Matje ook niet.... als het water borrelt moet het vuur wat lager dattie minder snel overborrlt.. en dan wachten ... hoe lang geen ideequote:
Liese ligt nog steeds te maffen op S2quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoelang zal Nick moeten wachten voor zijn ontbijt op bed?
Niet. Hij mag Liese wakker maken. Ligt zelf nog te maffenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoelang zal Nick moeten wachten voor zijn ontbijt op bed?
Die zal wel aardig verstopt raken danquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
Heb Julie nu al 10 x een banaan zien pakken
Vond het een beetje sneu dat zijn ei er zo gemakkelijk uit vloog toen ie Liese wou laten schrikkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja Matt, je had hem drie dagen op je hoofd gehouden. Matt is het net niet
Nee met alles net niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja Matt, je had hem drie dagen op je hoofd gehouden. Matt is het net niet
Laten we het erop houden, dat het niet snugger was.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vond het een beetje sneu dat zijn ei er zo gemakkelijk uit vloog toen ie Liese wou laten schrikken![]()
Tja Karma zeker
Maar wel de stoere jongen uithangenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee met alles net niet.
Echt een beetje sneu om te zien telkens weer
Denk Liese.. zie het plaatje niet maar ik keek net stream 2 of deze wel werkte en daar zag ik Liesequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nu Jill? of Liese ? Ben blind geworden
Haha bij mij ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
Bij mij pakt Julie alweer iets uit de koelkast en eet weer een banaan
Bij mij struggelen ze hoe ze een ei moeten kokenquote:
Dat is ook weer sneu om te zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wel de stoere jongen uithangen
Werkt hier vloeiendquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ben dr ff klaar mee .. streams werken niet
Succes vandaag met huismeester Julie
Hahaha bij mij ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
Hier ook, haperende Stream 1. Niet te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ben dr ff klaar mee .. streams werken niet
Succes vandaag met huismeester Julie
Hij zou ook gewoon niet stoer kunnen doen.. is nog een betere optiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook weer sneu om te zien.
Wellicht is hij nog heel heel erg onzeker, denk het wel.
Hij doet stoer, maar is het (nog) niet en dan komt het helemaal niet over.
Liesequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Liesequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Matt is sociaal 'niet handig'quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook weer sneu om te zien.
Wellicht is hij nog heel heel erg onzeker, denk het wel.
Hij doet stoer, maar is het (nog) niet en dan komt het helemaal niet over.
Julie met haar kinderen had ik echt gedacht dat ze een ei kan kokenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
Samen de eitjes gaar kijken..
Nu? nee nog even wachten
Nu? geen idee
Nu? ehhh misschien streak effe kijken
Tering wat een sukkel en Julie speelt het mee
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Hier ook, haperende Stream 1. Niet te doen.
Ach, hij komt net zelf uit een ei gekropen, 20 jaar...het moet allemaal nog ontwikkelen..Ik vind tieners grappigquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zou ook gewoon niet stoer kunnen doen.. is nog een betere optie
Nu ben ik echt weh![]()
![]()
Hoelang dan nog 33 ofniet?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens, over een maand is het bijna gedaan
Dan moeten we terug naar ons gewone leven.
Nou mijn leven staat niet stil door BB hoor. Ik werk thuis dus kan streamen en werken tegelijkertijd. Start vaak om 4 a 5 uur in de ochtend en ben dan na 13:00 uur klaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens, over een maand is het bijna gedaan
Dan moeten we terug naar ons gewone leven.
Dat is niets hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey, Naomi en Nick slapen nu al vanaf 11 uur gisteravond aan een stuk. Die hebben ondertussen toch doorligplekken op hun rug
Het blijft gelul want dat had Thomas in gesprek met Jill en Julli al afgesproken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Als Jill van te voren had geweten dat Julie gewoon doet wat Michel zegt en haar op de bank wil zetten tegenover Zoey had ze misschien niet zo lief geweest en Julie niet het huismeesterschap gegund omdat ze zo een leuke week met Julie heeft gehad. Ik denk dat Zoey toch wel een beetje gelijk had vorige week over Julie dat ze ineens met Jill omging omdat ze denkt dat die sterk staat buiten. Vond toen Zoey het zei gelul maar nu twijfel ik ook wel beetje aan Julie.
nou topquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou mijn leven staat niet stil door BB hoor. Ik werk thuis dus kan streamen en werken tegelijkertijd. Start vaak om 4 a 5 uur in de ochtend en ben dan na 13:00 uur klaar.
Ze zag er gisteren wel niet zo "super" uit, maar dat kan geen reden zijn natuurlijk. Vind het sneu voor Jill die nu bijna geen maatjes heeft. Op stalker Matt na.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het blijft gelul want dat had Thomas in gesprek met Jill en Julli al afgesproken.
Zoey die Jill haar maatje speelt en zei dat ze naar die andere slaapkamer zou gaan heb ik niet gezien. Ook niet 1keer bij Jill is geweest om te vragen of ze het nog vol houdt met dat ei.
Ik heb inmiddels het idee dat ze de stream van Julie in de keuken, door een bug, een aantal keren herhalen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
loop noemen ze dat toch? Ondertussen is Julie al heel wat bananenkilo's aangekomenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels het idee dat ze de stream van Julie in de keuken, door een bug, een aantal keren herhalen.
kusje van Juliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Michel wint dus dat ei gedoe.
Einde gezeik hier.
Uhm... wat wint ie eigenlijk..?
Als ze probeerde een wit voetje te halen bij Jill-fans, moet ze beseffen dat dat mislukt is zodra ze weer op Jill stemt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Als Jill van te voren had geweten dat Julie gewoon doet wat Michel zegt en haar op de bank wil zetten tegenover Zoey had ze misschien niet zo lief geweest en Julie niet het huismeesterschap gegund omdat ze zo een leuke week met Julie heeft gehad. Ik denk dat Zoey toch wel een beetje gelijk had vorige week over Julie dat ze ineens met Jill omging omdat ze denkt dat die sterk staat buiten. Vond toen Zoey het zei gelul maar nu twijfel ik ook wel beetje aan Julie.
Snap die niet... maar kusje terug.quote:
Waarom al die haat op Michel hier?quote:
Overdag inderdaad maar s'avonds was ze weer ok tochquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zag er gisteren wel niet zo "super" uit, maar dat kan geen reden zijn natuurlijk. Vind het sneu voor Jill die nu bijna geen maatjes heeft. Op stalker Matt na.
Dat niet alleen. Hij heeft ook nog de pech dat hij het uiterlijk heeft van een reuzenbaby. Baby vet in gezicht en lijf.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Snap die niet... maar kusje terug.
Uiteindelijk niets ... dit gaat zo tegen hem werken ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Einde gezeik hier.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
loop noemen ze dat toch? Ondertussen is Julie al heel wat bananenkilo's aangekomen
Even uit de wereld helpen..Alledrie hebben ze een deal gemaakt..Niemand heeft dus gewonnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:58 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Dus Michel uuuh Julie heeft het HMschap gekregen.... beste overwinning dan voor de zus van![]()
kvind het wel een tof gesprekquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:59 schreef Juan_Roman het volgende:
Matt spreekt over zijn leven alsof hij al 30 jaar in de evenementensector zit en alles heeft meegemaakt
quote:
Ik volg t te weinig...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Uiteindelijk niets ... dit gaat zo tegen hem werken ...
Juli heeft gewonnen en is huismeesterquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Einde gezeik hier.
Raar dat bij alles wat achter gezocht moet worden. Dat niemand gewoon iets spontaans kan doen omdat je ziet dat een ander er doorheen zit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als ze probeerde een wit voetje te halen bij Jill-fans, moet ze beseffen dat dat mislukt is zodra ze weer op Jill stemt.
Precies. Ze hebben opgegeven en een deal gesloten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:00 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Even uit de wereld helpen..Alledrie hebben ze een deal gemaakt..Niemand heeft dus gewonnen
Dan begrijp ik cos ook niet meer als dat zo is. (dat is toch die vrouw met 3 kinderen?)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Juli heeft gewonnen en is huismeester
Het is nog helemaal niet zeker wie genomineerd worden. Ze hebben het erover gehad. Zoey en Matt waren ook een optie. Jill zal wel vaker gebruikt gaan worden om mensen weg te spelen. Dat heeft ze aan BB en de newbies te danken. Door steeds te benadrukken hoe populair ze is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Gezamenlijk besluiten te stoppen en één persoon de winst "geven" is een vorm van valsspelen iddquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben opgegeven en een deal gesloten.
Stond dat wel in de spelregels. ?
Totdat BB heeft aangegeven dat Julie "gewonnen" heeft en huismeester is zou ik niks voor lief aan nemen.
Bananen teler ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat voor baan doet Julie eigenlijk?
Hé?? Julie heeft toch niets gedaan? Ze is juist HM geworden..Jill gunde haar dat..Ook omdat Julie zo lief was geweest voor Jill..Is toch lief allemaal?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat bij alles wat achter gezocht moet worden. Dat niemand gewoon iets spontaans kan doen omdat je ziet dat een ander er doorheen zit.
GOPLAY werkt nog prima, 1 streamquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Videoland BB streams zijn stuk. Zitten in een loop.
Heel lief van Jill ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:05 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Hé?? Julie heeft toch niets gedaan? Ze is juist HM geworden..Jill gunde haar dat..Ook omdat Julie zo lief was geweest voor Jill..Is toch lief allemaal?
En wie initieerde dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gezamenlijk besluiten te stoppen en één persoon de winst "geven" is een vorm van valsspelen idd
Ik ben ook de enige hier, die wakker is...Lekker rustig...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
10:08 nog steeds maar 2 mensen wakker
Niet door mij in dit geval, ik geloof wel dat Julie daadwerkelijk beter klikt met Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat bij alles wat achter gezocht moet worden. Dat niemand gewoon iets spontaans kan doen omdat je ziet dat een ander er doorheen zit.
Zijn misschien al wakker, maar de streams zitten in een loop.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
De anderen mogen wel wakker worden hoor
ik heb hier achter mij iemand die continu aan het vloeken en rochelen isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:10 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige hier, die wakker is...Lekker rustig...
Stream 1 doet het goed bij mij. Ik heb hier gesprekken over het DJ carriere van Matt en de kindercrash van Juliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn misschien al wakker, maar de streams zitten in een loop.
Straks is de winnaar al bekend en wij kijken nog een banaanetende Julie
O ja tuurlijk, arme jijquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb hier achter mij iemand die continu aan het vloeken en rochelen is
Yup sinds dat arm en rijk gedoe klikt het beter.. toen mooiboy gescheiden was van de vrouwen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Niet door mij in dit geval, ik geloof wel dat Julie daadwerkelijk beter klikt met Jill.
Ohhhhhh heb jij even geluk met een werkende stream.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stream 1 doet het goed bij mij. Ik heb hier gesprekken over het DJ carriere van Matt en de kindercrash van Julie
Misschien toch even opnieuw opstarten?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ohhhhhh heb jij even geluk met een werkende stream.
Ik heb op allebei niets.
Ja julie en een bed in herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |