvind het wel een tof gesprekquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:59 schreef Juan_Roman het volgende:
Matt spreekt over zijn leven alsof hij al 30 jaar in de evenementensector zit en alles heeft meegemaakt
quote:
Ik volg t te weinig...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Uiteindelijk niets ... dit gaat zo tegen hem werken ...
Juli heeft gewonnen en is huismeesterquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Einde gezeik hier.
Raar dat bij alles wat achter gezocht moet worden. Dat niemand gewoon iets spontaans kan doen omdat je ziet dat een ander er doorheen zit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als ze probeerde een wit voetje te halen bij Jill-fans, moet ze beseffen dat dat mislukt is zodra ze weer op Jill stemt.
Precies. Ze hebben opgegeven en een deal gesloten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:00 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Even uit de wereld helpen..Alledrie hebben ze een deal gemaakt..Niemand heeft dus gewonnen
Dan begrijp ik cos ook niet meer als dat zo is. (dat is toch die vrouw met 3 kinderen?)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Juli heeft gewonnen en is huismeester
Het is nog helemaal niet zeker wie genomineerd worden. Ze hebben het erover gehad. Zoey en Matt waren ook een optie. Jill zal wel vaker gebruikt gaan worden om mensen weg te spelen. Dat heeft ze aan BB en de newbies te danken. Door steeds te benadrukken hoe populair ze is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Gezamenlijk besluiten te stoppen en één persoon de winst "geven" is een vorm van valsspelen iddquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben opgegeven en een deal gesloten.
Stond dat wel in de spelregels. ?
Totdat BB heeft aangegeven dat Julie "gewonnen" heeft en huismeester is zou ik niks voor lief aan nemen.
Bananen teler ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat voor baan doet Julie eigenlijk?
Hé?? Julie heeft toch niets gedaan? Ze is juist HM geworden..Jill gunde haar dat..Ook omdat Julie zo lief was geweest voor Jill..Is toch lief allemaal?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat bij alles wat achter gezocht moet worden. Dat niemand gewoon iets spontaans kan doen omdat je ziet dat een ander er doorheen zit.
GOPLAY werkt nog prima, 1 streamquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Videoland BB streams zijn stuk. Zitten in een loop.
Heel lief van Jill ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:05 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Hé?? Julie heeft toch niets gedaan? Ze is juist HM geworden..Jill gunde haar dat..Ook omdat Julie zo lief was geweest voor Jill..Is toch lief allemaal?
En wie initieerde dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gezamenlijk besluiten te stoppen en één persoon de winst "geven" is een vorm van valsspelen idd
Ik ben ook de enige hier, die wakker is...Lekker rustig...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
10:08 nog steeds maar 2 mensen wakker
Niet door mij in dit geval, ik geloof wel dat Julie daadwerkelijk beter klikt met Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat bij alles wat achter gezocht moet worden. Dat niemand gewoon iets spontaans kan doen omdat je ziet dat een ander er doorheen zit.
Zijn misschien al wakker, maar de streams zitten in een loop.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
De anderen mogen wel wakker worden hoor
ik heb hier achter mij iemand die continu aan het vloeken en rochelen isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:10 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige hier, die wakker is...Lekker rustig...
Stream 1 doet het goed bij mij. Ik heb hier gesprekken over het DJ carriere van Matt en de kindercrash van Juliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn misschien al wakker, maar de streams zitten in een loop.
Straks is de winnaar al bekend en wij kijken nog een banaanetende Julie
O ja tuurlijk, arme jijquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb hier achter mij iemand die continu aan het vloeken en rochelen is
Yup sinds dat arm en rijk gedoe klikt het beter.. toen mooiboy gescheiden was van de vrouwen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Niet door mij in dit geval, ik geloof wel dat Julie daadwerkelijk beter klikt met Jill.
Ohhhhhh heb jij even geluk met een werkende stream.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stream 1 doet het goed bij mij. Ik heb hier gesprekken over het DJ carriere van Matt en de kindercrash van Julie
Misschien toch even opnieuw opstarten?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ohhhhhh heb jij even geluk met een werkende stream.
Ik heb op allebei niets.
Ja julie en een bed in herhaling
Ja, maar dan is Nick en Zoey ook fout, met het opgeven omdat het niks oplevert.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gezamenlijk besluiten te stoppen en één persoon de winst "geven" is een vorm van valsspelen idd
Als je een VPN regelt met BE en een accountje maakt, heb je iig 1 reserve streamquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ohhhhhh heb jij even geluk met een werkende stream.
Ik heb op allebei niets.
Ja julie en een bed in herhaling
Heb geen vpn genomen had even zo'n extensie via firefox, maar dat viel steeds weg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je een VPN regelt met BE en een accountje maakt, heb je iig 1 reserve stream
https://www.goplay.be/vid(...)-big-brother#stem-nu
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:15 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Misschien toch even opnieuw opstarten?
zijn erst wel zo om 4 naar bedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
De anderen mogen wel wakker worden hoor
F5 en, uitloggen inloggen .zowel mobiel als pc...ene loop is alles wat we zien...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:15 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Misschien toch even opnieuw opstarten?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:05 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Hé?? Julie heeft toch niets gedaan? Ze is juist HM geworden..Jill gunde haar dat..Ook omdat Julie zo lief was geweest voor Jill..Is toch lief allemaal?
ja en die ging toch betijds naar bed ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick is ook veel later wakker dan anders
Ik weet niet meer wie dat zei en wie ik antwoorde, moet ik weer helemaal terug....dus dat is wat ik ook geloof.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Niet door mij in dit geval, ik geloof wel dat Julie daadwerkelijk beter klikt met Jill.
Dat zei Zoey tegen Liese en dat is hier geschreven. En ik zei dat ik nu het wel een beetje begreep omdat sinds michel terug is Julie weer afstand nam van haar. Andersom doet Jill dat ook omdat michel altijd bij haar hangt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:20 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Maar er werd gezegd dat Julli lief was voor Jill die toen verdrietig was over Thomas dat deed om de fans van Jill naar zich toe te trekken.
Vandaar mijn antwoord....en dat
Prima afgehandeld dan toch? Overigens was dat hele HM schap niks voor Jill, ze had er een hekel aan..Alleen de immuniteit was mooi..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Julie en Liese gunden beide Michel het huismeesterschap en hebben voor backup gezorgd. Liese was al HM geweest en Julie had de immuniteit gekregen van Naomi 2 weken geleden.
Ze gunden daarom Michel het deze keer.
Julie wilde het HM schap niet, maar Michel maakte de deal met Jill.
Ze was in eerste instantie niet blij.
Het wad een joint effort en niemand heeft iemand gedwongen.
Oh, dat was jij inderdaad....maar je had het wel degelijk over Jill haar fans......quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zei Zoey tegen Liese en dat is hier geschreven. En ik zei dat ik nu het wel een beetje begreep omdat sinds michel terug is Julie weer afstand nam van haar. Andersom doet Jill dat ook omdat michel altijd bij haar hangt.
Vond het gister tussen Liese en JIll leuk om te zien dat die samen idiote dingen deden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:23 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Prima afgehandeld dan toch? Overigens was dat hele HM schap niks voor Jill, ze had er een hekel aan..Alleen de immuniteit was mooi..
Jah its a creep its a weirdoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zei Zoey tegen Liese en dat is hier geschreven. En ik zei dat ik nu het wel een beetje begreep omdat sinds michel terug is Julie weer afstand nam van haar. Andersom doet Jill dat ook omdat michel altijd bij haar hangt.
Ja nogmaals dat ZOEY dat had gezegd. Niet ik, ik herhaalde wat er in het gesprek tussen Z en L werd gezegd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dat was jij inderdaad....maar je had het wel degelijk over Jill haar fans......
Ow daar geloof ik niet in Maar ja ik vind Julie wel een aardige vrouwquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:20 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Maar er werd gezegd dat Julli lief was voor Jill die toen verdrietig was over Thomas dat deed om de fans van Jill naar zich toe te trekken.
Vandaar mijn antwoord....en dat
Was ze zeker die week voor Jill. Daarom is het zo jammer dat ze zich weer helemaal laat leiden door Michel en weer afstand neemt. Ze had ook in de dagboek kamer gezegd dat ze zich eindelijk weer jong voelde door Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:25 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ow daar geloof ik niet in Maar ja ik vind Julie wel een aardige vrouw
Dat werkt 2 kanten op. Jill is weer veel met Matt en Julie met Michel. Ook hebben ze momenten samen, net als anderen dat hebben. Iedereen heeft een "maatje" in het huis. Nick en Naomi, Liese en Zoey.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. De stream staat al wel een uur in een soort loop.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:25 schreef Ireth het volgende:
Staat er al de hele tijd een koelkast open op stream 1 of is mijn stream stuk?
Hoe oud zijn die kinderen? dacht dat er eentje 12 was. Dan is het best wel creepy om daar camera's op te hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie doet ook Big brother bij haar kinderen, ze zegt dat ze camera's hangen heeft op de slaapkamers van de kinderen
Mijn oprechte excuus mijn antwoord was niet op jou maar op York....die dat wel beweerde. Sorry maar dit is echt een misverstand.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja nogmaals dat ZOEY dat had gezegd. Niet ik, ik herhaalde wat er in het gesprek tussen Z en L werd gezegd.
Echt, ik snap het als je een baby hebt en daar dan zo een babyfoon bij zet met camera als ze slapen. Maar kinderen van 10-11 jaar vind ik niet helemaal normaal. Die kinderen hebben toch recht op hun privacy op hun kamer ipv dat hun moeder alles meekijkt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie doet ook Big brother bij haar kinderen, ze zegt dat ze camera's hangen heeft op de slaapkamers van de kinderen
Daarom moest had Matt er uit donderdag gemoetenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat werkt 2 kanten op. Jill is weer veel met Matt en Julie met Michel. Ook hebben ze momenten samen, net als anderen dat hebben. Iedereen heeft een "maatje" in het huis. Nick en Naomi, Liese en Zoey.
Is goed geen probleem hoor. Moet kunnen toch hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuus mijn antwoord was niet op jou maar op York....die dat wel beweerde. Sorry maar dit is echt een misverstand.
gelukt. mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je een VPN regelt met BE en een accountje maakt, heb je iig 1 reserve stream
https://www.goplay.be/vid(...)-big-brother#stem-nu
[ afbeelding ]
wel lief en heeft zorgquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu krijg ik weer iedereen over me heen, maar....Matt is nog steeds een stalker en in feite is Michel dat ook, en Julie ook, die twee kleven aan elkaar en dat gaat echt niet alleen van Julie uit...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat werkt 2 kanten op. Jill is weer veel met Matt en Julie met Michel. Ook hebben ze momenten samen, net als anderen dat hebben. Iedereen heeft een "maatje" in het huis. Nick en Naomi, Liese en Zoey.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is goed geen probleem hoor. Moet kunnen toch haha
Dit is min of meer vorig jaar gebeurdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beetje hetzelfde als Ajax, PSV en Feyenoord beiden op het einde van het seizoen aan de leiding staan en dat ze een deal maken zodat Ajax kampioen is.
Dan was het Jill en Mike geweest.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:29 schreef Toweler het volgende:
[..]
Daarom moest had Matt er uit donderdag gemoeten
Inderdaad en dat is zo jammer, want er is geen interactie verder mogelijk..Daarom was de groep splitsen een goed idee, alleen voor ons saai.. Maar ja dit is ook saai, we kennen de beelden allemaal nu wel..Het is niet meer verrassend..Ik vond Julie en Jill samen heel leukquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:31 schreef Lillfex het volgende:
Julie is een aardige vrouw en mag haar wel maar Jill fans hier vergis je niet Ze heeft het leuk met Jill af en toe maar is totaal voor Michel. Dat heb ik afgelopen nacht wel gezien
Michel en Jill zijn een deal overeengekomen Ze waren moe als Jill opgaf en Michel gaf op en het huismeesterschap aan Jullie zou geven dan stopte Jill ermee en dat hebben ze gedaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:33 schreef freaky40 het volgende:
Julie huismeester, dat is het beste scenario. Beter had Michel het gehad, maar die heeft opgegeven of zo?
nee niet opgegeven hij was bezig met geestelijk jill gek maken door met een kookwekker iedere 10 minuten der wakker maken en na een poos is ze der bed uit gegaan en heeft ze deal gemaakt met michel beide stoppen en julie huismeesterquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:33 schreef freaky40 het volgende:
Julie huismeester, dat is het beste scenario. Beter had Michel het gehad, maar die heeft opgegeven of zo?
Ja dat stelde Jill toch voor of heb ik dat verkeerd gelezen. Ze had als argument gegeven dat ze het Julie gunde omdat ze een hele leuke week met haar had gehad. En inderdaad michel ging haar elke keer lastig vallen met wakker maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee niet opgegeven hij was bezig met geestelijk jill gek maken door met een kookwekker iedere 10 minuten der wakker maken en na een poos is ze der bed uit gegaan en heeft ze deal gemaakt met michel beide stoppen en julie huismeester
Een deal gemaakt met Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:33 schreef freaky40 het volgende:
wat een onzin deze postquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee niet opgegeven hij was bezig met geestelijk jill gek maken door met een kookwekker iedere 10 minuten der wakker maken en na een poos is ze der bed uit gegaan en heeft ze deal gemaakt met michel beide stoppen en julie huismeester
Das waar Michel was ergelijk door Jill elke 10 min wakker te maken.Terwijl de anderen konden doen wat ze wilden. Ook werd Jill geïsoleerd door hun door amper wat te zeggen daarom is ze naar de slaapkamer gegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar is niks mis mee toch....Nick en Michel zijn ook maatjes maar Nick gooit ook Michel zo voor de bus al het hem uitkomt. Ik denk dat Michel daar later pas aan denkt als het te laat is. Maar zo is het spel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:31 schreef Lillfex het volgende:
Julie is een aardige vrouw en mag haar wel maar Jill fans hier vergis je niet Ze heeft het leuk met Jill af en toe maar is totaal voor Michel. Dat heb ik afgelopen nacht wel gezien
ja dat wakker maken had ik gezegd maar verders was het even de hoofdpunten idd maar klopt ze gunde julie het en jill stelde het voorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat stelde Jill toch voor of heb ik dat verkeerd gelezen. Ze had als argument gegeven dat ze het Julie gunde omdat ze een hele leuke week met haar had gehad. En inderdaad michel ging haar elke keer lastig vallen met wakker maken.
En als ze door moest gaan doordat Michel Jullie het huismeesterschap niet gunde dan was ze doorgegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:40 schreef Benny het volgende:
Even teruggelezen.
Julie huismeester
Jill die het meest volwassen de finale van dit spel speelde
Michel kroop in het hoofdje van Jill. Jill speelde volwassen, maar Michel nog veel volwassener !quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:40 schreef Benny het volgende:
Even teruggelezen.
Julie huismeester
Jill die het meest volwassen de finale van dit spel speelde
Ja jill had ook volgehouden alleen al omdat ze niet wilde dat michel HM werdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
michel weer grappig en stoer doen nou vind dat Jill het lang had volgehouden ze deed het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dit. Jill heeft echt al een paar keer flinke doorzettingsvermogen getoondquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
michel weer grappig en stoer doen nou vind dat Jill het lang had volgehouden ze deed het goed
Dat zou geweldig zijn geweest.Had Liese het zeker gegund maar denk niet dat het dan bij Michel goedgekomen zou zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
Liese zegt ik had hem willen ophouden toen ik zag dat michel hem afhad.
Ik vond dat grappig is toch gewoon domme praat om wakker te blijvenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:47 schreef Whuzz het volgende:
Jill over kip, ei en haan. De haan kwam eerst volgens Jill.
Tsk. God heeft zowel kip als haan tegelijkertijd geschapen. Dat weet toch iedereen? Toen kwamen de dino's en die hebben het eerste kippenei opgegeten. Kip werd toen erg boos en heeft een grote komeet opgeroepen en die bovenop alle dino's gegooid. Die waren toen allemaal dood. Ofzo.
Zit dat me net te bedenken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit. Jill heeft echt al een paar keer flinke doorzettingsvermogen getoond
Nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:49 schreef Collide het volgende:
Michel is de grote verliezer van dit spel
waarom was ze boos?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:51 schreef Harry het volgende:
Julie: ik was boos. Ik deed het voor Michel.
Liese: weet je wat ik dacht? : ik sliep met oordoppen in. Ik dacht iedereen heeft de helm afgezet, en ik ben HM....
Dat zie ik toch echt anders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:51 schreef Collide het volgende:
[..]
- Geen huismeesterschap
- Erachter gekomen hoe sterk Jill is
- Nog minder sympathie gekregen
Dat zei ze vannacht al Hij doet het alleen bij mij zei ze tegen Matt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:52 schreef Harry het volgende:
Jill komt erachter dat Michel Liese niet om de 10 minuten wakker heeft gemaakt.
De grootste verliezer waren de Streamers die gisteren hebben moeten kijken naar een stel idioten met een roze helm met een blauw ei bovenop.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:49 schreef Collide het volgende:
Michel is de grote verliezer van dit spel
Het is het spel spelen, maar niet mijn manierquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Oh lelijk Michel heeft dus tegen Jill gezegd dat Julie hem al had afgezet. Jill hoort nu dat hij alleen haar heeft wakker gemaakt. En dat Matt daardoor steeds wakker werd.
nee niet zoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Liese is er dus in getrapt zegt ze want ze is er niet om Julie te saven. Denk niet dat ze dit leuk vind van Michel wat er is gebeurt.
Ik ben vooral benieuwd, wat Michel hieruit heeft gehaald jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf ook wel, of ben je zo naïef.
Goedemorgen, voor wie het gemist hebben ...... het einde van de opdracht ....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Een deal gemaakt met Jill.
Jill wou opgeven als Julie HM werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Julie heeft imuniteit, stel Michel staat er op komende week kan zij hem vrijstellen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd, wat Michel hieruit heeft gehaald ja
Oh en nu heeft zij hemquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze deed die proef om michel te laten winnen.
Niet die werd wakker gemaakt met haar helm nog op haar hoofd. Die heeft michel de gluiperd laten slapen terwijl hij Jill elke 10 minuten ging wekken.quote:
Ze dacht dat ze huismeester was geworden. Want hij zei dat jill en julie hun helm hadden afgezet en hij stond zonder helm naast haar bed. Dit gaat nog gevolgen hebben voor michel wat hij heeft geflikt.quote:
niet opgegeven,maar als zij hoorte jill heeft de helmquote:
En Jill lachte steeds als Michel kwam, dus zo'n drama was het niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Michel kroop in het hoofdje van Jill. Jill speelde volwassen, maar Michel nog veel volwassener !
Hij maakte om de 10 minuten Jill wakker. Ze wou opgeven en sloot een deal met Michel om Julie HM te worden.
Typerend gedrag van Michel dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is het spel spelen, maar niet mijn manier
Vuile gluiperd is het maar kom niet aan jouw toyboy. Dat mensen dat niet zien dat hij vol op haar zit met zijn groepje. Zo misselijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En Jill lachte steeds als Michel kwam, dus zo'n drama was het niet.
en dat is nog maar de vraag. Het zou wel een goede streek zijn dat BB zou zeggen "je hebt als huismeester wel zelf immuniteit, maar je kunt dit keer niet iemand veilig stellen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Julie heeft imuniteit, stel Michel staat er op komende week kan zij hem vrijstellen.
De enige die ik nog in staat acht haar eigen plan te trekken qua Michel is Naomi.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze huismeester was geworden. Want hij zei dat jill en julie hun helm hadden afgezet en hij stond zonder helm naast haar bed. Dit gaat nog gevolgen hebben voor michel wat hij heeft geflikt.
Ja dat is wel een beetje triest maar dat durfde soldaatje niet aan in die kamer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:54 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Niet die werd wakker gemaakt met haar helm nog op haar hoofd. Die heeft michel de gluiperd laten slapen terwijl hij Jill elke 10 minuten ging wekken.
Ja als hij dat ook bij Liese had gedaan. Nu was hij echt gericht weer bezig tegen Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Puur tactisch psychologisch spel. Zo simpel is dat.
?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas nu met zijn vuisten op de keukentafel rammen terwijl hij naar de stream kijkt
Maar volgens mij lees ik hierboven dat hij op slinkse wijze ook liese de helm heeft afgekregen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja als hij dat ook bij Liese had gedaan. Nu was hij echt gericht weer bezig tegen Jill.
Lierse zit (nog) in zijn bondje, Jill niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja als hij dat ook bij Liese had gedaan. Nu was hij echt gericht weer bezig tegen Jill.
Nick lacht mee met Michel net. Ook zo een ventje.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef Benny het volgende:
Overigens had ik verwacht dat Nick ook nog wel de boel zou saboteren
Was toch al hele dag duidelijk dat hij tegen Jill speeldequote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat had Jill moeten doen!!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef Toweler het volgende:
Oh er is dus gezegd ga op de andere kamer liggen Matt en dat heeft hij niet gedaan en nu klagen...
Fixed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:46 schreef M.Ritcher het volgende:
Die verknipte kop is er nog trots op ook dat hij een meisje volwassen vrouw van 22 elke tien minuten wakker ging maken terwijl hij liese gewoon liet slapen. Wat een dickhead.
Vooralsnog zijn dat niet de consequenties.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:56 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat is nog maar de vraag. Het zou wel een goede streek zijn dat BB zou zeggen "je hebt als huismeester wel zelf immuniteit, maar je kunt dit keer niet iemand veilig stellen.
Net wat Matt zei, waarom moet ik op een andere kamer gaan liggen van jullie. Ik slaap waar ik wil. Michel heeft gewoon ook Matt lopen sarren vannacht, de andere kamer liet hij slapen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef Toweler het volgende:
Oh er is dus gezegd ga op de andere kamer liggen Matt en dat heeft hij niet gedaan en nu klagen...
Dat is dus puur tactisch.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat hij zag Hoe Michel Jill heeft psychologisch gebrokenquote:
Als je een tijdstip hebt ga ik zoeken voor je, heb beide stream tot een uurtje of twaalf gisteren ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
Heeft iemand het filmpje met het testament van Mike?
Ja als laatste. Maar die heeft hij niet lastig gevallen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar volgens mij lees ik hierboven dat hij op slinkse wijze ook liese de helm heeft afgekregen.
Nick is een laf mandje.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:58 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nick lacht mee met Michel net. Ook zo een ventje.
Jaja jij was heel volwassen en overal tegen opgewassen op je 22e. Vooral tegen zo een gluiperd. Goed hoor.quote:
Nee het is een spel per persoon. Hij verwijt haar dingen die hij juist heel erg doet. Bondjes maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lierse zit (nog) in zijn bondje, Jill niet.
Logisch dat ie dat bij Jill flikt?
Daarbij is Jill zijn grootste tegenstander voor de finale qua Nederlandse deelnemers. Logisch toch. Jill deed andersom toch ook hetzelfde wilde toch ook alleen niet van Michel winnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wakker maken was ook afgesproken omdat Michel de eerste keer daar kwam op de kamer en dat ze sliep. Dat wilde ze niet meer en zei het is goed dat je me wakker maakt en dat ik niet in diepe slaap val.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat stelde Jill toch voor of heb ik dat verkeerd gelezen. Ze had als argument gegeven dat ze het Julie gunde omdat ze een hele leuke week met haar had gehad. En inderdaad michel ging haar elke keer lastig vallen met wakker maken.
Niveaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee het is een spel per persoon. Hij verwijt haar dingen die hij juist heel erg doet. Bondjes maken.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja als laatste. Maar die heeft hij niet lastig gevallen.
Waarom denk je dat nou kan 1 reden bedenken dat jill daar isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net wat Matt zei, waarom moet ik op een andere kamer gaan liggen van jullie. Ik slaap waar ik wil. Michel heeft gewoon ook Matt lopen sarren vannacht, de andere kamer liet hij slapen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das waar Michel was ergelijk door Jill elke 10 min wakker te maken.Terwijl de anderen konden doen wat ze wilden. Ook werd Jill geïsoleerd door hun door amper wat te zeggen daarom is ze naar de slaapkamer gegaan
Dat was sarcasme van haar. Deed ze ook haar duim omhoog steken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wakker maken was ook afgesproken omdat Michel de eerste keer daar kwam op de kamer en dat ze sliep. Dat wilde ze niet meer en zei het is goed dat je me wakker maakt en dat ik niet in diepe slaap val.
Ja het is spel maar wat ik erg vond was wel dat ze Jill negeerden en gingen kaarten dat ze weg is gegaan Het expres isoleren dat vin dik naar Verder ja dat is het spelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk dat Liese heel blij moet zijn dat ze geen HM is geworden. Zo kan ze nog steeds in de luwte blijven, zonder straks voor een beslissing te staan waar ze later op kan worden afgerekend.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn geweest.Had Liese het zeker gegund maar denk niet dat het dan bij Michel goedgekomen zou zijn
eensquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Liese heel blij moet zijn dat ze geen HM is geworden. Zo kan ze nog steeds in de luwte blijven, zonder straks voor een beslissing te staan waar ze later op kan worden afgerekend.
Jill heeft nix gebroken Jill was doorgegaan als Michel Jullie het huismeesterschap niet had gegevenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
in de coss wordt er ophef gemaakt en gezegd heeft jill gebroken.. Jill zelf hoor je er niet over. dus zijn de cossers die herspenspinsels hebben...
Ze verstond het verkeerd en ze hadden een afspraak gemaakt. Liese was back-up voor als er iets mis ging.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze huismeester was geworden. Want hij zei dat jill en julie hun helm hadden afgezet en hij stond zonder helm naast haar bed. Dit gaat nog gevolgen hebben voor michel wat hij heeft geflikt.
Liese speelt het spel momenteel het bestequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Liese heel blij moet zijn dat ze geen HM is geworden. Zo kan ze nog steeds in de luwte blijven, zonder straks voor een beslissing te staan waar ze later op kan worden afgerekend.
Dat heeft hij ook gezegd toen Jill uit bed stapte dat hij bewondering voor haar had. Nog net voordat de deal gesloten werd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Volgens mij rond 9:50quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als je een tijdstip hebt ga ik zoeken voor je, heb beide stream tot een uurtje of twaalf gisteren ...
je dacht toch niet dat Jill dit zelf openlijk zou toegeven? Dan geeft ze ze alleen maar nog meer munitie op op haar te jagen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
in de coss wordt er ophef gemaakt en gezegd heeft jill gebroken.. Jill zelf hoor je er niet over. dus zijn de cossers die herspenspinsels hebben...
Zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Het kan best nog eens gunstig uitpakken voor Jill dat ze laat zien het Julie te gunnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Jill heeft nix gebroken Jill was doorgegaan als Michel Jullie het huismeesterschap niet had gegeven
Thanksquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Klopt exact, gevonden, ga het zo monteren, eerst koffie ....
Jill wilde niet meer slapen....wilde wakker blijven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:46 schreef M.Ritcher het volgende:
Die verknipte kop is er nog trots op ook dat hij een meisje van 22 elke tien minuten wakker ging maken terwijl hij liese gewoon liet slapen. Wat een dickhead.
Daar is ze een superkei in.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit. Jill heeft echt al een paar keer flinke doorzettingsvermogen getoond
Mag toch ook Dat is het spel Michel heeft dat goed gespeeld maar dat negeren en isoleren dat vond ik heel naar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk.
Jill heeft gisteren zelf ook geprobeerd mensen te laten schrikken.
pogingen doen om iemand te laten schrikken overdag, deden ze allemaal, maar dat is niet te vergelijken met bewust iemand om de 10 minuten wakker maken om die persoon te "breken"quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk.
Jill heeft gisteren zelf ook geprobeerd mensen te laten schrikken.
Zo is dat!! erg hoor hier, mensen wat de stream niet volgen , en dan hun eigen verhaal maken!!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill wilde niet meer slapen....wilde wakker blijven.
Liese wilde slapen en probeerde het met helm op,
Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat Jill dit zelf openlijk zou toegeven? Dan geeft ze ze alleen maar nog meer munitie op op haar te jagen.
En hoe stoer is het dat iemand zijn geleerde toepast op een burger om immuniteit te winnen..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
pogingen doen om iemand te laten schrikken overdag, deden ze allemaal, maar dat is niet te vergelijken met bewust iemand om de 10 minuten wakker maken om die persoon te "breken"
laten schrikken is leuk en grappig en werd om gelachen en was voorpret over, dit gedoe van vannacht was laf.
Jill wilde ook gewoon slapenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill wilde niet meer slapen....wilde wakker blijven.
Liese wilde slapen en probeerde het met helm op,
tuurlijk . als Jill het had gedaan of liese was het okequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
pogingen doen om iemand te laten schrikken overdag, deden ze allemaal, maar dat is niet te vergelijken met bewust iemand om de 10 minuten wakker maken om die persoon te "breken"
laten schrikken is leuk en grappig en werd om gelachen en was voorpret over, dit gedoe van vannacht was laf.
Ze sliep niet. Matt hield haar ook wakker. Ze wou slapen, dat is het verschil.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Liese sliep dus nog toen ze haar helm heeft afgezet.
matt en mike zijn er later ingekomen en die hebben verteld dat Jill erg populair is in de buitenwereld. Plus dat men in het huis niet had gedacht dat Jill tegen Thomas zou winnen, dat geeft haar binnen het huis ook de status van sterke persoon waar je beter niet tegenover kunt komen te zitten op de bankquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:10 schreef magnaal24 het volgende:
Men zegt steeds dat Jill de grootste tegenstander is van andere kandidaten..Maar hoe weten ze dat in vredesnaam ? Ze hebben geen contact met de buitenwereld toch? Of is het feit dat Jill zich manifesteert als een vrouw die zich niet laat kisten en doorzettingsvermogen heeft al voldoende?
Komt ook wel door degene die er later inkwamen die constant aangaven dat Jill zo hoog stondquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:10 schreef magnaal24 het volgende:
Men zegt steeds dat Jill de grootste tegenstander is van andere kandidaten..Maar hoe weten ze dat in vredesnaam ? Ze hebben geen contact met de buitenwereld toch? Of is het feit dat Jill zich manifesteert als een vrouw die zich niet laat kisten en doorzettingsvermogen heeft al voldoende?
Mike en Matt hebben dikwijls aangegeven dat ze populier buiten was (is konden ze uiteindelijk ook niet meer weten) en op basis daarvan gaf Mike aan dat de "fans" van Thomas nu ook voor Jill zouden zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:10 schreef magnaal24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |