Ja, ze zetten er dus ook mensen met piercings op vreemde plekken neer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Even niet om het 1 of ander maar we moeten toch helemaal inclusief zijn en alles kunnen tolereren enzo. Zelfs dat er zonder andere reden dan entertainment en kijkcijfers, naakte mensen voor de neus van kinderen gaan staan want het is 'heel gewoon'. Oke. Maar waar zijn dan de moslima, transgender, nr 39 met rijst of onze eigen Sylvana Simons gebleven?
Waarschijnlijk zetten ze er wel een keer een transgender neer. Ophef op Twitter onder alt-right verzekerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Even niet om het 1 of ander maar we moeten toch helemaal inclusief zijn en alles kunnen tolereren enzo. Zelfs dat er zonder andere reden dan entertainment en kijkcijfers, naakte mensen voor de neus van kinderen gaan staan want het is 'heel gewoon'. Oke. Maar waar zijn dan de moslima, transgender, nr 39 met rijst of onze eigen Sylvana Simons gebleven?
Het is bizar om te zien hoe we terug naar de jaren '50 gaan. Wie in de jaren '70 en '80 is opgegroeid kan met z'n verstand niet bij dat we, zoals een kennis van me mooi omschreef, steeds zediger aan het worden zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Mijn God wat zijn sommige mensen tegenwoordig toch preuts!
Het is gewoon een soort biologieles op televisie en als ik hoor wat voor problemen er onder de jeugd spelen is een programma als dit juist hard nodig.
Met je eens. Maar het programma gaat daar verder helemaal niet over.quote:
Ik vind het prima, maar dan niet die vette Nikki Makeup dinges, gewoon een normale transseksueel, Kelly uit Big Brother ofzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zetten ze er wel een keer een transgender neer. Ophef op Twitter onder alt-right verzekerd.
Dan zou de maatschappij, lees bedrijven zoals Facebook, Twitter en Instagram niet elke blote tiet moeten verwijderen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja het gaat erom dat kinderen leren dat ze zich niet hoeven te schamen als ze geen lichaam als Doutzen Kroes hebben. Het brengt ze een beetje realisme bij.
Dat er meteen pedofilie bij gehaald moet worden dat slaat nergens op.
Kelly uit BB normaal noemen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar dan niet die vette Nikki Makeup dinges, gewoon een normale transseksueel, Kelly uit Big Brother ofzo.
Vind Nikki (waarvan het totdat ze gechanteerd was niet eens publiek bekend was) juist normaler dan zo'n aandachtshoer die zichzelf verkoopt op basis van trans en aandachtshoer zijn. Nikki is gewoon bekend geworden door goed met make-up te zijn en die wilde zelf ook dat de focus daarop zou blijven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar dan niet die vette Nikki Makeup dinges, gewoon een normale transseksueel, Kelly uit Big Brother ofzo.
Als we het over erotiek hebben geef ik je gelijk. Maar gewoon niet-erotiek bloot, wat is daar nou om bang voor te zijn? (Ik geef toe, het is vaak niet mooi om te zien, maar als het nou een functie heeft in het verhaal/onderwerp )quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:56 schreef mrevil1337 het volgende:
Bloot op TV hoort sowieso niet of het nou volwassenen zijn of kinderen, bloot hoort pas in de late uurtjes als de kinderen ruimschoots op bed liggen.
Maar om dit programma nou gelijk weer te linken aan pedo zaken dan mag je als persoon zelf eens afvragen waarmee je bezig bent.
Vrees wel (en ik hoop dat de programmamakers daarvoor waken) dat je er juist de wat meer om aandacht verlegen gevallen mee aantrekt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:23 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Vind Nikki (waarvan het totdat ze gechanteerd was niet eens publiek bekend was) juist normaler dan zo'n aandachtshoer die zichzelf verkoopt op basis van trans en aandachtshoer zijn. Nikki is gewoon bekend geworden door goed met make-up te zijn en die wilde zelf ook dat de focus daarop zou blijven.
Veel transgenders ervaren overigens dat ze worden gekaapt door hysterische types als een Kelly, een Alice Olsthoorn en een Jessie Maya.
Want transgender zijn heeft natuurlijk niet per se iets te maken met je transgender zijn per se nadrukkelijk willen profileren en onderdeel van een businessmodel te maken en een aandachtshoer te zijn. En momenteel zijn eigenlijk alleen degenen zichtbaar die dat wel doen en zijn.
ARBO wetgeving.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:24 schreef Montagui het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk kleren aan?
Laat iedereen lekker naakt zijn.
Het was een grapquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:23 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Vind Nikki (waarvan het totdat ze gechanteerd was niet eens publiek bekend was) juist normaler dan zo'n aandachtshoer die zichzelf verkoopt op basis van trans en aandachtshoer zijn. Nikki is gewoon bekend geworden door goed met make-up te zijn en die wilde zelf ook dat de focus daarop zou blijven.
Veel transgenders ervaren overigens dat ze worden gekaapt door hysterische types als een Kelly, een Alice Olsthoorn en een Jessie Maya.
Want transgender zijn heeft natuurlijk niet per se iets te maken met je transgender zijn per se nadrukkelijk willen profileren en onderdeel van een businessmodel te maken en een aandachtshoer te zijn. En momenteel zijn eigenlijk alleen degenen zichtbaar die dat wel doen en zijn.
Dat zijn Amerikaanse bedrijven dus daar heeft de omroep weinig mee te schaften.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan zou de maatschappij, lees bedrijven zoals Facebook, Twitter en Instagram niet elke blote tiet moeten verwijderen...
Alsof kinderen in groep acht dat niet weten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:36 schreef Babel1 het volgende:
"Meester, waarom is die meneer zijn piemel groot en opgezwollen?"
Kinderlijke onbezonnenheid moet je koesteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alsof kinderen in groep acht dat niet weten.
Waarom bepaalt die arbo wetgeving dat we niet naakt mogen zijn?quote:
In groep 8 mogen ze zulke dingen onderhand best weten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:54 schreef Babel1 het volgende:
[..]
Kinderlijke onbezonnenheid moet je koesteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |