Maar ik denk dat je minder hard schrikt van het geluid wat nu klinkt als de deur open gaat, dan van iemand die op 10 cm afstand van je hoofd hard 2 pannen op elkaar slaat.quote:
Ik heb Julie toch zelf ook al horen zeggen dat zoey in haar gezicht heeft staan liegen, o.a. over Michelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:12 schreef cheanny het volgende:
Toch jammer van Julie dat ze zich zo laat inpakken door Michel. Ze was net gestegen op mijn lijstje na het leuke vrouwenweekend.
dat wel maar als ze echt moe is en net in slaap valt kan dat toch effe schrikken zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je minder hard schrikt van het geluid wat nu klinkt als de deur open gaat, dan van iemand die op 10 cm afstand van je hoofd hard 2 pannen op elkaar slaat.
Ja vooral voor die vriend van Julie ...quote:
denk het ook, ga maar eens op 1 kijken over de ellende op de basisschool, en gelof me, dat is het langzaam aan het wordenquote:
Zet je helm er maar voor op. De bommen die Matt ff af liet gaan waren niet voor tedere oortjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Matt en Michel op stream 2 ook gevonden, ga ik nu monteren ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:18 schreef Windhapper het volgende:
Zet je helm er maar voor op. De bommen die Matt ff af liet gaan waren niet voor tedere oortjes.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:21 schreef Windhapper het volgende:
Daar liggen ze dan, beide in de 30, half 3 's nachts, heel leven achter zich, zich samen druk te maken over een kleuter en haar gevolg terwijl hun eigen groepje zwaar in de meerderheid is. Met een roze helm en een eierdop op hun kop.Vooral dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Zegt genoeg over Michel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:23 schreef snetje het volgende:
Laat Jill met rust en ga de strijd aan zoals het hoort!! Dappere strijder!! Ga niet om de 10 minuten een eier wekkertje aanzetten
waar is ze bang voor ?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:25 schreef snetje het volgende:
Had geen favo ... maar wat een bikkel is dit ,...
[ afbeelding ]
ook met een ei op hun kop, gaat toch doorwegen hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Militairen zijn getrained om 36 uur wakker te blijven
ja maar dan is Jul nu nog de troef ..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:28 schreef Flory het volgende:
Geen fan van Jill ofzo, maar oh wat hoop ik dat ze het wint van Michel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik in frikandelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:30 schreef cheanny het volgende:
Jill uit het niets: "Ik heb zin in een broodje kroket."
Ja, een jaar geleden kon je in de stad nu gewoon een broodje fricadel speciaal of broodje shoarma scoren ....quote:
ja andere tijden Covidquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, een jaar geleden kon je in de stad nu gewoon een broodje fricadel speciaal of broodje shoarma scoren ....
Liese ook, maar die ligt in bed en die zien we nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:36 schreef Flow3r het volgende:
Alleen Michel, Julie en Jill hebben nog eitjes ??
Is naar bed, maar dat deed ze met een salto en dat ei bleef zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:36 schreef tasebi het volgende:
Nergens Liese te zien?? opgegeven toch ??
ja hopen Britse meldingen zijn positief..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Toch heb ik een soort van vertrouwen, dat het over een half jaar max gewoon weer kan ....
1 Mei horeca weer openquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Toch heb ik een soort van vertrouwen, dat het over een half jaar max gewoon weer kan ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |