Aai lief meisje, aai lief meisje...quote:
Ze heeft hem eraf gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Mooi! Laat haar maar winnen dan
Die is niet wijsquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:00 schreef Whuzz het volgende:
Naomi: Jullie zijn zo LUID allemaal!
Lolwut!?
is me al vaker opgevallen. Michel is niet echt teder in zijn handelingen, het lijkt eerder alsof hij een hond aan het aaien is .quote:
Misschien krijgt Jill wel immuniteit door de kijkersvraag. Maar het zou een leuke verrassing zijn als Jill het 't langste volhoudtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
is toch te hopen dat jill het lang volhoud want 2 van de 3 die michel wou dat afviel is al gebeurd dus jill ga door
Immuniteitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:00 schreef mario390 het volgende:
wat is met de laatste dann
de het ei nog heeft?
Die moet hem uitbroedenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:00 schreef mario390 het volgende:
wat is met de laatste dann
de het ei nog heeft?
is niet nep,zij heeft deze week niet nepgekotst hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
wel zwak voor nepmisselijkheid je helm afdoen
Of juist autonominatie.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien krijgt Jill wel immuniteit door de kijkersvraag. Maar het zou een leuke verrassing zijn als Jill het 't langste volhoudt.
Sjah, mannenkleding staat een man goed. Niet zo gek hequote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese is supergeil in de vest van Michel
De vraag is wie in de finale hoort dus hupsakee meteen door naar de (halve) finale!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:01 schreef Yolk het volgende:
Misschien krijgt Jill wel immuniteit door de kijkersvraag. Maar het zou een leuke verrassing zijn als Jill het 't langste volhoudt .
Al die groupies worden geil als ze in de kleding van hun superidool mogen lopenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese is supergeil in de vest van Michel
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sjah, mannenkleding staat een man goed. Niet zo gek he
Als die net zo vast zitten als die van Zoey zat, moeten ze minstens een handstand doen om 'm eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Die van Liese flikkert er ook nog wel af. Die heeft hem veel te scheef, zelfde geld voor Julie
Dat is idd ook weer zoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als die net zo vast zitten als die van Zoey zat, moeten ze minstens een handstand doen om 'm eruit te krijgen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill eet een banaan. Ze geniet er intens van ze kauwt goed. en slikt de banaan uiteindelijk door .
Doet hij ook. Met of zonder ei.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:09 schreef Harry het volgende:
Nick: ik kan twee dagen zo blijven zitten. Als het moet drei.
Dit idd. Ze is al een paar dagen niet lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat Zoey toch wel echt niet lekker is hoor want het is normaal geen opgever
Moge het kalium haar goed welgevallen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill eet een banaan. Ze geniet er intens van ze kauwt goed. en slikt de banaan uiteindelijk door .
ja dat is volgens mijn door de zon gekomen dat hij misschien beter is vast gezogenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als die net zo vast zitten als die van Zoey zat, moeten ze minstens een handstand doen om 'm eruit te krijgen.
Ik vind haar helemaal niet zo erg zoals ze hier beschreven word hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit idd. Ze is al een paar dagen niet lekker
Was 22 dagen, ken je feiten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:13 schreef Whuzz het volgende:
Heeft Michel al verteld hoe hij ooit een ei 21 dagen lang heeft moeten beschermen tegen aanvallen van de Taliban?
Dat denk ik ook, maar ik vermoed dat ze op een gegeven moment gewoon compleet vergeet dat ze met een spel bezig is en die pet gewoon afzet, of bukt, of iets.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Jill gaat dit ook nog wel even volhouden. Is een doorzetter.
Nee, was een schrikkeljaar en die kalender telt niet in Afghanistanquote:
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:13 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet zo erg zoals ze hier beschreven word hoor.
Ze doet echt wel dingen in huis, ze houdt alleen niet van het dominante van de mannen en de vrouwen die daar aanhangen.
Verder doet ze weinig verkeerd in mijn ogen. Ik snap de haat van de cossers niet zo goed.
Oh. Dus hun eieren zijn gevallen? Regie is af.quote:
Immuniteit? Michel heeft er behoorlijk baat bij om die zelf te winnen. Dat geld ook voor Matt en Zoey (maar die zijn al af) en Jill.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
maar als jill hem laat vallen wint michel er toch niet veel mee ja zijn tegenploeg kan geen HM meer worden maar is er nog meer te winnen dan?
Dan kan ze toch genomineerd wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
maar als jill hem laat vallen wint michel er toch niet veel mee ja zijn tegenploeg kan geen HM meer worden maar is er nog meer te winnen dan?
Ze willen niet dat 1 vd 3 het werd ivm gelijke stemmen bij de nominaties. Ondanks dat ze met 5 zijn zit de schrik er goed in bij de 2 baasjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Die is daar idd dom genoeg voorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vermoed dat ze op een gegeven moment gewoon compleet vergeet dat ze met een spel bezig is en die pet gewoon afzet, of bukt, of iets.
Verdomme je hebt gelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, was een schrikkeljaar en die kalender telt niet in Afghanistan
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:47 schreef rinardo het volgende:
Je kunt stemmen wie volgens jou in de finale hoort
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
op wie heb jij gestemd
[poll=1898]
exitpollquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:28 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik zie nog nergens een uitslag staan?
En Julie ook nog nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:19 schreef Clasientje het volgende:
Waarom hadden hun Matt en Michel gewoon niet laten strijden voor de huismeesterschap hun 2 zijn nog geen huismeester geweest.
Komt omdat 70-80% Hier Nederlander is. Bij een gelijke strijd tussen VL en NL (waarbij de stemmen procentueel zwaarder weegt, zou bewoners zoals Nick, Naomi en Liese veel dichter kunnen komenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Interessant ... K5 krijgt 35 stemmen. Jill in haar eentje 29.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
We weten allemaal dat Jill Big Brother gaat winnen. Ze haalt het voor Nick (2e) Naomi (3e) en Liese (4)
Michel eruit vlak voor de finale. Julie als 6e, Zoey eruit als 7e en Matt eruit als 8e
Zo voorspelbaar
Ik zie het niet hoor..zo voorspelbaar kan niets zijn, want BB kan nog steeds sturenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
We weten allemaal dat Jill Big Brother gaat winnen. Ze haalt het voor Nick (2e) Naomi (3e) en Liese (4)
Michel eruit vlak voor de finale. Julie als 6e, Zoey eruit als 7e en Matt eruit als 8e
Zo voorspelbaar
Dit is natuurlijk een inkopper, maar zal hem deze keer niet inkoppen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:28 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat liese weg de wc naarr zoey zie
maar liese moest lachen
misschien heeft zij in staan geplaast
Ok trek de stekker er maar uitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo voorspelbaar
Ik zat al te wachten wie het zou doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een inkopper, maar zal hem deze keer niet inkoppen.
Hey, het maatje van Michel. Welkom bij FOK!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Hoe belachelijk hier al die wijven aan het afgeven op Michel . Hij kan er toch ni aan doen dat de meeste van zijn medebewoners lamlendige leeglopers zijn? Als hij geen knopen doorhakt doet niemand het daar buiten hij en Nick. Verder is het niet normaal hoe gefrustreerd sommige posters hier zijn. Als er niets gebeurt is het te saai en als er iemand het spel speelt, zoals Nick en Mike bvb dan zijn het smeerlappen die over lijken gaan. Het is een spel, bende blijters.
Waar kom jij vandaan spuit 11.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Hoe belachelijk hier al die wijven aan het afgeven op Michel . Hij kan er toch ni aan doen dat de meeste van zijn medebewoners lamlendige leeglopers zijn? Als hij geen knopen doorhakt doet niemand het daar buiten hij en Nick. Verder is het niet normaal hoe gefrustreerd sommige posters hier zijn. Als er niets gebeurt is het te saai en als er iemand het spel speelt, zoals Nick en Mike bvb dan zijn het smeerlappen die over lijken gaan. Het is een spel, bende blijters.
En Nickquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Hey, het maatje van Michel. Welkom bij FOK!
ook goedemiddagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Nog 6 weken en dan is hij weer thuis bij jequote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Hij moet wat meer werk maken van JollyJulie, ze is er al weken klaar voorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Jill mag dan een wens doen misschien..komen er toch kippies?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien mag de winnaar hiervan straks 2 mensen op het bord zetten, zou ook een leuke plottwist zijn
Misschien heeft de huismeester meer macht ofzo![]()
Michel zou voor Zoey en Jill gaan denk ikZoey eruit.
Jill zou voor Nick en Michel gaanMichel eruit
Ik ben geen Wijf, ik ben een vrouw. En daarnaast maak ik zelf wel uit wie ik wel of niet prettig vind om naar te kijken. Michel in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Michel-lovers vinden vrouwen wijven..dat zegt genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben geen Wijf, ik ben een vrouw. En daarnaast maak ik zelf wel uit wie ik wel of niet prettig vind om naar te kijken. Michel in ieder geval niet.
Nahhja zeg heb ik speciaal een uur Mr.Ego&Julie nacht opgenomen.. vin je m nie leukquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben geen Wijf, ik ben een vrouw. En daarnaast maak ik zelf wel uit wie ik wel of niet prettig vind om naar te kijken. Michel in ieder geval niet.
Geef die bilnaat van Michel verder geen aandacht.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:39 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Michel-lovers vinden vrouwen wijven..dat zegt genoeg
Gefrustreerd om Mies? haha.. zeker niet! Heb het reuze naar mijn zin. Vooral hier in de cos. En elke bewoner komt wel eens aan de beurt ook degenen die ik leuk vind maar stoor me daar echt niet aan! Ennn...iedereen mag van mij winnen... behalve Michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Michel is een eikel. Ik ben een kerel die dat zegt of ben ik dan toch misschien een wijf. Moeilijk ditquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Gefrustreerd om Mies? haha.. zeker niet! Heb het reuze naar mijn zin. Vooral hier in de cos. En elke bewoner komt wel eens aan de beurt ook degenen die ik leuk vind maar stoor me daar echt niet aan! Ennn...iedereen mag van mij winnen... behalve Michel![]()
![]()
adem in en adem rustig weer uitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Komt goedquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel is een eikel. Ik ben een kerel die dat zegt of ben ik dan toch misschien een wijf. Moeilijk dit
echt grappig, ook al mentale steun...ze hebben een ei op hun kop! Hoezo is er iets mentaals aan? Doorzetten, dat is allesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:45 schreef Ebinas het volgende:
Jill begint te mopperen over stom spel, slaat nergens op, echt stom.
Achtelijk zo lang dit duurt.
Matt: ik ben hier voor de mentale steun
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jongequote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze warmt al op te geven.. kan zij wel.. de ThommieLover is onschendbaar, niets kan haar meer rakenquote:
Ze noemde zich ook nog een ultra lesbische en zei sorry dat ik dit zo zeg. Zou ze toch iets te horen hebben gekregen over haar uitspraken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:48 schreef Ebinas het volgende:
en 1 op bed
[ afbeelding ]
Jill voelt zich een ultra pot, nog wat zware shag en ze kan zo naar de bouw
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:49 schreef Ireth het volgende:
Jill: "waarom dragen mannen geen stringen??"
Matt: "omdat het knelt..."
Jill heul droog "ow....."
Winnaar = Huismeesterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb de opdracht gemist.. elke opgever kost ¤1000 uit de pot? anders is het wel erg simpel een buikpijntje en "geensinmeerhebbe" Jillie
winnaar huismeesterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb de opdracht gemist.. elke opgever kost ¤1000 uit de pot? anders is het wel erg simpel een buikpijntje en "geensinmeerhebbe" Jillie
Gaat om hm, is weer terug in het spelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezz... rot weg die eitjes dan... Huismeester is Nix, dat is de Febo rules uitleggen verder Nixquote:
Kwestie van tijd voordat de Michel-clan haar vergelijkt met de Ayatollah.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze noemde zich ook nog een ultra lesbische en zei sorry dat ik dit zo zeg. Zou ze toch iets te horen hebben gekregen over haar uitspraken.
Ik voel een Petertje aankomen as Woquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey wil er zonder gezichtsverlies uit.
Gaat er uit om "gezondheidsredenen".
ehhhhh en je kan niet weggestemd worden die weekquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezz... rot weg die eitjes dan... Huismeester is Nix, dat is de Febo rules uitleggen verder Nix
De vrouwen waren toch immuun ?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ehhhhh en je kan niet weggestemd worden die week
Zou lachen zijn als dat niet meer zo zou zijn. Ze hebben het alleen over HM gehad. Niet over de voordelen ervan.quote:
Zo is het wel......quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moeten Jill nog wegspelen. Dan zullen ze onderling wel kiezen.
dat zei hij?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:55 schreef Angelflush het volgende:
Het maakt Michel niet uit wie er wint , behalve Jill die mag niet winnen.
Het is Jill tegen dat groepje nu. Ben voor de underdog.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:55 schreef Angelflush het volgende:
Triest toch eigenlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moeten Jill nog wegspelen. Dan zullen ze onderling wel kiezen.
Jill heeft nu al 4x immuniteit gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is Jill tegen dat groepje nu. Ben voor de underdog.
hoe kom je op 4 keer?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill heeft nu al 4x immuniteit gehad.
Genoeg is genoeg.
slaat nergens op 2x is gekomen omdat Michel er zelf voor gekozen heeft om bewust de spellen te verliezen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg.
Underdog? ze is al tijden favoriet om in de finale te komenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is Jill tegen dat groepje nu. Ben voor de underdog.
Ziekenhuis.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kom je op 4 keer?
en keer nach ziekenhuis,en keer teg thomas
Julie bedoel je ???quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg.
Boeit me niet. Het is 5 tegen 1.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg.
Sommigen verliezen de realiteit soms. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
slaat nergens op 2x is gekomen omdat Michel er zelf voor gekozen heeft om bewust de spellen te verliezen.
Boeit mij helemaal niet. 5 tegen 1quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:00 schreef Oranos het volgende:
[..]
Underdog? ze is al tijden favoriet om in de finale te komen
Ach, Jill zei net hetzelfde over Michel tegen Matt, ze zijn allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:55 schreef Angelflush het volgende:
Vier keer helemaal terecht. Mag van mij gerust een vijfde keer bijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ziekenhuis.
Geen nominaties na vertrek.
Huismeester.
Vrouwen immuun.
dat weest ik niet met vrouwen immunquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ziekenhuis.
Huismeester.
Vrouwen immuun.
Dat ziekenhuisgebueuren idd maar van die andere 3 keren hebben alle andere vrouwen toch ook geprofiteerd? Behalve Julie dan want die is nooit huismeester geweest maar wel ook die nominaties na vertrek en de vrouwen immuun. Plus dat Julie ook nog een keer inmmuniteit heeft gekregen door Naomi en ook een keer van de bank is gehaald door Liese.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ziekenhuis.
Huismeester.
Vrouwen immuun.
Er waren er nog 6 over. Nu inmiddels 5. Dus nu is het 4 tegen 1quote:
HM wordt gekozen door t publiek (populariteit) of door de spellen (bewoners zelf).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Liese, vind je niet dat iemand die nog geen 1 keer huismeester is geweest, nog geen 1 keer immuun is geweest..'
Liese : Geen genade, Michel, geen genade'
hashtag zeverquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Ik snap niet waarom jullie nog doorgaan? hashtag kansloos'
Liese : 'Ik snap niet dat jij nog praat...'
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Ik snap niet waarom jullie nog doorgaan? hashtag kansloos'
Liese : 'Ik snap niet dat jij nog praat...'
dat zei ik alquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze gaan de dokter bellen voor Zoey zeggen Liese en Jill.
Is een ziek ei denk ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:13 schreef Inca het volgende:
Matt gaat Zoey der ei op eten lijkt me niet zo lekker dat ei heeft paar uur in de zon gezeten
Goed zo, Zoey is al een tijdje niet in orde..Of het nu van de stress is of niet..er moet naar gekeken wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar geloof ik niet inquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:15 schreef 5thencounter het volgende:
Zooy is een "Jillie" aan het aanzwengelen al een week schoolziek nu .. AMC bezoekje weekje Hotel om de hoek , lekker effe eruit, die onvermijdelijke vrouwennominatie ontlopen ...
ja scheten laten en buikpijn heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:15 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Goed zo, Zoey is al een tijdje niet in orde..Of het nu van de stress is of niet..er moet naar gekeken worden
Ik wel, ze kwam kerngezond binnen en eet al 2 maanden wat de rest ook eet .daar ligt het niet aan.. en stress is haar eigen probleem en niet die van Dokter Feboquote:
ieder mens laat scheten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja scheten laten en buikpijn heeft
zij al weken soms
misschien helpt naar andere luisteren ook wel eens. hoe kan je als je gespuugd hebt met een geirriteerde lege maag met ijs en chocola beginnen....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:15 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Goed zo, Zoey is al een tijdje niet in orde..Of het nu van de stress is of niet..er moet naar gekeken worden
In deze fase verwacht in niet nog 1 week een hotelkamerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wel, ze kwam kerngezond binnen en eet al 2 maanden wat de rest ook eet .daar ligt het niet aan.. en stress is haar eigen probleem en niet die van Dokter Febo
echt wel!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet zo veel en voral niet
bijna elke avond
Ow dat weet ik niet. Ik eet ook altijd een ijsje als ik een zere maag heb. Dat verdoofd...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
misschien helpt naar andere luisteren ook wel eens. hoe kan je als je gespuugd hebt met een geirriteerde lege maag met ijs en chocola beginnen....
ieder mens laat 12-25 scheten per dag en de meeste in de avond en de nachtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet zo veel en voral niet
bijna elke avond
Ook bij een lege maag van het spugen dan slapen en beginnen met ijs??quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:22 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet. Ik eet ook altijd een ijsje als ik een zere maag heb. Dat verdoofd...
Jij kan niet weten wat zij voelt en wat voor pijn ze heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook bij een lege maag van het spugen dan slapen en beginnen met ijs??
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick heeft z'n helm weggegooid. Krijgt nu een ontbijt op bed van Liese
[ afbeelding ]
Ja, al moet ik zeggen, dan neem ik een ijsblokje zonder toevoegingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook bij een lege maag van het spugen dan slapen en beginnen met ijs??
De psychiater dan toch ?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
waarom vallt het dann bij de anderenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ieder mens laat 12-25 scheten per dag en de meeste in de avond en de nacht
die hebben het fatsoen om er niet de nadruk op te leggenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom vallt het dann bij de anderen
bewohners niet op of hoezo klagen
dann de anderen bewohners niet?
de hebben geen last
Idee is van Liese.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Dat "spinnetje| van vieze doortrapte Jillie, moet op Julie geplakt zodat ze zich een gebroken EI schrikt ... heel slim
laten struikelen was verbodenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Hi Ha Ho... wanneer komt het veters vastbinden
vond je de grap van michel om naast een slapende zoey twee pannen tegen elkaar aan te slaan dan niet vies en doortrapt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Dat "spinnetje| van vieze doortrapte Jillie, moet op Julie geplakt zodat ze zich een gebroken EI schrikt ... heel slim
Nee dat denk ik niet, maar gewoon iemand laten schrikken. Was michel mee begonnen met die pannen. Matt met die het terug in zijn face kreeg toen hij liese liet schrikken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:27 schreef Jockari het volgende:
Dus Liese gaat ook anti-Michel in gesprek te horen met Jill ?
Ik reageer alleen op wat ik zie helaasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
vond je de grap van michel om naast een slapende zoey twee pannen tegen elkaar aan te slaan dan niet vies en doortrapt?
Ow dat was ook zo enig!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
vond je de grap van michel om naast een slapende zoey twee pannen tegen elkaar aan te slaan dan niet vies en doortrapt?
Ze hebben samen lol, had jill ook met julie van de week.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:29 schreef Angelflush het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat Liese en Jill zoveel beter met elkaar overweg kunnen. Liese zoekt Jill regelmatig op. Dit zijn voor mij de 2 finalisten.
Zou met die 2 pannen haar hoofd hebben genomen, maar ja, Michel is te soft voor dat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Misselijk heeft zij het over ik weet niet of ze liegt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:25 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Jij kan niet weten wat zij voelt en wat voor pijn ze heeft.
Waarom er van uit gaan, dat ze liegt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misselijk heeft zij het over ik weet niet of ze liegt.
ah..ok.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:25 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ja, al moet ik zeggen, dan neem ik een ijsblokje zonder toevoeging
Waarom?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou met die 2 pannen haar hoofd hebben genomen, maar ja, Michel is te soft voor dat.
Misschien kun je de bewoners gewoon bij hun naam noemen, dat maakt het een stuk duidelijker.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:33 schreef Jockari het volgende:
De limburgse weet echt niks van dieren (is de voorbije dagen al gebleken). Bijten schildpadden ? Uiteraard meisje, en kunnen serieus bijten. Snavel lijkt op die van jou !
Waarom zou ze liegen dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misselijk heeft zij het over ik weet niet of ze liegt.
Sowieso een goed ideequote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien kun je de bewoners gewoon bij hun naam noemen, dat maakt het een stuk duidelijker.
Haar naam noem ik niet meer heb ik gezegd. So be it !quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien kun je de bewoners gewoon bij hun naam noemen, dat maakt het een stuk duidelijker.
Om dat ik niet kon weten wat voor pijn ze heeft, en dat beantwoorde ik zo. Dat zij dat zelf gezegd heeft en als het niet klopt dan liegt ze.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:32 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Waarom er van uit gaan, dat ze liegt?
Zo, het zit je hoog.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Haar naam noem ik niet meer heb ik gezegd. So be it !
welja, dan so be it dat ik jouw reacties niet meer lees of serieus ga nemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor haar binnen 2 weken ;-)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:37 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Zo, het zit je hoog.
Kalm maar manneke, over 6 weken is het over
Ik weet niet wat ze gezegd heeft hoor, heb niet alles meegekregen. Maar ze zei zelf dat ze liegt als ze misselijk is of buikpijn heeft?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Om dat ik niet kon weten wat voor pijn ze heeft, en dat beantwoorde ik zo. Dat zij dat zelf gezegd heeft en als het niet klopt dan liegt ze.
Nu moeten wij gokken?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deed ik met jou reacties ook niet meer, tot daarnet weer wel blijkbaar. Stoem !!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
welja, dan so be it dat ik jouw reacties niet meer lees of serieus ga nemen.
Nogmaals omdat ik als antwoord kreeg dat ik niet kon weten wat voor pijn ze heeft.quote:
Laat maar je snapt niet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:38 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze gezegd heeft hoor, heb niet alles meegekregen. Maar ze zei zelf dat ze liegt als ze misselijk is of buikpijn heeft?
Ach jochie, wat heeft ze je aangedaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het ging om een lege maag van het spugen en dan beginnen met ijs. Maar goed, zal wel aan mij liggen. Als dat niet klopt dan liegt ze. Ik begrijp hem helemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nogmaals omdat ik als antwoord kreeg dat ik niet kon weten wat voor pijn ze heeft.
Maar dat heeft ze zelf gezegd.....dus dat zijn niet mijn woorden maar de hare. En als dat niet klopt dan liegt ze toch.
Ik vind het geen lelijke dame.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:43 schreef Ebinas het volgende:
Soms heb je een beetje pech als de camera klikt
[ afbeelding ]
Het heeft waarschijnlijk de roddelpagina van de Televaag gehaald.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
Mattje maakt het allemaal weer veel groter dan het was.
"kranten begonnen te schrijven"![]()
Ik kan me het extra ingelaste NOS-journaal nog goed herinneren. Heel Nederland en België stond toch even stil toen het gebeurde.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk de roddelpagina van de Televaag gehaald.
Ik heb nog meegelopen met de stille tocht, en na afloop de kransleggingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kan me het extra ingelaste NOS-journaal nog goed herinneren. Heel Nederland en België stond toch even stil toen het gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |