Die doet straks gewoon d'r badjas aan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:42 schreef Stargazing het volgende:
Naomi heeft dit volgens mij zelf ook niet uigedacht, tenzij ze van plan is een hele nacht in de hottub te blijven
Vacuum trekt hij natuurlijk niet opeens.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:17 schreef engine het volgende:
Ik zie niet hoe een ei op die manier vacuum zou trekken maar goed, zou ook wel geinig zijn
quote:
Ook dat gaat beter met je badpak aan dan met al je kleren nog aan zoals Michel lijkt me.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:45 schreef Stargazing het volgende:
[..]
en douchen met dat ei op haar hoofd?
Die was inderdaad mooi. Ik denk dat BB meer van dit soort acties verwachtte...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:46 schreef spapaars het volgende:
Dus deze is de enigste (meteen de leukste) die niet vrijwillig uit de race stapte.
[ afbeelding ]
Ja dan moet er iets van beweging ofzo zijn. Ik dacht misschien dat het plastic bekertjes zijn, die vormen met het ei mee en het ei zakt er een klein beetje in...dat zou ook wel stevig kunnen liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vacuum trekt hij natuurlijk niet opeens.![]()
Het enige wat zou kunnen is als de afscheiding goed dicht zit en de buitenluchtdruk gaat omhoog dat hij daardoor vaster gaat zitten, maar dat effect lijkt me nihil.
Lijkt het idd wel opquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Die eieren zijn gewoon vacuum gezogen. Volgens mij als je een dubbele ratslag maakt, blijft dat ding nog zitten.
Ze hadden gewoon eierdopjes moeten pakken. Daar staat het ei meestal mooi los in.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dan moet er iets van beweging ofzo zijn. Ik dacht misschien dat het plastic bekertjes zijn, die vormen met het ei mee en het ei zakt er een klein beetje in...dat zou ook wel stevig kunnen liggen.
straffe medicatie ; wil deze ook hahaha aandacht te kort en is plots genezenquote:
Ze zou K3 wel leuker makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:48 schreef Lillfex het volgende:
Julie kan wel bij de nieuwe K3 Leuk doet ze het
?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:49 schreef Stargazing het volgende:
DANKU NICK, iemand die het zegt eindelijk
Morgen tegen een uur of twaalf of één moet het toch beter met haar gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:49 schreef tasebi het volgende:
[..]
straffe medicatie ; wil deze ook hahaha aandacht te kort en is plots genezen![]()
![]()
![]()
Het zou wel leuker zijn als je z'n ei af en toe een beetje zag bewegen in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon eierdopjes moeten pakken. Daar staat het ei meestal mooi los in.
sprak over BBguns en pijl en boog,quote:
Ja, zei ik ook al. Hardstyle onder leiding van Nick. Springen met je kadaver. En je ei.quote:
cha cha slide, als ze toch bezig zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:51 schreef Tourniquet het volgende:
Village People - Y.M.C.A.
House of Pain - Jump Around
Snollebollekes - Links Rechts
......
jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:52 schreef Sestra666 het volgende:
raar dat jill dr ei er andersom in zit..mochten ze die zelf erin doen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |