Die doet straks gewoon d'r badjas aan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:42 schreef Stargazing het volgende:
Naomi heeft dit volgens mij zelf ook niet uigedacht, tenzij ze van plan is een hele nacht in de hottub te blijven
Vacuum trekt hij natuurlijk niet opeens.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:17 schreef engine het volgende:
Ik zie niet hoe een ei op die manier vacuum zou trekken maar goed, zou ook wel geinig zijn
quote:
Ook dat gaat beter met je badpak aan dan met al je kleren nog aan zoals Michel lijkt me.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:45 schreef Stargazing het volgende:
[..]
en douchen met dat ei op haar hoofd?
Die was inderdaad mooi. Ik denk dat BB meer van dit soort acties verwachtte...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:46 schreef spapaars het volgende:
Dus deze is de enigste (meteen de leukste) die niet vrijwillig uit de race stapte.
[ afbeelding ]
Ja dan moet er iets van beweging ofzo zijn. Ik dacht misschien dat het plastic bekertjes zijn, die vormen met het ei mee en het ei zakt er een klein beetje in...dat zou ook wel stevig kunnen liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vacuum trekt hij natuurlijk niet opeens.![]()
Het enige wat zou kunnen is als de afscheiding goed dicht zit en de buitenluchtdruk gaat omhoog dat hij daardoor vaster gaat zitten, maar dat effect lijkt me nihil.
Lijkt het idd wel opquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Die eieren zijn gewoon vacuum gezogen. Volgens mij als je een dubbele ratslag maakt, blijft dat ding nog zitten.
Ze hadden gewoon eierdopjes moeten pakken. Daar staat het ei meestal mooi los in.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dan moet er iets van beweging ofzo zijn. Ik dacht misschien dat het plastic bekertjes zijn, die vormen met het ei mee en het ei zakt er een klein beetje in...dat zou ook wel stevig kunnen liggen.
straffe medicatie ; wil deze ook hahaha aandacht te kort en is plots genezenquote:
Ze zou K3 wel leuker makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:48 schreef Lillfex het volgende:
Julie kan wel bij de nieuwe K3 Leuk doet ze het
?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:49 schreef Stargazing het volgende:
DANKU NICK, iemand die het zegt eindelijk
Morgen tegen een uur of twaalf of één moet het toch beter met haar gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:49 schreef tasebi het volgende:
[..]
straffe medicatie ; wil deze ook hahaha aandacht te kort en is plots genezen![]()
![]()
![]()
Het zou wel leuker zijn als je z'n ei af en toe een beetje zag bewegen in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon eierdopjes moeten pakken. Daar staat het ei meestal mooi los in.
sprak over BBguns en pijl en boog,quote:
Ja, zei ik ook al. Hardstyle onder leiding van Nick. Springen met je kadaver. En je ei.quote:
cha cha slide, als ze toch bezig zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:51 schreef Tourniquet het volgende:
Village People - Y.M.C.A.
House of Pain - Jump Around
Snollebollekes - Links Rechts
......
jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:52 schreef Sestra666 het volgende:
raar dat jill dr ei er andersom in zit..mochten ze die zelf erin doen ofzo
quote:
De stream is teruggespoeldquote:
die had zeker een blouse aanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd, niet bij nagedacht maar Naomi is omgekleed met de helm op !
Ja lezen mee was in utopia ook zoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben wel hier zitten meelezen, heb al deze suggesties hier voorbij zien komen.
Ja mochten ze zelf erin doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:52 schreef Sestra666 het volgende:
raar dat jill dr ei er andersom in zit..mochten ze die zelf erin doen ofzo
Maaahaha die ogenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese op het moment dat YMCA wordt ingestart
[ afbeelding ]
Dan gaat Nel roerei bakken gok ik...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:57 schreef Stargazing het volgende:
of nog beter, BB gooi er wat drank in. Genoeg om ze semi zat te voeren.
Moa, vind het gematigd vermakelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
poeh poeh maar 3 afvallers...en saaaie streams vandaag?
de andere kennen hun eigen niet uitkledenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:57 schreef Sestra666 het volgende:
Naomi is de enige die een beetje los gaat en in de hottub durft te gaan zitten
whahaha dat doen ze vaast morgen en overmorgen welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, vind het gematigd vermakelijk.
Beter dan een weekend lang 5 trutjes in de zon op een bankje
Deze is leukquote:
jaaaaa Scooooteerrrrrquote:
Die had blijkbaar iets aan wat niet over haar hoofd uitgetrokken hoefde te worden, dus ze kon zich omkleden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:57 schreef Sestra666 het volgende:
Naomi is de enige die een beetje los gaat en in de hottub durft te gaan zitten
Schaar of mes en doormidden scheuren en badjas aandoenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die had blijkbaar iets aan wat niet over haar hoofd uitgetrokken hoefde te worden, dus die kon zich omkleden.
Jill heeft een colltrui aan.
Dan is die net zo af, want die begon ook met YMCA.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Muziek al tijdje niet meer geweest. Ik denk dat Naomi dit gewonnen heeft. Ze heeft gelijk, de macarena dansen was de opdracht
Naomi vergat om te springen dus haar macarena klopte nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Muziek al tijdje niet meer geweest. Ik denk dat Naomi dit gewonnen heeft. Ze heeft gelijk, de macarena dansen was de opdracht
Gangnam Stylequote:
ze is de enige die uberhaupt al gesprongen heeft tijdens de macarena, de rest nog geen enkele keerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Naomi vergat om te springen dus haar macarena klopte niet
Oook leuk, maar Bollywood is leuker. Filmpje gezien? Echt briljan ge-edit.quote:
Ik heb Julie in het begin een flinke hup zien maken. Ze schrok er zelf van maar het ei bewoog niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:03 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze is de enige die uberhaupt al gesprongen heeft tijdens de macarena, de rest nog geen enkele keer
Hij staat hier aan maar merk dat ik meer luister meer dan ik kijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:02 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Eigenlijk wel grappig.. We vinden het niks, maar blijven streamen. Dus ergens trekt het ons nog wel genoeg. Al hoewel ik een stuk minder stream.
gangnam style is wel leukquote:
maar sindsdien niet meer. Naomi bijna elke keer behalve toen ze in de hottub stond te dansen, wat ik normaal vind. tenzij je Naomi haar nek wil zien brekenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Julie in het begin een flinke hup zien maken. Ze schrok er zelf van maar het ei bewoog niet.
behoedzaamquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:06 schreef Oranos het volgende:
Ik schakel net in, maar hoe heeft Naomi zich omgekleed?
My point. dat ei zit muurvastquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:06 schreef Oranos het volgende:
Helm ff af ?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:06 schreef Oranos het volgende:
blouse aan vermoedelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:06 schreef Oranos het volgende:
ze had een overhemd aan, dus knoopjes open maken en uittrekken, en ook een bh kun je makkelijk uittrekken met iets op je hoofd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:06 schreef Oranos het volgende:
waarschijnlijk is BB North Korea spannender dan ditquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is waarschijnlijk de meest kneuterige BB versie ter wereld he.
En ze was zooooo misselijk! Zoooo ziek!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:08 schreef Rhosyn het volgende:
Zoey neuzen in de snoepkast.
Suikerverslaafde
Badpak aantrekken is moeilijk met helm en ei op je hoofd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had een overhemd aan, dus knoopjes open maken en uittrekken, en ook een bh kun je makkelijk uittrekken met iets op je hoofd.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:12 schreef Hznootje het volgende:
Regie tegen de stagiaires:” Maakt me geen fuck uit hoe, maar jullie zorgen maar dat die eieren op de grond komen!”![]()
valt echt wel meequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Badpak aantrekken is moeilijk met helm en ei op je hoofd.
wat zee zij?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:13 schreef Sestra666 het volgende:
jill zit te ouwehoeren, ik zou pisnijdig worden
Ik lig al op mijn knieën....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:15 schreef Flory het volgende:
Ik lig in een deuk als Michel dit niet wint
Ze moeten in ieder geval voor middernacht allemaal kapot zijn ofzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vermoed dat ze dachten dat na een uur alle eitjes wel gevallen waren.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vermoed dat ze dachten dat na een uur alle eitjes wel gevallen waren.
Ja, ik dacht hinkelen, touwtje springen en als laatste push ups...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
lol ... hinkelen is hier ook net genoemd... prutsers.. maar HUP ONS!!
dat badpak hoeft toch niet over je hoofd heen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Badpak aantrekken is moeilijk met helm en ei op je hoofd.
al meermaals gezien bij haar vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:19 schreef Stargazing het volgende:
Jill houd haar helm vast, zo is het nieit moeilijk
Hinkelen is hinkelen en gaat uiteindelijk om zolang mogelijk volhouden waarschijnlijk. Zou stom zijn om je uit te sloven. Bij een macarena is dat wat andersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:19 schreef Flow3r het volgende:
Michel bewoog haast niet tijdens het dansen en u probeert ie weer niks te doen
quote:
Die zitten echt goed vast inmiddels jaquote:
Toen Zoey haar helm vanmiddag afdeed, konden ze die gewoon omgekeerd houden en het ei bleef gewoon zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:22 schreef greysbones het volgende:
sommigen lijken echt muur vast te zitten
Of door de zon zacht gewordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:23 schreef suzi1 het volgende:
de verf was nog nat toen ze de eitjes erin propten
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Toen Zoey haar helm vanmiddag afdeed, konden ze die gewoon omgekeerd houden en het ei bleef gewoon zitten.
Paniek nu bij de febo! "Jongens wie heeft dit kutspel bedacht!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat ze dit 10 minuten vol houden zodat de Febo weer iets nieuws moet verzinnen
Bull Heel veel hinkelen nu ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
zo echt diskwalificatie moeten zijn
ikvheb het over dat Jill haar helm echt vasthoud. Liese zet hem recht maar Jill hou m echt vastquote:
Echt onzin. Ik kijk nog liever naar mensen die wakker proberen te blijven.quote:
Yup. Liese af. Julie af. Jill af.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ikvheb het over dat Jill haar helm echt vasthoud. Liese zet hem recht maar Jill hou m echt vast
zeg niet dat het Michel isquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Liese af. Julie af. Jill af.
En de winner issssssssss....
Michel heeft een boel knie-operaties gehad... dus tjaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef engine het volgende:
Rara wie zou het langst kunnen blijven hinkelen
Alleen Naomi en Michel hinkelden serieus.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:27 schreef Lillfex het volgende:
Er zijn meerdere die gewoon niet hinkelen
Ah ja daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel heeft een boel knie-operaties gehad... dus tja
Dat hebben ze ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
Denk niet dat michel dit had verwacht dat die meiden dit gingen volhouden. Best knap van ze
michel echt niet. die deed licht hupsen (HUPSEN) en dan na 3 hupsjes steeds naar andere beenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alleen Naomi en Michel hinkelden serieus.
Michel ook een tijdje niet hoor van een been op het andere en dan ook nog beide voeten aan de grond ............. Maar hij niet alleen hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alleen Naomi en Michel hinkelden serieus.
Ei viel tijdens het hinkelenquote:
Jill nog meest van al, Liese en Julie zetten helm recht, Jill houd hem echt langer dan 10 seconden vast met beide handenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook nietZowel Julie als Liese waren aan het cheaten.
Ja maar dat is geen opgeven he dat is de vrouwen helpen om te winnenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef engine het volgende:
"ik heb nog nooit opgegeven in mijn leven"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2x express verloren volgens eigen woorden in een week tijd.
Liese niet gezien? Die hupte van het ene been op andere. Alsof ze nodig moest pissen....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die bewegen ook het meest voorzichtig..niet helemaal eerlijk
Duidelijk Jij moet niets van Jill hebben zeg dat dan gewoon. Dat maakt niet uit maar wees dan eerlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Jill nog meest van al, Liese en Julie zetten helm recht, Jill houd hem echt langer dan 10 seconden vast met beide handen
sgerp KUtjeuhquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef engine het volgende:
"ik heb nog nooit opgegeven in mijn leven"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2x express verloren volgens eigen woorden in een week tijd.
zijn er nog 4 tochquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef Ireth het volgende:
En nou gewoon niks, laat de laatste 3 maar lekker wachten. Er sukkelt er vanzelf wel 1 om...
4 toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef Ireth het volgende:
En nou gewoon niks, laat de laatste 3 maar lekker wachten. Er sukkelt er vanzelf wel 1 om...
er is toch helemaal niet gezegd dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Jill nog meest van al, Liese en Julie zetten helm recht, Jill houd hem echt langer dan 10 seconden vast met beide handen
Haar ei sprong er niet uit, ze deed haar helm zelf af.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:31 schreef Ireth het volgende:
Zoey: "Ik voel altijd dat ik mijn eisprong heb...."
Ja daar zaten we nou echt op te wachten op zo'n mededeling
Moa, die deelt constant al haar lichaamsfuncties met iedereen. Dan vond ik dit nog een milde variant.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:31 schreef Ireth het volgende:
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een probleem met Zoey heb. tegen Jill heb ik niets maar in dit spel heeft ze echt al meerdere keren haar helm gewoon vastgehouden dus. Het moet wel eerlijk verlopenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Duidelijk Jij moet niets van Jill hebben zeg dat dan gewoon. Dat maakt niet uit maar wees dan eerlijk
laat ze maar eens een nacht door trekken met een opdrachtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Productie baalt als een stekker nu, want nu moeten ze misschien de hele nacht opblijven.
Dus ze zullen steeds kuttere opdrachten gaan verzinnen. Ze hebben de VrijMiBo al moeten missen, dus het moet wel een keer klaar zijn.
Denk los geschud.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ei is gevallen tijdens het hinkelen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar ei sprong er niet uit, ze deed haar helm zelf af.
Hebben er meer gedaan vandaag, of hem weer goed gezet. En inderdaad ook jill.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een probleem met Zoey heb. tegen Jill heb ik niets maar in dit spel heeft ze echt al meerdere keren haar helm gewoon vastgehouden dus. Het moet wel eerlijk verlopen
Je mag je helm vasthouden is niets van gezegd dus wat is dan het probleem?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een probleem met Zoey heb. tegen Jill heb ik niets maar in dit spel heeft ze echt al meerdere keren haar helm gewoon vastgehouden dus. Het moet wel eerlijk verlopen
Die heeft iedere dag haar eisprong. Zogezegd al 2 x zwanger geweest. Wordt zelfs door haar omgeving in vraag gesteld.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:31 schreef Ireth het volgende:
maar jij kent dus de regels... wat wel en niet mag?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zou echt de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
laat ze maar eens een nacht door trekken met een opdracht
met eerlik ga je naks winnen conjoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja misschien voor jou regels, maar bij het programma van BB dus niet hebben ze niets van gezegd. En raar maar dat is dus wat telt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef Stargazing het volgende:
Helm afzetten of als de helm afvalt is die bewoner verloren dus, dat ze de helm rechtzetten en vasthouden is toch echt wel valsspelen
Het ziet eruit alsof je die helm gewoon af kunt stellen. En ook alleen dat zou eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef Stargazing het volgende:
Helm afzetten of als de helm afvalt is die bewoner verloren dus, dat ze de helm rechtzetten en vasthouden is toch echt wel valsspelen
afzetten of afvallemn is toch een enorm verschil.. ze zitten allemaal wel aan de helmquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef Stargazing het volgende:
ah ja.. maar die stelde ook niet zo heel veel voorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tweede ... ballon was de eerste keer.
nee want bij 3 zat de helm zo los dat als ze gingen springen viel de helm af, en er is idd niet gezegd dat ze de helm niet mochten vasthouden of recht zetten, iedereen heeft dat al gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef Stargazing het volgende:
dat van Naomi viel..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:36 schreef Lillfex het volgende:
Ach maakt ook niet uit Hinkelen deden ze ook niet allemaal maar er is geen ei gevallen
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:36 schreef Lillfex het volgende:
Ach maakt ook niet uit Hinkelen deden ze ook niet allemaal maar er is geen ei gevallen
Je kan niet eeuwig wakker blijven, wil ze wel morgenochtend eens zienquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:38 schreef Stargazing het volgende:
als ze die helm mogen vasthouden kan het eeuwig duren want dan gaat dat ei nooit vallen. maar oke denk wat je wilt
het vasthouden kost meer energie dan niet vasthouden dus ik zie het voordeel niet echt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:38 schreef Stargazing het volgende:
als ze die helm mogen vasthouden kan het eeuwig duren want dan gaat dat ei nooit vallen. maar oke denk wat je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |